Dat bepalen wij wel of je klaar bent.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:42 schreef Felixje het volgende:
Nou NL zegt ie Nederland bel bel bel.. ik ben hier nog lang niet klaar.. Please bel!
Ik ben altijd een beetje para met dat soort dingenquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:35 schreef Rica het volgende:
[..]
Alleen over de tuin heb ik vertrouwenserieus
Ha! Nog niet aan gedacht. Ze kunnen natuurlijk idd eerst kijken wie opneemt en aan de hand daarvan bepalen welk bandje ze starten.![]()
Hij heeft zich weer bedacht. Het is toch beter voor zijn kansen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:45 schreef ThaSandman het volgende:
Ownee, hij heeft op tijd door dat wij dat niet waarderen.
Ah ja je weet nooit in hoeverre iets geregiseerd is en in hoeverre spontaan. Dan zou je bij de redactie aan tafel moeten zitten. En je weet ook niet welk scenario ze in hun hoofd hebben. Is het leuker dat Marcia nu al alleen komt? Het kan morgen alle kanten op ws.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben altijd een beetje para met dat soort dingen
Misschien willen ze kijken of er nog een strijd komt wb het 'leiderschap' als hij eruit is?
Ik denk dat Egbert dan een hartverzakking krijgt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:51 schreef Felixje het volgende:
Zou wel een stunt zijn als die rode telefoon nu gaat rinkelen...
Eggbert is nog peinzend wakker en heeft al een paar keer z'n allerlaatste peuk opgestoken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:52 schreef LuQas het volgende:
Is men nog wakker of kan ik gaan slapen? (ben net terug uit de kroeg)
Dat zou ook wel een stunt zijnquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat Egbert dan een hartverzakking krijgt.
Zit wat in, was misschien meer zo dat ik dat zelf graag zou zienquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Ah ja je weet nooit in hoeverre iets geregiseerd is en in hoeverre spontaan. Dan zou je bij de redactie aan tafel moeten zitten. En je weet ook niet welk scenario ze in hun hoofd hebben. Is het leuker dat Marcia nu al alleen komt? Het kan morgen alle kanten op ws.
Nog 3 peuken minimaalquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:59 schreef ThaSandman het volgende:
Voorspel hier hoeveel laatste peuken hij nog gaat roken.
Als je veel rookt kom je moeilijk in slaap, daarbij is hij ook heel zenuwachtig....quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:58 schreef Isabeau het volgende:
En tegen Etiene zei hij nog iets als 'snel naar bed, morgen wordt een ware dag!'
Niet voor Etiene hoor![]()
Kweenie... ben niet zo van yoghurtquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:02 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er ook andere kleuren yoghurt dan?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:05 schreef BB-King het volgende:
Roel moest vorig jaar ongemerkt 15 peuken roken?
Eggbert had deze opdracht in een uurtje kunnen volbrengen zoals we nu zien.
Ik heb deze geinige anekdote even in het streamverslag erbij vermeldquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:05 schreef BB-King het volgende:
Roel moest vorig jaar ongemerkt 15 peuken roken?
Eggbert had deze opdracht in een uurtje kunnen volbrengen zoals we nu zien.
Prima...quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:09 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik heb deze geinige anekdote even in het streamverslag erbij vermeld![]()
Je hebt een paar F-jes teveelquote:Op maandag 28 augustus 2006 05:11 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Poeh poeh.. eerst het toetje.. waarbij iedere adem wat hij nam klonk als HAM.. en nu die peuk? pff hij kan niet normaal de rook uitblazen.. telkens is het PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Zou kunnen... denk echter dat ie wel mag blijven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:11 schreef Felixje het volgende:
Ik Krijg het gevoel dat Egbert zijn leven helemaal niet op Orde heeft... en dat ie denkt wenst dat door in het BB huis te zijn dingen voor hem opgelost gaan worden... en dat ie daarom wil blijven en niet kan slapen en zo bang is om eruit te gaan...
Dan moeten ze hem wel ernstig de beelden laten zien van vannacht en wat ie allemaal over marcia zijn dochter... ( en Florix) heeft verteld..quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou kunnen... denk echter dat ie wel mag blijven.
Ja joh..? nou en???????????????????????????????????????????? en nu heb ik een paar vraagtekens te veelquote:
ik tel er 31quote:Op maandag 28 augustus 2006 05:17 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ja joh..? nou en???????????????????????????????????????????? en nu heb ik een paar vraagtekens te veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |