Mijn eerste gedachte ook ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:08 schreef Dagonet het volgende:
Lucky Jesus.
Manna from heaven indeed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:09 schreef Misstique het volgende:
Mena dus he?
Hoe denk je anders dat ze zolang maagd kon blijven?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:10 schreef SPK het volgende:
Beetje insinueren dat de heilige maagd zuigt
Spoilsport.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:11 schreef Misstique het volgende:
TT aangepast om verwarring te voorkomen..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:10 schreef SPK het volgende:
Beetje insinueren dat de heilige maagd zuigt
Maria Mena, Maria Magdalena.. wie ziet het verschil.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:11 schreef Misstique het volgende:
TT aangepast om verwarring te voorkomen..
Niet van Jezus dus he.. maar z'n pappie Jozef..quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:11 schreef Neenetje het volgende:
[..]
maagd blijven tot het huwelijk is overrated..
Daarnaast, geen penetratie door de man is ook nog maagd.. Beetje hand/mondwerk kan dan wel.
Volgens mij he, is ze gewoon zwanger geworden doordat ze z'n sperma inslikte.
Sex is sowieso overatedquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:11 schreef Neenetje het volgende:
[..]maagd blijven tot het huwelijk is overrated..
Daarnaast, geen penetratie door de man is ook nog maagd.. Beetje hand/mondwerk kan dan wel.
Volgens mij he, is ze gewoon zwanger geworden doordat ze z'n sperma inslikte.
Ja uit mijn perspectief dan ofzo, damn dat is een moeilijk woordquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:18 schreef Misstique het volgende:
Dit meen je niet... Muse is afgelopen en direct wordt Maria Mena opgezet..
Klasse 3FM..
Zul je wel veel pijn hebbenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
Pfff.. afgelopen weer, mn oren doen pijn.
beelen heeft een account en de frontpage wordt in ieder geval gelezen, je weet het dus nooit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:18 schreef Misstique het volgende:
Zouden ze meelezen?
Jij bent al oud zeker?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:17 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja uit mijn perspectief dan ofzo, damn dat is een moeilijk woord![]()
Ik kijk nu net zo lief een mooie film ofzo wel is
ik ben overigens geen beelenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
beelen heeft een account en de frontpage wordt in ieder geval gelezen, je weet het dus nooit..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:45 schreef mcDavid het volgende:
[[url=http://picserver.org/i/3T3R528CO9N1/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
Als hij het was, was het een goeie grap, maar ik denk toch dat het toeval was.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
beelen heeft een account en de frontpage wordt in ieder geval gelezen, je weet het dus nooit..
Degene die het vraagt is net een jaartje of wat uit de pubertijd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:39 schreef SPK het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe oud degene is die het vraagt![]()
15quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:53 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Degene die het vraagt is net een jaartje of wat uit de pubertijd.
20, maar vertel eens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:54 schreef SPK het volgende:
[..]
15ja dan ben ik dood in principe, in jouw ogen
![]()
In de dertig dus.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:56 schreef SPK het volgende:
[..]
Halfdood![]()
Nou ik had je vader kunnen zijn,maar dan wel een jonge vader![]()
ehqo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:01 schreef ehqo het volgende:
Spiraal van hoeken. Wenteltrap.
Tof. Wat is er morgen te beleven?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:51 schreef Chowi het volgende:
Yay, ik ga morgen naar Amsterdam.
Ah, en de verplichte rondleiding over de Wallen? Duiven voeren op de Dam? Shoppen in de Kalverstraat?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:32 schreef ehqo het volgende:
Rondvaarten over de grachten, natuurlijk.
Dan heb je aan Ch. een goeie.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:42 schreef ehqo het volgende:
Gevels kijken.
nee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
Moet ik ergens sarcastische ondertoontjes bespeuren?
Neuh, meer nadenken over de verschillende betekenissen van het woord "gevel". Of moet ik "voorgevel" zeggen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:46 schreef ehqo het volgende:
Moet ik ergens sarcastische ondertoontjes bespeuren?
Over de achtergevel hebben we het nog niet vaak gehad, inderdaad!quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, meer nadenken over de verschillende betekenissen van het woord "gevel". Of moet ik "voorgevel" zeggen.
[Huillach.gif]quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, meer nadenken over de verschillende betekenissen van het woord "gevel". Of moet ik "voorgevel" zeggen.
wat nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tof.
Wat is er zo kut dan, vandaag?
Had jij omzet?!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat nietvoel me gewoon algemeen down
werk ging weer eens min, iedereen had veel meer omzet
Whehehe, D. zit weer ergens anders met z'n gedachtenquote:
mja misschien moet ik dat eens proberen misschien ben ik daar beter inquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe, D. zit weer ergens anders met z'n gedachten.
Ik wil je er wel bij helpen anders!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja misschien moet ik dat eens proberen misschien ben ik daar beter in![]()
![]()
Zoals altijd gaat het in BeF over de gróte dingen in het leven!quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:12 schreef Chowi het volgende:
Ik ben éven weg, en het gaat alweer over mijn tieten..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zoals altijd gaat het in BeF over de gróte dingen in het leven!
Zie het maar als een complimentquote:
Mwah. Mannen vinden me alleen maar liev om mijn tieten.quote:
Ik ken je tieten niet en ik vind je toch best lief hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwah. Mannen vinden me alleen maar liev om mijn tieten.
O.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ken je tieten niet en ik vind je toch best lief hoor.
Hoe krijg je dát voorelkaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:38 schreef mcDavid het volgende:
En ik snap nu ook waarom de stoppen steeds doorsloegen als ik mijn lamp aandeed:
[afbeelding]
Wie zei dat ik je lief vind?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwah. Mannen vinden me alleen maar liev om mijn tieten.
Whehehe.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:38 schreef mcDavid het volgende:
En ik snap nu ook waarom de stoppen steeds doorsloegen als ik mijn lamp aandeed:
[afbeelding]
Wie zei dat ik jou man vind?quote:
Pwned wie unne n00b!quote:
En gewoon niks voor mij overhouden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:15 schreef Dagonet het volgende:
Ik schijn een freak te zijn omdat ik in een dag een pak bokkepootjes op heb..
dan ben je geen freak maar ben je net een vrouwquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:15 schreef Dagonet het volgende:
Ik schijn een freak te zijn omdat ik in een dag een pak bokkepootjes op heb..
Ja, anders wrijf jij het er ook nog ff in!quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan ben je geen freak maar ben je net een vrouw
Ok.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:05 schreef mcDavid het volgende:
Post eens door, stelletje honden en Janet!
Kalm aan hè. Apenkop.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:05 schreef mcDavid het volgende:
Post eens door, stelletje honden en Janet!
Bier koud zetten. Goed dat je me helpt herinneren!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb m'n eigen koelkast![]()
![]()
Nu kan ik nog meer bier kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |