Dat zijn nog es tijden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik was afgelopen weekend 0730 en 0830 op
Jep Gronings Ontzet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Was een lang weeken zo idd
Hee, ben je vrij vandaag?
Nee, ik vond pokeren intressanterquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:34 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren nog de race gezien?
Downd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee, ik vond pokeren intressanter
Heb je deze gameplay al gezien van SC http://www.xboxyde.com/leech_2952_en.html ?
Mja dit ziet er wel erg indrukwekkend uit eigenlijk.. echt next gen spel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Downd.
Ik hoef zelf geen SC game meer. (deel 1 en 2 was voldoende voor me)
Ziet er allemaal wel cool uit, maar niet echt mijn soort gameplay.
En die webcam dan met een jaar livequote:Op maandag 28 augustus 2006 12:54 schreef gijsje79 het volgende:
Ach ja.
Er komen eerst zat games uit.
Ben voor dit jaar wel klaar, misschien ooit deze game met een jaar live erbij.
Ja ik weet niet.. tis niet meer sneak dan een GRAW eigenlijk zo te zien... ja je moet wel sneaken maar toch ook behoorlijk doorlopen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:57 schreef gijsje79 het volgende:
Ja ff zien.
Zie het al tis nog steeds een sneak spel.
ga dan toch liever voor RBS of GR.
Ja straks ff naar de renbaan (Stadspark).quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:01 schreef Atuniel het volgende:
Maar ga je nog naar de stad dan, of is dat vanavond pas? Je hebt toch vrij genomen?
Ik weet niet of ik hem haalquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:03 schreef gijsje79 het volgende:
Leen hem anders wel van jou.
Hou meer van schieten dan sluipen.
Filmpje ziet er goed uit, maar het haalt me niet over om hem te halen.
Gebruik de search enzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 07:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik vraag me al 5 jaar af wie Gijs is, en ja ik ben een kutkloon. Maar goed, wie is Gijs nu eigenlijk, kan iemand daar antwoord op geven. Bij voorbaat dank.![]()
Die van mij wil niet meer openquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Mijn opendakje is lek.
Mag weer wat kosten.
Fuck you tyfisch hond, het is toch een kleine moeite om even uit te leggen. Krijg lekker de pleuris met die Gijs van je, ik hoop dat Gijs Gans je keihard in de reet neukt, tot het gaat bloeden, en wanneer je uitgebloed bent een stel donors je lichaam weer volpompen met bloed en Gijs vervolgens weer keihard in je reet neukt.quote:
'Tyfus hond' bedoel je denk ik..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Fuck you tyfisch hond, het is toch een kleine moeite om even uit te leggen. Krijg lekker de pleuris met die Gijs van je, ik hoop dat Gijs Gans je keihard in de reet neukt, tot het gaat bloeden, en wanneer je uitgebloed bent een stel donors je lichaam weer volpompen met bloed en Gijs vervolgens weer keihard in je reet neukt.
Nou, wil iemand aub even uitleggen wie Gijs is? Bij voorbaat dank.![]()
Damn, weer een typo. Mijn abn gaat echt achteruit sinds ik op FOK! zit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:13 schreef Atuniel het volgende:
'Tyfus hond' bedoel je denk ik..
Maar iets anders... weet je al van wie die kont is?
Ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Damn, weer een typo. Mijn abn gaat echt achteruit sinds ik op FOK! zit.![]()
Nee, ik weet nog steeds niet van wie die kont is.![]()
Weet jij wie Gijs is?![]()
veulquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:31 schreef Atuniel het volgende:
Maar dit topic is dubbel!! Hoeveel van die notes moet je aangeven hier eigenlijk?
Nee vandaag moest ik werken, maar ben vrijdag wel vrij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:41 schreef Atuniel het volgende:
Ben je vandaag ook vrij Gijs?
Was het nog gezellig gister?
Werk jij ook wel eens?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee vandaag moest ik werken, maar ben vrijdag wel vrij.
Je gaat hem ook ophalen dusquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:20 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik werk te hard, moet daarom veel vrij hebben.
Vandaag Saints Row.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |