Ga eens na je huisarts. En leg hier jouw probleem voor.quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:06 schreef Levitation het volgende:
Zucht, ik zit al een tijd met het volgende:
[klaagmodus]
Ik heb al zoveel gelijnd en gesport in mijn leven dat ik er helemaal niet meer in geloof dat lijnen of mijn voeding aanpassen op langer termijn gaat werken. Zoals ik de toekomst nu zie, zal ik mijn hele leven moeten lijnen en als een gek moeten sporten om niet moddervet te worden. En die angst achtervolgt me echt, ik ben zo ontzettend bang dat ik de controle (weer) verlies en uiteindelijk 180kg weeg en zwaar gehandicapt ben.
Probleem is dat ik nu te "slank" ben om hulp te krijgen... blijkbaar moet je wachten tot het écht mis gaat voor je hulp krijgt. Weet soms echt niet wat ik moet doen. Ik vind de manier waarop ik nu moet leven om een paar kilo kwijt te raken onevenredig zwaar. Ook omdat mijn weerstand erg slecht is en ik vaak ziek of geblesseerd ben. Zodra ik even "ontspan" kom ik aan... om gek van te worden. Ik wou dat ik iets kon doen om mijn verbranding op te krikken, maar ik vrees dat al die jaren van lijnen de boel grondig verpest hebben. Ik heb gewoon de tijd en energie niet om meer te sporten dan ik nu doe en ik val maar amper af.
[/klaagmodus]
Maarja, het is gewoon de realiteit, dus vanmiddag maar weer naar de sportschool om een uurtje flink te zweten.![]()
Vrees dat de huisarts me naar een dietiste stuurt en daar zit ik echt niet op te wachten. Die kan me niet helpen, vrees ik. Ben wel van plan om naar de huisarts te gaan, maar dan om iets anders... althans... 't is eigenlijk allemaal 1 hoofd, dus ook 1 probleem.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:39 schreef ymme het volgende:
[..]
Ga eens na je huisarts. En leg hier jouw probleem voor.
En zoals al eerder gezegt, klagen is hier echt geen probleem hoor![]()
![]()
Tja...huisartsen. Eerlijk gezegd ga ik liever naar een tandarts, die kan tenminste niet zeggen dat klachten misschien door stress oid komenquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vrees dat de huisarts me naar een dietiste stuurt en daar zit ik echt niet op te wachten. Die kan me niet helpen, vrees ik. Ben wel van plan om naar de huisarts te gaan, maar dan om iets anders... althans... 't is eigenlijk allemaal 1 hoofd, dus ook 1 probleem.![]()
Bij mijn oudse broer is laatst ADHD vastgesteld nadat hij 40 jaar lang niet begrepen is, wel hyper als kind, maar ADHD was toen nog onbekend. Toen ik klein was zeiden mijn ouders altijd dat ik zo op die broer leek. Vond ik nooit echt een compliment, mijn broer en ik waren als water en vuur.
Laatst sprak ik met hem er over, en ik schrok eigenlijk van hoeveel ik op sommige gebieden inderdaad op hem lijk. De symptomen die hij beschreef, mijn problemen waarvan ik vroeg of hij die ook heeft.... er vielen een hoop kwartjes. Nu ben ik nooit echt hyperactief geweest, maar ben eerder permanent dood- en doodmoe. Maar het begint nu wel een beetje te kriebelen dat ik misschien ook ADHD, AD/HD of ADD heb. De laatste van de 3 lijkt me nog 't meest voor de hand liggend. Denk dat ik voor mijn gemoedsrust maar naar de dokter ga, liever hoor ik van een deskundige dat ik niets mankeer dan dat 't steeds in mijn achterhoofd speelt.![]()
Alleen zie ik er zo tegenop, ben altijd een beetje bang dat ik me dingen inbeeld en dat de dokter me voor gek verklaart.(of juist niet, in dit geval
)
Doet Fok! bij julle ook zo raar? Heb steeds de melding dat er database-problemen zijn.
Liefdesverdriet is nooit leuk, zeker niet met dit weerquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:33 schreef Maeghan het volgende:
Ik overweeg ook maar weer eens de huisarts te gaan bezoeken voor de troep in mijn hoofd. Ik krijg het zelf niet gedecluttered, en als daarover nog een winterdip moet komen weet ik niet of dat nou zo goed gaat lopen. Inmiddels is de collega die ik al jaren leuk vind weg. Hij kwam vandaag nog even langs en nu is ie écht helemaal weg. Ik ben er aardig van over m'n toeren, ben misselijk en m'n darmen spelen tikkertje. Klinkt verschrikkelijk overdreven en normaal ben ik nooit zo, echt niks voor mij dit. Maar toch mis ik 'm verschrikkelijk, nu al. Enige voordeel is dat ik nu geen honger heb. =/
Sterkte Maeghan, liefdesverdriet is echt ellendig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:33 schreef Maeghan het volgende:
Ik overweeg ook maar weer eens de huisarts te gaan bezoeken voor de troep in mijn hoofd. Ik krijg het zelf niet gedecluttered, en als daarover nog een winterdip moet komen weet ik niet of dat nou zo goed gaat lopen. Inmiddels is de collega die ik al jaren leuk vind weg. Hij kwam vandaag nog even langs en nu is ie écht helemaal weg. Ik ben er aardig van over m'n toeren, ben misselijk en m'n darmen spelen tikkertje. Klinkt verschrikkelijk overdreven en normaal ben ik nooit zo, echt niks voor mij dit. Maar toch mis ik 'm verschrikkelijk, nu al. Enige voordeel is dat ik nu geen honger heb. =/
ik doe ook ff meequote:Op vrijdag 1 september 2006 22:52 schreef Rewimo het volgende:
Oja, volgende week vrijdag krijg (nou ja, krijgen) ik mijn nieuwe auto
quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:16 schreef octopussy het volgende:
Wie kent dit fenomeen?: bij de eerste slok cola krijg ik altijd een hikje.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:45 schreef Dragonfly het volgende:
suikerklontjes![]()
Een liter koolzuurhoudende frisdrank varieert van 27 tot 72 suikerklontjes afhankelijk van de soort frisdrank
Een Mars bevat 8 suikerklontjes
Een Glas Fristi 5 suikerklontjes
Een pak vanille vla heeft per liter 36 suikerklontjes
Een stroopwafel 4 suikerklontjes
Een blikje Cola (1/3 liter) bevat 8 suikerklontjes
Een gevulde koek 5 suikerklontjes
Flesje AA Drink High Energy (330 ml) heeft 10 suikerklontjes
Da's lang geleden! Erg lekker inderdaad.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:28 schreef freecell het volgende:
* freecell eet nu een potje salmiak leeg.
Zoooo, wat is dat lekker zeg!
Prettige vakantie Troel!quote:Op zondag 3 september 2006 14:21 schreef Troel het volgende:
Mensen, het was heel gezellig, maar ik ben bekaf, dus ik ga alvast vakantie houden
Ik zie jullie wel weer over een week of drie
Diequote:Op maandag 4 september 2006 09:40 schreef teigan het volgende:
Rewimo, Meer zenuwachtig voor alle mensen die ik niet ken, en omdat het betekend dat ik niet meer terug kan..
Ik zal het komende jaar die lessen moeten gaan geven, of ik het nou kan of niet, en ik ben heel bang dat ik het "ineens" niet meer kan...
al moet ik toegeven dat ik nog steeds niet echt dol ben op eten met onbekenden erbij....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |