Z'n vader's maatje is Jeroen in ieder geval.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:32 schreef toxikon het volgende:
[..]
wat ik ne nou afvraag; e10 zegt steeds sabje is mijn maatje maar is het ook andersom? volgens mij is de steun en tvl van sabje haar zus moniek
quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kijk naar het aantal frons-rimpels. Sabrina heeft die nauwelijks, Monique veel meer
Ook te gebruiken op mute
heheh hij doet idd dingen die je normaal met je zoon zou willen doen in een bb huisquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Z'n vader's maatje is Jeroen in ieder geval.
Dat is eigenlijk de zoon die ie altijd al had willen hebben...![]()
Zal ik hem bij de idiote uitspraken zetten?quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:36 schreef BB-King het volgende:
Eggbert is on [slijm-modus]
Van buiten ziet ie ook wat vettig...quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:38 schreef Morwen het volgende:
E10 is een binnenvetter.
Ik krijg steeds meer een hekel aan die jongen, vind hem eigenlijk heel erg zielig zoals hij probeert mee te doen met de "oudere" mensen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:36 schreef Stereotomy het volgende:
E10: "Ik vind het gewoon mooi dat jullie je emotioneel laten zien"
rofl
Go wildquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zal ik hem bij de idiote uitspraken zetten?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:38 schreef BB-King het volgende:
[..]
Van buiten ziet ie ook wat vettig...![]()
ik vraag me ook af wanneer behalve zijn vader , de rest het ook gaat zien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:39 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer een hekel aan die jongen, vind hem eigenlijk heel erg zielig zoals hij probeert mee te doen met de "oudere" mensen.
Wij willen dat ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:39 schreef Isabeau het volgende:
Etiene zou graag ergens rustig zitten om te praten, dus zonder zender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |