abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42424932
NEC fan?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:12:59 #212
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_42425532
Je begint er nu echt goed in te worden!!

Mijn complimenten.
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_42426090
Two in a row, yeah baby
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:34:16 #214
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_42426160
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:32 schreef DeVinger het volgende:
Two in a row, yeah baby
Nou niet gelijk te persoonlijk worden!
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_42426224
Laten we niet langer door alsof jonge, onze supporterscharen zingen beiden dat we homo's zijn.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:49:31 #216
47580 hoM3r
Our trip.
pi_42432383
We komen bijna op het punt dat ik jullie twee MSN messenger zou willen aanraden, een harstikke handig programma waarmee je wat directer met elkaar in contact kunt komen, echt leuk!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:53:01 #217
159022 AminBen
El Maestro
pi_42434669
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
win ik niks , dan moet ik zelf de kaarten maar kopen voor 22 okt
voor
Feyenoord-Ajax?
AZ-PSV?
Heerenveen-Gronigen?
ManUtd-Liverpool?
Real-Barca?

pi_42438389
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 21:53 schreef AminBen het volgende:

[..]

voor
Feyenoord-Ajax?
AZ-PSV?
Heerenveen-Gronigen?
ManUtd-Liverpool?
Real-Barca?

Urecht - Ado kan ook nog , maar wat denk jezelf , ik ga ze 17 okt halen
pi_42631972
Cross-postje.
quote:
NEC-speler Boutahar: „Niets liever dan naar de ArenA”

DROMEN VAN AJAX

NIJMEGEN, vrijdag
Na een kortstondige regenbui, schijnt de zon weer voor Said Boutahar (24). De middenvelder verbeet zich de afgelopen weken op de reservebank van NEC, maar gooide anderhalve week geleden tegen Heracles Almelo (2-0) met twee treffers alle frustratie van zich af. De Marokkaanse bondscoach Mohammed Fakhir en Ajax-trainer Henk ten Cate vijzelden het vertrouwen van de Rotterdammer vervolgens verder op. De één door hem op te roepen voor het Marokkaanse elftal en de ander door hem openlijk te prijzen. „Ik voel me ongelooflijk gevleid”, aldus Boutahar.

Fakhir moest hij teleurstellen. „Tegen Heracles kreeg ik een schop tegen beide enkels. In overleg met de dokter en de trainer (Mario Been, red.) besloot ik om me af te melden.” De kans dat Ten Cate ook nul op het rekest krijgt als hij zich in Nijmegen meldt, is een stuk kleiner. „Ik wil niets liever dan naar de Amsterdam ArenA.”

De uitleg volgt. „Als zo’n grote trainer aangeeft dat hij het in je ziet zitten, doet dat wel iets met je. Ik weet zeker dat meneer Ten Cate me een betere voetballer kan maken. Daarnaast is Ajax een club die niet alleen in Nederland, maar in de hele wereld tot de verbeelding spreekt. Het is voor iedereen een droom om daarvoor te mogen voetballen.”

Dat laatste klinkt wat vreemd uit de mond van een Rotterdammer, die in de jeugdopleiding van Feyenoord voetbalde. „Maar de haat tussen Feyenoord en Ajax heb ik nooit op die manier gevoeld. Bovendien is er op dit moment eigenlijk geen band meer met Feyenoord. Ik heb nooit echt een kans gekregen, alleen een halfjaar meegetraind en ben in het eerste niet verder gekomen dan twee korte invalbeurten. De club heeft me beoordeeld en niet goed genoeg bevonden. Net als een groot aantal andere jongens die nu in de eredivisie of zelfs in het buitenland spelen. Nee, Feyenoord staat me niet in de weg om eventueel naar Ajax te gaan.”

Hoe serieus de Amsterdamse belangstelling is in dit stadium, weet Boutahar niet. „Ik ben na dit seizoen transfervrij en hoop op een belletje van de trainer.” Ten Cate gaf onlangs in een interview met Voetbal International aan dat Boutahar een speler is met wie hij wel eens aan de gang zou willen gaan, omdat hij hem buitengewone kwaliteiten toedicht. De middenvelder ziet zichzelf al in een roodwit shirt stralen. „Nadat ik weg moest bij Feyenoord, bleef ik ervan overtuigd dat ik goed genoeg was voor een topclub. Ik prentte mezelf in dat ik via een omweg alsnog de top zou halen. En wie weet…”

Boutahar vermoedt in de ArenA te kunnen verbazen.

„Ik denk dat mijn spel bij Ajax beter tot zijn recht komt. Het technische en tactische niveau van een topclub als Ajax ligt natuurlijk hoger dan bij NEC. Voetballen in een kleinere ruimte ligt mij van nature beter. Daarmee haal ik het beste in mezelf naar boven.”

Maar hoe valt het te rijmen dat zijn naam rond zingt bij Ajax, terwijl hij de eerste weken van het seizoen wisselspeler was bij NEC? „Dat ik niet speelde, was volgens de trainer een tactische keuze. Ik trainde prima, viel goed in en gelukkig moest hij uiteindelijk wel op me terugvallen.”

Ondanks zijn twee treffers tegen Heracles Almelo weigert hij een lange neus naar zijn trainer te trekken. „Waarom zou ik? Het ging erom dat we na een ongelooflijk zwaar begin eindelijk de eerste overwinning zouden boeken. Het belang van NEC staat voorop; niet het belang van Boutahar.” Ook de suggestie dat hij nu de komende weken wel zeker zal zijn van een basisplaats, valt verkeerd. „Onzin. Een speler moet op trainingen en in wedstrijden altijd weer bewijzen tot de beste elf te behoren. Iemand die op de automatische piloot speelt, doet zijn elftal en zichzelf tekort.”

De lovende woorden van Ten Cate ten spijt richt Boutahar het vizier nu weer volledig op NEC, dat overigens nog geen poging heeft ondernomen het aflopende contract van Boutahar te verlengen. „Dromen over de toekomst is leuk, maar het heden is natuurlijk het belangrijkste. Ik denk dat de overwinning op Heracles Almelo de ommekeer betekent en dat NEC dit seizoen tot mooie dingen in staat is. We hebben een jonge, talentvolle groep die het heel veel clubs lastig kan maken. We hebben een plaats in het linkerrijtje echt nog niet uit ons hoofd gezet.”
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:11:53 #220
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42637733
quote:
„Niets liever dan naar de ArenA”
Wat een foute uitspraak .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:48:03 #221
47580 hoM3r
Our trip.
pi_42640539
Alle spelers van NEC willen dat, alleen hij zegt het.
pi_42647523
quote:
Said Boutahar vertrekt niet naar Ajax. De middenvelder van NEC werd nadrukkelijk in verband gebracht met de Amsterdammers. Trainer Henk ten Cate maakte tegenover RTV NH een einde aan de speculaties.
"Ik heb gezegd dat ik zo'n type als Boutahar een goede speler vind. Dat is alles. Maar hij is niks voor Ajax", sprak Ten Cate klip en klaar. Eerder liet de Ajax-coach nog weten op zoek te zijn naar een 'type Boutahar' als versterking voor zijn elftal, maar met die omschrijving werd slechts een type voetballer bedoeld, zo blijkt nu.
Boutahar droomde al stiekem van een overstap naar Amsterdam en bekende openlijk een transfer naar Ajax wel te zien zitten.
Kon je verwachten. Said heeft even mogen dromen, maar Ten Cate heeft niets verkeerds gezegd
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_42653997
Best lullig voor die jongen zo
pi_42680958
Denneboom

minpuntje wel de blessure van Barreto (moest er op de brancard af...)
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:58:13 #225
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_42683123
Klasse gespeeld NEC

Op naar volgende week zondag, afmaken die arneppers, AFMAKEN!!!!

Ik zeg 2-0
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_42683653

Het was gezellig.
Mooi om te zien hoe Babos nog geliefd was in Breda.
Hij gooide zijn shirt en handschoenen nog het NAC-publiek in.
Heerlijke avond
  zondag 15 oktober 2006 @ 10:39:02 #227
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_42692342
come on come on
  zondag 15 oktober 2006 @ 12:06:25 #228
155383 VinoTinto
That\'s me.
pi_42693779
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_42697936
Barreto zal volgende week wel niet meedoen , ik zeg 3 punten voor ons
  zondag 15 oktober 2006 @ 15:17:39 #230
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_42698004
Dat Barreto niet meedoet is niet bepaald een aderlating, hoor. Wat hadden jullie ook alweer tegen NAC gedaan?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 15 oktober 2006 @ 15:26:17 #231
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_42698146
Naja, Barreto is maar zelden echt goed..

Lees ook overal hoe goed Kivuvu inviel gister. Positief
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_42718896
quote:
Yildirim: 'Vertrek het beste als ik niet speel'

16/10/2006 11:51

Van een conflict tussen Ugur Yildirim en trainer Gertjan Verbeek mag dan geen sprake meer zijn, voor de eenmalig Oranje-international is bij SC Heerenveen vooralsnog slechts een rol weggelegd als invaller. De 24-jarige rechterspits wil uit Friesland vertrekken als daar geen verandering in komt.

'Net als iedere voetballer, wil ik veel spelen', vertelde Yildirim aan het ANP. 'Ik voel me goed en dat weet de trainer. Ik speel veel met het tweede en dat gaat uitstekend. In de winterstop kijken we verder. Als er dan niets aan de situatie is veranderd, moet er een oplossing komen. Een vertrek bij Heerenveen is in dat geval het beste, dat weten zij ook.'

'Ik ben op dit moment niet bezig met andere clubs, dat laat ik aan mijn zaakwaarnemer over. De beslissing ligt ook niet bij mij, want ik heb nog een doorlopend contract. Wel heb ik de afspraak gemaakt met Heerenveen dat ze meewerken aan een transfer als ik in de winterstop nog geen uitzicht heb op een basisplaats en daar ben ik blij om.'

Yildirim was is zijn eerste twee seizoenen bij Heerenveen een vaste waarde in het eerste elftal. Zijn relatie met trainer Gertjan Verbeek liep in de voorbereiding op dit seizoen echter een deuk op. Toen hij te horen had gekregen in een oefenwedstrijd niet in actie te zullen komen, keerde Yildirim boos huiswaarts en liet vervolgens twee dagen niets van zich horen. Trainer en speler legden hun conflict bij, maar Yildirim is sindsdien wel veroordeeld tot een plaats op de bank.
In de winterstop Denneboom verpatsen en Yildirim halen.
Lijkt me geen slechte deal.
  maandag 16 oktober 2006 @ 16:11:25 #233
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_42721404
Lijkt me wel een slechte deal. Denneboom is je beste speler. Yildirim kan alleen leuk tegen een bal trappen, verder is het niks.
pi_42721430
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 16:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Lijkt me wel een slechte deal. Denneboom is je beste speler. Yildirim kan alleen leuk tegen een bal trappen, verder is het niks.
Het contract van Denneboom loopt af en NEC wil hem in de winter verpatsen.
Als dat dat toch gebeurt, moet je op zoek naar een vervanger lijkt me.
Yildirim heeft de laatste maanden amper in het 1e gespeeld maar in de tijd daarvoor was hij bekend om zijn vrije trappen en voorzetten. Geen slechte eigenschappen lijkt me.
  maandag 16 oktober 2006 @ 17:43:08 #235
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_42721885
Klopt, maar op wie moet hij die voorzet dan geven?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 16 oktober 2006 @ 21:32:50 #236
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_42724790
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 17:43 schreef Mark het volgende:
Klopt, maar op wie moet hij die voorzet dan geven?
Niedzielan
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_42730137
Rutger Worm natuurlijk
pi_42742863
Edgar is nu opeens op wonderbaarlijke manier genezen maar is nog wel twijfelachtig voor Zondag , ach wat maakt het uit , wij nemen toch de punten mee naar Arnhem.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:47:15 #239
47580 hoM3r
Our trip.
pi_42744370
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
Edgar is nu opeens op wonderbaarlijke manier genezen maar is nog wel twijfelachtig voor Zondag , ach wat maakt het uit , wij nemen toch de punten mee naar Arnhem.
ja, precies, tuurlijk, zoals altijd.
pi_42746239
Daarom, ik heb ook babos in mijn managerspelletjes opgesteld.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:17:36 #241
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_42746664
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 16:16 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Het contract van Denneboom loopt af en NEC wil hem in de winter verpatsen.
Als dat dat toch gebeurt, moet je op zoek naar een vervanger lijkt me.
Yildirim heeft de laatste maanden amper in het 1e gespeeld maar in de tijd daarvoor was hij bekend om zijn vrije trappen en voorzetten. Geen slechte eigenschappen lijkt me.
Mogen wij hem dan in de winter overkopen
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_42749280
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:47 schreef hoM3r het volgende:

[..]

ja, precies, tuurlijk, zoals altijd.
net zoals de vorige editie
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:30:01 #243
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_42750869
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 18:17 schreef hippo-clippo het volgende:

[..]

Mogen wij hem dan in de winter overkopen
Ik denk niet dat Romano zin heeft in een stapje terug..
  woensdag 18 oktober 2006 @ 11:33:35 #244
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42765946
Zin in zondag .

Heeft iemand toevallig een linkje naar dat panorama-artikel over de derby waar iedereen zo over zit te zeiken?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_42766443
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 11:33 schreef Posdnous het volgende:
Zin in zondag .

Heeft iemand toevallig een linkje naar dat panorama-artikel over de derby waar iedereen zo over zit te zeiken?
Als ik hem heb zal ik hem wel in het vitessetopic plaatsen
quote:
De Gelderlander: 18-10-2006
Kneuterig

Het is alweer een jaar of wat geleden dat een paar honderd NEC-supporters daags voor de derby tegen Vitesse een ludieke actie op touw zetten om hun helden een hart onder de riem te steken. Ze liepen tijdens de afsluitende training het veld op, ontrolden een spandoek ('Eén ding willen we kwijt, minimaal 90 minuten strijd'), staken een paar rotjes af en lalden 'bloed, zweet en tranen'. De spelers zorgden dat ze uit de buurt bleven van de hapgrage pitbulls en keken een beetje schaapachtig naar het bespottelijke tafereel. Na drie minuten vond Johan Neeskens het welletjes: 'kom jongens, we gaan weer trainen.'
De volgende dag zegevierde NEC met 2-0. Achteraf een betreurenswaardig resultaat, want daardoor ontstond bij de actievoerders het idee dat de zege aan hen te danken was. De gevolgen laten zich raden. Sindsdien worden voor elke derby de oude lakens en de verfpotten tevoorschijn gehaald.

Tijdens de play-offs om een Intertoto-ticket speelden NEC en Vitesse het afgelopen voorjaar tweemaal tegen elkaar. Natuurlijk vereiste de supportersplicht dat er weer actie werd ondernomen. Aan de vooravond van de eerste wedstrijd, in het Gelredome, bleek de tekstdichter van de HKN buitengewoon geïnspireerd. Na een flinke snuif inspiratie vloeide de onvergetelijke volzin 'nooit winnen in de glasbak is een aanfluiting, tijd dus voor een waardige seizoensafsluiting' uit zijn pen. Er moest een veertig meter lang spandoek aan te pas komen om het hele epistel enigszins leesbaar aan de man te brengen.

Tot nu toe hebben ons geen signalen bereikt dat de trouwe honden (en hun baasjes) opnieuw naar de training zullen komen om via een stukje huisvlijt hun clubliefde te etaleren. Gevreesd moet echter worden dat de NEC- fans weer naar oude middelen zullen grijpen om het derbygevoel nieuw leven in te blazen. In de Panorama van deze week staat een licht opruiend artikel waarin Vitesse-supporters en NEC-fans getuigen van hun wederzijdse haat. Het is te hopen dat de verscherpte politiemaatregelen zullen volstaan om zondag de stammenstrijd binnen de perken te houden. Want als we moeten kiezen: liever een kneuterige demonstratie dan een bloederige kloppartij
Alvast een voorproefje in de gelderlander van vandaag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')