maar ook saai geloof mequote:
ik ben meestal ook wel vrolijk hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar ook saai geloof me
de beste kunstenaars waren erg ongelukkig
Rembrandt? Da Vinci?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar ook saai geloof me
de beste kunstenaars waren erg ongelukkig
Klinkt engquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ben meestal ook wel vrolijk hoormaarja af en toe loopt je leven toch net even wat anders als je gepland had he
jeff buckley, tom waits,quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Rembrandt? Da Vinci?.
MARIA CALLAS!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jeff buckley, tom waits,
van gogh, rembault,
ach zo veel de meesten
WAX!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:10 schreef Waxxer het volgende:
Hallo.
Ik wilde net zeggen, ik wil eigenlijk de verwarming aanzetten maar dat vind ik zo overdreven in augustus!
O ja, het gaat prima! Niks te klagen, werk is druk en uitgerekend NU het afdelingshoofd en enkele mensen van mijn team op vakantie zijn willen de Duitsers een grote, risicovolle aanpassing gaan doorvoeren. We zien wel hoe ernstig de problemen gaan wordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajaja!Ik kan weer internetten met view op de garden!
HAI!!![]()
Vlarp, hoe gaat' ie??
![]()
Blub!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
geil nummer: Benny Benassi Who's Your Daddy
op vakantie was er nog een officiële striptease show met dat nummer erbij
niets slechts over Maria Callas!!!quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:40 schreef Sunjammer het volgende:
Maria Callas reikte elk jaar een prijs uit aan het meest veelbelovende zangtalent. Maria Callas is, zoals u ongetwijfeld weet, enkele jaren geleden overleden. Haar initiatief heeft men voortgezet en sindsdien zijn er al vijfendertig mensen overleden.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
niets slechts over Maria Callas!!!
![]()
ieeeeeeeeeuuuwquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
geil nummer: Benny Benassi Who's Your Daddy
op vakantie was er nog een officiële striptease show met dat nummer erbij
Waxxer! Heb je weer een PC?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:10 schreef Waxxer het volgende:
Hallo.
Ik wilde net zeggen, ik wil eigenlijk de verwarming aanzetten maar dat vind ik zo overdreven in augustus!
Hai!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waxxer! Heb je weer een PC? [afbeelding]. Kun je eindelijk weer Internetten? En The Sims spelen?.
Anders richt je toch gewoon je eigen tijdschrift op?quote:
Waxxer: sex, artists, eehhh... sex and anything YOU likequote:Op maandag 28 augustus 2006 21:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Anders richt je toch gewoon je eigen tijdschrift op?Het schijnt heel hip te zijn om zoiets te doen.
.
Ikkeikkeikkequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:11 schreef Waxxer het volgende:
Of kwets ik nu![]()
Hoe het ook zij.... Hoe gaat het met jullie dan en moet ikteruglezen
??
En wie is er getrouwd, is er een setje ontstaan, is er ruzie, is er iemand vernathaniseerd, zijn er felle discussies, zijn er mensen gebrouilleerd?
Halleau!quote:
Ik heb ook niet zo'n handig slurfje waarmee mikken een stuk makkelijker wordtquote:
ga nog eens een stapje verder en stop al die tijdschiften bij elkaar in de Waxmapquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waxxer: sex, artists, eehhh... sex and anything YOU like
Zoiets?
De Vlarpbode!
Of Wonderair, over emigreren, of Boem = Yost, over de verkeerstheorie, of Waar Ben Jij Geweemzt, over hulpverlening in het buitenland, of Blubberzweef over luchtballonnen en alles wat daarbij hoort, of Angazine, een filosofisch tijdschrift over knusse avonden met olijven en rose maar ook over films en dergelijke....
Mja... maar voordat ik dan dus kortgezegd een plan heb bedacht.... dan had ik in de tussentijd allang af kunnen studeren...Dus eerst maar dit nieuwe uitzendproject volgen en de planning die ik heb gemaakt qua school even naleven. Dan even cashen en dan bedenk ik wel een tijdschrift.
![]()
(Ja, ik verveel me weer)
Idd. Maria Callasquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niets slechts over Maria Callas!!!
![]()
ja zo'n een diva krijgen we nooit meerquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Idd. Maria Callas
DE diva!
Nu, maar er is nog meer dan genoeg zangtalent hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zo'n een diva krijgen we nooit meer![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Idd. Maria Callas
DE diva!
Nou dit talent gaat beginnen aan zijn schoonheidsslaapje hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu, maar er is nog meer dan genoeg zangtalent hoor
Alleen het tweede stuk (zaten in de auto). Hugh Laurie was hilarischquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wondie? Emmy's gezien?
ik kan aan sweet charity dutch cast 2006 komenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen het tweede stuk (zaten in de auto). Hugh Laurie was hilarisch
Wist trouwens niet dat Charles Dance in een nieuwe serie speelde, dus meteen maar even gedownload
DVD of CD?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik kan aan sweet charity dutch cast 2006 komen![]()
ik hoef het niet zo, maar voor jou wil ik hem wel appart houden
tenzij het niet zo hoeft voor jou
Inderdaad is het heel vreemd om zo vroeg op de ochtend mensen van de nachtploeg tegen te komenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:31 schreef davidov het volgende:
Het schijnt dat ik een baantje heb
Afgezien van dat loopt nogsteeds alles in het honderd![]()
![]()
![]()
Naja, honderd is wel een mooi getal, natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:31 schreef davidov het volgende:
Het schijnt dat ik een baantje heb
Afgezien van dat loopt nogsteeds alles in het honderd![]()
![]()
![]()
In absolute termen, of ten opzichte van normaal?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:26 schreef Sunjammer het volgende:
Zo. En hoe saai is het hier?
Humour me. Doe allebei eens.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
In absolute termen, of ten opzichte van normaal?
net zo saai als andere dagenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:26 schreef Sunjammer het volgende:
Zo. En hoe saai is het hier?
Neh, da's te saai.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:36 schreef Sunjammer het volgende:
Humour me. Doe allebei eens.
Gefeli. Wa's MWD?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
net intake gesprek gehad.. kan in jaar 2 MWD instromen
Waxxerquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:03 schreef Waxxer het volgende:Waar Ben Jij Geweemzt, over hulpverlening in het buitenland...
DVD, beeldopnames van de geheele showquote:
Och jeequote:
maatschappelijk werk en dienstverleningquote:
Vast die van Sandraquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
DVD, beeldopnames van de geheele show
Mja, dat klinkt al logischer dan Meapons of Wass Destruction...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
maatschappelijk werk en dienstverlening
*growl* Wat een stom gegeven dat ze iedere clan de gave geven om in een wolf of roofvogel te kunnen veranderen. Er is maar 1 clan die de Protean Discipline heeft, Gangrels!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga wederom een poging doen de serie te volgen .....
[afbeelding]
Ik haak steeds af
ik heb hem nog niet en ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vast die van SandraHeb jij hem gezien? Verspreekt Lone zich als ze vraagt of Oscar... uh... Charlie nog naar 'r gevraagd heeft?
Hoe was Lestat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet en ook nog niet gezien
hahahahaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe was Lestat?
(psssst, ik kom er net achter dat de Daeva de domste van allen zijn he .... misschien dat ik mijn afkomst toch maar moet verloochenen)
Wat slechtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hahahaha
Lestat hebben we niet gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |