Dat bepalen wij wel of je klaar bent.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:42 schreef Felixje het volgende:
Nou NL zegt ie Nederland bel bel bel.. ik ben hier nog lang niet klaar.. Please bel!
Ik ben altijd een beetje para met dat soort dingenquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:35 schreef Rica het volgende:
[..]
Alleen over de tuin heb ik vertrouwenserieus
Ha! Nog niet aan gedacht. Ze kunnen natuurlijk idd eerst kijken wie opneemt en aan de hand daarvan bepalen welk bandje ze starten.![]()
Hij heeft zich weer bedacht. Het is toch beter voor zijn kansen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:45 schreef ThaSandman het volgende:
Ownee, hij heeft op tijd door dat wij dat niet waarderen.
Ah ja je weet nooit in hoeverre iets geregiseerd is en in hoeverre spontaan. Dan zou je bij de redactie aan tafel moeten zitten. En je weet ook niet welk scenario ze in hun hoofd hebben. Is het leuker dat Marcia nu al alleen komt? Het kan morgen alle kanten op ws.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje para met dat soort dingen
Misschien willen ze kijken of er nog een strijd komt wb het 'leiderschap' als hij eruit is?
Ik denk dat Egbert dan een hartverzakking krijgt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:51 schreef Felixje het volgende:
Zou wel een stunt zijn als die rode telefoon nu gaat rinkelen...
Eggbert is nog peinzend wakker en heeft al een paar keer z'n allerlaatste peuk opgestoken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:52 schreef LuQas het volgende:
Is men nog wakker of kan ik gaan slapen? (ben net terug uit de kroeg)
Dat zou ook wel een stunt zijnquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat Egbert dan een hartverzakking krijgt.
Zit wat in, was misschien meer zo dat ik dat zelf graag zou zienquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Ah ja je weet nooit in hoeverre iets geregiseerd is en in hoeverre spontaan. Dan zou je bij de redactie aan tafel moeten zitten. En je weet ook niet welk scenario ze in hun hoofd hebben. Is het leuker dat Marcia nu al alleen komt? Het kan morgen alle kanten op ws.
Nog 3 peuken minimaalquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:59 schreef ThaSandman het volgende:
Voorspel hier hoeveel laatste peuken hij nog gaat roken.
Als je veel rookt kom je moeilijk in slaap, daarbij is hij ook heel zenuwachtig....quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:58 schreef Isabeau het volgende:
En tegen Etiene zei hij nog iets als 'snel naar bed, morgen wordt een ware dag!'
Niet voor Etiene hoor![]()
Kweenie... ben niet zo van yoghurtquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:02 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er ook andere kleuren yoghurt dan?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:05 schreef BB-King het volgende:
Roel moest vorig jaar ongemerkt 15 peuken roken?
Eggbert had deze opdracht in een uurtje kunnen volbrengen zoals we nu zien.
Ik heb deze geinige anekdote even in het streamverslag erbij vermeldquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:05 schreef BB-King het volgende:
Roel moest vorig jaar ongemerkt 15 peuken roken?
Eggbert had deze opdracht in een uurtje kunnen volbrengen zoals we nu zien.
Prima...quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:09 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik heb deze geinige anekdote even in het streamverslag erbij vermeld![]()
Je hebt een paar F-jes teveelquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:11 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Poeh poeh.. eerst het toetje.. waarbij iedere adem wat hij nam klonk als HAM.. en nu die peuk? pff hij kan niet normaal de rook uitblazen.. telkens is het PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Zou kunnen... denk echter dat ie wel mag blijven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:11 schreef Felixje het volgende:
Ik Krijg het gevoel dat Egbert zijn leven helemaal niet op Orde heeft... en dat ie denkt wenst dat door in het BB huis te zijn dingen voor hem opgelost gaan worden... en dat ie daarom wil blijven en niet kan slapen en zo bang is om eruit te gaan...
Dan moeten ze hem wel ernstig de beelden laten zien van vannacht en wat ie allemaal over marcia zijn dochter... ( en Florix) heeft verteld..quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou kunnen... denk echter dat ie wel mag blijven.
Ja joh..? nou en???????????????????????????????????????????? en nu heb ik een paar vraagtekens te veelquote:
ik tel er 31quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:17 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ja joh..? nou en???????????????????????????????????????????? en nu heb ik een paar vraagtekens te veel
Te Koop 21 Inch sherm.alleen gebruikt op Fok tijdens BBquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:18 schreef ThaSandman het volgende:
Die F-jes zorgden ervoor dat jouw tekst uit mijn beeld springt.
Met andere woorden, je hebt een ouderwets beeldschermquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:18 schreef ThaSandman het volgende:
Die F-jes zorgden ervoor dat jouw tekst uit mijn beeld springt.
OOO bij deze mij excuses voor de fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff jesquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:21 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb maar een klein labtopje hoor![]()
haha ja hij krabt zich nog even erotisch in zijn nek.. zou hij nu toch gaan slapen??quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:22 schreef Felixje het volgende:
Stream 3: Donker... het lijkt wel of egbert een heroine shot heeft gehad... Vol power Ogen open en op het punt van weer uit bed gaan.
Micheline komt klaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:22 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb bij 3 streams het geluid aan. Hoop alleen niet dat Janine ineens wakker schrikt.
Excuses aanvaard.quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:22 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
OOO bij deze mij excuses voor de fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff jes![]()
Af en toe hoor je Milica weleens praten in aar slaap.quote:
Knap zegquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:27 schreef ThaSandman het volgende:
Ik ken mensen die met hun ogen open kunnen slapen.
Ligt eraan wie er naats je ligtquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:26 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Slaapt dat makkelijk dan? met je ogen open?
THE TWILIGHT ZONEquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:30 schreef Isabeau het volgende:
Nog steeds ogen openDoet me een beetje aan van die zwarte alienoogjes denken.
Vast niet.. maar hoe zou het bij Marcia thuis zijn???quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:33 schreef ThaSandman het volgende:
Zou dat bij Micheline thuis ook zo'n zooitje zijn naast haar bed?
quote:
Ook geen idee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:36 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Vast niet.. maar hoe zou het bij Marcia thuis zijn???
Kweetnie, maar nu ga ik ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:37 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Wie ligt daar zo te ronken bij Eggie op de kamer???
Nou, alsof een slapende eggie zo spannend is hahaquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:39 schreef ThaSandman het volgende:
Dat moet wel lukken na deze spannende nacht![]()
Goeiemorgequote:Op maandag 28 augustus 2006 08:20 schreef the_hunter het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Goedemorgen maandag ochtend met gratis weekendkater, en ja ze slapen nog al liggen er wel een paar wakker. De eerste echte grote dag voor het BBhuisquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:29 schreef the_hunter het volgende:
Ik heb de streams nog niet aan, maar ik neem aan dat ze allemaal nog slapen?
Ik heb ook het hele weekend geen tijd gehad. En dan gaat het inderdaad hard ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:46 schreef Zody het volgende:
[..]
Goedemorgen maandag ochtend met gratis weekendkater, en ja ze slapen nog al liggen er wel een paar wakker. De eerste echte grote dag voor het BBhuisik heb er zin an
--- verbazingwekkend eigenlijk hoe hard de topics lopen als je een weekendje niet kijkt![]()
ik denk het ook niet, en tijdens de liveuitzending ben ik hier meestal niet te vinden... topic gaat me wat te hard danquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:54 schreef Sassefras het volgende:
wat denken jullie, krijgen we net zo'n stelling als vorig jaar met rob?
smsen/bellen of egbert weg moet ja of nee?
ik verwacht niet dat hij weg hoeft eigenlijk.
Ik zit tijdens de live uitzending in de sportschool... maar gelukkig doet mijn video recorder het!quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:55 schreef Zody het volgende:
[..]
ik denk het ook niet, en tijdens de liveuitzending ben ik hier meestal niet te vinden... topic gaat me wat te hard dan
Niet in het huis. Op TV werd het vrijdag gezegd. Als lokkertje.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:00 schreef bb-millie het volgende:
begrijp ik nou goed dat er van tevoren is omgeroepen dat de telefoon zou gaan? (kan geen sc vinden bij een titel...)
ooooo dus ze wisten er niet vanaf van tevoren?quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Niet in het huis. Op TV werd het vrijdag gezegd. Als lokkertje.
Klopt. Maar Egbert had zich al wel voorgenomen om als eerste de tel op te nemen zodra ie zou gaan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:03 schreef bb-millie het volgende:
[..]
ooooo dus ze wisten er niet vanaf van tevoren?Dank!
Hmm zo te lezen heb ik heel wat gemist. Even bij lezen dan maarquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Klopt. Maar Egbert had zich al wel voorgenomen om als eerste de tel op te nemen zodra ie zou gaan.
Had hij later spijt van.
dat heb ik dan weer wel gedaanquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:07 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hmm zo te lezen heb ik heel wat gemist. Even bij lezen dan maar
Da's een understatement !!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Klopt. Maar Egbert had zich al wel voorgenomen om als eerste de tel op te nemen zodra ie zou gaan.
Had hij later spijt van.
ik ook nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:09 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Da's een understatement !!!!
Toch denk ik niet dat hij eruit zal gaan vanavond. Het 'grote publiek' heeft nog geen hekel aan hem...
Die was toch zo homo als een paard????quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:20 schreef the_hunter het volgende:
Ik lees net dat Tijn misschien bi is?
had de verkeerde voor me vandaar de editquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:20 schreef the_hunter het volgende:
Ik lees net dat Tijn misschien bi is?
Dat was niet Tijn, maar Rik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:29 schreef Zody het volgende:
[..]
Hij heeft een keer in een gesprek over seks gezegd dat hij geen sex met vrouwen wil, daaruit bleek dat hij het ook zeker niet aan het overwegen was maar sloot niet uit dat het een keer in de toekomst zou gebeuren. Daarbij zei hij ook nog nooit lekker met een vrouw gezoend te hebben, vrouwen kunnen niet zoenen zegt hij...
Als hij een joker had gehad had hij het nooit gedaan, hij wil zo graag iets hebben waarmee hij het spel kan spelen. Het komt op mij een beetje over als een "de dood of de gladiolen" actiequote:Op maandag 28 augustus 2006 09:39 schreef soylent het volgende:
Arme Egbert...
Maar ja, waarom moest ie dan ook de man zijn en die phone opnemen?
hij is de enige die genomineerd is, de kijker mag vanavond kiezen tussen blijven of wegsturenquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:57 schreef the_hunter het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is Egbert ook genomineerd, omdat hij de telefoon oppakte?
Nee, er waren geen nominaties, omdat Egbert de foon oppakte is hij aan het lot overgelaten en mogen de kijkers nu bepalen of hij mag blijven of nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:57 schreef the_hunter het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is Egbert ook genomineerd, omdat hij de telefoon oppakte?
dat doet ze wel vaakquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:01 schreef Peter6000 het volgende:
Hilde gaat roken
En tegen zichzelf praten
Yepquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:04 schreef D.Rose het volgende:
Ik neem aan dat de nominatie van Semih en Marlies dus gewoon een week opschuift?
Misschien is ze zich niet bewust van haar stemquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:06 schreef BONG4002 het volgende:
Hilde vraagt zich af wanneer de haan gaat kraaien
Ok duidelijk. Ik ben geloof ik weer helemaal bij. Of zijn er nog belangrijke dingen die ik afgelopen weekend gemist heb?quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, er waren geen nominaties, omdat Egbert de foon oppakte is hij aan het lot overgelaten en mogen de kijkers nu bepalen of hij mag blijven of niet
Gelukkig maar, doe dit maar als je 90 bent of ouder, tegen jezelf praten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:10 schreef Zody het volgende:
Ze gaat thee zetten, wat een gelul zo tegen jezelf... kheb mezelf er nog nooit op kunnen betrappen
Voor een duidelijk overzicht: http://bigbrother.fok.nlquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:11 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ok duidelijk. Ik ben geloof ik weer helemaal bij. Of zijn er nog belangrijke dingen die ik afgelopen weekend gemist heb?
je hebt vast niet gemist wat er in de kuip is gebeurd...quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:11 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ok duidelijk. Ik ben geloof ik weer helemaal bij. Of zijn er nog belangrijke dingen die ik afgelopen weekend gemist heb?
Dat heb ik inderdaad niet gemist. Heerlijke maandagochtend voor mij op mn werkquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:13 schreef Zody het volgende:
[..]
je hebt vast niet gemist wat er in de kuip is gebeurd...
nee ik denk dat je wel bij bent als je de frontpage gehad hebt, geen feestjes oid naar mijn weten
Wat is er in de kuip gebeurd? Heb ik blijkbaar gemist in de sv?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:13 schreef Zody het volgende:
[..]
je hebt vast niet gemist wat er in de kuip is gebeurd...
nee ik denk dat je wel bij bent als je de frontpage gehad hebt, geen feestjes oid naar mijn weten
hij als ajax suporterende bb volger gunde ik even zn pleziertje dat feyenoord weer kostbare punten heeft laten liggenquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Wat is er in de kuip gebeurd? Heb ik blijkbaar gemist in de sv?
Jezus, ik moest wel even denken maar het kwartje is gevallen....quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:25 schreef Zody het volgende:
[..]
hij als ajax suporterende bb volger gunde ik even zn pleziertje dat feyenoord weer kostbare punten heeft laten liggen
Dat was blijkbaar Micheline, maar zij doet nu net of ze andere mensen waarmee ze in bad zaten precies de zelfde mening hadden over Micheline en Semihquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:30 schreef Peter6000 het volgende:
Iemand (ik weet niet wie) heeft blijkbaar een opmerking over Janines haar gemaakt.
O, RIk ging zich er ook al mee bemoeien.
Geroddel van Janine dus
over iedereen tegen iedereenquote:
Je kan die streams ook gewoon uitzetten natuurlijk...(en anders het geluid, dat wil ook nog wel eens helpen)quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:31 schreef Snoet123 het volgende:
* trekt een vies gezicht*
Niet erg appetijtelijk om die rochelhoest van Hilde aan te horen en dan spreek ik nog niet eens over een pratende Janine die haar mond nog vol eten heeft![]()
Hier thuis ook al weer...quote:
Ze krijgt gewoon door dat andere mensen haar niet zo hoog hebben zittenquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hier thuis ook al weer...
Het is jammer dat ik niet zo snel kan typen.. want het zijn wel boeiende gesprekken nu
Nu niet meerquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:36 schreef puntoortje het volgende:
he ik loop ff weg en nou is de slaap kamer op 1..das flauw
hahahahaha....quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:41 schreef puntoortje het volgende:
als janine praat zijn de woorden die ik het meest hoor....ik ...ik ....ik ...ik...ik.... en ik
maar het duurt daartegen wel een poos voordat ze het ook echt doorsliktquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:39 schreef Zody het volgende:
die janine neemt happen... het lijkt wel een bodybuilder die zn eiwitten aant bijeten is...
quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:42 schreef Zody het volgende:
[..]
hahahahaha....![]()
Janine zit nu te verkondigen dat ze denkt dat de mensen niet stemmen op mensen die achterbaks dingen gaan zitten bekokstoven... hallo spiegel iemand?
die kijkt viesquote:
Dat geroddel vind ik toch wel mooi hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:46 schreef Mike1964 het volgende:
BB mag de haan aan? Ik heb alweer genoeg van deze twee....
Wilmaaaa, i am hoome!quote:
Inderdaad, nu je het zegtquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:49 schreef druide het volgende:
[..]
Wilmaaaa, i am hoome!
Ze lijkt sprekend op fred flinstone.![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:49 schreef druide het volgende:
[..]
Wilmaaaa, i am hoome!
Ze lijkt sprekend op fred flinstone.![]()
vraag ik me ook afquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:52 schreef Zody het volgende:
Wat weet niemand?
Ik heb blijkbaar wat gemist? zie het niet op front pagequote:Op maandag 28 augustus 2006 04:45 schreef Felixje het volgende:
Maar maar zegt Bridget dan: De Bewoner die heeft zitten roddelen en traumatiseren over ziin dochter MOET weg.. MOET weg
toen ze net wakker werd heeft ze gebeld om iets maar het enige dat ik mee kreeg was dat ze geen pijnstillers nodig heeft omdat dat goed ging maar en passant vroeg ze ook nog iets aan... geen idee watquote:
Dat heeft ze ook niet gezegtquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar wat gemist? zie het niet op front page
...iets van wat ze geen dag kon mocht overslaan ofzo zekerquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:54 schreef Zody het volgende:
[..]
toen ze net wakker werd heeft ze gebeld om iets maar het enige dat ik mee kreeg was dat ze geen pijnstillers nodig heeft omdat dat goed ging maar en passant vroeg ze ook nog iets aan... geen idee wat
ja preciesquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...iets van wat ze geen dag kon mocht overslaan ofzo zeker
VOlgens mij zijn dat slaappillen ofzoquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...iets van wat ze geen dag kon mocht overslaan ofzo zeker
kunnen we die slaappillen er nu dan niet even bij janine in doen!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
VOlgens mij zijn dat slaappillen ofzo
hahaquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kunnen we die slaappillen er nu dan niet even bij janine in doen!!!
dat mag wel mis gaanquote:
ze zal waarschijnlijk denken: het is toch niet van IK.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:01 schreef Tamaartje het volgende:
Heeft ze nog nooit een strijkplank uitgeklapt ofzo?
Dat ding gaat zo wel verrot
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:05 schreef kukeleku het volgende:
Zou het Hillies slipje zijn??
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:05 schreef kukeleku het volgende:
Zou het Hillies slipje zijn??
[afbeelding]
ze is echt dómquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:12 schreef mamapan het volgende:
Dàt is slim, het snoer om het nog hete strijkijzer winden
[afbeelding]
uhm....neequote:Op maandag 28 augustus 2006 11:12 schreef mamapan het volgende:
Dàt is slim, het snoer om het nog hete strijkijzer winden
[afbeelding]
niet fikkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:16 schreef arneaux het volgende:
Gaat zon draad niet doorfikken dan? Van het strijkijzer?
Inderdaad ja. Met dat stomme geschreeuw en d'r "jullie pijn is mijn pijn, ik voel jullie pijn"quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:18 schreef Zody het volgende:
ik vond dr voorral irritant met de weekopdracht
ja volgens mij ook .....lekker van dat gesmolten platic op de strijk van de volgende!!quote:
cooooooooooooonncentraaaaaaaaaaaaaaaatie...quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:20 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Met dat stomme geschreeuw en d'r "jullie pijn is mijn pijn, ik voel jullie pijn"![]()
Janine poetst wel veeeeel meer dan andere bewoners.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:20 schreef Zody het volgende:
Hilde: Moeten wij geen brood bakken
Janine: Neuh, vink niet nodig, ieder doet zn ding
Schoonmaakticquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Janine poetst wel veeeeel meer dan andere bewoners.
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:21 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat BB bewust de haan nog even achterwege houd ivm de roddels tussen Hilde-Janine
dat denk ik ook ja ( ergens hoop ik wel dat er straks iemand uit bed komt en dat die dan lekker gaat afluisteren)quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:21 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat BB bewust de haan nog even achterwege houd ivm de roddels tussen Hilde-Janine
ongevraagd.... puur voor aandacht, ik vind dat ze wel een ontbijtje kunnen voorbereiden, dalijk is de broodbakker het huis uit en dan zal toch iemand anders het moeten doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Janine poetst wel veeeeel meer dan andere bewoners.
Mee eens, hij kan nog voor leuke situaties zorgenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:24 schreef the_hunter het volgende:
Ik hoop dat Egbert er nog even in blijft. Van mij hoeft hij er tenminste nog niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |