Wacht heel even, op de vorige pagina staat een bericht van jou, waar je Johnns bericht quote en daar zet je: Bron?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom geef je geen antwoord op mijn "bron"-vraag van pagina 1?
Ik ben bang dat je gelijk hebt, maar ik hoop dat meer mensen in de wereld en in Nederland zich eens gaan vragen stellen over 9/11, zoals ik dat al zei in mijn oorspronkelijke bericht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan je lang wachten, die zal je namelijk nooit tot je eigen tevredenheid krijgen.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:38 schreef poldergeist het volgende:
[..]
Wacht heel even, op de vorige pagina staat een bericht van jou, waar je Johnns bericht quote en daar zet je: Bron?
Waarom vraag je aan mij een bron? Of bedoel je een bron waar in zou moeten staan dat Bush de verkeerde inlichtingen over Irak heeft gekregen van de Inlichtingendiensten zoals de CIA?
Zeg maar wat je bedoeld![]()
En alle aanslagen die (gegarandeerd) zullen worden gepleegd tijdens die twee decennia, zijn het werk van Amerika en kornuiten natuurlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:42 schreef poldergeist het volgende:
Wie weet, misschien praten we over twintig jaar heel anders over 9/11 en de war on terror en dan lachen we ons dood en schamen we ons, hoe bang wij wel niet zijn geweest en hoe wij voor de gek zijn gehouden en daar in zijn getrapt.
Ik hoop het...
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
[afbeelding]
"You can't handle the truth!"
nergens staat iets over "on american soil" oid.quote:MURDER OF U.S. NATIONALS OUTSIDE THE UNITED STATES; CONSPIRACY TO MURDER U.S. NATIONALS OUTSIDE THE UNITED STATES; ATTACK ON A FEDERAL FACILITY RESULTING IN DEATH
Het hele concept dat een paar onbenullige personen zonder budget in staat zijn zoiets groots en machtigs naar beneden te halen is voor sommige mensen inderdaad zeer moeilijk te verteren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:20 schreef BeeDee het volgende:
![]()
Maar serieus, ik denk dat de waarheid heel moeilijk te verteren is.
Dat zeg je goed. Een paar onbenullige personen, en geen straaljager te bekennen gedurende ruim een uur ??quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het hele concept dat een paar onbenullige personen zonder budget in staat zijn zoiets groots en machtigs naar beneden te halen is voor sommige mensen inderdaad zeer moeilijk te verteren.
Oké, 9/11 faken en nep Osama's maken is een peuleschil voor de FBI, maar bewijs faken dat Omesama er überhaupt iets mee te maken heeft is iets te veel moeite?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:30 schreef Monidique het volgende:
Ze hebben de mogelijkheid vliegtuigen van buitenaf te controleren, ze kunnen video's met nep-Osama's maken, ze zijn bereid duizenden onschuldige burgers op te offeren voor een grootse wereldverovering, maar niet op de FBI-website zetten of als FBI zeggen dat Osama bin Laden achter de aanslagen zat, is het bewijs dat hij er ook daadwerkelijk niets mee te maken heeft...
Precies ! En van het zwaarst beveiligde gebouw ter wereld (pentagon) worden 5 frames beeldmateriaal vrijgegeven ? Daar moet uren video van beschikbaar zijn !quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:30 schreef Monidique het volgende:
Ze hebben de mogelijkheid vliegtuigen van buitenaf te controleren, ze kunnen video's met nep-Osama's maken, ze zijn bereid duizenden onschuldige burgers op te offeren voor een grootse wereldverovering, maar niet op de FBI-website zetten of als FBI zeggen dat Osama bin Laden achter de aanslagen zat, is het bewijs dat hij er ook daadwerkelijk niets mee te maken heeft...
Misschien bedoelen ze het Pentagon met die ''federal facility''? (Ik weet het ook niet, hoor.)quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:26 schreef Johnns het volgende:
Artikel
edit: verkeerde link, post m zoexcuses http://www.teamliberty.net/id267.html
dit is het artikel door de persoon die gebeld heeft met de FBI.
en om nog een aantal dingen te quoten van de FBI website:
[..]
nergens staat iets over "on american soil" oid.
ik vind het maar raar :s
Waarom zouden laatstgenoemden zoiets doen, denk je?quote:The Rewards For Justice Program, United States Department of State, is offering a reward of up to $25 million for information leading directly to the apprehension or conviction of Usama Bin Laden. An additional $2 million is being offered through a program developed and funded by the Airline Pilots Association and the Air Transport Association.
[ bron ]quote:Exhaustive government and independent investigations have concluded otherwise, of course, and bin Laden and other al-Qaeda leaders have proudly taken responsibility for the hijackings. FBI officials say the wanted poster merely reflects the government's long-standing practice of relying on actual criminal charges in the notices.
"There's no mystery here," said FBI spokesman Rex Tomb. "They could add 9/11 on there, but they have not because they don't need to at this point. . . . There is a logic to it."
David N. Kelley, the former U.S. attorney in New York who oversaw terrorism cases when bin Laden was indicted for the embassy bombings there in 1998, said he is not at all surprised by the lack of a reference to Sept. 11 on the official wanted poster. Kelley said the issue is a matter of legal restrictions and the need to be fair to any defendant.
"It might seem a little strange from the outside, but it makes sense from a legal point of view," said Kelley, now in private practice. "If I were in government, I'd be troubled if I were asked to put up a wanted picture where no formal charges had been filed, no matter who it was."
Had liever gezien dat ze bijvoorbeeld een panel van deskundigen bij elkaar hadden gezet die een voor een de onderwerpen afgaat. De oefeningen, handel met voorkennis en andere dingen die op voorkennis wijzen, WTC7, de bizarre en tegenstrijdige achtergronden van de zogenaamde kapers, de rol van buitenlandse geheime diensten, vlucht 93, achterhouden van materiaal door de overheid, etc. etc.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:23 schreef poldergeist het volgende:
Een simpele vraag: Hoe denken jullie erover dat Loose Change wordt uitgezonden door BNN?
wellicht omdat zij ervan overtuigd zijn - zoals velen - dat bin Laden verantwoordelijk is voor de aanslagen? weet niet hoor, maar lijkt mij het meest logische.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:34 schreef Apropos het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze het Pentagon met die ''federal facility''? (Ik weet het ook niet, hoor.)
[..]
Waarom zouden laatstgenoemden zoiets doen, denk je?
bedankt voor het artikel. interessant om te lezen.quote:
Ja inderdaad, dat bedoelde ik met mijn eerdere opmerking dat ze beter Confronting The Evidence hadden kunnen uitzenden. Hierin komen wetenschappers aan het woord die e.e.a onderbouwen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Had liever gezien dat ze bijvoorbeeld een panel van deskundigen bij elkaar hadden gezet die een voor een de onderwerpen afgaat. De oefeningen, handel met voorkennis en andere dingen die op voorkennis wijzen, WTC7, de bizarre en tegenstrijdige achtergronden van de zogenaamde kapers, de rol van buitenlandse geheime diensten, vlucht 93, achterhouden van materiaal door de overheid, etc. etc.
Maar goed, Loose Change kan wel een aanzet zijn voor mensen om er nog eens over na te denken das dat is ok.
Muckraker Report:quote:"There's no mystery here," said FBI spokesman Rex Tomb. "They could add 9/11 on there, but they have not because they don't need to at this point. . . . There is a logic to it."
quote:The Muckraker Report spoke with Rex Tomb, Chief of Investigative Publicity for the FBI. When asked why there is no mention of 9/11 on Bin Laden’s Most Wanted web page, Tomb said, “The reason why 9/11 is not mentioned on Usama Bin Laden’s Most Wanted page is because the FBI has no hard evidence connecting Bin Laden to 9/11.”
“The FBI gathers evidence. Once evidence is gathered, it is turned over to the Department of Justice. The Department of Justice than decides whether it has enough evidence to present to a federal grand jury. In the case of the 1998 United States Embassies being bombed, Bin Laden has been formally indicted and charged by a grand jury. He has not been formally indicted and charged in connection with 9/11 because the FBI has no hard evidence connected Bin Laden to 9/11.”quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:37 schreef Johnns het volgende:nu is het niet zo dat ik denk dat bin Laden er niet achter zat omdat hij niet op dat pamflet staat... maar laten we eerlijk zijn, wanneer iemand naar de FBI belt en om opheldering vraagt en het antwoord krijgt dat er geen harde bewijzen zijn dat de persoon in kwestie verantwoordelijk is dan vraag ik me wel het een en ander af...
Ja er zijn betere films en docu's dan Loose Change. En het is heel eenvoudig om zelf een goed programma in elkaar te zetten. Twee Vandaag interviewt twee personen en maakt een item dat je nu nog overal op het net tegenkomt. Zo moeilijk is het niet en er zijn genoeg mensen die er best over willen spreken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat bedoelde ik met mijn eerdere opmerking dat ze beter Confronting The Evidence hadden kunnen uitzenden. Hierin komen wetenschappers aan het woord die e.e.a onderbouwen.
De precieze volgorde was geloof ik; Afghanistan weigert Bin Laden uit te leveren - de VS vallen aan. (Er zal vast wel meer gespeeld hebben.) Ik zal even zoeken van welke datum de bekende video van Bin Laden ook alweer stamt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:47 schreef Johnns het volgende:
ben het met je eens dat ik er ook even over na moest denken om deze bron te vermelden wat ik vind dit soort sites ook niet echt betrouwbaar. idd vaak van die opgefuckte lui die alles als een complot zien etc.
maar het gaat mij vooral over wat ik in mijn vorige post vermeldde.
ik bedoel wij gaan toch ook niet zomaar een land binnenvallen zonder dat we er zeker van zijn wie verantwoordelijk is etc...? nu was / is bin laden geen lieverdje maar bij dit soort dingen moet je wel zeker van je zaakje zijn. en als het OM niet genoeg bewijs heeft om iemand te veroordelen, betekend dit dan dat er wel genoeg bewijs is om een land binnen te vallen om deze persoon op te pakken? beetje vaag allemaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |