Da's alleen brandweer, toch?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:29 schreef densmee het volgende:
op de p2000 kan ik niets vinden
nee dusquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:35 schreef Jordy-B het volgende:
Yildiz? Wat moet die nou in Heerhugowaard?
Laptop denk ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:39 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Film kijken in de trein? Hoe zit dat?
hij zat met een laptop film te kijken, uit die laptop liepen een paar draadjes die leidde naar zijn rugzak, verder droeg hij een nepbaard, had hij een burka aan (beetje dom want het is een vent) en was hij naakt onder zijn potloodventer-regenjas. Kut wouten!quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:39 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Laptopquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:39 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Bommelding bedoel jequote:Op maandag 28 augustus 2006 18:36 schreef Beroepsgokker het volgende:
Zal wel weer een bommel ding zijn idd.
(tvp)
bedoel je C2000 ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:29 schreef densmee het volgende:
op de p2000 kan ik niets vinden
mikey is een klotzak,maar zulke grapjes flikt ie niet. ik zal eens kijken naar het nr van heerhugowaard. Kijken of ze me daar meer kunnen vertellen. Absurd is dit. Ze laten hem gewoon wachten. Ik kwam er trouwens achter dat ie zn foon nog bezit,hij smst me zo nu en dan als die gasten wegzijnquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat kon je horen aan z'n snor, ofzo?
ehm ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
welkom back, is die koffie daar op het bureau een beetje te lurken?
en wat smst die dan? Waarom is die opgepakt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
mikey is een klotzak,maar zulke grapjes flikt ie niet. ik zal eens kijken naar het nr van heerhugowaard. Kijken of ze me daar meer kunnen vertellen. Absurd is dit. Ze laten hem gewoon wachten. Ik kwam er trouwens achter dat ie zn foon nog bezit,hij smst me zo nu en dan als die gasten wegzijn
Is er niet iemand die je even langs kan laten gaan als advocaat?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
mikey is een klotzak,maar zulke grapjes flikt ie niet. ik zal eens kijken naar het nr van heerhugowaard. Kijken of ze me daar meer kunnen vertellen. Absurd is dit. Ze laten hem gewoon wachten. Ik kwam er trouwens achter dat ie zn foon nog bezit,hij smst me zo nu en dan als die gasten wegzijn
bijna 1000 puntjes voor jouquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Neeeee, dat is een supermarkt.Of toch niet.
![]()
Hoe kan je naakt zijn onder je regenjas, als je onder die regenjas een burka aan hebt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
hij zat met een laptop film te kijken, uit die laptop liepen een paar draadjes die leidde naar zijn rugzak, verder droeg hij een nepbaard, had hij een burka aan (beetje dom want het is een vent) en was hij naakt onder zijn potloodventer-regenjas. Kut wouten!
denk dat die mannetjes van de pelisie hem daarom hebben opgepakt. Oeps, sorry, ik zei ik denkquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Hoe kan je naakt zijn onder je regenjas, als je onder die regenjas een burka aan hebt?
Probleem is (hoor ik net zn moeder is aant rond bellen omdat ik hier enkel een mobiel heb die geen 0900 nrs kan bellen)quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Is er niet iemand die je even langs kan laten gaan als advocaat?
Als ze niks tegen hem hebben is hij binnen 10 minuten weer buiten.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:54 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Probleem is (hoor ik net zn moeder is aant rond bellen omdat ik hier enkel een mobiel heb die geen 0900 nrs kan bellen)
volgens het 0900 nr is er niemand in heerhugowaard. Behalve Mikey,en de dienstdoende agentdie trut van de politie is nu met de spoorweg politie aant bellen
Als ze je serieus ergens van verdenken wel. Maar ik weet niet precies hoelang. Een paar uur ofzo...quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:59 schreef Zwaffel het volgende:
mogen ze je zomaar aanhouden en laten wachten?
En iig een klacht indienen tegen de dienstdoende agentquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:03 schreef Zwaffel het volgende:
nou,meneer krijgt als het goed is nu te horen wat de neuk er is
It better be good
Ben wel benieuwd !quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:03 schreef Zwaffel het volgende:
nou,meneer krijgt als het goed is nu te horen wat de neuk er is
It better be good
zn moeder had idd al aan de telefoon gezegd dat als er dus fucking niks was,ze een aanklacht kunnen verwachten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En iig een klacht indienen tegen de dienstdoende agent![]()
ja ik okquote:
max 2 of 4 uur inderdaad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als ze je serieus ergens van verdenken wel. Maar ik weet niet precies hoelang. Een paar uur ofzo...![]()
Je klinkt boos.......quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:07 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zn moeder had idd al aan de telefoon gezegd dat als er dus fucking niks was,ze een aanklacht kunnen verwachten.
het hoerenrige is dat er fucking alleen een hoerenkut 0900 nr is
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:11 schreef Zwaffel het volgende:
Krijg net te horen dat mn vent op het bureau zit. Volgens hun zou hij iemand stalken en aftrekkende bewegingen maken![]()
hij zit dus een film te kijken, ondertussen te hoofdrekenen maar omdat 12-7 te lastig is gebruikt hij zijn handen terwijl hij op nadenk-mode toevallig iemand aankijkt. Zo, ik moet advocaat worden danquote:
Is er ooit bij jou een Gilles de la Tourette diagnose gesteld ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:07 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zn moeder had idd al aan de telefoon gezegd dat als er dus fucking niks was,ze een aanklacht kunnen verwachten.
het hoerenrige is dat er fucking alleen een hoerenkut 0900 nr is
pwnd lollerquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:19 schreef veldmuis het volgende:
Whehehehehehehheheeeh ROFLCOPTER
Ach, zonder die diagnose is het toch ook wel duidelijk genoeg? Waarom nog geld aan verspillen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Is er ooit bij jou een Gilles de la Tourette diagnose gesteld ?
Ander topic van Zwaffel.quote:
Ook als het stalken betreft hebben ze de verkeerde te pakken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:20 schreef popolon het volgende:
Ik hoop dat het de spellingspolitie is.
Hebben ze alleen de verkeerde te pakken.
Er staat een ander topic in WGR kennelijk dus teeveepee hier hebben we niks aanquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:30 schreef XiChico het volgende:
Tvp
Politie -> hoelang mogen ze je vasthouden?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef Crazykill het volgende:
tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |