Ik hoop juist dat ze vroeg dronken zijn en niet zoals vorige week. Moet zaterdag ook werken en vorige week is het me niet goed bevallen een hele nacht ervoor op te blijven...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zal idd pas na twaalven zijn, denk ik, ze moeten eerst dronken worden heh![]()
Wat een slechte invloed heeft hij eigenlijk op haar....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:16 schreef Day het volgende:
[..]
Die wallen heeft ze eigenlijk al sinds het bezoek van Rob.
Dat moest snel mee naar binnen want ze moesten de lounche verlaten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:18 schreef arneaux het volgende:
Wat was er nou met het schaakspel?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:22 schreef Addi het volgende:
[..]
Dat moest snel mee naar binnen want ze moesten de lounche verlaten.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:18 schreef Bigblahbla het volgende:
op het bb scherm stond met grote letters schaakbord laten staan
Het dansfeestje begon pas om 10 uur in de avond en was na 2 uur afgelopen,althans toen stopte BB de muziek.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:20 schreef Nostalgist het volgende:
Het zal wel weer om een uur of negen beginnen, vermoed ik.....Ze hebben al gegeten, toch ?
Zijn laatste woorden : Je bent echt een lieve meid.... Het kwam er niet echt geloofwaardig uit....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:20 schreef Day het volgende:
Zo Eggie, daar heb je je goed uitgeluld.
Neem er nog 1!![]()
Hij rende net weer weg, toen er NU lounge verlaten stond. Hij is bang voor BB. Heeft hij het programma teveel gezien ??quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:22 schreef arneaux het volgende:
Het is ook voor Egbert zelf beter als hij maandag vertrekt heb ik t idee.
quote:
Als je over de taalfouten van de bewoners gaat vallen heb je 24 uur per etmaal werk!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuke contaminatie gebruikt hij steeds: "Een matenaaierijstreek"
Het is matennaaierij of een rotstreek Eggie...
Rik maakt zelfs van een vrouw een travo.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heeft ze zichzelf zo toegetakeld of heeft Rik zitten prutsen?
ik vind marlies steeds leuker worden eigenlijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:37 schreef Marrije het volgende:
Marlies ziet er vandaag wel erg slecht uit![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Rik maakt zelfs van een vrouw een travo.....![]()
Rik deed zijn best maar er viel niets meer van te makenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heeft ze zichzelf zo toegetakeld of heeft Rik zitten prutsen?
Dat ben ik niet met je eens maar liefde maakt blind waarschijnlijk, ik doelde op het uiterlijk, ze ziet er vandaag wel erg slecht uit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:40 schreef Bigblahbla het volgende:
[..]
ik vind marlies steeds leuker worden eigenlijk
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens maar liefde maakt blind waarschijnlijk, ik doelde op het uiterlijk, ze ziet er vandaag wel erg slecht uit.
Ze hebben allemaal over de jokers en de nominaties gesproken en ook mèt elkaar,daar is Egbert heus niet alleen schuldig aan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Egbert blijft maar liegen dat hij niet heeft geprobeerd zijn wil aan te dringen op anderen.
Wat hij zegt, de waarheid komt wel uit, maandag exit. Kan hij alles rustig terugkijken en op FOK! komen.
Vanavond aquarellen?quote:
heb meerdere cursussen gevolgd en het juiste werkwoord is aquarelleren, probeer dat maar is zonder stotteren te vervoegen.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:46 schreef arneaux het volgende:
Zo het eerste filmpje is weer af.
ja vin ik ook, eruit met hem, dan kan er eindelijk eens gefeest worden met michelinequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:00 schreef Addi het volgende:
Sem is een negatieveling die steeds weer de pret weet te bederven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |