Ja, ik luister nou van afrika tot blabla woestijn van K3 op NL3.quote:
Ik heb wel Spongebob, the movie voor een vriendin gekochtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Blokker, your source for winnie the phoohbear
Ik heb echt van die koffie bursts.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik drink het pas sinds 2 jaar ofzo, ook verslaafd.![]()
Hoe herkenbaar!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb echt van die koffie bursts.
Gewoon een paar dagen helemaal geen koffie, en dan opeens een dag er tussen dat ik er echt veel van drink.
Ik heb spongebob the movie ook gezienquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb wel Spongebob, the movie voor een vriendin gekocht![]()
![]()
Voor mezelf Scarface en A hard day's night (met the beatles ja, zo tof)
Ik adem nu een aantal jaar, daar was ik pas vroeg bij!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik drink nu wel zeker 3 jaar regelmatig een bak koffie, dus dan was ik er vroeg bij.
Ik heb hem toen met die vriendin in de bios gezien, whehehehe.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb spongebob the movie ook gezien
Maar ach, ik kijk alles wel
Ach, dat ben ik ook al tijden van plan eens te gaan doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:24 schreef Twisted_fok het volgende:
En hoe denken jullie over koffie met smaakjes?
De normale koffiesmaak is gewoon tijdloos en altijd goed natuurlijk. Maar als ik bij een koffiehuis naar binnen loop (Mockamore in Utrecht) zal ik altijd een andere smaak uitproberen. Geweldige koffie hebben ze daar.
Ja, ik met gewone koffie, senseo, capu en expr.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben totaal onbekend met koffie en verschillende smaken daarin. Ok, Capuccino en espresso (ik heb echt geen idee hoe je het schrijft) en dergelijken, maar mer ook niet.
mockamore, mockamore, mockamore, mockamore etc.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben totaal onbekend met koffie en verschillende smaken daarin. Ok, Capuccino en espresso (ik heb echt geen idee hoe je het schrijft) en dergelijken, maar mer ook niet.
Wie kon hier nou ook al weer zo goed schrijven ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:28 schreef NanKing het volgende:
Koffie.
Een deze dagen schrijf ik een ode aan koffie.
Helaas nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
mockamore, mockamore, mockamore, mockamore etc.
kun je niet eerder in utrecht gaan studeren mên?
Die wil ik wel lezen dan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:28 schreef NanKing het volgende:
Koffie.
Een deze dagen schrijf ik een ode aan koffie.
Vanacht je vensterbank dingusquote:
Ja, en dan in lachen uitbreken omdat iemand iets heel stoms deed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die wil ik wel lezen dan.
Mensen kijken is ook er tof.
wonderer sowieso. van erik heb ik nog geen lange verhalen gelezen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wie kon hier nou ook al weer zo goed schrijven ?
Was dat nou Tha_erik ?
Of ?
Krantje met gaatjes er bij, en je hebt de middelbare school.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:31 schreef NanKing het volgende:
Mensen kijken, met een kop koffie in je hand.
Het ultieme genot.
Ik schrijf af en toe. Ik schijf momenteel een boek. Al ligt dat nu al een hele tijd stil.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
wonderer sowieso. van erik heb ik nog geen lange verhalen gelezen.
maar je schrijft toch ook wel erik??
Ik schrijf ook wel eens boeken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik schrijf af en toe. Ik schijf momenteel een boek. Al ligt dat nu al een hele tijd stil..
Welkom in mijn fantasiewereldquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn boek wordt groots. Er komt een verfilming van
, vertalingen over de hele wereld
, eeuwige roem
.
En toen werd ik wakker.
Kijk, dat soort boeken schrijf ik.quote:Titel van boek: Boekje.
Schrijver: Sebas.
Inhoud:
Hoofdstuk 1, het vliegtuig.
Hoofdstuk 2, het einde.
H1:
Er storte ooit eens een vliegtuig neer.
H2:
Het einde.
Ik heb op mijn deur geschreven dat ik ooit een boek ga schrijven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik schrijf af en toe. Ik schijf momenteel een boek. Al ligt dat nu al een hele tijd stil..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijk, dat soort boeken schrijf ik.
Best lastig wel.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij hebt ook een groots boek met film enzoot in je dromen ?
Maar serieus, ik heb het plot al jarenlang in mijn hoofd zitten, ik weet hoe de steden en landschappen eruit zien, ik heb de religie van het verhaal uitgewerkt, de hoofdpersoon en zijn relaties, verschillende volkeren, landkaarten.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb op mijn deur geschreven dat ik ooit een boek ga schrijven.
Dat heb ik nou met mijn eet en drink en slaap patroon.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar serieus, ik heb het plot al jarenlang in mijn hoofd zitten, ik weet hoe de steden en landschappen eruit zien, ik heb de religie van het verhaal uitgewerkt, de hoofdpersoon en zijn relaties, verschillende volkeren, landkaarten.
Het zit er allemaal, alleen moet het nog tot uiting komen.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:24 schreef Twisted_fok het volgende:
En hoe denken jullie over koffie met smaakjes?
Ice tea.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:42 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Gewoon lekker ouderwetse slobberkoffie van DE.
Geen gedoe, en al helemaal geen Senseo.
Ik drink erg veel koffie. Tegenwoordig probeer ik na de middag geen koffie meer te drinken, want ik krijg er volgens mij koppijn van. Ik zit nu dus aan de kruidenthee![]()
deze is goed hoor, en op die andere manier gaat het direct over een tijdschrift voor een heule specifieke doelgroepquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
De homo en lesbeau's inderdaad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze is goed hoor, en op die andere manier gaat het direct over een tijdschrift voor een heule specifieke doelgroep![]()
bij 35+ graden vind ik dat wel lekker, maar nu effe niet.quote:
Ik heb het anderhalf jaar lang alleen maar gedronken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:45 schreef maedel het volgende:
[..]
bij 35+ graden vind ik dat wel lekker, maar nu effe niet.
-het onweert hier... niet normaal meer.-
Hoe vet!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Post-it-art:
http://mentalhygiene.com/(...)ost-it-mosaic-howto/
neu die posten gewoon in het topic van SCHquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De homo en lesbeau's inderdaad.
Maar ook voor hetero jongeren met vragen of wat dan ook.
Dat blad lieverdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
neu die posten gewoon in het topic van SCH
SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo #7
Lichtstad Eindhoven is nog heul zonnig en droog en zoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:45 schreef maedel het volgende:
[..]
bij 35+ graden vind ik dat wel lekker, maar nu effe niet.
-het onweert hier... niet normaal meer.-
Groningenstad is dat ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lichtstad Eindhoven is nog heul zonnig en droog en zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |