Ja, dat wachten en zo bij specsavers leverde die 3 kopjes opquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eerst heel veel koffie drinken en dan gaan slapen?
Ik ga morgen even win2000 erop installeren, dan moet ik een progje uitproberen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Al nieuws over mijn potentiele toekomstige gare laptop?![]()
![]()
![]()
Alblijven!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Al nieuws over mijn potentiele toekomstige gare laptop?![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat het niet werkt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ga morgen even win2000 erop installeren, dan moet ik een progje uitproberen.
Als dat progje het niet doet en/of gebreken vertoond op die laptop is ie voor jou.
Ik was het voor de verandering eens niet vergeten.
Welke Laptop bedoel je nouquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ga morgen even win2000 erop installeren, dan moet ik een progje uitproberen.
Als dat progje het niet doet en/of gebreken vertoond op die laptop is ie voor jou.
Ik was het voor de verandering eens niet vergeten.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alblijven!
Wat doe je nou NK!
Denk om wat je wie beloofd, ect
Dan moet ik weer de stad in om er eentje te gaan kopenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon een teddybeer naast je kussen leggen dan komt dat wel goed
sweet dreams Sebagger![]()
Niet de laptop die jij bedoeldquote:
Ah pfoefquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet de laptop die jij bedoeld.
Daar ga ik deze week ook even achtaan ok?
Ik ga foto's maken morgen (vandaag even druk).
Neen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet werkt.![]()
Whehe, grapje. Houd me op de hoogte.
Wil je er trouwens nog iets voor hebben in het laatste geval?
windt jij je eens niet zo op, zodirect doe je weer geen oog dichtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ik wil dit eerst even weten ..
Ach, ik ben zo'n zeef joh.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ah pfoef
Daar zou je twee weken geleden al achteraan
Ach, ik heb net een busabonnement gelijmt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
windt jij je eens niet zo op, zodirect doe je weer geen oog dicht![]()
Bedankt, nu moet ik denken aan de juridisch advieszeur van Tweakers.netquote:
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ben je dan nog toffer en liever dan ik dacht? Dat ken echt niet hoor.![]()
Ja, nu is het zeven overquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeven.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ben je dan nog toffer en liever dan ik dacht? Dat ken echt niet hoor.![]()
Tijd, je kan het niet pakken, het pakt hooguit jou.quote:
Nou, dan zie ik je zo hier voor mijn deur NK ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:09 schreef NanKing het volgende:
[..]![]()
.
Als iemand er maar plezier van heeft, vind ik het niet erg om iets weg te geven.
Euhz....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, dan zie ik je zo hier voor mijn deur NK ?
Daar weet ik alles van.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tijd, je kan het niet pakken, het pakt hooguit jou.
Ik heb zin in koffie, kom je die even brengen?quote:
Oh, nou.quote:
Ook mijn instelling, al heb ik nooit veel om weg te geven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:09 schreef NanKing het volgende:
[..]![]()
.
Als iemand er maar plezier van heeft, vind ik het niet erg om iets weg te geven.
Koffie, dat heb ik al te veel gehad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb zin in koffie, kom je die even brengen?
Ik heb nog wel een paar dvd's over die je voor een zacht prijsje mag overkopen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ook mijn instelling, al heb ik nooit veel om weg te geven.
Alleen verwacht ik het niet van andere mensen.
Je mag ook thee. Of chocolademelk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Koffie, dat heb ik al te veel gehad.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Koffie, dat heb ik al te veel gehad.
Thee, Nee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag ook thee. Of chocolademelk.
Wat voor iets, een filter ding ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]Koffie
Ik heb een nieuw apparaatje voor koffie, erg cheap ass. Maar het werkt echt puikend. I love it!
Wij gaan nog een keer koffie drinken als ik in Utrecht studeer, was de afspraak tochquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]Koffie
Ik heb een nieuw apparaatje voor koffie, erg cheap ass. Maar het werkt echt puikend. I love it!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar dvd's over die je voor een zacht prijsje mag overkopen.
En die prijs is bijna weggeef prijs
Waarom zou je dat nou weer gaan doen, drink dan iets als motoroliequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wij gaan nog een keer koffie drinken als ik in Utrecht studeer, was de afspraak toch?
Neen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom zou je dat nou weer gaan doen, drink dan iets als motorolie
Ben je toevallig ergens een PR-lady van of zoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog dvd's gekocht. En als het goed is ga ik er straks nog een van weggeven.
Zo een soort van huismerk senseao-apparaat, maar zonder pads, voor gewone koffie (ik houd niet van senseoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat voor iets, een filter ding ?
Als jij dat tegen die tijd aandurft wel ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wij gaan nog een keer koffie drinken als ik in Utrecht studeer, was de afspraak toch?
Koffiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zo een soort van huismerk senseao-apparaat, maar zonder pads, voor gewone koffie (ik houd niet van senseo), dus ja. Maar wel dus voor 1 a 2 kopjes (die kreeg ik er ook nog bij), wat puikend is omdat ik de enige in huis ben die koffie drinkt.

Neen, ik was gewoon bij de blokker en kon die dvd's niet laten staan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ben je toevallig ergens een PR-lady van of zo
Blokker, your source for winnie the phoohbearquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Neen, ik was gewoon bij de blokker en kon die dvd's niet laten staan.
Ik drink het pas sinds 2 jaar ofzo, ook verslaafd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Koffie [afbeelding]
een half jaar geleden had ik dat spul voor geen 5 jaar aangeraakt, en nu ben ik er verslaafd aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |