ja ik okquote:
max 2 of 4 uur inderdaad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als ze je serieus ergens van verdenken wel. Maar ik weet niet precies hoelang. Een paar uur ofzo...![]()
Je klinkt boos.......quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:07 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zn moeder had idd al aan de telefoon gezegd dat als er dus fucking niks was,ze een aanklacht kunnen verwachten.
het hoerenrige is dat er fucking alleen een hoerenkut 0900 nr is
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:11 schreef Zwaffel het volgende:
Krijg net te horen dat mn vent op het bureau zit. Volgens hun zou hij iemand stalken en aftrekkende bewegingen maken![]()
hij zit dus een film te kijken, ondertussen te hoofdrekenen maar omdat 12-7 te lastig is gebruikt hij zijn handen terwijl hij op nadenk-mode toevallig iemand aankijkt. Zo, ik moet advocaat worden danquote:
Is er ooit bij jou een Gilles de la Tourette diagnose gesteld ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:07 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
zn moeder had idd al aan de telefoon gezegd dat als er dus fucking niks was,ze een aanklacht kunnen verwachten.
het hoerenrige is dat er fucking alleen een hoerenkut 0900 nr is
pwnd lollerquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:19 schreef veldmuis het volgende:
Whehehehehehehheheeeh ROFLCOPTER
Ach, zonder die diagnose is het toch ook wel duidelijk genoeg? Waarom nog geld aan verspillen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Is er ooit bij jou een Gilles de la Tourette diagnose gesteld ?
Ander topic van Zwaffel.quote:
Ook als het stalken betreft hebben ze de verkeerde te pakken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:20 schreef popolon het volgende:
Ik hoop dat het de spellingspolitie is.
Hebben ze alleen de verkeerde te pakken.
Er staat een ander topic in WGR kennelijk dus teeveepee hier hebben we niks aanquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:30 schreef XiChico het volgende:
Tvp
Politie -> hoelang mogen ze je vasthouden?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef Crazykill het volgende:
tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |