nou dan mag je nog wel even opblijven op lekker uit te buiken hoor, of gaat jouw wekker ook omstreeks 06.00 uur ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Mensenkinders ik plof zowat.
Op de een of andere manier eet ik altijd laat de laatste tijd...
Nou nee, maar ik wil wel als 't even kan voor 10-en opstaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dan mag je nog wel even opblijven op lekker uit te buiken hoor, of gaat jouw wekker ook omstreeks 06.00 uur ?
komt dat ff goed uit!quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Mijn koninkrijk voor 'n joint
Moet je voor dat koninkrijk niet bij BB_Koning zijn danquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Mijn koninkrijk voor 'n joint
kijk dan mag je best nog wel even opblijvenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik wil wel als 't even kan voor 10-en opstaan
Heb je wel een joint om mee te ruilen dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
komt dat ff goed uit!
ik ben sinds net een konigin met koning en gezeldschapsdame maar geen koninkrijk!
Ik ben 's avonds altijd goed aan de gang met werken enzo, en dan vergeet ik de tijd....quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk dan mag je best nog wel even opblijven
dit in tegenstelling tot ik die zich trouw elke avond voorneemt om voor 0.00 uur in m'n bed te liggen en dagelijks weer nieuwe smoezen verzint om dat maar uit te stellen![]()
dankjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En gefeliciteerd Liefie_
potverdoriequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik kan verder geen mooie vrouwen op 't internet vinden voor je, alleen vieze vrouwen :-/
Ik heb nog in 'haar' café gezeten vorige week.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nu ja toch;
Ze wacht op je:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb nog in 'haar' café gezeten vorige week.![]()
Trustequote:Nu ga ik echt slapen, verdomme. Stomme treuzel.
waarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nu ja toch;
Ze wacht op je:
[afbeelding]
Nee hoor, ik deed alleen iets gruwelijks fouts in een systeem dat ik niet goed ken. Maar 't is er weer bovenop en ik heb ook nog en passant uitgevogeld hoe ongeveer vi werktquote:
Easyubuntu al bekekenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee hoor, ik deed alleen iets gruwelijks fouts in een systeem dat ik niet goed ken. Maar 't is er weer bovenop en ik heb ook nog en passant uitgevogeld hoe ongeveer vi werktVia de meest botte wijze van trial & error
van harte gefeliciteerd Liefiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:45 schreef liefie_ het volgende:
ja want ik ben nu echt echt echt jarig
ik ben een beetje verjaardagsgeil altijd
ik hou van jarig zijn
wel snel terugkomen hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:27 schreef liefie_ het volgende:
danku iedereen
nu moet ik helaas weer weg
Dat gaat je wel goed af voor elk een feliciteertopic makenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:04 schreef NanKing het volgende:
Feliciteer *hier* Liefie_.
Goedemorgen allen.
Ja, alleen lukte het me niet om 't om 00:00 te doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat gaat je wel goed af voor elk een feliciteertopic maken![]()
Ja, ik zag je slapen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, alleen lukte het me niet om 't om 00:00 te doen.
Toen lag ik al.
je bent iemand een serenade wezen brengenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo, ik heb mijn muzikale training ook weer gehad vandaag.
Nou nee, ik heb het bij huiskameroefenen gehouden. Zo'n klarinetconcert van Weber is nog niet zo makkelijk weg te spelenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bent iemand een serenade wezen brengen![]()
Hier staat het raam wel open, maar het geluid van voorbij razende auto's moet dat stuk huisvlijt van je dan toch hebben overstemdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb het bij huiskameroefenen gehouden. Zo'n klarinetconcert van Weber is nog niet zo makkelijk weg te spelen.
Weltrusten, Joostquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:54 schreef Sebasser het volgende:
Net 3 sterke kopjes koffie, een een dubbele expresso genomen
En nu slapen
Eerst heel veel koffie drinken en dan gaan slapen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:54 schreef Sebasser het volgende:
En nu slapen
gewoon een teddybeer naast je kussen leggen dan komt dat wel goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:54 schreef Sebasser het volgende:
En nu slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |