quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuke contaminatie gebruikt hij steeds: "Een matenaaierijstreek"
Het is matennaaierij of een rotstreek Eggie...
Wij noemen het ADV trouwens Arbeids Duur Verkorting.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:32 schreef Springveertje het volgende:
Sabrina over ADV (moet ATV zijn!): "Egbert? Het is toch Alpha Delta, Victor?" Egbert: "Nee Arbeids Tijd Verkorting!"
Jawel, maar ze hadden duidelijk een T gezegt, vond het wel grappig......ADV bestaat ook iddquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij noemen het ADV trouwens Arbeids Duur Verkorting.Dus het bestaat wel
die uitdrukking bestaat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 05:18 schreef dl3b het volgende:
Mo en Sab in de princessenkamer: " ".
Ik geloof mijn oren niet...
Ze blijft me verbazenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Sabrina die haar nieuwe vriendje nog niet aan haar vader wil voorstellen:
"Pap, dit is iemand van de SRV, die komt de verwarming repareren."![]()
![]()
Voor de volledigheid: dat was Mootjequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:12 schreef gekding het volgende:
Een van de zusjes samen met marlies terwijl ze hun vaas aan het bewonderen zijn.
"ik vind het zielig voor die vaas" ja zegt marlies ook nog heel schaapachtig.
nee, das juist de reden om het wel te kijkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Door die opmerkingen zou je haast BB gaan kijken
Dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, das juist de reden om het wel te kijken
Was je toen al wakkerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
vanochtend las ik toch echt om er niet naar te kijken anders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |