maar ook saai geloof mequote:
ik ben meestal ook wel vrolijk hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar ook saai geloof me
de beste kunstenaars waren erg ongelukkig
Rembrandt? Da Vinci?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar ook saai geloof me
de beste kunstenaars waren erg ongelukkig
Klinkt engquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ben meestal ook wel vrolijk hoormaarja af en toe loopt je leven toch net even wat anders als je gepland had he
jeff buckley, tom waits,quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Rembrandt? Da Vinci?.
MARIA CALLAS!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jeff buckley, tom waits,
van gogh, rembault,
ach zo veel de meesten
WAX!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:10 schreef Waxxer het volgende:
Hallo.
Ik wilde net zeggen, ik wil eigenlijk de verwarming aanzetten maar dat vind ik zo overdreven in augustus!
O ja, het gaat prima! Niks te klagen, werk is druk en uitgerekend NU het afdelingshoofd en enkele mensen van mijn team op vakantie zijn willen de Duitsers een grote, risicovolle aanpassing gaan doorvoeren. We zien wel hoe ernstig de problemen gaan wordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajaja!Ik kan weer internetten met view op de garden!
HAI!!![]()
Vlarp, hoe gaat' ie??
![]()
Blub!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
geil nummer: Benny Benassi Who's Your Daddy
op vakantie was er nog een officiële striptease show met dat nummer erbij
niets slechts over Maria Callas!!!quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:40 schreef Sunjammer het volgende:
Maria Callas reikte elk jaar een prijs uit aan het meest veelbelovende zangtalent. Maria Callas is, zoals u ongetwijfeld weet, enkele jaren geleden overleden. Haar initiatief heeft men voortgezet en sindsdien zijn er al vijfendertig mensen overleden.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
niets slechts over Maria Callas!!!
![]()
ieeeeeeeeeuuuwquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
geil nummer: Benny Benassi Who's Your Daddy
op vakantie was er nog een officiële striptease show met dat nummer erbij
Waxxer! Heb je weer een PC?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:10 schreef Waxxer het volgende:
Hallo.
Ik wilde net zeggen, ik wil eigenlijk de verwarming aanzetten maar dat vind ik zo overdreven in augustus!
Hai!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waxxer! Heb je weer een PC? [afbeelding]. Kun je eindelijk weer Internetten? En The Sims spelen?.
Anders richt je toch gewoon je eigen tijdschrift op?quote:
Waxxer: sex, artists, eehhh... sex and anything YOU likequote:Op maandag 28 augustus 2006 21:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Anders richt je toch gewoon je eigen tijdschrift op?Het schijnt heel hip te zijn om zoiets te doen.
.
Ikkeikkeikkequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:11 schreef Waxxer het volgende:
Of kwets ik nu![]()
Hoe het ook zij.... Hoe gaat het met jullie dan en moet ikteruglezen
??
En wie is er getrouwd, is er een setje ontstaan, is er ruzie, is er iemand vernathaniseerd, zijn er felle discussies, zijn er mensen gebrouilleerd?
Halleau!quote:
Ik heb ook niet zo'n handig slurfje waarmee mikken een stuk makkelijker wordtquote:
ga nog eens een stapje verder en stop al die tijdschiften bij elkaar in de Waxmapquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waxxer: sex, artists, eehhh... sex and anything YOU like
Zoiets?
De Vlarpbode!
Of Wonderair, over emigreren, of Boem = Yost, over de verkeerstheorie, of Waar Ben Jij Geweemzt, over hulpverlening in het buitenland, of Blubberzweef over luchtballonnen en alles wat daarbij hoort, of Angazine, een filosofisch tijdschrift over knusse avonden met olijven en rose maar ook over films en dergelijke....
Mja... maar voordat ik dan dus kortgezegd een plan heb bedacht.... dan had ik in de tussentijd allang af kunnen studeren...Dus eerst maar dit nieuwe uitzendproject volgen en de planning die ik heb gemaakt qua school even naleven. Dan even cashen en dan bedenk ik wel een tijdschrift.
![]()
(Ja, ik verveel me weer)
Idd. Maria Callasquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niets slechts over Maria Callas!!!
![]()
ja zo'n een diva krijgen we nooit meerquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Idd. Maria Callas
DE diva!
Nu, maar er is nog meer dan genoeg zangtalent hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zo'n een diva krijgen we nooit meer![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Idd. Maria Callas
DE diva!
Nou dit talent gaat beginnen aan zijn schoonheidsslaapje hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu, maar er is nog meer dan genoeg zangtalent hoor
Alleen het tweede stuk (zaten in de auto). Hugh Laurie was hilarischquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wondie? Emmy's gezien?
ik kan aan sweet charity dutch cast 2006 komenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen het tweede stuk (zaten in de auto). Hugh Laurie was hilarisch
Wist trouwens niet dat Charles Dance in een nieuwe serie speelde, dus meteen maar even gedownload
DVD of CD?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik kan aan sweet charity dutch cast 2006 komen![]()
ik hoef het niet zo, maar voor jou wil ik hem wel appart houden
tenzij het niet zo hoeft voor jou
Inderdaad is het heel vreemd om zo vroeg op de ochtend mensen van de nachtploeg tegen te komenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:31 schreef davidov het volgende:
Het schijnt dat ik een baantje heb
Afgezien van dat loopt nogsteeds alles in het honderd![]()
![]()
![]()
Naja, honderd is wel een mooi getal, natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:31 schreef davidov het volgende:
Het schijnt dat ik een baantje heb
Afgezien van dat loopt nogsteeds alles in het honderd![]()
![]()
![]()
In absolute termen, of ten opzichte van normaal?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:26 schreef Sunjammer het volgende:
Zo. En hoe saai is het hier?
Humour me. Doe allebei eens.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
In absolute termen, of ten opzichte van normaal?
net zo saai als andere dagenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:26 schreef Sunjammer het volgende:
Zo. En hoe saai is het hier?
Neh, da's te saai.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:36 schreef Sunjammer het volgende:
Humour me. Doe allebei eens.
Gefeli. Wa's MWD?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
net intake gesprek gehad.. kan in jaar 2 MWD instromen
Waxxerquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:03 schreef Waxxer het volgende:Waar Ben Jij Geweemzt, over hulpverlening in het buitenland...
DVD, beeldopnames van de geheele showquote:
Och jeequote:
maatschappelijk werk en dienstverleningquote:
Vast die van Sandraquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
DVD, beeldopnames van de geheele show
Mja, dat klinkt al logischer dan Meapons of Wass Destruction...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
maatschappelijk werk en dienstverlening
*growl* Wat een stom gegeven dat ze iedere clan de gave geven om in een wolf of roofvogel te kunnen veranderen. Er is maar 1 clan die de Protean Discipline heeft, Gangrels!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga wederom een poging doen de serie te volgen .....
[afbeelding]
Ik haak steeds af
ik heb hem nog niet en ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vast die van SandraHeb jij hem gezien? Verspreekt Lone zich als ze vraagt of Oscar... uh... Charlie nog naar 'r gevraagd heeft?
Hoe was Lestat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet en ook nog niet gezien
hahahahaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe was Lestat?
(psssst, ik kom er net achter dat de Daeva de domste van allen zijn he .... misschien dat ik mijn afkomst toch maar moet verloochenen)
Wat slechtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hahahaha
Lestat hebben we niet gekeken
Ik vond het ERG kwetsend! Ik trok het erg op mezelf en voel me nu enorm beledigd!!!!!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:49 schreef Waxxer het volgende:
Oh en dat nah also is niet op iets of iemand gericht voor ik weer iemand onopgemerkt kwets of beledig of iets...
Komt hij zo vaak films lenen dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga een eigen videotheek beginnen (DVDtheek).
Mag Jerre iedere keer z'n pasje door de gleuf halen (no pun intended) en voor iedere film krijg ik dan een glas wijn of een gratis pilsje bij de rechter.
Nah, Jer? Ideetje?
Oeh...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het ERG kwetsend! Ik trok het erg op mezelf en voel me nu enorm beledigd!!!!!ik ga dansen, lang geleden.
't Is een saaie avond, maar ga straks toch even een biertje scoren in de kroegquote:
de laatste rel is volgens mij al meer dan een week achter de rugquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Pffft... Hier gebeurt ook helemaal niets meer hè..
Die conclusie hadden we toch al eerder getrokken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Pffft... Hier gebeurt ook helemaal niets meer hè..
Nee valt mee, pas 2x hoor. Maar hij kwam d'r zelf mee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Komt hij zo vaak films lenen dan?
quote:hoezo slecht?
ik wil die samen met jou kijken dat is toch lief
Of als er wat vers vleesch bij zou komen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
als iemand nou nog sappige roddels had..
samjustme is al niet vers genoeg meerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of als er wat vers vleesch bij zou komen..
Liefst die nog een beetje leuk kan typen en niet alleen meldt wat-ie de afgelopen 5 minuten heeft gedaan en de komende vijf minuten gaat doen..
Wie?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
samjustme is al niet vers genoeg meer![]()
Ik heb de afgelopen 60 minuten enorm gedanst en de komende 60 minuten ga in Danny pesten en douchen en op Fok posten en Kindred The Embraced kijkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of als er wat vers vleesch bij zou komen..
Liefst die nog een beetje leuk kan typen en niet alleen meldt wat-ie de afgelopen 5 minuten heeft gedaan en de komende vijf minuten gaat doen..
En toen en toen en toen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 60 minuten enorm gedanst en de komende 60 minuten ga in Danny pesten en douchen en op Fok posten en Kindred The Embraced kijken
En toen en toen en toen? Ja hallo, zijn de 60 minuten al voorbij dan!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En toen en toen en toen?.
Jahquote:
Naar..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan het na 2,5 week niet veroorloven om nog een hele dag vrij te pakken, qua hoeveelheid werk
Mooizo. Giacomo ook. 2 vliegen in 1 klap.quote:
Neeeeeee joh!quote:
"Er ligt iets gratis in de metroooo" hup al die Nederlanders zo naar binnen. Geen púnt!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 00:45 schreef davidov het volgende:
Minder leuk: 500+ man in twee minuten in 1 metro duwen omdat er in a'dam na 22 uur meer treinen dan metro's rijden....
Uit de kast of neit, als hij zou vragen of hij mn handje vast mag houden en een kusje op mn wang mag geven, dan zeg ik geen neequote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:46 schreef davidov het volgende:
Aks je nou eens wat meer uit de kast komt kan je dr ook nog wat mee....
hey kreng, is school nog niet begonnen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:28 schreef TehRockstar het volgende:
Ieuw.
Ben je nu nóg blubberiger?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
me helemaal volgevreten..goddelijk
hehe ja de winter komt eraan he dan maakt et niet echt uitquote:
Andere mensen zijn in de winter uit vorm en in de zomer afgetraind, maar jij bent in de zomer uit vorm en in de winter heel erg uit vorm?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:44 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hehe ja de winter komt eraan he dan maakt et niet echt uit![]()
preciesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Andere mensen zijn in de winter uit vorm en in de zomer afgetraind, maar jij bent in de zomer uit vorm en in de winter heel erg uit vorm?![]()
lading brinta.. en nog brood met salamiquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:47 schreef Waxxer het volgende:
Blubberzwijn heeft gewoon heel gezond gegeten vanmorgen, met veel vitaminen en vezels en mineralen.En dat is hart-stik-ke goed.
![]()
Gegratineerde Brinta!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn broer had een keer allemaal kaas in mijn brinta gedaan toen ik het niet zag
ja die mensen zien dan wel het volledige hoofd van BB_Koning en niet een geanonimiseerde foto zoals wij hier op Fokquote:
Als ze er al uit komen, dan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die mensen zien dan wel het volledige hoofd van BB_Koning en niet een geanonimiseerde foto zoals wij hier op Fok![]()
Wacht maar tot morgen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
fitnessen na maandenlang nix doen is pijnlijk
ZO erg is het hier toch niet...?quote:Beilein na één week alweer weg bij Landstede
29 Aug 2006
Patrick Beilein, de nieuwe Amerikaanse speler die Landstede Basketbal komend seizoen moest versterken, heeft per direct het team verlaten.
Na een verblijf van een week in Zwolle is de 23-jarige basketballer alweer uit Nederland vertrokken. De Amerikaan heeft aangegeven om 'persoonlijke redenen' niet bij Landstede te kunnen blijven. De club betreurt het vertrek, maar legt zich neer bij de beslissing. Patrick Beilein zou bij het Zwolse team op de 'guardpositie' gaan spelen. Zijn specialiteit is 'driepuntschieten'. De speler had zijn sporen de afgelopen jaren verdient in het team van de 'West Virginia University'.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wacht maar tot morgen...Wat doe je jezelf aan??!
Wil je tips? Ik heb dan wel ook een blubberbuik, amar ik kan je wel wat tips gevenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mijn blubberbuik wegwerken
Net weer een lekker ebuitenlandse jongen, damnnnn, ik ga in t buitenland wonenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het loopt volgens mij echt wel storm aan de balie vandaag bij jou![]()
Nederlandse mannen zijn leuker.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:03 schreef BB_Koning het volgende:
Net weer een lekker ebuitenlandse jongen, damnnnn, ik ga in t buitenland wonennederlandse jongens zijn stom
![]()
![]()
![]()
Nee, laat de spanning maar lekker opbouwenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:27 schreef BB_Koning het volgende: Zal ik m vragen of hij gay is? Ik krijg wel zo'n vibe![]()
Verandering van spijs doet etenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:26 schreef BB_Koning het volgende:
Spaans, donker haar, gebruind, schattig accent, bruine bambiogen > bleek, blond haar, rode blosjes, blauwe ogen
Maar het allerbeste zijn de jongens die lijken op Shayan![]()
lok hem naar een stil leeg kantoor/kamertje dan kom je d'r vast snel achterquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:27 schreef BB_Koning het volgende:
Er werkt hier een jongetje, hij is zo'n bankier voor rijke mensen en hij is zooooo'n schatje. Ik groet m altijd en net groette ik ook weer en hij dacht dat ik knikte als in 'kom eens hier' ipv als in 'hoi', hij kwam naar me toe, hihihihiZal ik m vragen of hij gay is? Ik krijg wel zo'n vibe
![]()
ben zelf een ontzettende twijfelkont, maar als ik iemand anders kan helpen door hem het laatste zetje in de rug te geven dan kan ik dat niet nalatenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:39 schreef Waxxer het volgende:
Nounounounou, wat een fantasie toch weer...Je bent wel heeelll erg vanneeehhh d'r op he?
Dat soort extra's kosten ook weer tijd en geld.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:25 schreef wonderer het volgende:
Yep. Extra's gekeken ook, erg leuk, vooral de bloopers.
Laurie blijft dus met een Amerikaans accent praten, ook al rollen de camera's niet. Erg apart, maar wel leuk om ons vermoeden bevestigd te zien.
Verder zijn de extra's wel wat mager. Allemaal stukjes van 5 minuten. Beetje jammer. Had wel graag een full length docu willen zien of zo. House Brits horen praten (in de interviews) is trouwens ook wel erg vreemd![]()
Hugh Laurie?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:34 schreef BB_Koning het volgende:
Hij heeft ook nog eens een lekek rklein kontje![]()
Maar het is wel de toegevoegde waarde van DVDs... de afleveringen op mijn PC hebben een uitstekende kwaliteit, daar heb ik geen DVD voor nodigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat soort extra's kosten ook weer tijd en geld.
Ik moet nog een maandje wachten tot ik mijn boxje in huis heb. Eerst moet Lost uitkomen voor ze het verzenden.
mallerdquote:
waarom denk je dat hij gay is? hoe ziet hij eruit?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:27 schreef BB_Koning het volgende:
Er werkt hier een jongetje, hij is zo'n bankier voor rijke mensen en hij is zooooo'n schatje. Ik groet m altijd en net groette ik ook weer en hij dacht dat ik knikte als in 'kom eens hier' ipv als in 'hoi', hij kwam naar me toe, hihihihiZal ik m vragen of hij gay is? Ik krijg wel zo'n vibe
![]()
Slank, halflang, donker haar, beetje grote ogen, beetje Indo, 175m-180mquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:04 schreef ajuu het volgende:
[..]
waarom denk je dat hij gay is? hoe ziet hij eruit?![]()
![]()
![]()
ja indo doet het altijd goed voor een gay vibe. weet neit waarom. bij indo jongens heb ik dat al snel. misschien omdat ze niet erg macho zijn. niet zoals surinaamse mannen of turken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Slank, halflang, donker haar, beetje grote ogen, beetje Indo, 175m-180m![]()
Tja, hoe krijg je die gay vibe? Zal t gaan om de blik in de ogen, de houding, het lachje, ik weet t niet
Ieuw.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:26 schreef BB_Koning het volgende:
Spaans, donker haar, gebruind, schattig accent, bruine bambiogen > bleek, blond haar, rode blosjes, blauwe ogen
Maar het allerbeste zijn de jongens die lijken op Shayan![]()
Pas je wel op? Want als zo'n enorme hetero als jij suggereert dat ie homo is kan ie wel eens schrikken en het allemaal ontkennen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Slank, halflang, donker haar, beetje grote ogen, beetje Indo, 175m-180m![]()
Tja, hoe krijg je die gay vibe? Zal t gaan om de blik in de ogen, de houding, het lachje, ik weet t niet
Twee dagen over één topic.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:58 schreef Vlarp het volgende:
Vervolg op: [HOMO] #1775 - Back on track!
De H staat hier! (hier kun je je icoon in de H ook laten aanpassen)
Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten. Wellicht is dit lijstje een leuk hulpmiddel?
Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen!
Hij stond best leukquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:27 schreef TehRockstar het volgende:
zijn je boobies wel groot genoeg?
Jij loopt erbij als een groteske 12-jarige.quote:
Dat komt doordat ik klein ben, kut puberquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij loopt erbij als een groteske 12-jarige.
quote:
Is t ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik vroeg me inderdada ook af of het een dames trainingspak was
Het feit dat het ook op een papspoploos plaatje te zien is dat het een dames pak is, dat zegt toch ook ietsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is t ookmaar als je er idd een paspop indoet met giga tieten valt dat op.
ik was niet de enigequote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vroeg me inderdada ook af of het een dames trainingspak was
Wanneer ga je borsten laten plaatsen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is t ookmaar als je er idd een paspop indoet met giga tieten valt dat op.
Ik heb een tof maatje gepakt waarin t decollete gedeelte niet te erg te zien is![]()
Er zit een paspop in hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het feit dat het ook op een papspoploos plaatje te zien is dat het een dames pak is, dat zegt toch ook iets
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben morgen mijn auto kwijt..
[afbeelding]
.
.
Ik wil je knuffelenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:04 schreef TehRockstar het volgende:
lelijk is het pakje inderdaad wel maar ik vind vlarp gewoon kut
Wanneer laat jij ze wegghalen? En je haar laseren?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wanneer ga je borsten laten plaatsen?
Het is een beetje een politiebericht-foto.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:02 schreef Waxxer het volgende:
Heb trouwens ook weer eens nieuw haar
[afbeelding]
Maar ik sta er een beetjeeehhh... vreemd op eigenlijk.... Naja, ben ook niet goed in het maken van foto's van mezelf
Zodra het cup DD wordtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wanneer laat jij ze wegghalen? En je haar laseren?
Ik ga je een klap voor je muil geven.quote:
Nou ja!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ga je een klap voor je muil geven.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is een beetje een politiebericht-foto..
Familie en politie zijn sinds afgelopen weekend op zoek naar de 27-jarige Hendrik Waxxer. Vrijdagavond meldde de familie dat Hendrik niet was thuisgekomen na een bezoek aan de McDonalds. Zaterdagavond heeft de politie de man als vermist laten registeren in een landelijk systeem en is gestart met een onderzoek.
Op de avond van haar verdwijnen droeg Hendrik, die tenger van postuur is en rossig/blond haar heeft, een zwart T-shirt en bruine sportschoenen. Een ieder die informatie kan verschaffen die van belang kan zijn voor het politie-onderzoek, wordt verzocht contact op te nemen met de politie in Zwolle.
Dat is op termijn wel de bedoeling.quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nouhou
Ja maar dan moet ik droevig en recht in de lens kijken![]()
En als ik lach wordt het zo'n verwijfd gemaakt neplachje en dat is ook niet leukNou ja, *ahum* mijn haar is iig weer kort
Hoor!!!
Oh, die is wel mooi!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is op termijn wel de bedoeling..
Een 407 lijkt me wel wat. Maar ik weet niet of dat d'r in zit..
Hey kutpuber doe eens liev tegen Vlarp!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ga je een klap voor je muil geven.
Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan krijg je wel rugpijn bij het tillen hoor en koop je dan ook eentopje
??
Jah!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan krijg je wel rugpijn bij het tillen hoor en koop je dan ook eentopje
??
Ooohhhh!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is op termijn wel de bedoeling..
Een 407 lijkt me wel wat. Maar ik weet niet of dat d'r in zit..
Heb jij DD?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Overigens helpt een topje daar echt niet tegen.
Jaaa!quote:
Dat zijn geen prinsessewoordjes lieve schat. Pas op of ik tik de bontmuts van je hoofdje af en laat je zelf het volgende konijntje villenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:11 schreef TehRockstar het volgende:
vieze kuthoer!
Gaaf!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa!
Lekker allerlei steden door heel het land afstruinen op zoek naar een goeie, samen met jou!
Met spaghettibandjes?quote:
Ik wil geen SW.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhhh!
Neem je dan wel de SW?
Of is een Volvo C30 niet wat voor jou??![]()
Maar die 407 is wel heel stoer idd!
Doe even een fototje?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:28 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa, het is er door!
De leuke lieve lekkere jongen (die ERG goed in bed is) heeft vandaag ja gezegd op het appartement en komt dus 2 straten van me vandaan wonen!
Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm .quote:
Was er maar een programmaatje à la The Sims waarmee je dat kon doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je hebt hem al helemaal samengesteld?? Incl kleur en velgjes en alles?
![]()
En wil-ie jou ook? Want dan kun je hem net zo goed het gedoe van een verhuizing besparen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm .
En hij's niet eens echt wow model knap, maar hij heeft iets sexy zwoel ruigs. Met een petje. En stoppels.
Dan hebben wij een deal!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort echt weer een keer inkopen doen
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm Ik wil 'm .
En hij's niet eens echt wow model knap, maar hij heeft iets sexy zwoel ruigs. Met een petje. En stoppels.
Budgetshoppen voor de student?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan hebben wij een deal!![]()
Hier hetzelfde, met mijn eeuwige zwarte shirtjes... heb eigenlijk maar twee echt fatsoenlijke t-shirts (twee polo's) en voor de rest ben ik ondertussen echt TE 27 zeg maar... En naja de herfst/winter komt eraan dus het is een puik plan!
Dat kan!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Was er maar een programmaatje à la The Sims waarmee je dat kon doen..
Ja daagquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En wil-ie jou ook? Want dan kun je hem net zo goed het gedoe van een verhuizing besparen..
We gaan NIET!!!! naar Batavia Stad!quote:
*verhuisdozen weer uitpak*....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daagvoordat IK were ga samenwonen, dat gata nog wel ff duren hoor.
Petje, stoppels, fitness, goed in bed, leuke lach, leuke ogen.quote:
Oh.. Wibra, Zeeman en héél misschien H&M dusquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
We gaan NIET!!!! naar Batavia Stad!Of hoe heet dat!
En ik werk kei-hard nu he, parttime... net iets boven de armoedegrens geloof ik...
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. Wibra, Zeeman en héél misschien H&M dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |