Misschien iets met de falende begeleiding ofzo?? Voetbaltechnisch vind ik het ook een vreemd verhaal op zich.quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:22 schreef DeVinger het volgende:
Ik snap niet dat Riemer van der Velde Denneboom naar Heerenveen zou willen terughalen als hij een van zijn fouten (weggestuurde spelers) zou mogen herstellen...
Ik snap het wel, Denneboom is één van de nuttigste, zo niet de nuttigste speler van NEC.quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:22 schreef DeVinger het volgende:
Ik snap niet dat Riemer van der Velde Denneboom naar Heerenveen zou willen terughalen als hij een van zijn fouten (weggestuurde spelers) zou mogen herstellen...
Dat vroegen wij ons vrijdag ook al af, dus ik had het opgezocht:quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:49 schreef -J-D- het volgende:
Hey Breemz, waar staat dat BTE voor? Op dat spandoek?
quote:Supportersvereniging BiancoNero Almelo is speciaal opgericht voor deze fanatieke fans en houdt zich bezig met het creëren van sfeer bij de wedstrijden van Heracles Almelo (onder meer door grootschalige sfeeracties) en het vergroten van de betrokkenheid van de fanatieke aanhang met de club (in al haar facetten). De sfeeracties bij de wedstrijden worden uitgevoerd door de BTE (de Brigata Tifosi Extreme), het sfeerteam van BiancoNero Almelo.
Dankjequote:Op maandag 2 oktober 2006 00:30 schreef hoM3r het volgende:
Enorm gaaf voor jullie, echt.
Vitesse gewonnen vandaag zag ik op teletekst? 10 minuten voor het einde stonden ze iig 3-1 voor?quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:32 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Vitesse gewonnen vandaag zag ik op teletekst? 10 minuten voor het einde stonden ze iig 3-1 voor?
Humorquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:32 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Vitesse gewonnen vandaag zag ik op teletekst? 10 minuten voor het einde stonden ze iig 3-1 voor?
Zoek de verschillen:quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..], we hebben al net zo'n goede start als NEC
!
Vet, ik ben dol op spelletjes!quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
PSV - Groningen - AZ - Heerenveen - Ajax
Sparta - AZ - Ajax - NAC - Heracles
Grappig, mijn vak heeft geen rij 1quote:
1 uit 5.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
PSV - Groningen - AZ - Heerenveen - Ajax
Sparta - AZ - Ajax - NAC - Heracles
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:56 schreef hoM3r het volgende:
Of de naïeve houding als ze een hap in een hamburger nemen: "Lijkt me best lekker!"
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:59 schreef Mark het volgende:
En niet te vergeten als ze met hun biertje de tribune op willen
En dat ze vervolgens, als de steward zegt : "Hee, dat biertje mag hier niet op de tribune" ook daadwerkelijk terug gaan naar de gracht om het biertje op te drinkenquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:59 schreef Mark het volgende:
[..]
![]()
![]()
En niet te vergeten als ze met hun biertje de tribune op willen
Ben ook net geweest...quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:12 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik ga vanavond eens een kijkje nemen bij jong NEC
Haha, leuk geschrevenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:59 schreef DeVinger het volgende:
Jullie maken mij allemaal woest enthousiast naar het schouwspel in dat pittoreske stadionnetje van jullie. Zouden er echt alleen maar gefrustreerde supporters zitten, brandend van verlangen om de volgende dag hun collega's uit de omgeving Arnhem/Nijmegen op hun werk een keer recht in het gezicht te durven aankijken in plaats van nederig vanuit de bovenhoek. Bibberend van de kou, geirriteerd door het slechte voetbal en teleurgesteld in de verpaupering om je heen. Volgens mij ben ik door het studeren veels te veel vooroordelen gaan ontwikkelen. Nu word ik dagelijks in Nijmegen geconfronteerd met jullie minachting voor Vitesse. Ik Dan zie ik de plaatselijke jeugd op straat voetballen en roept de pa met een NEC-shirt aan in de deuropening met een biertje in zijn hand: "Ja, zo moet dat Joey, op wilskracht! Dat kunnen ze in Arnhem niet."
Als ik dan in Arnhem ben, in die lekker warme, afgrijselijke sporthal met uitschuifbaar veld, dan kijk ik om mij heen en ik zie al die welondervoede, goed gekleede en fatsoenlijke uitziende mensen. Dan vraag ik mij elke keer weer af of in de Goffert nou alléén maar van die vaders zitten, of dat er ook normale mensen de wedstrijd aan het kijken zijn. Dat moet toch haast wel, want hoe erg zou dat anders zijn, voor Nijmegen? Leven in een stad waarin iedereen gefrustreerd is. Is het niet vanwege het voetbal, dan is het wel omdat ze strontziek worden van de eeuwige pubers, wat zich studenten laat noemen. Van die broekies met een glorieuze toekomst die tot diep in de nacht feesten, en overdag een keer wakker worden. Op een moment dat jij als Nijmegenaar al 6uur derop heb zitten. W'éér worden jullie geconfronteerd met jullie eigen terkortkomingen. Maar dan ineens schrik ik wakker door een goal van vitesse en kunnen we alle 18.000 juichen zonder angst voor instortingsgevaar.
En nou mag jij gaan raden hoe de naam volksclub is ontstaan...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:59 schreef DeVinger het volgende:
Nu word ik dagelijks in Nijmegen geconfronteerd met jullie minachting voor Vitesse. Ik Dan zie ik de plaatselijke jeugd op straat voetballen en roept de pa met een NEC-shirt aan in de deuropening met een biertje in zijn hand: "Ja, zo moet dat Joey, op wilskracht! Dat kunnen ze in Arnhem niet."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |