quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:15 schreef Neleos het volgende:
Heb je die mot nog gevangen, trouwens, Asmo?
Allesbehalve!quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:17 schreef geenaam het volgende:
Volgens mij is de Eisbär Hype wel een beetje over hè..![]()
Ah, spannendquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:16 schreef Asmodian het volgende:
[..]
![]()
Neuh, maar er is een raam open geweest en helemaal geen lichten aan, dus ik ga er van uit dattie het saai vond en weg is gegaan. Of hij heeft m'n kleren op zitten peuzelen, maar dat zie ik zo wel
Gelukkig was ik er dan niet.. Zou buiten de boot gevallen zijn met mijn haat tegen de Eisbär. En met mijn liefde voor Eisbär vlees.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:18 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Allesbehalve!
Hier bij de meet hebben we het nog uit volle borst meegezongen en zelfs naar de extended edition geluisterd
Dat is goed....en dat is goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:19 schreef Asmodian het volgende:
James Chalmers uit Schotland... En die andere weet ik ook nog ergens - kom er vast nog op...
Tot gauw, Neleos!quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ah, spannend, maar nu ben ik echt weg
![]()
Beiden fout. (naam en nationaliteit)quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:23 schreef Asmodian het volgende:
Hmm... Die scheurrandjes, waren die van Roland Hill? (een Brit die vaak (foutief) wordt beschouwd als de uitvinder van de postzegel)
Zijn achternaam staat altijd achter de eerste linies tijdens een oude veldslag.quote:
Alleen cola. Want dat smaakt smerig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:28 schreef wyccie het volgende:
Verbieden jullie jezelf ook wel eens iets te drinken omdat je je tanden al hebt gepoetst?
Nee, want ik poets mijn tanden daarna gewoon nog een keer..quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:28 schreef wyccie het volgende:
Verbieden jullie jezelf ook wel eens iets te drinken omdat je je tanden al hebt gepoetst?
Of een appel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:29 schreef wyccie het volgende:
Ik ben te lui om mijn tanden nog een keer te poetsen
En Jus d'orange na tandpasta is ook een vieze combi.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:29 schreef wyccie het volgende:
Ik ben te lui om mijn tanden nog een keer te poetsen
Ik drink water danquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:28 schreef wyccie het volgende:
OMG!!!quote:
Wel een hele duidelijke die bijna het antwoord geeft danquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niemand die wat aan de hint heeft?
Dat is de bedoeling ook..anders weten jullie het nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wel een hele duidelijke die bijna het antwoord geeft dan![]()
Serieus..de hint is supersimpel. Je hoeft zelfs de nationaliteit niet te gevenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:34 schreef geenaam het volgende:
Of dat je het antwoord geeft en diegene die als eerste het zelfde antwoord geeft de punten krijgt..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:34 schreef geenaam het volgende:
Of dat je het antwoord geeft en diegene die als eerste het zelfde antwoord geeft de punten krijgt..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:34 schreef geenaam het volgende:
Goed plan maar dan moet hij mij de punten geven vind ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Misschien een nogal vreemd alternatief hoor, maar misschien en nieuwe vraag?
neequote:Op maandag 28 augustus 2006 03:36 schreef Asmodian het volgende:
Bedoel je 1 bepaalde slag?
zoiets. Maar dan een mens.quote:Of iets als Cannon?
Ik zou nog even willen proberen het punt te scorenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Misschien een nogal vreemd alternatief hoor, maar misschien en nieuwe vraag?
Je zou 'm anders ook gewoon gekregen hebbenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:36 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik zou nog even willen proberen het punt te scoren
Die staat helemaal achteraan ja. Dat kloptquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:37 schreef Asmodian het volgende:
General
neenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:37 schreef geenaam het volgende:
Cannoneer.
Kom op..je bent zo close.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:38 schreef geenaam het volgende:
Of anders Coward.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:39 schreef wyccie het volgende:
Chevalier?
Een eisbärquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die staat helemaal achteraan ja. Dat klopt
Maar is het niet.
Ze worden vooral ingezet om de vijand een beetje uit te dunnen en op afstand te houden (makkelijker dan dit kan niet)
Damn, da's pas logischquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:40 schreef Supersheep het volgende:
Archer
meid, ik heb de vraag niet eens gelezenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:42 schreef BwennieBren het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee meer waarover t gaatpostzegel, kanon, generaals, ik ben t spoor bijster
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
meid, ik heb de vraag niet eens gelezen
en? Blauwe tong?quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:43 schreef geenaam het volgende:
Ik zag laatst een schaap.
Supersheep +1quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:40 schreef Supersheep het volgende:
Archer
Weer een leuke vraag, Nem!quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Supersheep +1
De beste man was overigens Iers en vond de randjes uit in 1854, 14 jaar naar uitvinding van de postzegel.
De hints waren zo gemakkelijk dat ik een nieuwe vraag niet de beste optie vond
Damn, ik kon even niet op het engelse woord komen..quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Supersheep +1
De beste man was overigens Iers en vond de randjes uit in 1854, 14 jaar naar uitvinding van de postzegel.
De hints waren zo gemakkelijk dat ik een nieuwe vraag niet de beste optie vond
Jaja, ik ben op dreefquote:
Laters!quote:En dit lijkt me een prima moment om te gaan slapen, dames en heren! Veel quizplezier nog en ik zie jullie vast morgen wel!(en voor de dames
)
Gewoon... *een*.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:46 schreef wyccie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die hint best cryptisch vond!
Een oude veldslag.. welke? Waterloo, Nieuwpoort?
Wat een zielige schaapjesquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker slapen Asmoquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:46 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Weer een leuke vraag, Nem!
En dit lijkt me een prima moment om te gaan slapen, dames en heren! Veel quizplezier nog en ik zie jullie vast morgen wel!(en voor de dames
)
Sagittariusquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:46 schreef geenaam het volgende:
Damn, ik kon even niet op het engelse woord komen..![]()
Of tussen een nietmachine stoppen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:48 schreef geenaam het volgende:
Weet je wat je niet moet doen. Je tong in een ventilator steken.. Dat doet Auw.
Best.Zodiac.Sign.EVAR!quote:
Dat is dan weer in de astrologie.quote:
Dat valt nog wel mee. Maar moet je eens hard op de nietmachine slaan. Dan gaat het nietje er doorheen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of tussen een nietmachine stoppen.
Ik zou het niet weten. Wel ergens in de tweede helft van het jaar...quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:49 schreef Asmodian het volgende:
Best.Zodiac.Sign.EVAR!
(2x raden in welke maand ik jarig ben)
1. Aprilquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:49 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Best.Zodiac.Sign.EVAR!
(2x raden in welke maand ik jarig ben)
Same here.quote:
joh! hoe wist je dat? opnieuw een openbaring van Asmo's kennis.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:50 schreef Asmodian het volgende:
Boogschutter
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga trouwens ook mijn mandje in. Morgen een drukke dag
Yayquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
joh! hoe wist je dat? opnieuw een openbaring van Asmo's kennis.
Asmo +1!
jajajajaja maar je moet nog blijven want je hebt de vraag goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:52 schreef Asmodian het volgende:
Ram is Maart/April, Steenbok is December/Januari
Dank jequote:
Helemaal juistquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:55 schreef wyccie het volgende:
Radiohead?
ja jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:55 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Helemaal juist
En daarom ga ik dan toch echt nu slapen. Welterusten iedereen!
Wyccie +1
Neeeeen! Nu zal ik mijn karakter nooit weten tenzij ik geld betaal!quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:55 schreef Supersheep het volgende:
Uw grootste behoefte is dat iemand van u houdt om wie het in al uw eerlijkheid (of lompheid) bent. Eerlijkheid is een van uw belangrijkste eigenschappen. Uw behoefte aan kameraadschap is onuitputtelijk. Als je niet aardig tegen u bent, is uw dag niet helemaal goed meer.
Als iemand u ....
De rest van de uitgebreide beschrijving van uw karakter als boogschutter leest u voor ¤ 1.30 => Klik hier
trusten!quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:55 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Helemaal juist
En daarom ga ik dan toch echt nu slapen. Welterusten iedereen!
Wyccie +1
Alles ja, behalve tactloos want dat is ook jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:57 schreef geenaam het volgende:
De belangrijkste eigenschappen van het astrologische teken ram zijn:
-actief -sportief -ondernemend
-tactloos -spontaan -geestdriftig
-agressief -impulsief -moedig
-ongeduldig -egocentrisch -heethoofdig
Welterusten Sheep, lekker schaapjes tellenquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
trusten!![]()
en ik duik ook plat, trusten mensen!![]()
Waarom?quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:59 schreef geenaam het volgende:
Vraag! Ik moet nog een uurtje hier blijven voordat ik wegkan.
krantenwijk lijkt mequote:
U is ook Ram?quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:59 schreef geenaam het volgende:
Om overdag voor je werk fit te zijn moet je je krachten goed verdelen, door afwisselend ontspanning en concentratie te oefenen. Positief denken zal op alle gebieden een gunstige invloed op je hebben. Plan geen grote uitgaven..
Bwennie & Geenaam's Horoschoop voor vandaag.
Ik moet in de ochtend altijd andere mensen blij maken door het dagelijkse nieuws langs te brengen zodat mensen op de hoogte blijven. "Chief news" klinkt wel mooi maar ben eigenlijk gewoon krantenbezorger.quote:
BB +1quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:02 schreef BwennieBren het volgende:
Avocado
De gezelligste zijn dat toch?quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:01 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
U is ook Ram?Wat zijn wel leuk he geenaam
NRC is ook in de morgen..quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:03 schreef wyccie het volgende:
Dan breng ik liever de NRC rond. Ik zou dat nooit kunnen, zo vroeg opstaan. Knap hoor.
[..]
BB +1
Neeeehhhh, dat kan niet waar zijn....quote:
ab-so-lutelyquote:
NRC is in de middag en de ochtend. NRC Next is dat geloof ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Neeeehhhh, dat kan niet waar zijn....Maar het is toch een middagkrant? Krijgen ze die dan gewoon een dag later? Da's sneu. Oud nieuws.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:07 schreef wyccie het volgende:
Of nee, hallucineren!!!
geenaam +1quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:10 schreef geenaam het volgende:
Reese Witherspoon toch?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 04:11 schreef BwennieBren het volgende:
ik moet naar bed van mijn dochter
Zal wel lukken. Tot morgenquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:50 schreef Soempie het volgende:
Asmodian - 427 punten
Wanneer gaat die puntenlijst op 0?!![]()
Maargoed, tot morgen. Quiz ze![]()
![]()
Hoef ik verder niets meer aan toe te voegenquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goedemorgen.
Ik wil nog even melden dat ik het zaterdag erg gezellig vond.![]()
Mensen die foto's hebben van zaterdag (Nem, As, Daf volgens mij??), als je tijd te veel hebt mag je ze wel even naar me mailen. Vind ik wel leuk.
Bedankt lieve mensen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 | # Run every morning with cron - after about 7am Eastern ######################################################## use Time::ParseDate; use Time::CTime; use LWP::Simple; # Where do you want the image put? $dir="/usr/local/etc/httpd/htdocs/Dilbert"; # $dir = "c:/httpd/htdocs/Dilbert"; $location ="$dir/dilbert.gif"; $_ = get("http://www.unitedmedia.com/comics/dilbert/index.html"); # These next 4 lines will change every time they change the # page layout on the Dilbert site. Check back on my web site # if things suddenly stop working s/^.*strip_left\.gif//s; s/^.*?HREF=\"//s; s/\">.*$//s; $line = "http://www.unitedmedia.com" . $_; # Back up yesterday's image: # get the number open (ID,"$dir/id"); $id=<ID>; close ID; $id++; $id=~s/\n$//; `mv $location $dir/dilbert.$id.gif`; # If you're using this on NT, you may want to replace 'mv' # with 'move'. open (ID,">$dir/id"); print ID "$id"; close ID; # Now get the actual image $_ = get($line); open (FILE, ">$location"); binmode FILE; # Important for NT print FILE; close FILE; # Now I want to update the index.html file open (FILE, "$dir/index.html"); @index=<FILE>; close FILE; $yesterday = parsedate('yesterday'); $printdate = strftime('%a, %b %d', localtime($yesterday)); open (FILE, ">$dir/index.html"); for (@index) { if (/INSERT HERE/) { print FILE "$_"; print FILE "<td><a href=\"dilbert.$id.gif\">$printdate</a></td>\n"; if (($id % 5) == 0) {print FILE "</tr><tr>\n"} } else {print FILE "$_"}; } # End for close FILE; # Start with an index.html file containing ... # <table border><tr> # <!-- INSERT HERE --> # </tr></table> # ... # And whatever else you want on the page. |
Yahoo?quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:27 schreef Berkery het volgende:
Welk bedrijf werd in 1994 opgericht door de studenten David Filo en Jerry Yang?
Eigenlijk 'Yahoo!', maar daar doe ik niet moeilijk overquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:40 schreef Berkery het volgende:
[..]
Eigenlijk 'Yahoo!', maar daar doe ik niet moeilijk over![]()
wimbo + 1
quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:01 schreef wimbo het volgende:
tandarts
serieus tandarts? k vond t nogal cliché, dus ik denk ik vul m in.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:18 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
![]()
wimbo +1
Over inspiratie gesproken, zojuist van terug
Die weet mijn 6 jaar oude broertje zelfs nog..quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:39 schreef wimbo het volgende:
[..]
serieus tandarts? k vond t nogal cliché, dus ik denk ik vul m in.
Ow ja, een nieuwe vraag:
Wat is de naam van de 16e president van de USA, en ook de naam van een automerk?![]()
dartfanaat +1quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:44 schreef dartfanaat het volgende:
Lincoln
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:56 schreef AntonDingeman het volgende:
Trump?
Had k al gelezen, heb ook nix opgezocht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:52 schreef geenaam het volgende:
Maar Wimbo, mag ik je dan als eerste welkom heten in de AKQ. Lees de OP even. Belangrijk is dat opzoeken verboden is en natuurlijk moet je even luisteren naar het "prachtige" nummer Eisbär van Grauzone. Veel quizplezier..
Ik bedoelde er ook niks mee hoor..quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:00 schreef wimbo het volgende:
[..]
Had k al gelezen, heb ook nix opgezocht.
Vorige week n url-riddle gespeeld waarin die naam voorkomt.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:01 schreef Herr_Munk het volgende:
Bob Dole? of was dat een veteraan?
quote:
Nee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:19 schreef dartfanaat het volgende:
Was dat Elizabeth Dole?
Jammer, dan laat ik deze verder aan anderen over.quote:
Ik wel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:35 schreef AntonDingeman het volgende:
geen idee
Heel erg geslaagdquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:12 schreef DeSiever het volgende:
Hoe was de meet dan? Dat was toch afgelopen zaterdag of is het niet door gegaan?
Ik, Asmo, Stanley_Climbfall, Dartfanaat, ChrisJX, MaJo, Iamredleader, Daf, Neleos en 2 burgers(nu zit ik echt hard te denken of ik niemand vergeetquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:30 schreef DeSiever het volgende:
Kun je wat meer vertellen of geen zin in? Wie waren er allemaal?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:51 schreef Tinuviel het volgende:
Hallo de ene burger ben ik, wel een fokker, alleen wat minder actief de tijd voor de meet. Maak het nu weer helemaal goed.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:51 schreef Tinuviel het volgende:
Hallo de ene burger ben ik, wel een fokker, alleen wat minder actief de tijd voor de meet. Maak het nu weer helemaal goed.
Volgens mij waren er 3 burgers.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik, Asmo, Stanley_Climbfall, Dartfanaat, ChrisJX, MaJo, Iamredleader, Daf, Neleos en 2 burgers(nu zit ik echt hard te denken of ik niemand vergeet)
Eerst gezellie in de Irish pub gezeten, wat gegeten en gequizzed. Daar naar Asmo's huisje en wat verder gedronken, gelachen en gequizzed en uiteindelijk nog even naar een lokale kroeg.
Er is Eisbär gezongen en whiskey gedronken![]()
Een zeer geslaagde avond dus. Allemaal hele fijne mensen![]()
non-fokkersquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:57 schreef AntonDingeman het volgende:
"burger"?
Miriam en Marco waren dacht ik de enige 2 toch?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:57 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Volgens mij waren er 3 burgers.
En het was zeker een geslaagde avond met allemaal heel fijne mensen
Dan moet je onderaan op REAGEER drukken in plaats van het kleine vak onder te gebruiken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:14 schreef Tinuviel het volgende:
Hoi Dartfanaat, Nembrionic en BwennieBren. Wilde ook zo'n smiley posten, maar kon ze niet vinden.
Hoi Tinufiel, Als je op "reageer" drukt zie je ze allemaal en een zwaaismiley is een dubbele punt met een hoofdletter W erachterquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:14 schreef Tinuviel het volgende:
Hoi Dartfanaat, Nembrionic en BwennieBren. Wilde ook zo'n smiley posten, maar kon ze niet vinden.
Zelfde vraag, geen antwoord. Er is ook geen hint. Dat zou wellicht helpenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:16 schreef Tinuviel het volgende:
Ontopic: Zijn we nog steeds bij dezelfde vraag? Niemand die er het antwoord op weet?
Neenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:17 schreef macondo het volgende:
[..]
"Nog niet" ? Er zijn toch geen oude filmrolletjes in het spel hier??
dank jequote:Op maandag 28 augustus 2006 15:17 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hoi Tinufiel, Als je op "reageer" drukt zie je ze allemaal en een zwaaismiley is een dubbele punt met een hoofdletter W erachter
AntonDingeman +1quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:25 schreef AntonDingeman het volgende:
rijping, heet het ook wel trouwens.
quote:
1. goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:08 schreef macondo het volgende:
Quaker, Equate?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:12 schreef macondo het volgende:
quakes?
Yeahquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ik reken hem goed maar het moet gewoon "quake" zijn. Lees de zin nu nog eens
Macondo +1
Uiteraardquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:36 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Gabriel Garçia Marquez?
Klopt, het is alleen het Estisch, in plaats van het Ests.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:43 schreef macondo het volgende:
Fins, Hongaars, Ests, Baskisch?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:54 schreef Jajong het volgende:
syrie?
Het is een islamitisch land, maar je kunt het ze eens voorstellen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:57 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Het lijkt wel de vlag van de cliniclowns, er moeten alleen nog twee ogen boven...
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:01 schreef dolle_hond het volgende:
centraal afrikaanse republiek?
Algerije, Iran, Pakistanquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:07 schreef Berkery het volgende:
Algerije?
Afrikaans, Islamitisch? In 1981 werd de slavernij er officieel afgeschaft. Grenst aan zee.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:10 schreef Jajong het volgende:
Moldavie?
Dolle Hond +1quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:13 schreef dolle_hond het volgende:
mauretanie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |