Mijn eerste gedachte ook ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:08 schreef Dagonet het volgende:
Lucky Jesus.
Manna from heaven indeed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:09 schreef Misstique het volgende:
Mena dus he?
Hoe denk je anders dat ze zolang maagd kon blijven?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:10 schreef SPK het volgende:
Beetje insinueren dat de heilige maagd zuigt
Spoilsport.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:11 schreef Misstique het volgende:
TT aangepast om verwarring te voorkomen..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:10 schreef SPK het volgende:
Beetje insinueren dat de heilige maagd zuigt
Maria Mena, Maria Magdalena.. wie ziet het verschil.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:11 schreef Misstique het volgende:
TT aangepast om verwarring te voorkomen..
Niet van Jezus dus he.. maar z'n pappie Jozef..quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:11 schreef Neenetje het volgende:
[..]
maagd blijven tot het huwelijk is overrated..
Daarnaast, geen penetratie door de man is ook nog maagd.. Beetje hand/mondwerk kan dan wel.
Volgens mij he, is ze gewoon zwanger geworden doordat ze z'n sperma inslikte.
Sex is sowieso overatedquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:11 schreef Neenetje het volgende:
[..]maagd blijven tot het huwelijk is overrated..
Daarnaast, geen penetratie door de man is ook nog maagd.. Beetje hand/mondwerk kan dan wel.
Volgens mij he, is ze gewoon zwanger geworden doordat ze z'n sperma inslikte.
Ja uit mijn perspectief dan ofzo, damn dat is een moeilijk woordquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:18 schreef Misstique het volgende:
Dit meen je niet... Muse is afgelopen en direct wordt Maria Mena opgezet..
Klasse 3FM..
Zul je wel veel pijn hebbenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
Pfff.. afgelopen weer, mn oren doen pijn.
beelen heeft een account en de frontpage wordt in ieder geval gelezen, je weet het dus nooit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:18 schreef Misstique het volgende:
Zouden ze meelezen?
Jij bent al oud zeker?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:17 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja uit mijn perspectief dan ofzo, damn dat is een moeilijk woord![]()
Ik kijk nu net zo lief een mooie film ofzo wel is
ik ben overigens geen beelenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
beelen heeft een account en de frontpage wordt in ieder geval gelezen, je weet het dus nooit..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:45 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/3T3R528CO9N1/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
Als hij het was, was het een goeie grap, maar ik denk toch dat het toeval was.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
beelen heeft een account en de frontpage wordt in ieder geval gelezen, je weet het dus nooit..
Degene die het vraagt is net een jaartje of wat uit de pubertijd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:39 schreef SPK het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe oud degene is die het vraagt![]()
15quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:53 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Degene die het vraagt is net een jaartje of wat uit de pubertijd.
20, maar vertel eens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:54 schreef SPK het volgende:
[..]
15ja dan ben ik dood in principe, in jouw ogen
![]()
In de dertig dus.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:56 schreef SPK het volgende:
[..]
Halfdood![]()
Nou ik had je vader kunnen zijn,maar dan wel een jonge vader![]()
ehqo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:01 schreef ehqo het volgende:
Spiraal van hoeken. Wenteltrap.
Tof. Wat is er morgen te beleven?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:51 schreef Chowi het volgende:
Yay, ik ga morgen naar Amsterdam.
Ah, en de verplichte rondleiding over de Wallen? Duiven voeren op de Dam? Shoppen in de Kalverstraat?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:32 schreef ehqo het volgende:
Rondvaarten over de grachten, natuurlijk.
Dan heb je aan Ch. een goeie.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:42 schreef ehqo het volgende:
Gevels kijken.
nee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
Moet ik ergens sarcastische ondertoontjes bespeuren?
Neuh, meer nadenken over de verschillende betekenissen van het woord "gevel". Of moet ik "voorgevel" zeggen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:46 schreef ehqo het volgende:
Moet ik ergens sarcastische ondertoontjes bespeuren?
Over de achtergevel hebben we het nog niet vaak gehad, inderdaad!quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, meer nadenken over de verschillende betekenissen van het woord "gevel". Of moet ik "voorgevel" zeggen.
[Huillach.gif]quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, meer nadenken over de verschillende betekenissen van het woord "gevel". Of moet ik "voorgevel" zeggen.
wat nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tof.
Wat is er zo kut dan, vandaag?
Had jij omzet?!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat nietvoel me gewoon algemeen down
werk ging weer eens min, iedereen had veel meer omzet
Whehehe, D. zit weer ergens anders met z'n gedachtenquote:
mja misschien moet ik dat eens proberen misschien ben ik daar beter inquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe, D. zit weer ergens anders met z'n gedachten.
Ik wil je er wel bij helpen anders!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja misschien moet ik dat eens proberen misschien ben ik daar beter in![]()
![]()
Zoals altijd gaat het in BeF over de gróte dingen in het leven!quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:12 schreef Chowi het volgende:
Ik ben éven weg, en het gaat alweer over mijn tieten..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zoals altijd gaat het in BeF over de gróte dingen in het leven!
Zie het maar als een complimentquote:
Mwah. Mannen vinden me alleen maar liev om mijn tieten.quote:
Ik ken je tieten niet en ik vind je toch best lief hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwah. Mannen vinden me alleen maar liev om mijn tieten.
O.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ken je tieten niet en ik vind je toch best lief hoor.
Hoe krijg je dát voorelkaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:38 schreef mcDavid het volgende:
En ik snap nu ook waarom de stoppen steeds doorsloegen als ik mijn lamp aandeed:
[afbeelding]
Wie zei dat ik je lief vind?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwah. Mannen vinden me alleen maar liev om mijn tieten.
Whehehe.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:38 schreef mcDavid het volgende:
En ik snap nu ook waarom de stoppen steeds doorsloegen als ik mijn lamp aandeed:
[afbeelding]
Wie zei dat ik jou man vind?quote:
Pwned wie unne n00b!quote:
En gewoon niks voor mij overhouden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:15 schreef Dagonet het volgende:
Ik schijn een freak te zijn omdat ik in een dag een pak bokkepootjes op heb..
dan ben je geen freak maar ben je net een vrouwquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:15 schreef Dagonet het volgende:
Ik schijn een freak te zijn omdat ik in een dag een pak bokkepootjes op heb..
Ja, anders wrijf jij het er ook nog ff in!quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan ben je geen freak maar ben je net een vrouw
Ok.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:05 schreef mcDavid het volgende:
Post eens door, stelletje honden en Janet!
Kalm aan hè. Apenkop.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:05 schreef mcDavid het volgende:
Post eens door, stelletje honden en Janet!
Bier koud zetten. Goed dat je me helpt herinneren!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb m'n eigen koelkast![]()
![]()
Nu kan ik nog meer bier kwijt.
Samenvatting?quote:
Mod-ze.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo, ik moet mijn subforum bijlezen. Tot zo.
Neuh.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:46 schreef Litso het volgende:
Seks.
Met mij?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:48 schreef Litso het volgende:
Knuffelen dan?:
Topicquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:48 schreef Misstique het volgende:
Welk ding?
O. Nee dus.quote:
Hoe moet je jouw nick uitspreken? Dat vraag ik me al een tijdje af.quote:
luck me!quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:52 schreef JDude het volgende:
Ik ga slapen. Morgen m'n láátste stukje stage (presentatie op school). Wish me luck.
Het liefste niet, eigenlijk. Ik heb ook nog nooit een poging gedaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoe moet je jouw nick uitspreken? Dat vraag ik me al een tijdje af..
Dat is niet het antwoord waar ik op hoopte.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:54 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het liefste niet, eigenlijk. Ik heb ook nog nooit een poging gedaan.
Ik denk dat je het moet uitspreken hoe het er staat, met de klemtoon op de een-na-laatste lettergreep. Maar ik spreek geen Baskisch en heb derhalve geen idee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is niet het antwoord waar ik op hoopte.
Ik noem je wel gewoon Intxa, okay?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:01 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik denk dat je het moet uitspreken hoe het er staat, met de klemtoon op de een-na-laatste lettergreep. Maar ik spreek geen Baskisch en heb derhalve geen idee.
Ja. Poe. Goed hoor. Nadat termen als Inx, Intx, Ixudinges en ixaublabla naar mijn hoofd gesmeten zijn ben ik wel wat gewend.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik noem je wel gewoon Intxa, okay?
Dat is ook weer zo saai. Ik stem voor Baurtxi.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Mijn volgende kloon heet gewoon Bert.
ja ik durf geen mooi te zeggenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:16 schreef Misstique het volgende:
Topickiller.
Whahaha, die tekst is niks voor Muse.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja ik durf geen mooi te zeggen
Zometeen is het Muse ofzo
Ja maar het risico was te groot zeg maarquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Whahaha, die tekst is niks voor Muse..
Nou ik ben de hele dag al bezigquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:23 schreef Intxaurraga het volgende:
Is dit pas de eerste poging Muse te bashen?
De topictitel schreeuwde er nochtans om.
Hmm.. tough call, maar vooruit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo, ik vind zowel Muse als Maria Mena wel tof. Muse toffer though. Mag ik nu blijven leven?
Half ofzoquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo, ik vind zowel Muse als Maria Mena wel tof. Muse toffer though. Mag ik nu blijven leven?
PT zou me moeten reddenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hmm.. tough call, maar vooruit.
Je hebt gelijk, je mag blijven.quote:
Same here.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoewel dat concert er niet meer in zit. Bah.
Zul je net zien ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:32 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
En dan is het ineens weer eens stormloop.
Damn fok is kut ook hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:36 schreef Misstique het volgende:
Nee.
Ik ook.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga vandaag vroeg naar bed.
Let jij ff op terwijl we weg zijn Spook?quote:
ja hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Let jij ff op terwijl we weg zijn Spook?
Nog ff wachten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:42 schreef Intxaurraga het volgende:
Mogen we al op tafel dansen?
Slaap lekker Tiekquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:56 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
Dat is inderdaad wel de meest voor de hand liggende uitspraak.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:52 schreef Litso het volgende:
Ik zeg altijd 'Int-sau-rá-ga'
Het is idd weer opgehouden hier!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:32 schreef Intxaurraga het volgende:
Alleen Oss en Delft zijn gespaard gebleven.
Bij zulke dichterlijke uitspraken moet ik altijd aan Immanuel Kant denken. Die was ook als een leverworst.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:42 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Het leven is als een leverworst, maar dan zonder de pitjes.
Ach, hij bedoelde het goed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Bij zulke dichterlijke uitspraken moet ik altijd aan Immanuel Kant denken. Die was ook als een leverworst.
Kon hij weten dat zijn zegsels na amper 200 jaar al hopeloos achterhaald en vergeeld zijn. Kijk alleen al naar de uitspraken in de OP van het [BeF]-topic.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:46 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Ach, hij bedoelde het goed.
http://forum.fok.nl//fok/search_litequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:41 schreef Intxaurraga het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de Lite-search?
Neen, op het moment heb ik sloffen aan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:58 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Ik hoop niet dat je schoenen met stalen neuzen draagt.
Ik begin er niet aan mcd..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:07 schreef mcDavid het volgende:
Vanacht ga jij het weer winnen, J!
ja maar ik ga NU slapen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:08 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik begin er niet aan mcd..
Ik ga zo slapen.
Sexay. Van die tijgerpoten?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:59 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Neen, op het moment heb ik sloffen aan.
Nee, zwarte met een strikje op de voorkant.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:28 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Sexay. Van die tijgerpoten?
Dank, dat is zeer vriendelijk!quote:
Alleen de laatste tijd?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een onvoorstelbare kneuzen op Fok de laatste tijd
Cafeine en roken versterken ook stress gevoelens, heb ik wel is gelezen ergensquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Dank, dat is zeer vriendelijk!
Ik betwijfel nu alleen even of de cafeïne een goed idee was in combinatie met de lichte zenuwen die toch beginnen op te spelen. Cafeïne heeft op mij toch al vaak de uitwerking dat ik me net voel alsof ik zenuwachtig ben.
Je zat ff in ONZ te kijken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een onvoorstelbare kneuzen op Fok de laatste tijd
Nou al een aantal jarenquote:
Nope, link?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je dat Chowi topic niet gelezen dan?
Dank je. Waarom ga ik meteen dat hele topic doorlezen?quote:
Omdat het best wel een grappig topic wasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dank je. Waarom ga ik meteen dat hele topic doorlezen?.
En dat terwijl Chowi er niet eens in heeft gereageerd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat het best wel een grappig topic was![]()
Of werd
Neequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dat terwijl Chowi er niet eens in heeft gereageerd.
Ik zit zwaar aan de koffie nog steedsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:02 schreef Misstique het volgende:
Nog maar een kop thee.
En een koekje dr bij.
Slecht hoor, ik ga zo ff een peuk doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:02 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik zit zwaar aan de koffie nog steeds
Hij blijft leuk.quote:
Ik weet niet bij wie ik moet zijn om er een sneltoetssmiley van te maken zoals diequote:
Volgens mij hierquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet bij wie ik moet zijn om er een sneltoetssmiley van te maken zoals die
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:21 schreef Misstique het volgende:
Daar heb je dr weer.
Sterf 3FM!,
,
.
Ik durf nietquote:
Waarom niet?quote:
Onweer?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:01 schreef Litso het volgende:
Opstaan is kut, werken ook, maar alles beter dan dat ik nu met school op kamp had gezeten in dit onweer
Positiviteit is okay.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:01 schreef Litso het volgende:
Opstaan is kut, werken ook, maar alles beter dan dat ik nu met school op kamp had gezeten in dit onweer
Net Deventer. Met die kerken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:13 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/02A1Z1475F26/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
Frikandellen met curry mayo en uiquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:41 schreef Chowi het volgende:
Kandij en bloemenhoning.
Weg magie.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Frikandellen met curry mayo en ui
Daar weet ik alles van.quote:
En een puntje van een ander torrentje dat ernaast uit de wolk steektquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:46 schreef mcDavid het volgende:
oh, er zit nog een foutje in die stitch!
de oplettende kijker ziet 1 torentje dat er 2x op staat.
Nee, dat doe ik alleen bij speciale gelegenheden; de lente.quote:
Florerende aroma's van de groene weelde doen bizarre dingen met het mensenbrein. En dat van dieren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik alleen bij speciale gelegenheden; de lente.
Drugs are bad mkay....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:52 schreef ehqo het volgende:
[..]
Florerende aroma's van de groene weelde doen bizarre dingen met het mensenbrein. En dat van dieren.
Da's gewoon het delftse luchtkasteel!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En een puntje van een ander torrentje dat ernaast uit de wolk steekt
Lookin forward to see your posts tonight!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:14 schreef JDude het volgende:
7 voor m'n afstudeerstage... hell yeah!!!
Ik ga naar de klote vanavond, weten jullie dat vast.
Hey!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:46 schreef Chowi het volgende:
Bier is mijn enige vriend.
Oh ja, en rosé.quote:
Gelukkig.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:14 schreef JDude het volgende:
Ik ga naar de klote vanavond, weten jullie dat vast.
hmmm...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:46 schreef Chowi het volgende:
Bier is mijn enige vriend.
Zoek geen verband!quote:
Zo ist maar net!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:19 schreef Q. het volgende:
Q.
/Care.quote:
Och, diep van binnen weet je best dat ik je waardeer. Net zoals Janet, die waardeert je ook, maar die hecht teveel waarde aan wat de andere mensen van haar vinden om ervoor uit te komen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nou, he, ik zal het nog eens voor je opnemen! [afbeelding]
Diep van binnen heb ik honger. En daarmee basta!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Och, diep van binnen weet je best dat ik je waardeer. Net zoals Janet, die waardeert je ook, maar die hecht teveel waarde aan wat de andere mensen van haar vinden om ervoor uit te komen.
En daarmee pasta.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Diep van binnen heb ik honger. En daarmee basta!
Oei, ik heb zondag zelf een pizza gemaakt. Hij was keilekker.quote:
Maak er snel nog zoeen! Maar dan zonder kaas!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oei, ik heb zondag zelf een pizza gemaakt. Hij was keilekker..
Ik kan geen pizza zonder kaas maken. Dat klópt gewoon niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maak er snel nog zoeen! Maar dan zonder kaas!
Nou.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en ik zal jou nog eens muziek sturen! [afbeelding]
En ik was gisteren naar Radiohead. Who want to touch me?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:41 schreef Q. het volgende:
Ontopic, ik ga naar Muse.
dat gaat gewoon precies zo als een gewone pizza. Alleen sla je dan de stap "voeg kaas toe" over.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan geen pizza zonder kaas maken. Dat klópt gewoon niet.
Ik was vorige week bij Linke Soep!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:42 schreef Q. het volgende:
[..]
En ik was gisteren naar Radiohead. Who want to touch me?
Radioheadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Pizza shoarma is toch gewoon standaard zonder kaas?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat gaat gewoon precies zo als een gewone pizza. Alleen sla je dan de stap "voeg kaas toe" over.
Maar ik ga een pizza shoarma halen. Bij Dennis. Zonder kaas.
Je vergeet een s, lieverd!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Offtopic terug, ik luister Elliot Smith, drink mijn bier soms met een rietje en mijn hobby is touwtrekken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:45 schreef Neenetje het volgende:
Offtopic.. ik luister naar HIM, heb een HIM tshirt aan en heb net m'n koelkast aangesloten en een band geplakt.
Radioheads?quote:
Oh god, zal ik de trechter er maar weer bij pakken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is al laat en ik heb nog geen bier gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |