Zeik niet, school is leuk. Dat zul je later wel merken als je (ooit) aan het werk gaat. Dat is nog meer ellende maar dan met minder vrijquote:
ik hoop niet dat je gelijk hebt. dan kan ik nu beter al meteen een kogel door m'n kop knallenquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:02 schreef Lod het volgende:
[..]
Zeik niet, school is leuk. Dat zul je later wel merken als je (ooit) aan het werk gaat. Dat is nog meer ellende maar dan met minder vrij
Misschien een stomme vraag, maar waarom doe je dat werk wat je nu doet, als je het zo saai vind?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:08 schreef AcidBurner het volgende:
* AcidBurner zegt : wacht tot je elke dag mag gaan werken ...
je bent nu beter af kids![]()
Ja maar jij doet VWO. Nerd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:11 schreef EvilWasp het volgende:
Ik hoef pas over een week.
AHAHAHAHAHA OMGZ0RZ NERD.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:12 schreef Ricky_ het volgende:
Oh wacht, ik ook.
Je hebt zeker de afdruk van de schoen van je leraar nog steeds in je toges staan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:31 schreef BobbyB het volgende:
Ben blij dat ik van school af ben!
Dat had je beter kunnen doen toen je nog elke dag met Aft zat te ctf'en:>quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:05 schreef benchMarc het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je gelijk hebt. dan kan ik nu beter al meteen een kogel door m'n kop knallen
Ik moet denken aan DirkJan "We laten de kinderen zelf een naam verzinnen"quote:
Jij woont toch in zwijndrecht? Welke opleiding ga je doen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:03 schreef renz0r het volgende:
Deze week introweek van de hogeschool. Wel leuk opzich
Volgende week beginnen de lessen
En hoe was het op school vandaag?quote:
Hahahaha oh manquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:22 schreef Sebash het volgende:
[..]
Dat had je beter kunnen doen toen je nog elke dag met Aft zat te ctf'en:>
TÐC![]()
Geen les gehadquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:38 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
En hoe was het op school vandaag?
nee hoor!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:07 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Games doen me alleen nu niet meer zoveel, helaasch.
Mij ook niet meer, gamen is ook verleden tijd voor mij.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:07 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Hahahaha oh manTÐC, good old times
Nostalgie
Games doen me alleen nu niet meer zoveel, helaasch.
Wie ben jij dan? (m'n geheugen is niet super door al dat op school zitten)
Deze?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:26 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik moet denken aan DirkJan "We laten de kinderen zelf een naam verzinnen"![]()
Jij begint vroeg dit jaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:32 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ben ik even blij dat ik nog tot februari heb.
ik las dus "Zonder school waren we negers"quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:40 schreef Sjizzel het volgende:
Zonder school waren we nergens.
Komt op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:59 schreef SamStar het volgende:
[..]
ik las dus "Zonder school waren we negers"
quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:02 schreef Lod het volgende:
[..]
Zeik niet, school is leuk. Dat zul je later wel merken als je (ooit) aan het werk gaat. Dat is nog meer ellende maar dan met minder vrij
Werken is een keuze.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:42 schreef Topmaat het volgende:
School was bijna altijd leuk. Bijna nooit met tegenzin naar school gegaan. Werken is bagger
Ik zou niet durven, straks loop ik nog aids op.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:58 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hey niet focken met negers, wigger
focken != fucken. Tijd voor wat negerslangquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, straks loop ik nog aids op.
hahah ja joh, ik ben lekker serieusquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:05 schreef Chriz2k het volgende:
Im jus' playin' ya homie, no spang.
[insert ORLY uil die je niet meer mag posten]quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:06 schreef Nawien het volgende:
[..]
hahah ja joh, ik ben lekker serieus![]()
Werken is bagger? Hmpf, veel succes dan verder tot je 65equote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:42 schreef Topmaat het volgende:
School was bijna altijd leuk. Bijna nooit met tegenzin naar school gegaan. Werken is bagger
*ziet voor zichquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[insert ORLY uil die je niet meer mag posten]
To je 65e? Onzin, je kan altijd nog de criminalitait in. Krijg je een reisje naar Tunesie cadeau : CDA boos over snoepreisje kansloze jeugdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:13 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Werken is bagger? Hmpf, veel succes dan verder tot je 65e
Ja nou, bagger... iig niet zo leuk als school. Ik ga denk ik ook eerst nog een jaartje werken en dan nog een andere opleiding doen. Als ik dat dan nog zie zitten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:13 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Werken is bagger? Hmpf, veel succes dan verder tot je 65e
Gij kriet van de week nog van mij wa te heure.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:28 schreef bartvanderzanden het volgende:
benchmarc is a wanker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |