Zeik niet, school is leuk. Dat zul je later wel merken als je (ooit) aan het werk gaat. Dat is nog meer ellende maar dan met minder vrijquote:
ik hoop niet dat je gelijk hebt. dan kan ik nu beter al meteen een kogel door m'n kop knallenquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:02 schreef Lod het volgende:
[..]
Zeik niet, school is leuk. Dat zul je later wel merken als je (ooit) aan het werk gaat. Dat is nog meer ellende maar dan met minder vrij
Misschien een stomme vraag, maar waarom doe je dat werk wat je nu doet, als je het zo saai vind?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:08 schreef AcidBurner het volgende:
* AcidBurner zegt : wacht tot je elke dag mag gaan werken ...
je bent nu beter af kids![]()
Ja maar jij doet VWO. Nerd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:11 schreef EvilWasp het volgende:
Ik hoef pas over een week.
AHAHAHAHAHA OMGZ0RZ NERD.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:12 schreef Ricky_ het volgende:
Oh wacht, ik ook.
Je hebt zeker de afdruk van de schoen van je leraar nog steeds in je toges staan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:31 schreef BobbyB het volgende:
Ben blij dat ik van school af ben!
Dat had je beter kunnen doen toen je nog elke dag met Aft zat te ctf'en:>quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:05 schreef benchMarc het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je gelijk hebt. dan kan ik nu beter al meteen een kogel door m'n kop knallen
Ik moet denken aan DirkJan "We laten de kinderen zelf een naam verzinnen"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |