vraag ik me ook afquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:52 schreef Zody het volgende:
Wat weet niemand?
Ik heb blijkbaar wat gemist? zie het niet op front pagequote:Op maandag 28 augustus 2006 04:45 schreef Felixje het volgende:
Maar maar zegt Bridget dan: De Bewoner die heeft zitten roddelen en traumatiseren over ziin dochter MOET weg.. MOET weg
toen ze net wakker werd heeft ze gebeld om iets maar het enige dat ik mee kreeg was dat ze geen pijnstillers nodig heeft omdat dat goed ging maar en passant vroeg ze ook nog iets aan... geen idee watquote:
Dat heeft ze ook niet gezegtquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar wat gemist? zie het niet op front page
...iets van wat ze geen dag kon mocht overslaan ofzo zekerquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:54 schreef Zody het volgende:
[..]
toen ze net wakker werd heeft ze gebeld om iets maar het enige dat ik mee kreeg was dat ze geen pijnstillers nodig heeft omdat dat goed ging maar en passant vroeg ze ook nog iets aan... geen idee wat
ja preciesquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...iets van wat ze geen dag kon mocht overslaan ofzo zeker
VOlgens mij zijn dat slaappillen ofzoquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...iets van wat ze geen dag kon mocht overslaan ofzo zeker
kunnen we die slaappillen er nu dan niet even bij janine in doen!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
VOlgens mij zijn dat slaappillen ofzo
hahaquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kunnen we die slaappillen er nu dan niet even bij janine in doen!!!
dat mag wel mis gaanquote:
ze zal waarschijnlijk denken: het is toch niet van IK.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:01 schreef Tamaartje het volgende:
Heeft ze nog nooit een strijkplank uitgeklapt ofzo?
Dat ding gaat zo wel verrot
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:05 schreef kukeleku het volgende:
Zou het Hillies slipje zijn??
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:05 schreef kukeleku het volgende:
Zou het Hillies slipje zijn??
[afbeelding]
ze is echt dómquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:12 schreef mamapan het volgende:
Dàt is slim, het snoer om het nog hete strijkijzer winden
[afbeelding]
uhm....neequote:Op maandag 28 augustus 2006 11:12 schreef mamapan het volgende:
Dàt is slim, het snoer om het nog hete strijkijzer winden
[afbeelding]
niet fikkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:16 schreef arneaux het volgende:
Gaat zon draad niet doorfikken dan? Van het strijkijzer?
Inderdaad ja. Met dat stomme geschreeuw en d'r "jullie pijn is mijn pijn, ik voel jullie pijn"quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:18 schreef Zody het volgende:
ik vond dr voorral irritant met de weekopdracht
ja volgens mij ook .....lekker van dat gesmolten platic op de strijk van de volgende!!quote:
cooooooooooooonncentraaaaaaaaaaaaaaaatie...quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:20 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Met dat stomme geschreeuw en d'r "jullie pijn is mijn pijn, ik voel jullie pijn"![]()
Janine poetst wel veeeeel meer dan andere bewoners.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:20 schreef Zody het volgende:
Hilde: Moeten wij geen brood bakken
Janine: Neuh, vink niet nodig, ieder doet zn ding
Schoonmaakticquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Janine poetst wel veeeeel meer dan andere bewoners.
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:21 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat BB bewust de haan nog even achterwege houd ivm de roddels tussen Hilde-Janine
dat denk ik ook ja ( ergens hoop ik wel dat er straks iemand uit bed komt en dat die dan lekker gaat afluisteren)quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:21 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat BB bewust de haan nog even achterwege houd ivm de roddels tussen Hilde-Janine
ongevraagd.... puur voor aandacht, ik vind dat ze wel een ontbijtje kunnen voorbereiden, dalijk is de broodbakker het huis uit en dan zal toch iemand anders het moeten doenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Janine poetst wel veeeeel meer dan andere bewoners.
Mee eens, hij kan nog voor leuke situaties zorgenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:24 schreef the_hunter het volgende:
Ik hoop dat Egbert er nog even in blijft. Van mij hoeft hij er tenminste nog niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |