geloof mij veel PSV fans ook niet!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:49 schreef De_Piere het volgende:
Volgens psvzone.nl zal Patrick Kluivert morgen door PSV worden gepresenteerd als vervanger van Jan vennegoor of Hesselink. Als Ajacied gun ik Kluivert het allerbeste maar het valt me zwaar van 'm tegen als ie in Eindhoven gaat spelen. Voor zover ik weet heeft Patrick nog heel veel vrienden onder de Ajax aanhang en die zal hij daar geen plezier mee doen. Ben erg benieuwd hoe ze daar in Amsterdam op gaan reageren. Ik ga er voorlopig vanuit dat het niet waar is want officieel is er nog niks bekend.
Er bestaan ook stadions waar je voetbal kunt kijken, hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:29 schreef Logitik het volgende:
En als het wel zo is: weer een reden om geen voetbal meer te kijken (sinds Talpa kijk ik niet meer)
Precies. Al had ik het liever andersom gezienquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:32 schreef WeebI het volgende:
Stam naar Ajax
Kluivert naar PSV
niet huilen dus.
Ik moet huilen van jouw stomme Real Madrid icoontje.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:32 schreef WeebI het volgende:
Stam naar Ajax
Kluivert naar PSV
niet huilen dus.
Dat je een vrouw bent hoef je niet zo duidelijk te laten merken hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:31 schreef amaranta het volgende:
PSV gaat dan naar de 1e divisie ben ik bang
Jij bent echt heel zielig hequote:Op zondag 27 augustus 2006 16:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik moet huilen van jouw stomme Real Madrid icoontje.
YUK ben je ooit in dat stadion geweest? Stink naar riool.
Nee die blijft liever bij een club die toekomst heeft...quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:30 schreef amaranta het volgende:
Ik krijg haast de neiging om dan spontaan geen PSV supporter meer te zijn als het waar is.
En straks zeker ook Louis van Gaal drbij
YUK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |