Hoi Nolius.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:38 schreef Nolius het volgende:
Hoi IJsmeis.
Ik was nog in Limburg gisteren
Maar het is WEL Chinees.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:39 schreef Nolius het volgende:
Wat een afschuwelijk lelijk ding inderdaad![]()
Dat heb je goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:40 schreef Nolius het volgende:
[..]
Iemand beweerde dat Gennep in Brabant lag.
Toevallig wist ik zeker dat dat niet zo was![]()
He is geen afhaalchineesquote:
The Doors - Light My Fire Stem!quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Nolius, zit er ook The Doors in de action radio playlist?
Daar kan wel wat meer bijquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
The Doors - Light My Fire Stem!
The Doors - Love Her Madly Stem!
The Doors - Riders On The Storm Stem!
The Doors - The End Stem!
The Doors - Touch Me Stem!
Mooi, ik ga mezelf zo even een account aanmetenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
The Doors - Light My Fire Stem!
The Doors - Love Her Madly Stem!
The Doors - Riders On The Storm Stem!
The Doors - The End Stem!
The Doors - Touch Me Stem!
Ja, Ja, Ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:40 schreef Xtreem het volgende:
Intro overleefd? Geen delerium? leuke mensen?
Utrecht is beterderderder.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Brabant is zwaar OK.
Utrecht, met in ieder dorpje een bus of truckfabriekquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Utrecht is beterderderder.
Whehe, welke durpjes zoal dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Utrecht, met in ieder dorpje een bus of truckfabriek![]()
De stad zeker. De provincie nieechtquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Utrecht is beterderderder.
Benschop --> Terberg (wist je nog niet he?)quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehe, welke durpjes zoal dan?
Ginaf en Den Oudsten wist ik niet dat ze in Utrecht zaten neequote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:02 schreef Nolius het volgende:
[..]
De stad zeker. De provincie nieecht
Het zogenaamde 'centraal'quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Al is het alleen maar om de ligging
Het drukste stukje Nederland; de passage tussen HC en Utrecht CS.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:16 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja.
Centraal station. In de stad Utrecht
Nieuwste usersquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:17 schreef Alexxxxx het volgende:Nolius!
Wil ik me aanmelden, die ik op OK klikken bij registratie krjg ik dit:
Fatal error: Call to undefined function imagettfbbox() in /home/xirictrl/hosted/www/ActionRadio/actionradio.nl/www/includes/functions/create_email_pngs.inc.php on line 17
klopt, en ingelogd en alles.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:19 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nieuwste users
Alexxxxx 28 aug 2006 12:16
Je bent wel aangemeld volgens mij.
Ja, heb het al aangekaart. Maar ik weet niks van techniekquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klopt, en ingelogd en alles.
Maar zo'n foutmelding staat klantonvriendlijk, en internetnoobs raken er van in paniek
ik ook niet. ik heb een tweaker en een phpBBer ingehuurd voor BBquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:21 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, heb het al aangekaart. Maar ik weet niks van techniek
Kosten: kratje bier?quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook niet. ik heb een tweaker en een phpBBer ingehuurd voor BB
Niet te duur.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klopt, kratje hertog Jan per jaar
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klopt, kratje hertog Jan per jaar
De bug is gefixt, naar het schijntquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook niet. ik heb een tweaker en een phpBBer ingehuurd voor BB
dat is snel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:02 schreef Nolius het volgende:
[..]
De bug is gefixt, naar het schijnt
ik heb een 3310quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
Iemand al ervaringen met de Nokia 6233??
Theo Maassen grapjes jatten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:10 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil geen Nokia, ik wil neuken ja.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Theo Maassen grapjes jatten.
ah, jij hebbt ook altijd telefoons voor reserveonderdelen liggen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb er hier ook nog 3 liggen
Die ja, heb zelf nog de 6230, vind de i zo traag als dikke stront door een trechter....quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:12 schreef Xtreem het volgende:
6230i
is 6233 de 'opvolger' van de 6230i? zo ja: vriend van me heeft 'm nu een paar weekjes, is er erg blij /tevreden mee...
Nu we het over telefoons en Theo hebben. Zijn show ging bijna niet door vanwege een paar kuttelefoontjes vanuit het publiek. Na tweemaal gezegd te hebben dat de telefoons nu echt uit moeten kwam de waarschuwing "Nog 1x en ik stop met de show".quote:
Oh.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die ja, heb zelf nog de 6230, vind de i zo traag als dikke stront door een trechter....
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, jij hebbt ook altijd telefoons voor reserveonderdelen liggen?ik dacht dat ik de enige was
Whehehe.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Oh.
Ik heb 'm net binnen, maar nog niet in gebruik......
Bij mij zat 10 man extreem vervelend te kuchen.... Toen begon hij ook echt te schelden en te tieren op een gegeven moment, dat ze daar toch echt ff mee moesten ophouden of dat ze anders zelf naar voren mochten komen om een mooi verhaal te vertellenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nu we het over telefoons en Theo hebben. Zijn show ging bijna niet door vanwege een paar kuttelefoontjes vanuit het publiek. Na tweemaal gezegd te hebben dat de telefoons nu echt uit moeten kwam de waarschuwing "Nog 1x en ik stop met de show".
Oh Oeh Oh. Gelukkig gingen ze daarna niet meer af.
Succesquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Oh.
Ik heb 'm net binnen, maar nog niet in gebruik......
Volgens TF is dat op te lossen met nieuwe firmware... maar ik hoef hem gewoon al niet meer door dat gezeikquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whehehe.
Maar zijn de meeste nieuwe telefoons niet trager dan traag? Die Nokia N70 is bijvoorbeeld ook al zo traag. Als ik dan ligt te creperen en dood te gaan kan ik geeneens op tijd 112 bellen.
Hij is dus wel snel geirriteerdquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij mij zat 10 man extreem vervelend te kuchen.... Toen begon hij ook echt te schelden en te tieren op een gegeven moment, dat ze daar toch echt ff mee moesten ophouden of dat ze anders zelf naar voren mochten komen om een mooi verhaal te vertellen
Sandra heeft een 3310 moeten kopen omdat de kat mijn oplader op had gegetenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, m'n pa had in z'n vorige auto nog een carkit voor de 3310 zitten, en sloopte die telefoon met enige regelmaat. Maar moest dus steeds een 3310 kopen vanwege de carkit. Dus had er toen 3 gekocht ineens, en toen een nieuwe auto
![]()
Maar de carkits voor 3310's werden niet meer verkocht bij ovloV dus moest hij een nieuwe telefoon met bluetooth kopenEn nu gebruikt hij de 3310's op de boot, omdat hij ze met enige regelmaat in het water tyft
![]()
Oh. Dat google ik vanavond even op.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volgens TF is dat op te lossen met nieuwe firmware... maar ik hoef hem gewoon al niet meer door dat gezeik![]()
Wtfquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[..]
Sandra heeft een 3310 moeten kopen omdat de kat mijn oplader op had gegeten
Andere keer dat ik bij hem was had hij nergens last van....quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij is dus wel snel geirriteerd. Ik heb overigens 1x achter hem gezeten en hij was muisstil inderdaad
.
Nokia opladers zijn volgens mij ruimer beschikbaar dan broodquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[..]
Sandra heeft een 3310 moeten kopen omdat de kat mijn oplader op had gegeten
Ja, hij is wel leuk. Jammer genoeg lukt het me/ons/hier niet meer om kaartjes te krijgen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Andere keer dat ik bij hem was had hij nergens last van....
Maar hij blijft een koning
Anders google jij dat vanavond even op.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh. Dat google ik vanavond even op.
Hij is de laatste tijd echt asociaal snel uitverkocht jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, hij is wel leuk. Jammer genoeg lukt het me/ons/hier niet meer om kaartjes te krijgen.
Toen was ie nog niet zo heel erg bekend.
Pity.
Goed ideequote:Op maandag 28 augustus 2006 13:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders google jij dat vanavond even op.
quote:
waarvan je de naam niet eens weet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Okè, jij als professioneel google-chick, kun jij de internetsite vinden van de GSM-winkel uit IJsselstein....?
http://www.terberg-mobile.nl ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Okè, jij als professioneel google-chick, kun jij de internetsite vinden van de GSM-winkel uit IJsselstein....?
D'oh, anders had ik hem zelf wel kunnen vindenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarvan je de naam niet eens weet?
Meer kan ik er niet vindenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, die is het nietAl zal ik zo die kerel ook wel eens ff bellen ja
Nee, daarom wil ik dus geen smartphonequote:Op maandag 28 augustus 2006 13:30 schreef ThaFreak het volgende:
de N70 is eigenlijk puur traag met het bekijken van je foto's en vooral het inladen ervan....met de nieuwe software is dit een heel stuk beter geworden.....
en is die imo gewoon normaal voor een zogenaamde smartphone, wat kwa snelheid en batterij gewoon niet te vergelijken is met een gewone gsm!
Ring 4 You Tel: 030 6876296quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, ik dus ook niet![]()
Maar toch bedankt
Ik had net telecompleet ook al gevonden jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ring 4 You Tel: 030 6876296
Fipas Telecommunicatie Tel: 030 6876301
Telecompleet BV Tel: 030 6590722
Voice Data Bridge BV Tel: 030 2565660
Maar die hebben dus geen internetadres.
Niet automatisch. Maar je hebt wel een opzegtermijn van 3 maanden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga vanavond eens kijken wanneer mijn abonnement afloopt. Verlengen ze zoiets automatisch of geven ze dat nog wel aan zodat je het nog op kan zeggen oid?
Okay, volgens mij zit ik al bijna aan m'n jaar. Dat wordt weer een nieuw abonnementje uitkiezenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:41 schreef Nolius het volgende:
[..]
Niet automatisch. Maar je hebt wel een opzegtermijn van 3 maanden.
Ja, dat is best wel.. raar. Zo goed zijn ze dan niet in communicatiequote:Op maandag 28 augustus 2006 13:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had net telecompleet ook al gevonden jaDie is het
Maar wat een pauperzooi dat die geen internetsite hebben zeg
Welke provider heb je? Bij Vodafone bellen ze je...quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga vanavond eens kijken wanneer mijn abonnement afloopt. Verlengen ze zoiets automatisch of geven ze dat nog wel aan zodat je het nog op kan zeggen oid?
Loop je dan die winkel binnen van:quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay, volgens mij zit ik al bijna aan m'n jaar. Dat wordt weer een nieuw abonnementje uitkiezen.
Heh?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dat is best wel.. raar. Zo goed zijn ze dan niet in communicatie.
T-Mobile.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Welke provider heb je? Bij Vodafone bellen ze je...
Nee, dan wil ik bellen en sms'enquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:43 schreef Nolius het volgende:
[..]
Loop je dan die winkel binnen van:
"Ja, ik wil neuken ja"
Overstappen met nummerbehoud. Ga ik nu ook doen vanaf Vodafone, kloteprovider.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
T-Mobile.
En die wil ik niet meer. Wat een paupers.
Was ik ook van plan, maar dankzij al dat hoerenbezoek hier heb ik toch maar even een douche gepakt en een broek en polo aangedaanquote:
Behalve als je wil overstappen 13.gif.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:46 schreef Sjoewe het volgende:
KPN, altijd bereik, altijd service 14.gif
Service welquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal nergens goed in.
Ja, nummerbehoudquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Overstappen met nummerbehoud. Ga ik nu ook doen vanaf Vodafone, kloteprovider.
Je hebt een polo en broek aangetrokken omdat je naar de hoeren gaat?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, maar dankzij al dat hoerenbezoek hier heb ik toch maar even een douche gepakt en een broek en polo aangedaan
Waarom zou je overstappenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Behalve als je wil overstappen 13.gif.
Ik ga naar Telfort denk ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, nummerbehoud. Bij T-Mobile had ik dat ook aangevraagd. Ik opbellen om het te laten activeren "oh, in het bestand staat niet dat je het aangevraagd hebt"
Ik iedereen mijn nieuwe nummer gesmst en doorgebeld. Hoppa, 10 euro verknalt ofzo.
Krijg ik een weekje later dat mijn nummerbehoud is ingegaan.
T-Mobile.
Ik denk dat ik maar weer terug ga naarOrange
.
Sterker nog, de hoeren komen naar mij toequote:Op maandag 28 augustus 2006 13:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hebt een polo en broek aangetrokken omdat je naar de hoeren gaat?
mobiel is ook tof hoor, alleen is de telefoon die ik wil niet meer leverbaar bij die aapjes :xquote:
NAAR KPNquote:
Volgens mij heeft mijn moeder dat ook.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ga naar Telfort denk ik.
Heeft m'n broertje nu al 4 jaar ofzo en nog nooit een probleem mee gehad, ik ook niet btw toen ik m'n eerste prepaid telefoon kocht
Da's gaar. Weer zo'n PDA-unit?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
mobiel is ook tof hoor, alleen is de telefoon die ik wil niet meer leverbaar bij die aapjes :x
Ik zou die regio inderdaad ook als laatste dekken ja. Neem gewoon een Duitse providert.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn moeder dat ook.
Maar mijn moeder gebruikt dat ding nooit. Volgens mij zit dat ding 24/7 in de carkit van haar auto. Dus ik heb geen idee of ik hier fatsoenlijk bereik heb enzo, want af en toe is dat hier wel een probleem met sommige providers.
juh met toetsenbord enzoquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's gaar. Weer zo'n PDA-unit?
Ja. Dat is nog een hele operatie om gemeesnschap met dat apparaat van jou te hebbenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sterker nog, de hoeren komen naar mij toe
Maar dan hebben ze ook een verzetje joh.
Weet je hoe duur bellen en internetten in Duitsland isquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou die regio inderdaad ook als laatste dekken ja. Neem gewoon een Duitse providert.
U doelt op coitus?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja. Dat is nog een hele operatie om gemeesnschap met dat apparaat van jou te hebben
Ik heb als bijbaan in zo'n winkel gewerkt. Heb er meerdere dates gehad met klanten zelfsquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dan wil ik bellen en sms'en. Of er moet een knappe meneer achter de balie zitten, hihi.
Maar ik ga sowieso een abonnement via het internet uitkiezen. In de winkel hebben ze meestal niet zoveel soeps.
Hehe, da's lekker handig dan....quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet je hoe duur bellen en internetten in Duitsland is![]()
.
Mijn broer komt nu ook weer terug naar Nederland omdat hij uiteindelijk ongeveer net zoveel kwijt is. (Huis wel goedkoper, maar het bellen, internetten en het niet kunnen gebruiken van een OV maakt de zooi weer duurder daaro)
Dat is lang geledenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:57 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb als bijbaan in zo'n winkel gewerkt. Heb er meerdere dates gehad met klanten zelfs![]()
"In plaats van een televisie krijg jij een exclusieve avond met mij, meisje"quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:57 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb als bijbaan in zo'n winkel gewerkt. Heb er meerdere dates gehad met klanten zelfs![]()
Bij de buren kreeg ik tenminste een Xboxquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"In plaats van een televisie krijg jij een exclusieve avond met mij, meisje"
En toen ging ie offlinequote:Papa zegt:
hallo anne
Anne zegt:
hoi
Papa zegt:
heb je het druk?
Anne zegt:
Nee, niks te doen
Papa zegt:
we eten erwten
Papa zegt:
met coteletto's
Papa zegt:
en piepers
"Maar bij ons krijg je wel extra gratis een zwangerschap, welke andere provider geeft je nu zoiets moois en onvervangbaars" Wierp hij daar tegen in.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij de buren kreeg ik tenminste een Xboxreageerde zij daarop beteuterd.
Of een SOA en dan denken de meisjes dat dat een nieuwe telefoon van Motorola is *sop sop*.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Maar bij ons krijg je wel extra gratis een zwangerschap, welke andere provider geeft je nu zoiets moois en onvervangbaars" Wierp hij daar tegen in.
Met tegenzin en geschrokken door de goede argumenten mompelde zij "Ohwkeej, dan laat ik me vanavond wel ongegeneerd aanduwen door deze puistenkop"quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Maar bij ons krijg je wel extra gratis een zwangerschap, welke andere provider geeft je nu zoiets moois en onvervangbaars" Wierp hij daar tegen in.
Met name op donderdagavond kwamen er weleens dames binnen ja. Heb een keer gehad dat er twee niet weg wilden gaan todat ik beloofde dat ik die avond naar een bepaald café zou komenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"In plaats van een televisie krijg jij een exclusieve avond met mij, meisje"
6, die had ik nog niet gezienquote:
En deze Jantje Smit liefhebber vond het kut, dus dan meot het wel goed zijn.quote:looman
Algemene indruk: 4 Ligging t.o.v. pistes: 7 Ligging in het dorp: 6 Service: 3 Prijs/kwaliteit: 3 (gem. 4.6 )
slecht onderhouden hotel met slechte sanitaire voorzieningen ,slecht diner met wat nederlandse muziek en wat nederlandse leiding kan je hier een gouden tent van maken.
13-03-2006
de persoon voor en na deze beoordeling gaven beide een dikke 8, en die hadden neit op live optredens van Gerard Joling gerekend.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:53 schreef Sjoewe het volgende:
Vooral het gebrek aan de Nederlandse muziek en de Nederlandse leiding lijken me zeker zwaar wegen
mijn comfort-knipperlicht werkt perfectquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:14 schreef Paladijn het volgende:
ik wist niet dat M5 in een Tigra rondreed
probleem met richtingaanwijzer
ijsmeis was me al voor zag ikquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:31 schreef M5 het volgende:
[..]
mijn comfort-knipperlicht werkt perfect
enne.. tigra van het vorige model >
die Astra en Vectra OPC zijn anders best geinige bakkies imo. zou best 'ns een stukkie in willen gummen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ijsmeis was me al voor zag ik
Ik vind de tigra dus echt niets... hoewel dat imho opgaat voor alle opels na 1980, ze blinken uit in nietszeggendheidDe GT en Manta zijn echter wel
Ongeacht de prestaties, het model is spuuglelijk (imho).quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:40 schreef M5 het volgende:
[..]
die Astra en Vectra OPC zijn anders best geinige bakkies imo. zou best 'ns een stukkie in willen gummen.
gelukkig wel, anders hadden we oostblok-style dezelfde auto's op straat. Nu is er tenminste wat afwisselingquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:42 schreef M5 het volgende:
smaken verschillen gelukkig.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
gelukkig wel, anders hadden we oostblok-style dezelfde auto's op straat. Nu is er tenminste wat afwisseling
Ik wist gewoon dat je ging happenquote:
Een rode ovloV?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:59 schreef Alexxxxx het volgende:
dit is het resultaat als je herman en mij te lang bij elkaar in de buurt laat![]()
ok, ik zal nu lachen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een stel kneuzen die met een Volvo stationwagon naar Dakar gaat
Altijd alquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
sins wanneer knippert demet zn ogen?
de search_lite dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:16 schreef Nolius het volgende:
[..]
Is wel ooit een topic over geweest. Maar ga me niet vragen de search te gebruiken
quote:
quote:
Dat staat mij ook tegen ja... Leuk als je geld over hebt, maar jniet als je toch al verlies draait, en een extra aandelen-emissie moet doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Gevoelsmatig zeg ik: NIET doen.
Maar ben heel benieuwd naar hun voorspellingen/berekeningen......
Aandelen uitgeven om deel te nemen aan de F1![]()
Je kent hem? Lekker bekkie welquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Trouwens, Check dit:
http://www.hollandcasino.(...)nnaarsvoorrondes.htm
Numero uno baby.
Wies dat?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:37 schreef ijsmeis het volgende:
Ik waarschuwde je al:
Anne says:
en niet lachen om z'n hoofd.
Te laatquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:37 schreef ijsmeis het volgende:
Ik waarschuwde je al:
Anne says:
en niet lachen om z'n hoofd.
quote:Engr.Julius Mbeki [jostob@pochta.ru]
<j_mbeki1@yahoo.com.br> to jostob
More options 4:10 pm (2 hours ago)
AUSSCHLIEßLICH PRIVAT und VERTRAULICH
ENGR. JULIUS MBEKI
PRETORIA
SOUTH AFRICA.
EMAIL: j_mbeki1@yahoo.com.br
FÜR IHRE FREUNDLICHE AUFMERKSAMKEIT.
Es ist mein großes Vergnügen, Ihnen diesen Brief im Auftrag meiner Kollegen zu schreiben. Ich bekam Ihre Information von einer persönlichen Suche im Internetgeschäftsindex. Ich habe mich dafür entschieden, eine vertrauliche Zusammenarbeit mit Ihnen zu suchen, und ich hoffe, dass Sie es vertraulich wegen der Natur dieses Geschäfts halten werden.
Innerhalb des Ministeriums der Energie und Bodenschätze, wo ich als ein Direktor der Projekterfüllung, und mit der Zusammenarbeit von vier anderen Spitzenbeamten arbeite, haben wir in unserem Besitz, eine überfällige Zahlung im US-Kapital. Vorerwähntes Kapital vertritt bestimmten Prozentsatz des Vertragswerts durchgeführt im Auftrag meines Ministeriums durch ein Auslandsvertragsunternehmen, das wir die Beamten im Wert von US$14,600,000.00 (Vierzehn Millionen, Sechshunderttausend USA-Dollars) überfakturierten.
Obwohl die wirklichen Vertragskosten dem ursprünglichen Auftragnehmer bezahlt worden sind, das nicht beanspruchte Übergleichgewicht verlaßend. Da gewählte Regierung der Gegenwart entschlossen ist, Auslandsauftragnehmern alle geschuldeten Schulden zu bezahlen, um gute Beziehungen mit Auslandsregierungen und nichtstaatlichen Finanzagenturen aufrechtzuerhalten. Infolgedessen schloßen wir unser Rechnungen für Billigungen mit der Zusammenarbeit von einigen Beamten an der Abteilung der Finanz und der Reservebank Südafrikas (RBSA) ein. Wir suchen Ihre Hilfe als der Begünstigte des nicht beanspruchten Kapitals, da uns nicht erlaubt wird, eine Auslandsrechnung zu bedienen.
Ich habe die Gewalt meiner Kollegen, die eingeschlossen sind, um vorzuschlagen, dass, Sie sollte, bereit sein, uns bei dieser Transaktion Ihr Anteil zu helfen, wie Entschädigung 25 % sein wird, während meine Kollegen und ich 70 %, und das Gleichgewicht von 5 % für Steuern und verschiedene zugezogene Ausgaben erhalten.
Es ist nicht von Bedeutung, ungeachtet dessen ob Ihre Gesellschaft wirklich Projekte der Natur beschrieben hier schließt. Die Annahme ist, dass Ihre Gesellschaft den Hauptvertrag gewann und es zu anderen Gesellschaften subschloß. Meistens, große Handelsgesellschaften und Unternehmen von grösseren Feldgewinnen ohne Beziehung Verträge und Untervertrag zu mehr Spezialunternehmen für die Ausführung.
Ich habe mein Vertrauen zu Ihnen geruht und hoffe, dass Sie mich nicht enttäuschen werden. Seien Sie bestrebt, sich mit mir sofort durch meinen über der festgesetzten E-Mail-Adresse oben in Verbindung zu setzen, um anzuzeigen, ungeachtet dessen ob Sie sich für dieses Geschäft interessieren. Ich will Sie versichern, dass meine Partner und ich in der Lage sind, die Zahlung dieses Anspruchs möglich zu machen, vorausgesetzt dass Sie uns eine sehr starke Versicherung geben und versichern können, dass unser Anteil gesichert wird. Es ist wichtig, dass Sie diese Sache mit der am meisten äußersten VERTRAULICHKEIT behandeln, wie jede Form der Aussetzung uns negativ betreffen wird, da wir noch darin sind aktiver Regierungsdienst.
Auch Ihr Gebiet der Spezialisierung ist nicht eine Hindernis für die erfolgreiche Ausführung dieser Transaktion. Ich habe mein Vertrauen zu Ihnen geruht und hoffe, dass Sie uns nicht enttäuschen werden.
Benachrichtigen Sie mich freundlich durch die E-Mail für weitere Details auf Ihre Annahme dieses Vorschlags.
Rücksichten,
Engr. Julius Mbeki.
ZITIEREN SIE BITTE VERWEISUNG (JM/01) IN IHRER ANTWORT.
Inderdaad, hypocriete donderquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben er heel vaak niet, dan doe ik dingen, en dan loop ik langs de computer, en denk ik, ach laat ik een sop F5 drukken.
Want zoals een echte marxist betaamt ben ik een hypocriete lulWel wachten op mn volle batterij om de lader uit de strom te trekken, maar als ik wakke ren thuis ben, staat de computer aan
Bromsnorquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad, hypocriete donder
14 september denk ik. of een dag eerder of laterquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:06 schreef lipje het volgende:
wanneer ga jij je theorie eens halen, kan je afrijdenHelpt je misschien om in die Fiat Doblo te rijden
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Een echte macho maakt een kwartet vol
[afbeelding]
Whehe, dat hebben ze met een Vectra gedaan bij mn ouders voor huis.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:09 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Politie Delft in actie
Op de onderste foto lijkt het wel een A-klassequote:Op maandag 28 augustus 2006 19:09 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Politie Delft in actie
@Alexxxxx: ZO niet parkeren
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:11 schreef Zwaffel het volgende:
Krijg net te horen dat mn vent op het bureau zit. Volgens hun zou hij iemand stalken en aftrekkende bewegingen makendaar heeft die niet eens tijd voor
Heerlijk is dat, mensen met een permban die hun oorspronkelijke naam gewoo in hun icoon zetten.quote:
Ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, mensen met een permban die hun oorspronkelijke naam gewoo in hun icoon zetten.
Mercedes-Benz Vaneoquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op de onderste foto lijkt het wel een A-klasse
Heeft Qwea een permban?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, mensen met een permban die hun oorspronkelijke naam gewoo in hun icoon zetten.
Ik mag hopen van wel, want er was laatse een actie op touw gezte in FB ondr het mom "unban Qwea"quote:
Ik heb vandaag geen auto geredenquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:30 schreef Fugie het volgende:
hoi
ze waren aan het flitsen in ijsselstein hoorde ik
Ik ben niet zo iemand die 24/7 in FB zit. Maar wat een veromd lekkere crew hebben we dan dat ze Zwaffel ook niet ff bannenquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel, want er was laatse een actie op touw gezte in FB ondr het mom "unban Qwea"
Zou een beetje sneu zijn om zo'n actie op te zetten voor iemand die niet gebanned is.
Qwea is niet iemand die puur uit aandachtsgeilerij een ban aanvraagt namelijk
Whehehehehehehequote:Op maandag 28 augustus 2006 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Qwea is niet iemand die puur uit aandachtsgeilerij een ban aanvraagt namelijk
Ik kijk twee keer per dag even of er nog klachten over me binnen zijn gekomenquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben niet zo iemand die 24/7 in FB zit.
Je piepte heel anders twee maanden geleden, teon TF en ik JOU kloontje verzwegenquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:39 schreef ijsmeis het volgende:
. Maar wat een veromd lekkere crew hebben we dan dat ze Zwaffel ook niet ff bannen.
Jij gelooft dat de (F)A's al niet weten dat Zwaffel een kloon is van Qwea? Komaan zeg. Ze laten het in elk topic zien en weten. Ook waar yvonne en co in posten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kijk twee keer per dag even of er nog klachten over me binnen zijn gekomen
[..]
Je piepte heel anders twee maanden geleden, teon TF en ik JOU kloontje verzwegen
Dat rijkspolitie voertuig is een Mercedes-Benz Vaneo 65 AMG biturbo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ook wel, heb je misschien ook nog details van het gehele motorengamma paraat?
op de laan de verenigde naties ofzoquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen auto geredenMaar waar in IJsselstein dan? En hoe weet jij dat
Ja hoi, je doet zielig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:44 schreef ijsmeis het volgende:
En ik moest nog wel zwijgen over dat je mijn kloontje verzweeg en nu maak je het zelf openbaar.
Pas opDadelijk komt er een (F)A langs en krijg je op je kop, boehoehoe
![]()
.
Ah, en reed jij daar langs in je Volvo V70 2002 2.4 20V 5cyl FWD?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat rijkspolitie voertuig is een Mercedes-Benz Vaneo 65 AMG biturbo.
Ahhh, daar staan ze vaak ja... kutjesquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
op de laan de verenigde naties ofzo![]()
een n-weg iig en het was op slam fm!
Smaken verschillen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind Alexxxxx zielig deze keer.
ik hoorde ijsselstein toen dacht ik ah herman en toen ging ik weer verder met nix denkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ahhh, daar staan ze vaak ja... kutjes
Nee, dat moet ik eerst op zoeken. ik ken alleen motorengamma's van VW/Audi/BMW/Ferrari/Lamborghini/Porsche.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ook wel, heb je misschien ook nog details van het gehele motorengamma paraat?
Hoe weet jij dat nou allemoalquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, en reed jij daar langs in je Volvo V70 2002 2.4 20V 5cyl FWD?
Pak een scherp voorwerp en ga liggen krassen tot je dood bloedt, zoals alle huillies doen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Douw een tampon in je kut en ga op de bank zitten janken voor een slechte film, met een bak ijs, zoals alle ongestelde vrouwen doen
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pak een scherp voorwerp en ga liggen krassen tot je dood bloedt, zoals alle huillies doen.
Ja, dit is een doodverwensig. Sterf Sterf Sterf.
Het leven van een simpele lijkt me zo mooiquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik hoorde ijsselstein toen dacht ik ah herman en toen ging ik weer verder met nix denken
Denk je daar ook vaak aan als je in je VW Passat 2.8 V6 30V 4 motion Highline rijdt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:47 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee, dat moet ik eerst op zoeken. ik ken alleen motorengamma's van VW/Audi/BMW/Ferrari/Lamborghini/Porsche.
edit, he kut, vergeet ik Ford/Jaguar/Land Rover
Jaja, je bent een specs-fapper of je bent een specs-fapper hè.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou allemoal [afbeelding]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het leven van een simpele lijkt me zo mooi.
Ik mail even naar forum@fok.nlquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pak een scherp voorwerp en ga liggen krassen tot je dood bloedt, zoals alle huillies doen.
Ja, dit is een doodverwensig. Sterf Sterf Sterf.
Het leven van een professor lijkt me daarentegen inderdaad ook niet gemakkelijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
was druk aan het autorijden, denken + rijden = ongelukken, heb ik ondertussen genoeg ervaring mee
Ga je gang, bemoeial. Doe ze de groetjes van me.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik mail even naar forum@fok.nl
Groetjes,quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga je gang, bemoeial. Doe ze de groetjes van me.
je bent er toch hard naar op weg geloof ikquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het leven van een professor lijkt me daarentegen inderdaad ook niet gemakkelijk.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga je gang, bemoeial. Doe ze de groetjes van me.
Wat voor olie heb jij in je diff gehangen dan? En vooral, wat voor diff?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jaja, je bent een specs-fapper of je bent een specs-fapper hè.
nee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Denk je daar ook vaak aan als je in je VW Passat 2.8 V6 30V 4Motion Highline rijdt?
Neuhquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
je bent er toch hard naar op weg geloof ik
Ik dacht Herman.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn naam is Anne, voor als je dat nog niet wist.
CX20SE-olie, en heb een torsen-diff natuurlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat voor olie heb jij in je diff gehangen dan? En vooral, wat voor diff?
4 motion schijf je dus als 4Motion, zonder spatie, hoofdletter "m". Nep spec-fapperquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je schrijft het met een streepje ertussen?
Dus ze zetten achterop iedere VW met 4Moition zo'n lullige spelfout?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:03 schreef M5 het volgende:
[..]
4 motion schijf je dus als 4Moition, zonder spatie, hoofdletter "m". Nep spec-fapper
Na 10 uitzendingen was ik dat echt zat.... Maar veel plezierquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:02 schreef Fugie het volgende:
ik ga maar weer simpele humor programmas kijken
king of queens ownt eigelijk gewoon maja, mijn imago
je vergeet de benzquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een Kangoo 1.9dTI en een Vectra 1.6?
zie edit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus ze zetten achterop iedere VW met 4Moition zo'n lullige spelfout?
Stoplichtjes pikkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
je vergeet de benz
maar een roestige opel met de wegligging van een dronken kangaroe was ook genoeg geweest
Was het maar zo'n feestquote:
Ik begrijp je vraag niet maar standaard tarief is meen ik ¤0,28 per kmquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest![]()
Zeg iemand enig idee wat je tegenwoordig per km zou moeten vragen om een golfje tdi te kunnen rijden?
Golfje 2?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zeg iemand enig idee wat je tegenwoordig per km zou moeten vragen om een golfje tdi te kunnen rijden?
Ja dat kreeg je vroeger geloof ik, tegenwoordig is het nog maar 18 centquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet maar standaard tarief is meen ik ¤0,28 per km
jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef hermandeperman het volgende:
Even doorposten dan maar?
Maar wat wil je nu weten?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat kreeg je vroeger geloof ik, tegenwoordig is het nog maar 18 centdaar kun je geen auto voor rijden
![]()
Maar m'n baas wilde dat ik het even op papier zou zetten zodat hij z'n afweging kon maken of hij me nog wilde voor de job
search_lite nodig?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
350 soorten wijn, zonder vaste plek in het magazijn, in identieke dozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |