Yup, en om 12:00 slaat mn biologische klok altijdquote:
Ik zou zeggen 18 of 25 nov dan, de eerste 2 weekenden zitten al volquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:45 schreef -Struikrover- het volgende:
Moeten wel proberen voor eind november hoor. Die 65 euro voor een huisje kan er wel af hoorKoop je maar een spel minder
Bedankt voor de bloemenquote:
*Naar buiten kijktquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]Gijsssssssssssssssssssssssssssss
.
kom op, het leven is mooi
quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*Naar buiten kijkt
*niets ziet door harde regen
Nou, op dit moment is het niet echt mooi
Handige Harryquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:39 schreef kepler het volgende:
nog een nieuwe blog
http://werkenbijdetegenvoeters.blogspot.com/
bezoekje aan de tandarts
Op die tand na, doe jij wel hele gave dingen daar in NZquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:39 schreef kepler het volgende:
nog een nieuwe blog
http://werkenbijdetegenvoeters.blogspot.com/
bezoekje aan de tandarts
1. het regent hardquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:32 schreef -Struikrover- het volgende:
.
ik zoek nog een reisgenootje voor drie wekenquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:54 schreef Quinny het volgende:
[..]
Op die tand na, doe jij wel hele gave dingen daar in NZ![]()
Ja dat wel... maar niet op maandag morgen bij een stink bedrijfquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:32 schreef -Struikrover- het volgende:
.
1, 2 en 3: Correctquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
1. het regent hard
2. hij werkt met colega's die zich uber voelen
3. hij mist zijn vriendje een beetje![]()
maar wij hebben een xbox 360quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:15 schreef mr_Brown het volgende:
Ik ben gewoon een orkaan
mogguh![]()
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weekend achter de rug...... alleen zooooo fucking nat geregend![]()
![]()
![]()
![]()
oh vandaag nog vrij![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
maar wij hebben een xbox 360
Oh dat best wel eens kunnen dat die in de bajes zitquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
1, 2 en 3: Correct
PR is er nog steeds niet he... dit is z'n 3e week dat is niets van zich laat horen.
Ik begin er aan te twijfelen of ie nog wel leeft..
Of misschien zit ie wel in de bajes
jij ook alquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:15 schreef mr_Brown het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weekend achter de rug...... alleen zooooo fucking nat geregend![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:06 schreef Magneet het volgende:
zow, laat de studenten die niet op het netwerk kunnen maar komen. In de tussentijd : leren & surfen
ik zit nu in het guesthouse van de Uni van Maastricht om support te verlenen voor studenten die niet op het wireless netwerk kunnen komen.quote:
moet je dat ook een keer op de TU Delft doen? Want ik kan nog steeds niet op het draadloze netwerk daarquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zit nu in het guesthouse van de Uni van Maastricht om support te verlenen voor studenten die niet op het wireless netwerk kunnen komen.
zal ook niet lukken nee vanuit NZquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:27 schreef kepler het volgende:
[..]
moet je dat ook een keer op de TU Delft doen? Want ik kan nog steeds niet op het draadloze netwerk daar
Zeg het maarquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Hoelaat?
Ja is goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:12 schreef silver-surfer het volgende:
Poker![]()
Uno
Quin? Potje Uno vanavond?
Dat hij er niet meer zoveel op kan gamen.........quote:
Tof Gijs, een echte n00bquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:54 schreef Chocobo het volgende:
Nou ja geweldig is misschien overdreven.... je kent het wel... nieuwe collega's, aftasten,.... beste route bepalen,... onzeker zijn.... er nog niet bijhoren... etc. etc.De standaard shit.....
Maar wel cool Ô^
Ik ga ÔÔ^ niet eens meer corrigeren....... krijg het niet goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |