Yup, en om 12:00 slaat mn biologische klok altijdquote:
Ik zou zeggen 18 of 25 nov dan, de eerste 2 weekenden zitten al volquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:45 schreef -Struikrover- het volgende:
Moeten wel proberen voor eind november hoor. Die 65 euro voor een huisje kan er wel af hoorKoop je maar een spel minder
Bedankt voor de bloemenquote:
*Naar buiten kijktquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]Gijsssssssssssssssssssssssssssss
.
kom op, het leven is mooi
quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*Naar buiten kijkt
*niets ziet door harde regen
Nou, op dit moment is het niet echt mooi
Handige Harryquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:39 schreef kepler het volgende:
nog een nieuwe blog
http://werkenbijdetegenvoeters.blogspot.com/
bezoekje aan de tandarts
Op die tand na, doe jij wel hele gave dingen daar in NZquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:39 schreef kepler het volgende:
nog een nieuwe blog
http://werkenbijdetegenvoeters.blogspot.com/
bezoekje aan de tandarts
1. het regent hardquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:32 schreef -Struikrover- het volgende:
.
ik zoek nog een reisgenootje voor drie wekenquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:54 schreef Quinny het volgende:
[..]
Op die tand na, doe jij wel hele gave dingen daar in NZ![]()
Ja dat wel... maar niet op maandag morgen bij een stink bedrijfquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:32 schreef -Struikrover- het volgende:
.
1, 2 en 3: Correctquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
1. het regent hard
2. hij werkt met colega's die zich uber voelen
3. hij mist zijn vriendje een beetje![]()
maar wij hebben een xbox 360quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:15 schreef mr_Brown het volgende:
Ik ben gewoon een orkaan
mogguh![]()
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weekend achter de rug...... alleen zooooo fucking nat geregend![]()
![]()
![]()
![]()
oh vandaag nog vrij![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
maar wij hebben een xbox 360
Oh dat best wel eens kunnen dat die in de bajes zitquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
1, 2 en 3: Correct
PR is er nog steeds niet he... dit is z'n 3e week dat is niets van zich laat horen.
Ik begin er aan te twijfelen of ie nog wel leeft..
Of misschien zit ie wel in de bajes
jij ook alquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:15 schreef mr_Brown het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weekend achter de rug...... alleen zooooo fucking nat geregend![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:06 schreef Magneet het volgende:
zow, laat de studenten die niet op het netwerk kunnen maar komen. In de tussentijd : leren & surfen
ik zit nu in het guesthouse van de Uni van Maastricht om support te verlenen voor studenten die niet op het wireless netwerk kunnen komen.quote:
moet je dat ook een keer op de TU Delft doen? Want ik kan nog steeds niet op het draadloze netwerk daarquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zit nu in het guesthouse van de Uni van Maastricht om support te verlenen voor studenten die niet op het wireless netwerk kunnen komen.
zal ook niet lukken nee vanuit NZquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:27 schreef kepler het volgende:
[..]
moet je dat ook een keer op de TU Delft doen? Want ik kan nog steeds niet op het draadloze netwerk daar
Zeg het maarquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Hoelaat?
Ja is goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:12 schreef silver-surfer het volgende:
Poker![]()
Uno
Quin? Potje Uno vanavond?
Dat hij er niet meer zoveel op kan gamen.........quote:
Tof Gijs, een echte n00bquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:54 schreef Chocobo het volgende:
Nou ja geweldig is misschien overdreven.... je kent het wel... nieuwe collega's, aftasten,.... beste route bepalen,... onzeker zijn.... er nog niet bijhoren... etc. etc.De standaard shit.....
Maar wel cool Ô^
Ik ga ÔÔ^ niet eens meer corrigeren....... krijg het niet goed![]()
coolquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:54 schreef Chocobo het volgende:
Nou ja geweldig is misschien overdreven.... je kent het wel... nieuwe collega's, aftasten,.... beste route bepalen,... onzeker zijn.... er nog niet bijhoren... etc. etc.De standaard shit.....
Maar wel cool Ô^
Ik ga ÔÔ^ niet eens meer corrigeren....... krijg het niet goed![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisterenavond lekker bij papa gezeten
[afbeelding]
Je blog doet het niet gijsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:20 schreef kepler het volgende:
[..]
cool
hebben ze een beetje goed eten in de kantine/restaurant?
watquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:47 schreef silver-surfer het volgende:
Las dat Expeditie Robinson gisteren weer is begonnen ... gemist
hier welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je blog doet het niet gijs![]()
Ohquote:
Je kunt op de talpa site de uitzending bekijken volgens mij...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:49 schreef kepler het volgende:
[..]
watzou je ze weer kunnen downloaden ergens?
Gaat hard he, ze is al een dikke 5 weken , kilo derbij gewoonquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zo dan... die is ook lekker gegroeid gijs![]()
je zou bijna denken dat het aan jou ligtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Iedereen altijd weg tijdens mijn schaft
coolquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Hai hai,......... groet uit een huisartsenpraktijkVeel verantwoordelijkheid...... beetje eng allemaal in het begin maar wel cool... flinke uitdaging.... mis jullie en mis die bolle het meest omdat ik hem niet kan dissen meer
Kopje koffie nu en dan aan de slag....... overleg met wat doktersassistentes over vergemak van gebruikersdocumentatie
Is niet erg, was enkel het voorstellen van de deelnemers. as maandag begint het pas echt. Ik heb gister ook niet gekeken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:47 schreef silver-surfer het volgende:
Las dat Expeditie Robinson gisteren weer is begonnen ... gemist
gelukkigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is niet erg, was enkel het voorstellen van de deelnemers. as maandag begint het pas echt. Ik heb gister ook niet gekeken.
Hele zachtaardige lieve meelevende mensen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:16 schreef soppig het volgende:
enlighten me .. wt is dat gijsjes gebeuren toch ?
Ah gelukkig... maandag heb ik avonddienstquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is niet erg, was enkel het voorstellen van de deelnemers. as maandag begint het pas echt. Ik heb gister ook niet gekeken.
Giiiiiiijjjjjjjjjjsssssssquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Hai hai,......... groet uit een huisartsenpraktijkVeel verantwoordelijkheid...... beetje eng allemaal in het begin maar wel cool... flinke uitdaging.... mis jullie en mis die bolle het meest omdat ik hem niet kan dissen meer
Kopje koffie nu en dan aan de slag....... overleg met wat doktersassistentes over vergemak van gebruikersdocumentatie
Dat verklaard de liter after shave van vanmorgenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:10 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat verklaard de liter after shave van vanmorgen![]()
![]()
Neeeeeee hahahaha...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat verklaard de liter after shave van vanmorgen![]()
![]()
Je hebt je tijd genomen zie ik?quote:
Net zoals netjes gekleed gaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neeeeeee hahahaha...
Dat doet ie anders nooit
quote:
Kapper geweest, overhemd aan, nette schoenen, zijn mooiste spijkerbroek, colbertje idd, after shave op ....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
.. het moet niet veel gekker worden hoor...
![]()
Heeft ie z'n haar ook gedaan, nette schoenen, colbertje, pancake-je
Als een brugklasserquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kapper geweest, overhemd aan, nette schoenen, zijn mooiste spijkerbroek, colbertje idd, after shave op ....
En ik maar boterhammetjes maken voor hem![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:43 schreef Atuniel het volgende:
Coole blog trouwens Kep
Mooi stukje natuur gezien... enne heb je nog het nummer gescoord van die chick waar je zo galant voor was.. of laat je voor niks je tand er uit slaan
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:38 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Gewoon een dag in een ander topic koekeloeren he.![]()
Terechtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En pics van je squash chicks ?
wordt aan gewerktquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
En pics van je squash chicks ?
Ahaaa dus daar was je de hele tijdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:32 schreef Atuniel het volgende:
Dubbel dus 1200 mensen die met de Gijsjes zaken doen.![]()
![]()
Aaahhh... wat liefquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kapper geweest, overhemd aan, nette schoenen, zijn mooiste spijkerbroek, colbertje idd, after shave op ....
En ik maar boterhammetjes maken voor hem![]()
Ze hebben me gisteren een managersfunctie aangeboden... ik reply vandaag.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ahaaa dus daar was je de hele tijd![]()
Dacht dat je huilend bij Stropdas was weggerend
Ben je er al uit gijs ... wat je gaat doen met de aanbieding?
Welke stad?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:15 schreef Atuniel het volgende:
Ik ben trouwens gisteren uit eten geweest bij de [weet ik het welk land] .. onbeperkt sparribs daar... en wat voor sparreribs!! Echt de beste ever... met dikke stukken knoflook er over heen.. vlees zo mals als een lammetje.
Maar ik ruik mezelf vandaag gewoon.. echt een walm van knoflook moet er om mij heen hangen.. en ik heb al 5x mn handen gewassen, ze ruiken nog steeds naar de knoflook gewoon
Zo dan... dus ze voegen de daad bij het woord..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ze hebben me gisteren een managersfunctie aangeboden... ik reply vandaag.
Ik heb net gezegd dat ik het niet doe.. ook al zou ik er 900 euro op vooruitgaan en een Audi gaan rijden..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zo dan... dus ze voegen de daad bij het woord..
Daar heb ik dan wel respect voor.
Zie je dat zitten gijs? Of hou je dat nog even voor je?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik heb net gezegd dat ik het niet doe.. ook al zou ik er 900 euro op vooruitgaan en een Audi gaan rijden..
Respect dan voor jou, ik was gezwicht voor zoveel xtra geld en een audiquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik heb net gezegd dat ik het niet doe.. ook al zou ik er 900 euro op vooruitgaan en een Audi gaan rijden..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik ben iemand met ijzersterke principe's..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Respect dan voor jou, ik was gezwicht voor zoveel xtra geld en een audi
Dat klinkt erg duidelijk, respect voor je principesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:43 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik ben iemand met ijzersterke principe's..
Natuurlijk is de keuze verleidelijk... maar er is veel om heen wat meespeelt.. ik had niet voor niets mijn buik vol hier. Dat maakt geld niet beter.
Net zo spannend als een eitje zien koken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:37 schreef kepler het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4376801791948760052
cool filmpje
Beetje zo ->quote:
respect voor je beslissingquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:46 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Beetje zo ->![]()
Maar het onderstreept wel dat er iets goed mis is in het bedrijf... en dat ik niet omkoopbaar ben.
ontploffen die ook?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:45 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Net zo spannend als een eitje zien koken.![]()
Wat een respect...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:43 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik ben iemand met ijzersterke principe's..
Oowwwwwww, je krijgt daar ook een auto. Dat maakt het verschil al een heel stuk kleinerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:53 schreef Atuniel het volgende:
Ik kan begrijpen dat mensen het wel zouden aannemen hoor..
Maar denk daarbij wel... de huidige manager is nu op vakantie.. en zal straks terug komen en zoiezo te horen krijgen dat zijn functie er niet meer is.
Hoe zeker ben ik dan van mijn functie als manager hier.. iemand die totaal geen diploma in managment heeft. Ik word ook over een half jaar of een jaar beoordeeld... en ik kan er dan ook zo uitvliegen.
Nee hoor.. lekker nieuw bedrijf, met frisse mensen, schone lei, en daar opwerken... dan maar een renault megane
Neee... maar uiteindelijk wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:55 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Oowwwwwww, je krijgt daar ook een auto. Dat maakt het verschil al een heel stuk kleiner
Volgens mij keken ze elkaar zo aan toen B de kamer uit liep :quote:
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Volgens mij keken ze elkaar zo aan toen B de kamer uit liep :
Die signature van jou...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
De zon schijnt, het is droog
Ja gijs, wat moet je dan. Angs heeft mij tot nu toe laten slapen dus dan haalde ik wel 5 uurtjes op een nacht maar ze zit er nu helemaal doorheenquote:
pfff, klinkt echt stukken zwaarder dan het bij Merlijn is/was. Hopelijk is dit gedoe echt snel over want je gaat er anders helemaal kapot aan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja gijs, wat moet je dan. Angs heeft mij tot nu toe laten slapen dus dan haalde ik wel 5 uurtjes op een nacht maar ze zit er nu helemaal doorheenDus sinds vannacht ga ik haar maar weer pakken als ze huilt/honger heeft kan Angs blijven liggen
Ja dat inderdaad... zoiets sloopt je... en je kan er zo weinig aan doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
pfff, klinkt echt stukken zwaarder dan het bij Merlijn is/was. Hopelijk is dit gedoe echt snel over want je gaat er anders helemaal kapot aan.
Ach, ik hoef maar naar haar te kijken en het is weer goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
pfff, klinkt echt stukken zwaarder dan het bij Merlijn is/was. Hopelijk is dit gedoe echt snel over want je gaat er anders helemaal kapot aan.
*Hee een open deur*quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
In het begin sliep ze toch juist heel veel? Toen ik er was heeft ze dr ogen niet open gehad
Merlijn krijgt nog steeds nachtvoeding, zeker bij borstvoeding bepaald het kindje dat helemaal zelf of het nodig is of niet. Merlijn is ook geen slaper ( geweest ) die slaapt hoogstens 12 uur per dag ofzo maar meestal zelfs dat niet. De rest van de dag moet er iemand in de buurt zijn anders wordt hij boos. Fijn dat het inbakeren helpt, wens ANgs ook maar sterkte van mij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach, ik hoef maar naar haar te kijken en het is weer goed
Wat moet je dan, in een hoekje gaan huieln. Moet toch door hé
Ze was gewoon heerlijk klein dus heeft ze wat langer nachtvoeding nodig en ze was in Angs der buik al 24 uur per dag aan het schoppen dus we hadden ook geen rustig kind verwachtNormale baby slaapt 20 uur per dag, Tess 12 ofzo. Daarom is ze ook zo hangerig, ze is harstikke moe maar ze houd zichzelf wakker
. Sinds afgelopen donderdag doen we haar inbakeren en dat scheelt al een heleboel. Ze slaap bijna 2 uur door `s nachts tussen haar voedingen in
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
In het begin sliep ze toch juist heel veel? Toen ik er was heeft ze dr ogen niet open gehad
Dit kost je 2 nekschoten in RS:Vquote:
Neetje hoe is tie met je merlijntjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:06 schreef Magneet het volgende:
[..]
Cho zijn schuld zeg maar
Maar wat hebben ze nu weer gedaan?
Sterkte goos besef dat ik het maar makkelijk heb gehad met die kleine van mij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach, ik hoef maar naar haar te kijken en het is weer goed
Wat moet je dan, in een hoekje gaan huieln. Moet toch door hé
Ze was gewoon heerlijk klein dus heeft ze wat langer nachtvoeding nodig en ze was in Angs der buik al 24 uur per dag aan het schoppen dus we hadden ook geen rustig kind verwachtNormale baby slaapt 20 uur per dag, Tess 12 ofzo. Daarom is ze ook zo hangerig, ze is harstikke moe maar ze houd zichzelf wakker
. Sinds afgelopen donderdag doen we haar inbakeren en dat scheelt al een heleboel. Ze slaap bijna 2 uur door `s nachts tussen haar voedingen in
godver gijs.... we moeten echt snel een x afspreken! mis je haarloze billenquote:
Heerlijk Gijs, mannetje kruipt de hele kamer door en vind tomaatjes let lekkerste wat er isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:18 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Neetje hoe is tie met je merlijntje![]()
He heerlijk na deze uitspraak heeft mijn kringsprier gelijk een spontane onsluiting van 5 cm ik wacht op je gijsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
godver gijs.... we moeten echt snel een x afspreken! mis je haarloze billen
Ja he gijs en geloof me het word steeds mooierquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
Heerlijk Gijs, mannetje kruipt de hele kamer door en vind tomaatjes let lekkerste wat er is
Natuurlijk lekkere roytje van me alles lekker met kuiken ??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thor! Zet jij nog plaatjes?
Ohw heerlijk. Ik zit te denken aan een drietal Japanse tekens op mn linkerschouderblad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:56 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Natuurlijk lekkere roytje van me alles lekker met kuiken ??
gijs... sinds dit weekend ben ik een orkaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:53 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
He heerlijk na deze uitspraak heeft mijn kringsprier gelijk een spontane onsluiting van 5 cm ik wacht op je gijs
Verschilt per persoon Gijs maar pijn is toch fijn. Mijn rug is een marteling haha en ik ben bezig met een ontwerp van me nek tot aan de onderkant van me billen ( ja brown lekker he)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw heerlijk. Ik zit te denken aan een drietal Japanse tekens op mn linkerschouderblad.
Nu heb ik een vraagje, doet het daar pijn? Op mn arm deed het me niets, maar schouderblad schijnt wel pijn te doen?
Dreiging of beloftequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs... sinds dit weekend ben ik een orkaandus scheur je aan flarden
Wat komt er precies?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:02 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Verschilt per persoon Gijs maar pijn is toch fijn. Mijn rug is een marteling haha en ik ben bezig met een ontwerp van me nek tot aan de onderkant van me billen ( ja brown lekker he)
Een visje haha grote koi karper lippen van de koi net op nek-shirt hoogte en de staart eindigt op me rechter bilquote:
belofte gijsquote:
Want m'n vent bakt er niets vanquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:08 schreef Quinny het volgende:
Thor,........ wanneer kom jij weer eens tussen mijn dijtjes in kruipen![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:02 schreef Thor-Nexium het volgende:
en ik ben bezig met een ontwerp van me nek tot aan de onderkant van me billen ( ja brown lekker he)
Gadverdamme.quote:
geef maar een belletje als cho niet thuis is dan maak je weer eens mee hoe het echt hoortquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:08 schreef Quinny het volgende:
Thor,........ wanneer kom jij weer eens tussen mijn dijtjes in kruipen![]()
Gijs....quote:
Jarig? Zeg dat dan joh mafkeesquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:32 schreef Magneet het volgende:
heerlijk zeg zo'n verjaardag zonder felicitaties bij de Gijsjes, heb het toch al eerder gevierd
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:32 schreef Magneet het volgende:
heerlijk zeg zo'n verjaardag zonder felicitaties bij de Gijsjes, heb het toch al eerder gevierd
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jarig? Zeg dat dan joh mafkeesHint ernaar eerder in de week ofzo
Maar goedGeFeLiCiTeErD
Huiliequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:32 schreef Magneet het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:32 schreef Magneet het volgende:
Ik zie hem nu pas..quote:
Ik vergeet steeds waar je werkt.. maar zo te lezen op Paleis Soestdijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:18 schreef mr_Brown het volgende:
niet te geloven
komt weer "hoog" bezoek aan hiergras is gemaaid.... sommige stukken zelfs opnieuw gelegd
buitenkant geverfd.....
dikke lelijke secretaresse heeft haar haar zelfs gefohnden lippestift opgedaan
oooohh dit wordt me weer een dagje
goedemorgen
Lekker ribbetjes eten, primaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik zie hem nu pas..
Alphen aan de rijn Gijs... de Argentijn bij ons.. die is zooo goed. (naar mijn mening).
Heel gezellig ingericht binnen ook... zou leuk zijn voor een meet een keer misschien.
Daar lijkt het wel op man...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds waar je werkt.. maar zo te lezen op Paleis Soestdijk
Heerlijk malse ribbetjes, met een heerlijke sausquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lekker ribbetjes eten, prima
Ik wens iedereen trouwens bij deze een goede morgen (of goede avond, als je aan de andere kant van de werteld zit) op deze dag die vanaf nu bekend zal staan als de 'Dag Waarop Roy Zijn Ziel aan Bill Verkocht'
Gister spaargeld naar mn rekening overgemaakt. Lijstje gemaakt (360, AB, oplaadding, etc). Vanmiddag direct als ik klaar ben met mn tentamen naar de Makro.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Heerlijk malse ribbetjes, met een heerlijke sausKrijg weer water in mn bek trouwens
De 360 Gijs![]()
Ga je hem vandaag halen? Naakt?
Gijsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gister spaargeld naar mn rekening overgemaakt. Lijstje gemaakt (360, AB, oplaadding, etc). Vanmiddag direct als ik klaar ben met mn tentamen naar de Makro.
Heerlijk.
Premium uiteraard. Maar die AB zit er niet meer bij, was alleen in de eerste lading en die is allang opquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Gijs
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen..... dit is zo'n emo moment.... een stap, nee mijlpaal in je leven.
Zoiets als de geboorte van je kind... een 360 kopen.![]()
Prachtig gewoon
Ga je voor de core of de premium? Premium heeft de afstandsbediening er bij zitten (nooit aangeraakt verder maar ok)
Zo'n play & charge kit is wel handig idd, eigenlijk onmisbaar zelfs.
Godver wat een respectquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wens iedereen trouwens bij deze een goede morgen (of goede avond, als je aan de andere kant van de werteld zit) op deze dag die vanaf nu bekend zal staan als de 'Dag Waarop Roy Zijn Ziel aan Bill Verkocht'
Ik vind het ook lullig voor die andere gasten in dat hotel. Zit je lekker luxe op je privé-strandje komen er allemaal van die Marokkanen bijzitten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:53 schreef Atuniel het volgende:
http://nu.nl/news/813894/(...)reisje_jongeren.html
Welja.. ik betaal wel voor die kuthangjongeren hun reisje hoor
Ja lekker is dat .. en de aroma van een nieuwe machine in je kamerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Premium uiteraard. Maar die AB zit er niet meer bij, was alleen in de eerste lading en die is allang op![]()
Ik vind het altijd een mooi moment, een nieuwe console. Lekker aansluiten. Voorzichtig aanzetten en dan het opstartscherm bekijken. Niet dat het voor mij echt nieuw is omdat ik een review 360 had voor de launch, maar toch :")
AB bij nodig d8 ik... of met de controller kon ook... weet niet, heb gewoon een dvd speler staan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
Trouwens een vraagje over de oude Xbox: kun je daar net als op de PS2 sowieso DVD's op afspelen of heb je verplicht die afstandbediening nodig? Of maakt die het alleen wat makkelijker?
Heerlijke dag was dat. Wachten op de man van die Wehkamp. De doos uitpakken. Alles voor me uitstalen. Even op Fok posten. Alles voorzichtig aansluiten. Hem voor de eerste keer aanzetten. Verbinding maken met Xbox Live. Alle opties en menu's bekijken. Wachten tot Cho komt met Oblivion, even bijkletsen maar het liefst willen dat hij weer weggaat zodat je kunt gamen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:09 schreef Atuniel het volgende:
Ja lekker is dat .. en de aroma van een nieuwe machine in je kamer
Herkenbaarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heerlijke dag was dat. Wachten op de man van die Wehkamp. De doos uitpakken. Alles voor me uitstalen. Even op Fok posten. Alles voorzichtig aansluiten. Hem voor de eerste keer aanzetten. Verbinding maken met Xbox Live. Alle opties en menu's bekijken. Wachten tot Cho komt met Oblivion, even bijkletsen maar het liefst willen dat hij weer weggaat zodat je kunt gamen!
Ik vind hem ook zoooooooo mooi.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:18 schreef Atuniel het volgende:
Ben nog steeds verliefd op mn machine.
Grmblll...enig idee waar dat ding ergens goedkoop te halen is?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij de oude Xbox heb je een AB nodig, hij doet het namelijk niet als de IR ontvanger er niet inzit. Zelfs als je dvd speelt en je haalt dat ding eruit stopt ie ermeeKut Microsoft
Voor 50 euro haal je tegenwoordig een dvd speler Gijsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Grmblll...enig idee waar dat ding ergens goedkoop te halen is?
Ik heb er een en ga m niet meer gebruiken, 10 euro en hij is van jouquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
ik ga hem in mijn ouders huisje in Zuid-Frankrijk neerzetten. Kan ik lekker gamen en zij filmpjes kijken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:30 schreef Atuniel het volgende:
Voor 50 euro haal je tegenwoordig een dvd speler Gijs
Deal! Stuur me even een mailtje met je bankgegevens. Of nee, neem hem de 17e maar mee naar de fok!games meet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb er een en ga m niet meer gebruiken, 10 euro en hij is van jou
Ik neem m mee naar de meetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deal! Stuur me even een mailtje met je bankgegevens. Of nee, neem hem de 17e maar mee naar de fok!games meet.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik neem m mee naar de meet
Verzenden is pakketkosten he
Mij maakt het niet uit hoorquote:
Precies. En zo kan ik je na de meet buiten in elkaar slaan en mijn 10 euro terugpakken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mij maakt het niet uit hoorMaar ik ga niet de verzendkosten voor Strol betalen als we over 3 weken elkaar toch zien
Wie breng je daarvoor mee?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies. En zo kan ik je na de meet buiten in elkaar slaan en mijn 10 euro terugpakken.
Sumo worstelen met Noot en Strolquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies. En zo kan ik je na de meet buiten in elkaar slaan en mijn 10 euro terugpakken.
Heerlijk he ... dat cheapequote:
Ik snap m Gijs.. ik sta zelf niet stil bij 2.50 verzendkosten eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit hoorMaar ik ga niet de verzendkosten voor Strol betalen als we over 3 weken elkaar toch zien
Ik las het .. enquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heerlijk he ... dat cheape
5,50 voor een pakketquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:54 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik snap m Gijs.. ik sta zelf niet stil bij 2.50 verzendkosten eerlijk gezegd.
bij mij? gebruik hem toch nooit als dvd spelerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
DIKKE!!!!!quote:
Tuurlijk.. zou ik ook doen hoor... maar het klinkt zo heerlijk uit de mond van een studentquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:55 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik las het .. en![]()
Maar hij heeft gelijk
HD?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:12 schreef silver-surfer het volgende:
Whooohoooo .... Plasma tv besteld
Ik normaal ook niet, maar dit heeft geen haast.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:54 schreef Atuniel het volgende:
Ik snap m Gijs.. ik sta zelf niet stil bij 2.50 verzendkosten eerlijk gezegd.
Weljaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:12 schreef silver-surfer het volgende:
Ik snap m nu pasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs... sinds dit weekend ben ik een orkaan![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:12 schreef silver-surfer het volgende:
Serieusquote:
Wha gek, half uur te vroeg. Check de TTquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:29 schreef Atuniel het volgende:
Tijd voor de innerlijke mens...
FOOD!!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Serieus
Gisteren poste je het ook al.. ik denk ja... grappig hehe.
En nu lees ik de krant weer... daar viel mn euro hoor *KLONK*
Ja... heb toch nog wat bij elkaar kunnen sparenquote:
Hahahahhaha ... een dag later... wat een respectquote:
ik vraag me af of hij genoeg kleuren kan weergeven...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Deze
Heb er lang voor moeten sparen... maar vandaag is de dag
Maar dat komt natuurlijk omdat je ook in bed een orkaan bent hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]tja... al die namen ook he
![]()
krijg ook de hele tijd van die heerlijke grappige opmerking hier![]()
Veel gelezen en met een collega hier over gehad (De audio video nerd).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:44 schreef Strolie75 het volgende:
Hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
Waarom Plasma en geen LCD trouwens?
Ja... van het pad hoor... 28.999.999.900 kleuren ken ik niet eens...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:45 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vraag me af of hij genoeg kleuren kan weergeven...
Aantal kleuren Max. 29 miljard![]()
wat een tof ding
Ik zit er langzaam over te denken, maar ik wacht nog minstens een paar jaar. Ben nog wel tevreden over mijn TV, ook al is het geen HD.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:50 schreef silver-surfer het volgende:
Veel gelezen en met een collega hier over gehad (De audio video nerd).
Plasma is qua kleurenweergave nog steeds beter dan LCD. Zwart is echt zwart en niet donkergrijs zoals bij m'n kleine lcd tvtje thuis...
Het is nog steeds beter voor snelle beelden in films en games...
Nadeel is weer dat plasma duurder is... Panasonic wordt me van alle kanten aangeraden vanwege de prima prijs kwaliteit verhouding. Dus daar ben ik eens over gaan lezen..
ik wist niet eens dat ik zoveel kleuren kon zienquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... van het pad hoor... 28.999.999.900 kleuren ken ik niet eens...
Ben ook nog wel tevreden over mijn huidige tv hoor...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zit er langzaam over te denken, maar ik wacht nog minstens een paar jaar. Ben nog wel tevreden over mijn TV, ook al is het geen HD.
Eeehh... nee... ik ook niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:56 schreef kepler het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat ik zoveel kleuren kon zien
Met welke game ga je hem ontmaagden?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:08 schreef silver-surfer het volgende:
Eeehh... nee... ik ook niet.
Ben heel benieuwd hoe het kijkt thuis...
Ben wel bij een tvzaak geweest... maar die instellingen zijn zo van het pad daar, daar kan je niet echt goed zien hoe het beeld van de tv is.
DIE is van het pad ....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Deze
Heb er lang voor moeten sparen... maar vandaag is de dag
Ik denk met Dead Risingquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met welke game ga je hem ontmaagden?
Gijs.. ik pak hem in voor je!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
DIE is van het pad ....
Ook meteen een alarm op je huis er bij genomen neem ik aan? Of mag ik hem zo meenemen bij je?![]()
ik trouwens net de GP van Turkije gezien _______O_______quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:13 schreef Atuniel het volgende:
Bij mij komt die er ook.. over 5 jaar.. mits er geen derde kind bij komt
Ja gijs.. dat scheelt enorm hoor.. jij hebt dadelijk 2 kinderenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:13 schreef Atuniel het volgende:
Bij mij komt die er ook.. over 5 jaar.. mits er geen derde kind bij komt
Tuurlijk alle liefde en geld gaat gewoon in eerste plaats op aan je kind, als zij maar gelukkig is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja gijs.. dat scheelt enorm hoor.. jij hebt dadelijk 2 kinderen![]()
Je wilde eigenlijk ff wachten op het volgende maandsalaris zekerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:24 schreef silver-surfer het volgende:
Huh... werd net gebeld... ze kunnen hem morgen al leveren![]()
Niet gekeken, als ik Turkije wil zien ga ik wel de stad inquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:21 schreef kepler het volgende:
[..]
ik trouwens net de GP van Turkije gezien _______O_______
wat een race weer![]()
het seizoen is 1 van de betere van de afgelopen jaren
Eehhhh...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:27 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Je wilde eigenlijk ff wachten op het volgende maandsalaris zeker![]()
Nee gijs.. ik heb het geld al op m'n spaarrekening staan...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:27 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Je wilde eigenlijk ff wachten op het volgende maandsalaris zeker![]()
Volg het totaal niet meer ....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:21 schreef kepler het volgende:
[..]
ik trouwens net de GP van Turkije gezien _______O_______
wat een race weer![]()
het seizoen is 1 van de betere van de afgelopen jaren
Dat zullen ze wel begrijpenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee gijs.. ik heb het geld al op m'n spaarrekening staan...
Maar ik had hem pas volgende week verwacht... nu moet ik vrij nemen...
En ik heb geen dagen meer
Schumi loopt 12 punten achter en is nog steeds een dikke HOERRRRR..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Volg het totaal niet meer ....
Af en toe zie ik nog wel eens wat voorbij komen...
Maar hoe is het nu.. Alonso nog steeds de beste of staat Schumi () weer bovenaan...
Dat soort dure dingen via webwinkels vind ik toch nog altijd een beetje eng.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:19 schreef silver-surfer het volgende:
Via een internetwinkel is zoiets goed te betalen... de adviesprijzen van de fabrikant zijn van het pad. Ligt een dikke 500 hoger
SR?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:04 schreef Atuniel het volgende:
Die gekte in het SR topic... prachtig
serieus, je hebt wat gemist hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Niet gekeken, als ik Turkije wil zien ga ik wel de stad in
Nee, was aan het pokeren.. en zag dat Schumi tweede lag. Ik denk prima zo.. hoef ik niet te kijken.
Uiteindelijk was de uitslag wel leuk!
ik geniet weer volopquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:23 schreef Atuniel het volgende:
Vorige race was idd wel heel erg cool om te zien idd.. en zo waren meerendeel van de races dit seizoen cool![]()
"God bless Magneetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef Magneet het volgende:
en weer studenten helpen met hun wireless verbindingen
Valt wel mee hoor gijs... de meeste webwinkels zijn net zo betrouwbaar als normale winkels.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat soort dure dingen via webwinkels vind ik toch nog altijd een beetje eng.![]()
![]()
Was net etenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:23 schreef Atuniel het volgende:
SUrfer, anders neem je de telefoon eens op daar op de HD.. bel al 2x totdat de lijn niet meer kan![]()
Dank je schatquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:43 schreef Quinny het volgende:
He he eindelijk een plasma tvErg cool voor je hoor Surfer
Zijn er nog beter luizebanen dan je huidige danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
Woeiiiii....ik mag een vrij dure opleiding op kosten van UWV volgen.![]()
Soort compensatie voor het keer op keer uitstellen van de beloofde loonsverhoging. Nadeel is wel dat ik na het voltooien van de opleiding (duurt 2 jaar) nog 2 jaar verplicht bij UWV moet blijven.Voordeel is wel dat ik over 4 jaar wegkan en ergens anders echt veel geld kan gaan verdienen.
![]()
Maar goed, dan heb ik er dan maar voorover.Anders kan ik nooit zo'n TV als die van surfer kopen
ws met meer vrije dagenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zijn er nog beter luizebanen dan je huidige dan![]()
Hoe heet die websiet nou? Syntegra.nl ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Was net etenYme en de vervanger van Cho zaten er toen
Maar ik ben er weer
Mooi hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:50 schreef -Struikrover- het volgende:dit is aan de zuid hollandse kust , sta je wel ff te kijken denk !
[afbeelding]
Dat niet, wel beter betaalde.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:28 schreef Atuniel het volgende:
Zijn er nog beter luizebanen dan je huidige dan![]()
Wii?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:22 schreef Atuniel het volgende:
Roy? Niet dat het je heel erg zou kunnen boeien na de aankoop van je leven, maar de volgende website is sinds vandaag open: http://www.wiionly.nl/
Website voor wat gijs?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:48 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hoe heet die websiet nou? Syntegra.nl ofzo
Heerlijk gijs... welke ga je kopen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Platte tv`s
ik moet nog een maandje wachten![]()
Waar die nieuwe collega van jou vandaan komtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Website voor wat gijs?
Websiet ook
Zooooo dan... steek je hand niet in die kooiquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:56 schreef Atuniel het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/017471.php
Brrraaafff poesie
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:54 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Waar die nieuwe collega van jou vandaan komt
Ja ik weet veel ja
Nee, ik sprak Ymequote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... je zit met Cho te mailen zeker
Die is van randstad en degene die gisteren op gesprek kwam is van syntegra en is Irakees
Sony lcd uit de nieuw bravia serie. Alle hifi-video/game forums afgestruind paar weken geleden en de sony kwam er als beste uit. Zelfde tv is nu vorige week tot LCD van het jaar uitgeroepenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heerlijk gijs... welke ga je kopen?
Sony heeft met deze serie zo`n beetje het probleem opgelost wat betreft de zwarte kleuren en LCD. Zwartverhoudingen van deze tv zijn bijna hetzelfde als van een plasmaquote:Yes, Sony prove exactly how the backlight should be done. Not only can the user adjust the backlight to their liking (and/or lighting conditions), as well as enable the "Power Saving" mode to drop it to levels that produce the most realistic blacks I've ever seen from an LCD display (they seriously are astonishing), the Brightness Sensor - which senses the lighting conditions and dims or brightens the backlight accordingly - is also an option for people that want easy, no-tweaking viewing. A huge thumbs-up to Sony for having the common sense to offer this flexible set-up. This will please absolutely everyone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |