Hoezo? Hij had tenminste een weerwoord... Had zijn zaakjes voorbereid, en leende zich niet voor het losse floddergedoe van Van Gelder... Interviewtechnisch gezien een pluim voor vd Herikquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net gadaan en me dood geërgerd aan van den Herik. Het ligt aan iedereen behalve aan hem.
Herkansingen he, nog 2 daagjes van mn zomervakantie zeg maar...quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu al? hoe lang ben je al bezig dan?
Een wat.quote:
quote:
Semih, vrouwen-onderdrukker in BBquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:29 schreef popolon het volgende:
Een wat.
Maar goed, ik ben dan wel zo dat ik haar wat te drinken breng.
kwam er ook net achter....quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[url=Tsja]Semih, vrouwen-onderdrukker in BB[/url]
Shit ik mis weer wat.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Semih, vrouwen-onderdrukker in BB
vanzelfsprekendquote:
Minder erg als die racistische Etienne die in BB zit met zijn Lonsdale truien en zijn Hollands Pride ideeen.quote:
op dat moment zat ik gister op een verjaardag, de rest van het weekend geen internet thuis, vandaag maar weer eens dreigen bij upcquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:11 schreef DIGGER het volgende:
Waar is Pascalheister als je hem nodig hebt he?
Vertel mij watquote:
Ik kwam daardoor in de file terechtquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Vertel mij watAltijd als ik net een minuut op de fiets zit
![]()
Goeiemorgen trouwens.
Ik moet er zo ook doorheen... Paraplu in de aanslagquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Vertel mij watAltijd als ik net een minuut op de fiets zit
![]()
Goeiemorgen trouwens.
Mijn paraplu kon de wind niet echt aan op de fietsquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik moet er zo ook doorheen... Paraplu in de aanslag.
* Da_Sandman is naar Tilburg. Duim voor me!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |