Ajax en psv zijn zeker de enige 2 clubs in Europaquote:
Ik ben in ieder geval hier op Fok! één van de weinigen die het in Kluivert ziet zittenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef Soul79 het volgende:
Haha, volgens mij vinden PSV-fans dat helemaal niks![]()
Helaas zullen ze er niet slechter van worden![]()
Geen één club wil hem hebben en nu heeft hij de kans om Champions league te spelen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:15 schreef Panick het volgende:
Okay, Ronald Koeman bevestigde het net min of dat ze Kluivert een kans gaan geven. Het kwam wel allemaal als "rond" over.
Jezus, wat valt dit me enorm tegen van Kluivert. Ik had um altijd hoog zitten, maar zo verloochen je toch wel je "afkomst".
Bah bah bah..
Deel 1
Wat moet ie dan? ajax wil hem niet. Moet ie dan wachten en wachten op een plekkie daar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:15 schreef Panick het volgende:
Okay, Ronald Koeman bevestigde het net min of dat ze Kluivert een kans gaan geven. Het kwam wel allemaal als "rond" over.
Jezus, wat valt dit me enorm tegen van Kluivert. Ik had um altijd hoog zitten, maar zo verloochen je toch wel je "afkomst".
Bah bah bah..
Deel 1
Kan niet. Met een strafblad kom je er geloof ik niet in bij de AFC.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:19 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen bij AFC gaan spelen?
Gun 'm eindelijk z'n kans om weer lekker te kunnen spelen.... had Ajax 'm maar moeten kopen, ik geef 'm groot gelijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:15 schreef Panick het volgende:
Bah bah bah..
Deel 1
IK denk dat er nu drie man BOE gaan roepen bij de eerste training ofzo....quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:21 schreef denthemen het volgende:
nu komt de "harde kern" toch in aktie? ben benieuwd.. wat zal het worden?
BOE-RUH waarschijnlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
IK denk dat er nu drie man BOE gaan roepen bij de eerste training ofzo....
Ja dat komt natuurlijk door dat hele vander Vaart (en de Jong) verhaal. Dat heeft hem nogal aangegrepen. En terecht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:22 schreef Radegast het volgende:
Guus had trouwens z'n twijfels over de combinatie Kluivert-PSV
Ja, kan ik begrijpen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:23 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja dat komt natuurlijk door dat hele vander Vaart (en de Jong) verhaal. Dat heeft hem nogal aangegrepen. En terecht.
Breek me godverdomme de bek niet open over ex-Ajacieden die naar PSV gaan en daar weer verschrikkelijk goed gaan spelen. Kieft, Vanenburg, Koeman, Lerby, Arnesen - die kutploeg van 1988 heeft mijn jeugd vergaldquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval hier op Fok! één van de weinigen die het in Kluivert ziet zitten
VOor de supporters op de parkeerplaats wel ja als onze Pat wegrijdtquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:24 schreef denthemen het volgende:
elke thuiswedstrijd word nu een risico wedstrijd
KJH heeft 2 jaar in de jeugd gespeeld en Stam slechts 2.5 seizoen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:22 schreef Damzkieee het volgende:
Wat maakt het toch uit dat hij oud-ajacied is, Ajax speelt toch ook met Stam en Klaasjan?
is niet de eerste keer dat de voorzitter wat anders roept dan de technische mensenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:28 schreef Radegast het volgende:
Wel weer vreemd dat Westerhof vandaag weer iets compleet iets anders zegt dan Ronald Koeman wat betreft Kluivert.
2 jaar in de jeugd, my ass...quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:33 schreef Panick het volgende:
[..]
KJH heeft 2 jaar in de jeugd gespeeld en Stam slechts 2.5 seizoen.
Toen Reiziger naar psv ging was het niet meer dan een opgetrokken wenkbrauw. Maar Kluivert is toch wel een ander verhaal. Mr.Ajax 1995 met z'n legendarische goal. De gehele jeugd doorgelopen en geboren Amsterdammer.
Ja en? Hij zit op een dood spoor en dit is een enorme kans voor hem natuurlijk, dan moet Ajax hem zelf maar halen. Een kans die hij misschien nergens anders meer krijgt, gelijk heeft ie. Mocht het allemaal waar zijn trouwens, want ik moet het eerst nog zien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:33 schreef Panick het volgende:
[..]
Maar Kluivert is toch wel een ander verhaal. Mr.Ajax 1995 met z'n legendarische goal. De gehele jeugd doorgelopen en geboren Amsterdammer.
Hij kwam in 2000 in de jeugd bij psv. In seizoen 2002/2003 had ie dat ene wedstrijdje in het eerste en in dat seizoen ging ie nog naar de Graafschap. Nou, ietsjes meer danquote:
Ook niet beterquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef Soul79 het volgende:
Haha, volgens mij vinden PSV-fans dat helemaal niks![]()
Helaas zullen ze er niet slechter van worden![]()
quote:Een 95-jarige man en een 79-jarige vrouw uit Rotterdam zijn zondag overleden nadat ze eerder op de dag waren aangereden op een zebrapad in de wijk.
Dat denk ik ook, hij twijfelfde niet aan zijn kwaliteiten, maar zei letterlijk dat ie het niet zag gebeuren omdat hij ook geprobeerd had spelers te halen met een bepaald clubverleden, en dat hem dat niet gelukt was. Dus dacht ie dat PSV en Kluivert ook niks werd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:23 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja dat komt natuurlijk door dat hele vander Vaart (en de Jong) verhaal. Dat heeft hem nogal aangegrepen. En terecht.
Ik moest lachenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:45 schreef KP het volgende:
Volgens mij gaat ie gewoon naar Feyenoord. Hij was in ieder geval al voor contractbesprekingen in Rotterdam.
[..]
Westerhof is een drol.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:49 schreef twi het volgende:
Westerhof vindt het niet erg dat 'ie boegbeeld van Ajax is
Dat is overdreven, maar een betere deal dan Kluivert kan PSV niet doen. Geen enkele Europese subtopper kan een betere aankoop doen trouwens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Westerhof is een drol.
Kluivert schiet PSV naar de titel, ik lach me ziek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |