quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:46 schreef wouterwashere het volgende:
Ligt het nou echt aan mij??? :S
Schutting...anders maken we het ff gezellig in je achter tuinquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:49 schreef XiChico het volgende:
Hebben jullie geen schutting oid tussen de tuinen?
Een schutting met een klimop erbij is best gezelligquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:56 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Schutting...anders maken we het ff gezellig in je achter tuin
Kijk da's pas de juiste instelling om verder te komen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:00 schreef wouterwashere het volgende:
En veel gezelliger dan dat het nu is zal het toch niet worden.
Geeft het egocentrisme goed weer.quote:
Normaal gesproken wel ja, in dit geval niet meer.quote:
Denk je niet dat ze gewoon een suggestie deden? "Waarom haal je zo veel weg?". Met andere woorden, als je minder weghaalt kan het beter/mooier etc etc. Misschien kun je ze beter uitleggen dat je simpelweg de motivatie of tijd niet hebt om veel tijd in de tuin door te brengen. Nu kom je op me over alsof je hun suggesties als persoonlijke aanvallen ziet, terwijl het mogelijk goed bedoelde suggesties waren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:11 schreef wouterwashere het volgende:
[..]
Verder heb ik er helemaal niets op tegen om goed contact met ze te hebben, maar dan moeten ze wel stoppen met domme opmerkingen maken. Als ze me continue proberen te vertellen wat ik MOET doen en hoe ik dat moet doen, dan irriteer ik me daar aan.
Ik ben begonnen met gewoon te praten. In het begin (toen ik me er nog niet zo aan ergerde) had ik wel contact met ze. Toen heb ik ze ook verteld dat ik zelf uit maak hoe ik mijn zaakjes regel en dat ik vind ik dat goed doe. Dat zij daar een hele andere kijk op hebben, vind ik ook best. Ze moeten alleen niet proberen hun mening aan mij op te dringen. Dat begrijpen ze niet en daar zit mijn probleem.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:11 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Geeft het egocentrisme goed weer.
Heb je eigenlijk ook al geprobeerd om gewoon te praten met die mensen of blijft het slechts bij verwijten over en weer?
Als ze een suggestie doen, vind ik dat ook helemaal niet erg. Maar ze hoeven geen kritiek te hebben op alles wat ik wel / niet doe. Nu is het zo ver gekomen dat ik gewoon geen zin meer heb om met ze te praten omdat ik niet meer wil luisteren naar wat ze allemaal te zeggen hebben.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:13 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze gewoon een suggestie deden? "Waarom haal je zo veel weg?". Met andere woorden, als je minder weghaalt kan het beter/mooier etc etc. Misschien kun je ze beter uitleggen dat je simpelweg de motivatie of tijd niet hebt om veel tijd in de tuin door te brengen. Nu kom je op me over alsof je hun suggesties als persoonlijke aanvallen ziet, terwijl het mogelijk goed bedoelde suggesties waren.
Hebben ze geen eigen deur ofzo?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:25 schreef Maikuuul het volgende:
Onze buren pwnen
Zij rijden door onze tuin naar hun tuin, voor de brommer te parkeren
het kamp, jeweetsquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:27 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Hebben ze geen eigen deur ofzo?
![]()
![]()
!
Nee gek, ze rijden gewoon via ons poortje hun tuin in, rijtjeshuizers jeweet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:27 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Hebben ze geen eigen deur ofzo?
![]()
![]()
!
Krijg je zo veel bezoek dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:46 schreef wouterwashere het volgende:
De druppel die de emmer deed overlopen was toen ze opmerkingen gingen maken over de hoeveelheid bezoek die ik krijg.![]()
Kennen ze het woord BRANDGANG in Limburgistan niet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek, ze rijden gewoon via ons poortje hun tuin in, rijtjeshuizers jeweet.
Ga maar eens een Peugeot Vivacity elke dag door het huis rijdenweetje hoeveel stront er dan op het perzisch tapijt ligt ?
Hendig veel !
Jawel.... maar over het algemeen zijn die niet zo breed hierquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kennen ze het woord BRANDGANG in Limburgistan niet?![]()
![]()
![]()
![]()
Zegt genoeg. Zeikend volk die bejaarden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:57 schreef wouterwashere het volgende:
Geen schutting, nee. Maar als het zo door gaat komt er heel binnenkort een soort Berlijnse muur.
En ik woon niet in een bejaardenbuurt, maar heb wel bejaarde buren.
Of je schacht je tuintje eenmalig 30cm uit en laat vervolgens deze pomp eenmalig voorbij rijden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:38 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Zegt genoeg. Zeikend volk die bejaarden.
Dat had ik ook al een keer geopperd, maar toen werd het hoofd van de buurman precies zo rood als dit poppetje -->quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:53 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Of je schacht je tuintje eenmalig 30cm uit en laat vervolgens deze pomp eenmalig voorbij rijden.
Heb je voor altijd een strak tuintje.
[afbeelding]
bruidssluier is nog veeeeel leukerquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een schutting met een klimop erbij is best gezellig
Te veel als mensen. Volgens mij zijn ze jaloers dat ik wel vrienden heb. Het meeste bezoek komt in het weekend omdat ik door de week geen tijd heb. En dat is misschien 2x per maand? Veel herrie maken we niet en laat wordt het ook niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:35 schreef Bolter het volgende:
Maar hoe zit dat nu met dat bezoek? Teveel in als teveel mensen of teveel lawaai?
ik zou een cd met hondengeblaf aanzetten als ik naar m'n werk zou gaan (op repeat).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:58 schreef wouterwashere het volgende:
[..]
Te veel als mensen. Volgens mij zijn ze jaloers dat ik wel vrienden heb. Het meeste bezoek komt in het weekend omdat ik door de week geen tijd heb. En dat is misschien 2x per maand? Veel herrie maken we niet en laat wordt het ook niet.
Ik heb het idee dat ze niet weten wat ze moeten doen omdat ze geen vrienden en geen hobbies hebben en daarom altijd thuis zijn en kritiek leveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |