oeh: dan ga ik ook even spoilerenquote:Op maandag 11 september 2006 21:42 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De cup is weer gesplitst in 2 cups
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
Ja ik vind het altijd wel iets hebben maar ik dacht ik zeg het gewoon evenquote:Op maandag 11 september 2006 22:13 schreef fabianf het volgende:
Ik weet niet of iedereen er even blij mee is om na 1 wedstrijd klaar te kunnen zijn.
Zolang ik maar niet bij een IV of VI in de poule zit voorzie ik geen problemen.
Morgen over een week beginnen de wedstrijden...quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:34 schreef Robi02 het volgende:
IK neem aan dat we volgende week al beginnen? Heb er zin in.
Iddquote:Op maandag 11 september 2006 22:13 schreef fabianf het volgende:
Ik weet niet of iedereen er even blij mee is om na 1 wedstrijd klaar te kunnen zijn.
Die kans acht ik niet heel groot.quote:Zolang ik maar niet bij een IV of VI in de poule zit voorzie ik geen problemen.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:56 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Idd
[..]
Die kans acht ik niet heel groot.
Er doen best wel wat VI-ers mee
Maar goed, je mag altijd hopen
Maar ik mag Jupiler graag drinken!quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:56 schreef -J-D- het volgende:
Die kans acht ik niet heel groot.
Er doen best wel wat VI-ers mee
Maar goed, je mag altijd hopen
dan zie je de HCE maar als een Amstelcup...quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:07 schreef fabianf het volgende:
[..]
Maar ik mag Jupiler graag drinken!
Nieuwe opzetquote:
Gaarnequote:Op dinsdag 12 september 2006 21:02 schreef stefmans het volgende:
Foetre maakt eindelijk kans eens iets te winnen![]()
Moet ik weer de topscoorderslijst bijhouden zoals vorig seizoen?![]()
Dan doe ik dat met plezierquote:
nee hoor, 100% kans dat iemand de cup wint.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:23 schreef pekel het volgende:
Kans van 1 op 8 dat iemand de Jupiler Cup wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |