Is ie weerquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:22 schreef fabianf het volgende:
fabianf / Refused FC (553913)
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:23 schreef SuperWeber het volgende:
Hey... Volgens mij mag Pekol nu meedoen met de Jupiler cup![]()
![]()
ik pak hem welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]Denk het niet, hij zal wel bij de beste VII'ers horen
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:17 schreef komrad het volgende:
ik twijfel nog, flagchasen of Fok!Cuppen
je bent je competitie vergeten...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:49 schreef foetre het volgende:
UnitedBlackPanthers(816169)
Morgenavond meeting bij qyn!quote:
Je staat er wel bij, maar ik kan de OP niet meer wijzigen. Alles tot Ossieman is geupdate, de rest zal ik er maandag even bij zetten.quote:
Die gaat misschien flag chasen.quote:
verander je sig eens gauwquote:Op zondag 3 september 2006 15:10 schreef DaMadKow het volgende:
DaMadKow
MadKow
144465
VI
Ooit zal ik hem winnen!
Haal jij 2007 maar weer eerst uit je sigquote:
quote:Op zondag 3 september 2006 17:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Haal jij 2007 maar weer eerst uit je sig
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op maandag 4 september 2006 13:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
We gaan (gezien het suc6 van de vorige en de ruime aanmeldingen ook dit jaar weer) proberen om 2 cups te organiseren...
Ligt een beetje aan het aantal inschrijvingen, hoeveel uit welke divisie en in de laatste plaats waarschijnlijk op basis van resultaten uit het verledenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:22 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al.
Ik vraag me meer af, waar ze de lijn trekken. Dus welke teams (divisies) in welke cup komen..
och je bent zo'n held.. op sokkenquote:Op donderdag 7 september 2006 21:58 schreef SuperWeber het volgende:
Ik zit nog in de beker, dan ben ik nu toch een bekerheld of niet?
ik zie dat toch anders, als ik de komende rond overleef tegen een III ben ik zeer tevreden, de kans is dan ook niet zo groot.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:19 schreef Grumpey het volgende:
een held ben je pas als je het ngo 2 rondes uithoud
dan speel je tegen de winnaar van de FOk!Cup in de week na de bekerfinalequote:Op zaterdag 9 september 2006 11:13 schreef Grumpey het volgende:
Ik heb alleen een probleem, ik ga de beker winnen dit jaar dus ik heb geen tijd meer om in te stromen? hoe moet dat dan gaan?
quote:Op zondag 10 september 2006 20:42 schreef komrad het volgende:
mijn teamid is: 506172
Jep, je hebt dan ook ruim de kans gehad om je in te schrijvenquote:
Dacht dat ik me ook ingeschreven had, maar dat was alleen voor de Vinnie Jones award enzo. My bad.quote:Op maandag 11 september 2006 11:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jep, je hebt dan ook ruim de kans gehad om je in te schrijven
Ik overleg nog even met Mango hierover. Later meer.quote:
voor de vorm kan ik best lid worden, mits dat gewenst is.quote:Op maandag 11 september 2006 16:57 schreef -J-D- het volgende:
ocmertje doet ook mee, welliswaar een ex-fed lid, maar ja, lang niet iedereen is fed-lid hier
Indeling en meer info volgt later.
Het is niet noodzakelijk maar welkom ben je des te meerquote:Op maandag 11 september 2006 17:07 schreef ocmertje het volgende:
[..]
voor de vorm kan ik best lid worden, mits dat gewenst is.
De cup is weer gesplitst in 2 cupsquote:Op maandag 11 september 2006 21:39 schreef komrad het volgende:
nog geen tipje van de sluier?
oeh: dan ga ik ook even spoilerenquote:Op maandag 11 september 2006 21:42 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De cup is weer gesplitst in 2 cups
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
Ja ik vind het altijd wel iets hebben maar ik dacht ik zeg het gewoon evenquote:Op maandag 11 september 2006 22:13 schreef fabianf het volgende:
Ik weet niet of iedereen er even blij mee is om na 1 wedstrijd klaar te kunnen zijn.
Zolang ik maar niet bij een IV of VI in de poule zit voorzie ik geen problemen.
Morgen over een week beginnen de wedstrijden...quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:34 schreef Robi02 het volgende:
IK neem aan dat we volgende week al beginnen? Heb er zin in.
Iddquote:Op maandag 11 september 2006 22:13 schreef fabianf het volgende:
Ik weet niet of iedereen er even blij mee is om na 1 wedstrijd klaar te kunnen zijn.
Die kans acht ik niet heel groot.quote:Zolang ik maar niet bij een IV of VI in de poule zit voorzie ik geen problemen.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:56 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Idd
[..]
Die kans acht ik niet heel groot.
Er doen best wel wat VI-ers mee
Maar goed, je mag altijd hopen
Maar ik mag Jupiler graag drinken!quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:56 schreef -J-D- het volgende:
Die kans acht ik niet heel groot.
Er doen best wel wat VI-ers mee
Maar goed, je mag altijd hopen
dan zie je de HCE maar als een Amstelcup...quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:07 schreef fabianf het volgende:
[..]
Maar ik mag Jupiler graag drinken!
Nieuwe opzetquote:
Gaarnequote:Op dinsdag 12 september 2006 21:02 schreef stefmans het volgende:
Foetre maakt eindelijk kans eens iets te winnen![]()
Moet ik weer de topscoorderslijst bijhouden zoals vorig seizoen?![]()
Dan doe ik dat met plezierquote:
nee hoor, 100% kans dat iemand de cup wint.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:23 schreef pekel het volgende:
Kans van 1 op 8 dat iemand de Jupiler Cup wint
scherp! +3quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:23 schreef -J-D- het volgende:
[..]
nee hoor, 100% kans dat iemand de cup wint.
Hey pekel, je zit in de HC cup...quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:23 schreef pekel het volgende:
Kans van 1 op 8 9 dat iemand de Jupiler Cup wint
Ook, ook, zolang hij er maar uit vliegtquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef komrad het volgende:
mag ik niet in de KO ronde tegen hem dan SW??
dat moet wel voldoende zijn voor deze topperquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:52 schreef komrad het volgende:
ja hoor, geen probleem Mrmoon
Vintage fc arena44000 seats
Moet ik er nog om spelen of krijg ik die award nu al?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:02 schreef stefmans het volgende:
Foetre maakt eindelijk kans eens iets te winnen![]()
Moet ik weer de topscoorderslijst bijhouden zoals vorig seizoen?![]()
Leuk! Dat Helmonds stadion moet lukken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:25 schreef ArTiC het volgende:
Helmunt - Brouwhuis '04
Ha een Helmondse derby![]()
Moeten we dus wel een Helmonds stadion voor gebruiken eigenlijk
Ok, 1 wedstrijd een leuk team opstellen dan. Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:57 schreef foetre het volgende:
[..]
Moet ik er nog om spelen of krijg ik die award nu al?
Ja, vind de opzet ook wel leuk bedacht eik, nu nog even kijken hoe het functioneel is enzo...quote:Op woensdag 13 september 2006 10:49 schreef Yankee_One het volgende:
leuke opzet voor de Jupiler cup!
Het maakt niet uit wie er uitdaagt. De laatste cups is het goed gegaan; de wedstrijden zijn wel vaak geregeld.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:05 schreef Robi02 het volgende:
Hoe zit dat met uitdagen? moet de 'thuis' spelende club dat doen of maakt dat niet uit. Ik neem aan dat met neutraal terrein bedoelt word niet in 1 van de regio's van de spelende teams. Kon deze info niet zo snel vinden. Volgende week me eerste verlies
laat je maar in jouw stadion spelen VK, aangezien mijn stadion nog een weekje bezet isquote:Op woensdag 13 september 2006 10:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
De Reuvelt Plaza (146006) staat ook altijd tot de beschikking.
Ik speel er doordeweeks toch niet...
Volgens mij kan dat inmiddels niet meer komrad...quote:Op woensdag 13 september 2006 21:09 schreef komrad het volgende:
[..]
en ja ik weet best dat je meerdere wedstrijden tegelijk in een stadion kan spelen
Hij mag niet zelf in zijn eigen stadion spelen..quote:Op woensdag 13 september 2006 21:09 schreef komrad het volgende:
[..]
laat je maar in jouw stadion spelen VK, aangezien mijn stadion nog een weekje bezet is![]()
![]()
en ja ik weet best dat je meerdere wedstrijden tegelijk in een stadion kan spelen
Als iemand nog vrijwillers heeft om dit stadion ook nog te vullenquote:Totale capaciteit: 100000
Staanplaatsen: 63000
Gewone zitplaatsen: 25000
Overdekte zitplaatsen: 10000
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 2000
quote:Challenges: 1
Helmunt
Kick-off: 20-09-2006 at 17:30
Venue: Arena Auf Brouwhuis, Normal. Withdraw!
Stadion van een vriend van mij. Kon voor de rest niks bedenken.quote:Uitdagingen: 1
YMFC
Aanvangstijd: 20-09-2006 om 17:30
Speelterrein: Estadio de Parasito, Normaal. Intrekken!
SV Houten 3quote:Op donderdag 14 september 2006 09:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
United Black Panthers
Speelterrein: FC Ossie Arena, Normaal. Intrekken!
kan idd niet meer... dan krijg je een bericht dat het stadion al bezet is op die datum.. Dat had ik ook namelijk...quote:Op donderdag 14 september 2006 09:18 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat inmiddels niet meer komrad...
No problemo, tis hier in de buurtquote:Op donderdag 14 september 2006 12:01 schreef Lennox het volgende:
[..]
Stadion van een vriend van mij. Kon voor de rest niks bedenken.
accepted... 't grasveld (509603) is ook nog beschikbaar, wel graag zelf de bal uit de sloot halen.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:58 schreef Ruudt het volgende:
Mijn stadion; De Hel Van Brabant (501946) is ook nog open voor iedereen.
[..]
Wacht daar nog even mee.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:09 schreef jorryt het volgende:
DOOR JOU UITGEDAAGD
Uitdagingen: 1
Easthim
Speelterrein: Reuvelt Plaza, Normaal. Intrekken!
Nog steeds niet geaccepteerd dus ik ga een andere zoeken hoor...
Met dank aan het msn-adres via maniack, heb ik te horen gekregen dat hij de wedstrijd zal accepteren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:01 schreef jorryt het volgende:
Hij is al meerdere keren online geweest nadat ik hem had uitgedaagd en berichtje had gestuurd...
Jij wil zeker gekicked worden uit de fedquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:59 schreef KaheemSaid het volgende:
Maak er maar een 0-0 van, ik wil geen punten op deze manier. Ik dacht dat ik niet in de fokcup stond en las dat berichtje op school dus dacht kijk het thuis nog even na allemaal. Tuurlijk kwam van het één het andere en door teveel drukte, werk (ja ik werk tegenwoordig ook weer, ben het er nog steeds niet helemaal mee eens) en bier was het er nog niet van gekomen. Maarja die 0-0 twijfel ik nog wel wat over want ik las dat Jorryt naast ongeduldig Feyenoord fan is. Bab bah bah
2 tips voor Jorryt:
1. Wees wat minder ongeduldig (de eerste friendly wordt dinsdag pas gespeelt);
2. Word fan van een normale club;Zo dit was me het verhaaltje wel weer.
Mag ik Jorryt niet ongeduldig vinden?quote:Op zondag 17 september 2006 11:49 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jij wil zeker gekicked worden uit de fed
Jawel, maar SW is een feyenoorderquote:Op zondag 17 september 2006 13:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mag ik Jorryt niet ongeduldig vinden?
Jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:59 schreef KaheemSaid het volgende:
Maak er maar een 0-0 van, ik wil geen punten op deze manier. Ik dacht dat ik niet in de fokcup stond en las dat berichtje op school dus dacht kijk het thuis nog even na allemaal. Tuurlijk kwam van het één het andere en door teveel drukte, werk (ja ik werk tegenwoordig ook weer, ben het er nog steeds niet helemaal mee eens) en bier was het er nog niet van gekomen. Maarja die 0-0 twijfel ik nog wel wat over want ik las dat Jorryt naast ongeduldig Feyenoord fan is. Bab bah bah
2 tips voor Jorryt:
1. Wees wat minder ongeduldig (de eerste friendly wordt dinsdag pas gespeelt);
2. Word fan van een normale club;Zo dit was me het verhaaltje wel weer.
I second that.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:41 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Met dank aan het msn-adres via maniack, heb ik te horen gekregen dat hij de wedstrijd zal accepteren.
Alleen nu blijkt dat je al een wedstrijd geregeld hebt.
Jammer maar helaas, maar je start de cup nu met een 5-0 nederlaag.
Ik speel in jou stadion, het had zo'n mooie naamquote:Op donderdag 14 september 2006 19:12 schreef MrMoon het volgende:
Het Riku Kilpinen Stadion (504765) is ook nog beschikbaar voor de liefhebber er kunnen 24.000 man in...
lekkerquote:Op zondag 17 september 2006 22:57 schreef Verbal_Kint het volgende:
MrMoon en qyn
de koffie staat woensdag klaar. koekje d'r bij?
danke dankequote:Op maandag 18 september 2006 18:35 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik speel in jou stadion, het had zo'n mooie naam![]()
Dat is zwaar lelijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:56 schreef -J-D- het volgende:
FC RKDEO aka Outpost76 was zo lief om zich in te schrijven voor 2 cups tegelijk.
Hij zal dus geen wedstrijden spelen voor onze cup.
Al zijn wedstrijden worden als verloren beschouwd, met als score 5-0.
Het moge duidelijk zijn dat ik hier niet blij mee ben.
wat een verrader....quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:56 schreef -J-D- het volgende:
FC RKDEO aka Outpost76 was zo lief om zich in te schrijven voor 2 cups tegelijk.
Leuk stadionnetje heb je geregeld trouwensquote:Op donderdag 14 september 2006 11:51 schreef maniack28 het volgende:
Aantal uitdagingen: 1
Bonobo11
Aftrap: 20-09-2006 om 17:30
Speelterrein: Theatre of Dreams, normaal. Intrekken!
Hier kom ik later nog even op terug, misschien zijn er nog mogelijkheden...quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:56 schreef -J-D- het volgende:
Is dat niet de tweede keer of was het vorig seizoen een ander?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:56 schreef -J-D- het volgende:
Uhu.. thuiswedstrijd voor mij hequote:Op dinsdag 19 september 2006 21:27 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Leuk stadionnetje heb je geregeld trouwens
Vorig jaar deed hij wel mee.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Is dat niet de tweede keer of was het vorig seizoen een ander?
Ik kan me inderdaad wel iets herinneren, maar weet niet of het RKCDEO was, en heb geen zin om het op te zoeken. Roeien met de riemen die we hebben. Het is jammer en vervelend, maar niet onoverkomelijk.quote:
Eerste wijzigingen in de uitdagen zitten pas over 2 wekenquote:20 september
Einsteins Elf-sys rq
United Black Panthers-SV Houten 3
YMFC-Krayn's eleven
27 september
FC Ossie-sys rq
Einsteins Elf-SV Houten 3
United Black Panthers-Krayn's eleven
YMFC-lorinda soccer team
4 oktober
FC Ossie-SV Houten 3
Einsteins Elf-Krayn's eleven
United Black Panthers-lorinda soccer team
11 oktober
FC Ossie-Krayn's eleven
Einsteins Elf-lorinda soccer team
United Black Panthers-YMFC
SV Houten 3-sys rq
18 oktober
FC Ossie-lorinda soccer team
Einsteins Elf-United Black Panthers
YMFC-sys rq
Krayn's eleven-SV Houten 3
25 oktober
FC Ossie-Einsteins elf
United Black Panthers-sys rq
YMFC-SV Houten 3
lorinda soccer team-Krayn's eleven
1 november
Krayn’s eleven-sys rq
lorinda soccer team-SV Houten 3
FC Ossie-YMFC
8 november
lorinda soccer team-sys rq
FC Ossie-United Black Panthers
Einsteins Elf-YMFC
Hehe.. eindelijk 2x via rechts en meteen 2 goalsquote:Kristiansund probeert op te komen door het midden, maar loopt zich elke keer stuk op de verdedigers van de bezoekers. Een collectieve aanval door het midden van Kristiansund zet de thuisploeg bijna op voorsprong in de 23e minuut, maar Dominicus van der Tuuk reageert attent op het zwakke schot van Ben von Jochems.
Na een mooie beweging door het midden komt Jean-Marc Brancourt in de 38e minuut alleen voor de keeper te staan. Hij omspeelt deze met een mooie schijnbeweging, maar moet te ver uitwijken. Hij probeert nog een schot vanuit een zeer schuine hoek, maar de bal belandt in het zijnet. Hier zat zeker meer in...
tsja ik had het eigenlijk niet gedacht... Ik had er op gerekend dat ik afgemaakt zou worden, maar dit was dus niet het geval...quote:Op woensdag 20 september 2006 19:48 schreef pvrens het volgende:
ow, dus die waailappen kun je wel hebben... Ideaal, ik moet er nu namelijk tegen
Vandaag overigens kansloos met 5-0 verloren..quote:The Yanks
Aanvangstijd: 27-09-2006 om 17:30
Speelterrein: Reuvelt Plaza, Normaal. Geregeld!
doet het er ook toe wie uitdaagt?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:33 schreef -J-D- het volgende:
Wedstrijden 27 september
ALLEMAAL OP NEUTRAAL TERREIN
FC Ossie-sys rq
YMFC-lorinda soccer team
The Yanks - Insane Ones
Waailappen United - FC Kielp
VIVO - Wurdsje FC
Refused FC - Helmunt
Sporting Amsterdam - Brouwhuis '04
Nicker100 - vv Emmen
Dieptriest - Bonobo11
Easthim - Kristiansund
FC Logtclub - De Straattegels
Hoolies FC - Fc Giraffie
lycky bullballs - Stef666army
Hoolieganzen - FC Vorst
Moeten de wedstrijden op neutraal terrein gespeeld worden?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:33 schreef -J-D- het volgende:
Wedstrijden 27 september
FC Ossie-sys rq
YMFC-lorinda soccer team
The Yanks - Insane Ones
Waailappen United - FC Kielp
VIVO - Wurdsje FC
Refused FC - Helmunt
Sporting Amsterdam - Brouwhuis '04
Nicker100 - vv Emmen
Dieptriest - Bonobo11
Easthim - Kristiansund
Hoolies FC - Fc Giraffie
Hoolieganzen - FC Vorst
Goeie vraag, het staat er idd niet duidelijk.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:35 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Moeten de wedstrijden op neutraal terrein gespeeld worden?
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:17 schreef fabianf het volgende:
20.9.2006 (Friendly): nicker100 - Refused FC 0 - 1
Zeer berekenend.
Sportpark Oude Wulven is altijd openquote:Op woensdag 20 september 2006 23:22 schreef jorryt het volgende:
Wie heeft er nog een stadion over?
--
Stadion: De Straattegels Arena (367533) is altijd open trouwens...
Tsja, ik heb mijn best gedaan, maar jij wist een net iets slechter team op de been te brengen.quote:
Is je speler nog erg geblesseerdquote:Op donderdag 21 september 2006 01:24 schreef foetre het volgende:
United Black Panthers-SV Houten 3 3-1![]()
![]()
![]()
Wat is het nummertje?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Sportpark Oude Wulven is altijd open
quote:Aantal uitdagingen: 1
Easthim
Aftrap: 27-09-2006 om 17:30
Speelterrein: Paralympic Revalidation Centre, normaal. Intrekken!
Yep en van mij mag die dood!Het is toch maar een trainie!quote:Op donderdag 21 september 2006 07:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Is je speler nog erg geblesseerd
* hopend op nog enige vorm van gerechtigheid
die verwaarloos jij tochquote:Op donderdag 21 september 2006 10:16 schreef foetre het volgende:
[..]
Yep en van mij mag die dood!Het is toch maar een trainie!![]()
Doen jullie daar wel voorzichtig met mijn playboy bunny serveersters in de kantine??quote:Op woensdag 20 september 2006 20:14 schreef MrMoon het volgende:
mooi
VIVO
Aftrap: 27-09-2006 om 17:30
Speelterrein: MadHouse, normaal. Intrekken!
quote:Uitdagingen: 1
Dieptriest
Aanvangstijd: 27-09-2006 om 17:30
Speelterrein: FC Kielp Arena, Normaal. Intrekken!
quote:SV Houten 3 - Einsteins Elf
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 27-09-2006 om 09:45
MatchID: 95737266
Stadion: Cathedral Of Disgrace
quote:Cathedral Of Disgrace (157799)
Eigendom van: Röjtökmuzsaj windsuckers
Land: Magyarország
Regio: Budapest
Laatste verbouwing: 17-08-2006
Totale capaciteit: 277600
Staanplaatsen: 262000
Gewone zitplaatsen: 10400
Overdekte zitplaatsen: 4160
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 1040
Sirda zal wel weer aan het WoW-en zijn.quote:Op zondag 24 september 2006 11:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
is nog niet geaccepteerd, Stefmans en Sirdalord, hoe staat het ermee?
Ik heb hem uitgedaagd, en vanavond ben ik er niet. Kermis in Weert enzoquote:Op zondag 24 september 2006 11:45 schreef maniack28 het volgende:
Stuur ze een message, dan weet je zeker dat je ze bereikt, ik neem aan dat ze beide vanavond wel even kijken. Vraag ook even wie wie uitgedaagt heeft, voorkomt problemen bij het vaststellen van de boosdoener (just my 2 cents)
quote:Ygo Galama Stadion (503460)
Eigendom van: Sys rq
Land: Nederland
Regio: Zuid-Holland
Laatste verbouwing: 03-02-2005
Totale capaciteit: 21000
Staanplaatsen: 13020
Zitplaatsen: 5250
Overdekte zitplaatsen: 2100
VIP lounge: 630
Mijne ook hoor zie sig voor idquote:Op zondag 24 september 2006 23:07 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn stadion is btw ook beschikbaar:
[..]
hij is geregeldquote:Op zondag 24 september 2006 12:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgedaagd, en vanavond ben ik er niet. Kermis in Weert enzo![]()
Een woordje doorstrepen en het kloptquote:Op woensdag 27 september 2006 17:53 schreef DJqbl5 het volgende:
:
Systeem:
4 poules van 6 deelnemers.
Nummer 1 en beste nummer 2 door naar achtste finale. (8 stuks)
De twee beste nummers 3 gaan ook door naar de achtste finale.
Je hebt gelijk. Blijkbaar was ik te moe na mijn werk.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:38 schreef DJqbl5 het volgende:
mijn doelsaldo klopt niet in Poule C
FC Logtclub moet zijn 3-4
...en het puntenaantal van bonobo klopt niet
Geaccepteerd!quote:Op woensdag 27 september 2006 19:39 schreef maniack28 het volgende:
Aantal uitdagingen: 1
De Straattegels
Aftrap: 04-10-2006 om 17:30
Speelterrein: Paralympic Revalidation Centre, normaal. Intrekken!
quote:Op woensdag 27 september 2006 22:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zal morgen vroeg alles even checken, ben net terug van cursus. JD bedankt dat je de honeurs hebt waargenomen
Nou moet je niet elke keer als eerste regelen hequote:
Omdat ik de opstelling was vergetenquote:Op woensdag 27 september 2006 20:25 schreef fabianf het volgende:
Ik zit erover te denken om aanstaande wedstrijd Sporting Amsterdam te laten winnen zodat ik pekel de laatste wedstrijd in de poulefase de genadeklap kan toedienen. Waarom verliest die gozer er dan ook van.
verkeerde topic. we hebben ook een algemeen topic over hattrick. Deze gaat over onze (vriendschappelijk) beker.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:27 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb ook een team.
Alleen zuig ik zwaar.
Lig je er al uit?? Anders kan ik dat weer doenquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:05 schreef pekel het volgende:
Brouwhuis '04
Aanvangstijd: 04-10-2006 om 17:30
Speelterrein: Sportpark de Heiakker, Normaal. Geregeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |