abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41249851
Op een of andere manier heb ik het nog nooit goed kunnen vinden met buren. Nu ook weer niet, ik woon nog geen 3 maanden in mijn nieuwe huis, of ik heb alweer ruzie.

Volgens mij ligt het niet aan mij. Ik wil gewoon geen buren hebben die aan mij vertellen hoe ik de tuin moet onderhouden. Dat ZIJ 3x in de week grasmaaien: zelf weten. Ik vind het meer dan genoeg als de boel er een beetje netjes bij ligt. Dat ZIJ nou elke dag op de knieen zitten om onkruid te steken: zelf weten. Ik heb een fulltime baan en ben blij als ik in het weekend even lekker rustig aan kan doen.

En dan ook nog domme opmerkingen maken als ik eens een keer de tuin snoei "waarom haal je zo veel weg" enzo.

De druppel die de emmer deed overlopen was toen ze opmerkingen gingen maken over de hoeveelheid bezoek die ik krijg.

BEMOEI JE MET JE EIGEN ZAKEN!!! rotburen

Ligt het nou echt aan mij??? :S
pi_41249884
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:46 schreef wouterwashere het volgende:
Ligt het nou echt aan mij??? :S
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_41249912
Hebben jullie geen schutting oid tussen de tuinen?
pi_41250040
Woon je in een bejaardenbuurt?
Het enige dat rijmt op Niels is (spoor)biels...
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:56:34 #5
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_41250104
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:49 schreef XiChico het volgende:
Hebben jullie geen schutting oid tussen de tuinen?
Schutting...anders maken we het ff gezellig in je achter tuin
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_41250119
Geen schutting, nee. Maar als het zo door gaat komt er heel binnenkort een soort Berlijnse muur.
En ik woon niet in een bejaardenbuurt, maar heb wel bejaarde buren.
  Moderator maandag 28 augustus 2006 @ 10:57:34 #7
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_41250130
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:56 schreef Gewoonik het volgende:

[..]

Schutting...anders maken we het ff gezellig in je achter tuin
Een schutting met een klimop erbij is best gezellig
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_41250217
En veel gezelliger dan dat het nu is zal het toch niet worden. En dan te bedenken dat ik het juist zo mooi vond dat er geen schutting stond. Het is juist zo mooi dat de 5 omliggende tuinen allemaal geen schutting hebben, maar wat halfhoge struiken op de erfscheiding (ca. 1.3m) zodat het net lijkt alsof je in een hele grote tuin zit. Als je er een schutting omheen zit, dan gaat dat effect verloren Gelukkig is het maar aan een kant. Alle andere buren zijn wel normaal.
pi_41250250
Wie maakt de lemming?
pi_41250264
Vraag ze op de koffie, volgens de douwe egberts(?) reclame werkt dat
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:05:10 #12
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_41250324
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:00 schreef wouterwashere het volgende:
En veel gezelliger dan dat het nu is zal het toch niet worden.
Kijk da's pas de juiste instelling om verder te komen.
Iedereen is anders: zolang je niet uit je nest wordt geragd door muziek of lawaai is er niets aan de hand.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:09:44 #13
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_41250431
bah Nederlanders terug sturen naar hun eigen land
pi_41250471
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:01 schreef Erik_84 het volgende:
"Mijn buren en ik"..
Geeft het egocentrisme goed weer.

Heb je eigenlijk ook al geprobeerd om gewoon te praten met die mensen of blijft het slechts bij verwijten over en weer?
pi_41250472
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:01 schreef Erik_84 het volgende:
"Mijn buren en ik"..
Normaal gesproken wel ja, in dit geval niet meer.

En overlast hebben ze niet (mag ik hopen). Als ze dat wel hebben, mogen ze dat gerust zeggen. Dan zal ik er wat aan doen. Maar ik ben nooit luidruchtig, draai geen harde muziek, etc.

Verder heb ik er helemaal niets op tegen om goed contact met ze te hebben, maar dan moeten ze wel stoppen met domme opmerkingen maken. Als ze me continue proberen te vertellen wat ik MOET doen en hoe ik dat moet doen, dan irriteer ik me daar aan. Ik zorg er voor dat alles er netjes uitziet en dat ze geen last van me hebben, maar ik ga dus ECHT NIET de dingen doen zoals zij dat graag zouden willen.
pi_41250535
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:11 schreef wouterwashere het volgende:

[..]

Verder heb ik er helemaal niets op tegen om goed contact met ze te hebben, maar dan moeten ze wel stoppen met domme opmerkingen maken. Als ze me continue proberen te vertellen wat ik MOET doen en hoe ik dat moet doen, dan irriteer ik me daar aan.
Denk je niet dat ze gewoon een suggestie deden? "Waarom haal je zo veel weg?". Met andere woorden, als je minder weghaalt kan het beter/mooier etc etc. Misschien kun je ze beter uitleggen dat je simpelweg de motivatie of tijd niet hebt om veel tijd in de tuin door te brengen. Nu kom je op me over alsof je hun suggesties als persoonlijke aanvallen ziet, terwijl het mogelijk goed bedoelde suggesties waren.
pi_41250548
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:11 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Geeft het egocentrisme goed weer.

Heb je eigenlijk ook al geprobeerd om gewoon te praten met die mensen of blijft het slechts bij verwijten over en weer?
Ik ben begonnen met gewoon te praten. In het begin (toen ik me er nog niet zo aan ergerde) had ik wel contact met ze. Toen heb ik ze ook verteld dat ik zelf uit maak hoe ik mijn zaakjes regel en dat ik vind ik dat goed doe. Dat zij daar een hele andere kijk op hebben, vind ik ook best. Ze moeten alleen niet proberen hun mening aan mij op te dringen. Dat begrijpen ze niet en daar zit mijn probleem.

Het zijn overigens ook geen verwijten over en weer, maar de vervelende opmerkingen die steeds komen, waar ik maar niet eens meer op in ga.
pi_41250591
Bakstenen muurtje met prikkeldraad erop neerzetten in een vrij weekend, de boodschap is dan wel duidelijk voor de buren
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_41250645
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:13 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Denk je niet dat ze gewoon een suggestie deden? "Waarom haal je zo veel weg?". Met andere woorden, als je minder weghaalt kan het beter/mooier etc etc. Misschien kun je ze beter uitleggen dat je simpelweg de motivatie of tijd niet hebt om veel tijd in de tuin door te brengen. Nu kom je op me over alsof je hun suggesties als persoonlijke aanvallen ziet, terwijl het mogelijk goed bedoelde suggesties waren.
Als ze een suggestie doen, vind ik dat ook helemaal niet erg. Maar ze hoeven geen kritiek te hebben op alles wat ik wel / niet doe. Nu is het zo ver gekomen dat ik gewoon geen zin meer heb om met ze te praten omdat ik niet meer wil luisteren naar wat ze allemaal te zeggen hebben.
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:18:15 #20
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41250655
Huis van TS

You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_41250689
Thnx voor het opknappen, Napalm
pi_41250787
Geef de senioren langs je een tientje, mogen hun jou tuin bij houden
pi_41250859
Dat lijkt me de beste oplossing. Als ze dan nog kritiek hebben, moeten ze bij zichzelf zijn.

Misschien hoef ik ze niet eens te betalen. Als ik zie hoe vaak ze in de tuin bezig zijn, lijken ze er geen genoeg van te krijgen. Dan maken we gewoon een grote tuin en daar mogen ze zich helemaal op uitleven
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:25:32 #24
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41250885
Onze buren pwnen

Zij rijden door onze tuin naar hun tuin, voor de brommer te parkeren
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41250937
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 11:25 schreef Maikuuul het volgende: