Natuurlijk prik je er zo doorheen, maar kun je ontkennen dat de VS vreemde dingen uitspookt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:30 schreef LostFormat het volgende:
Kan me er niet zo druk om maken eigenlijk. Iedereen met een beetje verstand prikt zo door die film heen. Zelden zulke doorzichtige propaganda gezien.
Ik zat op kantoor. Iemand zat TV te kijken en zei: Amerika is aangevallen, vliegtuigen in het WTC.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:23 schreef poldergeist het volgende:
toen Bush bijvoorbeeld meteen Osama Bin Laden de schuld gaf na 11 september en hem linkte met het regime van Saddam Hoessein.
*snip gaap lang verhaal'
Nee. Abu Ghraib, Guatanamo ...quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:33 schreef Playdohseksueel het volgende:
[..]
Natuurlijk prik je er zo doorheen, maar kun je ontkennen dat de VS vreemde dingen uitspookt?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:30 schreef LostFormat het volgende:
Kan me er niet zo druk om maken eigenlijk. Iedereen met een beetje verstand prikt zo door die film heen. Zelden zulke doorzichtige propaganda gezien.
Als je de docu's "Everybod's gotta know sometime" en "Why we fight" hebt gezien, dan is dat beeld heel duidelijk en overtuigend. (deze 2 docu's vind ik beter dan Loose Change)quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:35 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nee. Abu Ghraib, Guatanamo ...
Maar 3000 Amerikanen afslachten om oorlogje te spelen?![]()
![]()
Exact, en ze wisten dat er een keer een attack kwam. Wanneer, hoe en door wie was nog niet geheel duidelijk. Al die conspiracy theorieen, maar dat zal altijd zo blijven. Het was al tentijde van de moord op Kennedy, Marilyn Monroe, Elvis, 2Pac, Biggy - ps: de oorsprong van al die conspiracy ligt bij de Amerikanen zelf, dat is eigenlijk nog idioter. Een stel ideologische fanatiekelingen die hun eigen regering met vage verhalen bestookt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zat op kantoor. Iemand zat TV te kijken en zei: Amerika is aangevallen, vliegtuigen in het WTC.
Mijn allereerste gedacht: Dat zal die Bin Laden knakker zijn geweest.
Zo'n grote puzzel was dat niet. En als ik dat al denk, waarom zou de Amerikaanse regering dat ook niet gelijk denken? Die zijn iets beter geinformeerd dan ik.
Tevens werd er helemaal niet gelijk een link met Saddam gelegd. Dat gebeurde pas veel later. Wel bij de feiten blijven.
Ja, en zo slikt helaas nog een te groot deel van de wereldbevolking het officiële 9/11 verhaal. Want de regering Bush had totaaaal geen baat bij de aanslagen....quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:39 schreef CrazyTaxi het volgende:
[..]
Exact, en ze wisten dat er een keer een attack kwam. Wanneer, hoe en door wie was nog niet geheel duidelijk. Al die conspiracy theorieen, maar dat zal altijd zo blijven. Het was al tentijde van de moord op Kennedy, Marilyn Monroe, Elvis, 2Pac, Biggy - ps: de oorsprong van al die conspiracy ligt bij de Amerikanen zelf, dat is eigenlijk nog idioter. Een stel ideologische fanatiekelingen die hun eigen regering met vage verhalen bestookt.![]()
De Amerikaanse overheid moet niet denken, maar zeker weten, ze geven niet voor niets $40.000.000.000,00 per jaar uit aan National Security.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zat op kantoor. Iemand zat TV te kijken en zei: Amerika is aangevallen, vliegtuigen in het WTC.
Zo'n grote puzzel was dat niet. En als ik dat al denk, waarom zou de Amerikaanse regering dat ook niet gelijk denken? Die zijn iets beter geinformeerd dan ik.
Tevens werd er helemaal niet gelijk een link met Saddam gelegd. Dat gebeurde pas veel later. Wel bij de feiten blijven.
Als die Amerikanen zo goed zijn in het oplossen van simpele puzzels, dan vind ik het wel raar dat ze maar al te graag een land met een militair niveau van een zandbak (Irak) afschemeren als een grote bedreiging voor de wereldvrede, met massavernietigingswapens die ze wellicht aan Al Qai'da kunnen geven of die het Amerikaanse vaste land kunnen bereiken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zandbak is een zandbak vol olie.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:51 schreef poldergeist het volgende:
[..]
Als die Amerikanen zo goed zijn in het oplossen van simpele puzzels, dan vind ik het wel raar dat ze maar al te graag een land met een militair niveau van een zandbak (Irak) afschemeren als een grote bedreiging voor de wereldvrede, met massavernietigingswapens die het Amerikaanse vaste land kunnen bereiken.
Dit stond vooraf ook al vast. Maar Amerika heeft zichzelf flink bang gemaakt en opgepept om alles aan te grijpen wat ze wilden. Daar wordt je blind van.quote:Achteraf:
We hebben ons vergist, omdat de inlichtingendiensten (die wij zelf gedwongen hebben) foute informatie naar buiten hebben gebracht over het gevaar van Irak.
Absoluut mee eens en in welke mate zou dan nog moeten blijken... Maar ik denk dat het heel diep gaat.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:51 schreef poldergeist het volgende:
[..]
Kom op, je moet toch inzien dat het vooropgezet spel is en dat ze niet te vertrouwen zijn.
Uiteindelijk wisten ze het ook zeker.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:44 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
De Amerikaanse overheid moet niet denken, maar zeker weten, ze geven niet voor niets $40.000.000.000,00 per jaar uit aan National Security.
Er worden inderdaad teveel kleine dingetjes bijgehaald, maar sommige zaken zijn welk erg doorzichtig. En trouwens, al is er maar één ding van waar vind ik het shockerend.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:57 schreef SPK het volgende:
Er zitten wel dingetjes in dat je denkt hm vreemd.
Maar toen kwamen ze met stemvervormers,n.a.v de telefoongesprekken
Toen had ik echt wel iets van lazer op met die onzin
waarom is dit niet in het nieuws geweest?? !quote:“The reason why 9/11 is not mentioned on Usama Bin Laden’s Most Wanted page is because the FBI has no hard evidence connecting Bin Laden to 9/11.”
Dit is niet in het nieuws geweest omdat de NWO de "mainstream media" bezit, dus ons 8u nieuws op het NOS is gedeeltelijk "fake" en grotendeels angstzaaierij en propaganda.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:01 schreef Johnns het volgende:
Wat mij nog het meest verbaasd is dat de website van de FBI - bij most wanted - onder Osama Bin Laden niet aangeeft dat hij verantwoordelijk is geweest voor de aanslagen van 9/11. De grootste aanslag op amerika, en dan niet bij een opsporingsbevel?
Nu heeft een reporter contact opgenomen met de FBI en het antwoord dat gekregen is:
[..]
waarom is dit niet in het nieuws geweest?? !
Afghanistan is binnengevallen omdat Osama zich er zou verschuilen en nu blijkt dat men helemaal geen bewijs heeft dat hij er achter zat.
Als Osama het niet was... wie was het dan vraag ik me dan af?
De mainstream media willen hun vingers hier niet aan branden. Dit geeft aan dat er banden zijn met Amerikaanse overheid.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:01 schreef Johnns het volgende:
waarom is dit niet in het nieuws geweest??
Bron?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:01 schreef Johnns het volgende:
Wat mij nog het meest verbaasd is dat de website van de FBI - bij most wanted - onder Osama Bin Laden niet aangeeft dat hij verantwoordelijk is geweest voor de aanslagen van 9/11. De grootste aanslag op amerika, en dan niet bij een opsporingsbevel?
Nu heeft een reporter contact opgenomen met de FBI en het antwoord dat gekregen is:
[..]
waarom is dit niet in het nieuws geweest?? !
Afghanistan is binnengevallen omdat Osama zich er zou verschuilen en nu blijkt dat men helemaal geen bewijs heeft dat hij er achter zat.
Als Osama het niet was... wie was het dan vraag ik me dan af?
De hele docu hangt samen van zwakke aannamens en bevat 0,0 bewijs voor een complot. Daarom doen de media er niet aan mee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:06 schreef BeeDee het volgende:
[..]
De mainstream media willen hun vingers hier niet aan branden. Dit geeft aan dat er banden zijn met Amerikaanse overheid.
De website van de FBI is toch wel te vinden?!quote:
Als alle complottheorieën zouden kloppen dan is dat toch wel het laatste wat een regering zal doen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:03 schreef nietzman het volgende:
BNN daalt in mijn aanzien.
De maker van Loose Change leeft nog, het ultieme bewijs het het bullshit is. Case closed.
Doe niet zo domquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:10 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
De website van de FBI is toch wel te vinden?!
http://www.fbi.gov/wanted/topten/fugitives/laden.htm
Mensen baseren hun wereldbeeld op het 8 uur journaal. Dat komt dan goed uit !quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:08 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De hele docu hangt samen van zwakke aannamens en bevat 0,0 bewijs voor een complot. Daarom doen de media er niet aan mee.
Als de maker van Loose Change vermoordt wordt of onder verdachte omstandigheden om het leven komt, krijgt ie vollop aandacht en dat willen ze nou juist niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:10 schreef Nee het volgende:
[..]
Als alle complottheorieën zouden kloppen dan is dat toch wel het laatste wat een regering zal doen.
Idd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:08 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De hele docu hangt samen van zwakke aannamens en bevat 0,0 bewijs voor een complot. Daarom doen de media er niet aan mee.
Juist, bovendien maken dit soort lui toch geen schijn van kans om voor het volk te bepalen wat wel waar is en wat niet waar is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als de maker van Loose Change vermoordt wordt of onder verdachte omstandigheden om het leven komt, krijgt ie vollop aandacht en dat willen ze nou juist niet.
En dit alles heeft niets te maken met Dhr. Rupert Murdock en consorten???quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:08 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dat a) objectieve bronnen en b) geen internet pagina`s met schimmige afkomstquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:20 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
En dit alles heeft niets te maken met Dhr. Rupert Murdock en consorten???
En het feit dat Bush heel wat media omkoopt...
(bron o.a.: http://www.commondreams.org/views05/1205-24.htm )
( http://www.commondreams.org/views03/1201-13.htm )
Het lijkt wel alsof je 0,0 onderzoek hebt gedaan, pff.![]()
En hetgeen wat jij op TV krijgt voorgeschoteld doet dat niet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dat a) objectieve bronnen en b) geen internet pagina`s met schimmige afkomst![]()
Juist...nog zo`n vol met aannames, halve waarheden en vooral veel theorieeen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:22 schreef TaLoN.NL het volgende:
http://www.krysstal.com/democracy_media.html
![]()
Geduld, je zal op je wenken worden bediend !quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:19 schreef Nee het volgende:
[..]
Juist, bovendien maken dit soort lui toch geen schijn van kans om voor het volk te bepalen wat wel waar is en wat niet waar is.
Dat wordt bepaald de algemene maatschappelijke geaccepteerde logica.
En voor de rest wordt ik heel moe van 9/11 en interesseert het me eigenlijk ook geen fluit, de sensatie is er nu wel vanaf, tijd voor iets nieuws.
Mij gaat het ook niet om de sensatie, ik zit ook niet naar die documentaires te kijken met een zak chips.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:19 schreef Nee het volgende:En voor de rest wordt ik heel moe van 9/11 en interesseert het me eigenlijk ook geen fluit, de sensatie is er nu wel vanaf, tijd voor iets nieuws.
Zeg ik dat ? De media is per definitie subjectief.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:23 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
En hetgeen wat jij op TV krijgt voorgeschoteld doet dat niet?![]()
Waarom geef je geen antwoord op mijn "bron"-vraag van pagina 1?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:27 schreef poldergeist het volgende:
[..]
Mij gaat het ook niet om de sensatie, ik zit ook niet naar die documentaires te kijken met een zak chips.
Ik wil, net zoals zoveel anderen, de waarheid weten, niet voorgelogen worden door de regeringen, media en kort gehouden worden door mensen om me heen die te bang zijn of geen interesse willen tonen voor een andere realiteit en mij als paranoïde of dwaas afschemeren
All I want is the truth...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |