quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De film is de graphic novel. Dan kan je 't nog rommel vinden, maar dan vraag ik me af hoe je de graphic novel wel sterk zou kunnen vinden.
Hm.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dus dát er dus geen film van gemaakt had hoeven worden. Als in: lees dan het boek, want de film is net een stripverhaal. Sjonge. En verder...? Uhhhhhhhhhhhh.
V.
Hilarisch saaie kutfilm inderdaad! Wie verzint die drek?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:55 schreef Loohcs het volgende:
The Green Mile
De mix van de best realistische problemen op een dodencel en de onrealistische bovennatuurlijke krachten in deze film kan mij niet bekoren.
Inderdaad, rare film. Begint wel aardig, maar wordt al snel vies en onaangenaam.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:11 schreef JelleS het volgende:
Je moet Ett Hål i mitt hjärta (A Hole in My Heart) van Lukas Moodysson maar eens gaan kijken SoK. Hij ziet het zelf als zijn beste film. Tis dat er een lekker wijf in zit, anders had ik hem meteen al afgezet. Je zit 2 uur te wachten tot er echt iets gaat veranderen, en uiteindelijk zie je twee mensen ronddraaien in een wasmachine. Fin.
Maar goed, beetje misplaatst hier, want iedereen vindt het kut.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Hilarisch saaie kutfilm inderdaad! Wie verzint die drek?
Vond het geen slechte film, maar had er inderdaad wel meer van verwacht.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:45 schreef =HellFire= het volgende:
OH WACHT! Ik heb er nog wel eentje. Heat! Die vond ik eerlijk gezegd ook verdomd saai en traag. En dat met Pacino en DeNiro in de hoofdrollen. Vreemd he.
Tsja... zo kun je alle kritiek wegwuiven... 'het is toch nooit goed *snif* 'quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hm.
En als het heel anders was geweest dan de strip, dan was het ongetwijfeld ook niet goed geweest, want niet trouw genoeg of zo. Het is ook nooit goed.
Quentin Tarantinoquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tsja... zo kun je alle kritiek wegwuiven... 'het is toch nooit goed *snif* '
Het was gewoon een gehypete en overgewaardeerde niets-dan-stijl-oefening.
'WOOOOOOOOOW, Quentin TARANTINO heeft *GASP* ook een stuk GEREGISSEERD!!! *GASP*'
Pffffffffffffft.
V.
Nu weten we het wel. Verbal's mening is superieur, elke andere is stom en Verbal zelf is de enige met écht oog voor kwaliteit.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
'WOOOOOOOOOW, Quentin TARANTINO heeft *GASP* ook een stuk GEREGISSEERD!!! *GASP*'
Pffffffffffffft.
V.
Ik vond de scene van Tarantino de zwakste uit de hele film. En op het lijstje van 10/15 regisseurs waarbij ik steeds enorm uitkijk naar de volgende film, is Tarantino al een jaar of 6 verdwenen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Pffffffffffffft.
V.
Het is ook maar een mening, hoor. Gebracht in de stijl van Verbal. Die ik eigenlijk een beetje vergelijkbaar vind met die van kamagurkaquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nu weten we het wel. Verbal's mening is superieur, elke andere is stom en Verbal zelf is de enige met écht oog voor kwaliteit.![]()
Lijstjes.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
het lijstje van 10/15 regisseurs waarbij ik steeds enorm uitkijk naar de volgende film
Welke scene was dat ook alweer?quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vond de scene van Tarantino de zwakste uit de hele film. En op het lijstje van 10/15 regisseurs waarbij ik steeds enorm uitkijk naar de volgende film, is Tarantino al een jaar of 6 verdwenen.
De scene in de auto met Del Toro en Owen die alle vaart uit de film zoog. Dat was toch mijn ervaring van die scene.quote:
Och lieve schat toch... deed het pijniepijnie?quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nu weten we het wel. Verbal's mening is superieur, elke andere is stom en Verbal zelf is de enige met écht oog voor kwaliteit.![]()
![]()
Als je zo je films uitkiest, zal je wel veel cinematische teleurstellingen meegemaakt hebben. Jezus zeg..quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:29 schreef -Britt- het volgende:
Ik heb vandaag de film Shopgirl gekeken, die titel klonk leuk. Het leek me een echt meidenfilm. Ik dacht het zal wel over mode gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |