quote:Op zondag 14 januari 2007 18:50 schreef Lienekien het volgende:
Dat heeft Senesta al gedaan.
dít noem jij een onderbouwing?quote:Tsja maar bashen van katten en hun eigenaren is niet gewenst in F&F.
Het slotje blijft.
onderbouwing?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind dit een zinloze discussie.
Ik had het ook graag gelaten bij mijn pluim voor Senesta.quote:
Hoi,quote:Op zondag 14 januari 2007 17:41 schreef kanaiken het volgende:
Senesta, een schopje naar KLB is dan een ideale oplossing, als het feit dat hij in F&F staat het probleem vormt.
De topictitel is slecht en de OP is niets, zo kan ik hem niet verplaatsenquote:Op zondag 14 januari 2007 18:32 schreef Isdatzo het volgende:
en eventueel een topic-titel verandering.
beetje matig vind ik dit hoor.
quote:Op zondag 14 januari 2007 18:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
dít noem jij een onderbouwing?
nou ja zeg
er werd helemaal niemand gebashd daar.. misschien toch nog een keertje kijken?
iemand anders' argument jatten wat dan ook kant nog wal raakt![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:03 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Inderdaad. Geen wonder dat werkschuw tuig liever katten dan honden hebben. Anders kom je niet meer rond op overheidskosten.
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:01 schreef -skippybal- het volgende:
Ohja, en dat volk moet ook maar eens belasting betalenm voor dat tuig!!
I rest my casequote:Op zondag 14 januari 2007 16:13 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En daar hebben we weer het beeld van het bierzuipende kampvolk dat te beroerd is om te werken, en daarmee gelijk 80% van de eigenaren mee getypeerd.
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:28 schreef Tally het volgende:
Ik vind dat er wel wat beter gekeken mag worden in topics..
En niet het ene sluiten omdat er gebasht word..
En dat er wat meer posts die niet van toepassing zijn verwijderd worden..
Nee mop..quote:Op zondag 14 januari 2007 19:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld?
Je bedoeld dat ik had moeten editen en het topic open had moeten laten?
Sorryquote:Op zondag 14 januari 2007 19:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee mop..
Ging me niet om het topic wat er hierboven genoemt word
Gaat om een topic wat nog open is..
Posts verwijderen doen we alleen in het alleruiterste geval, ik vind ze ook weer niet zo dat ik ze moet editten, ik heb het topic even doorgelezen ik houd hem in de gaten.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:41 schreef Tally het volgende:
Als ik kijk naar het topic van het bengaalse ras..
Iemand wil trots vertellen over zijn kat..
Heeft er informatie over opgezocht en daarin geplaatst..
Er word meteen een foto van een ander soort ingeplakt omdat die user het bengaalse ras niet mooi vind..
Ja en? Moet je niet komen in het topic..
Er staan wat over en weer posts van de user naar Vivi toe wat ook niets toevoegd aan het topic zelf..
Door een admin word er gezeken over de plaatjes die zogenaamd in 1 posts moet terwijl er over de rest niets gezegd word..
Terwijl door de TS gevraagd word om de niet van toepassing posts te verwijderen..
Ik vind het jammer dat het de kans heeft op een bashtopic want ik vind het namelijk wel interessant..
En ik denk dat er meerdere zijn..
Ik vind het erg jammer.. Dit is namelijk niet het eerste topic wat zo zou kunnen eindigen..
Maar dit keer wilde ik er iets van zeggen
we zitten hier op fok.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:25 schreef senesta het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
I rest my case![]()
Ik denk dat hiermee de discussie ook wel klaar is?
Je kunt uiteraard je 'eigen' centrale topic maken, waarin jij gewoon zo nu en dan wat dieren post.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:16 schreef TechXP het volgende:
[..]
Het gaat om dieren die de dupe zijn geworden van de mensen en nu een beter tehuis zoeken. Zoals dieren die gebruikt zijn om proeven op te doen, huisdieren die ter euthanasie aangeboden worden omdat men er op uitgekeken zijn e.d. Maar ik maak dan wel een los topic van wat dieren die nu een tehuis zoeken.
Geen ideequote:Op maandag 15 januari 2007 04:23 schreef eBay het volgende:
Een vraag over een kat.
http://www.2and2.net/Uploads/Images/foto2.1.jpg
Is het gebruikelijk dat de twee grote voortanden op deze wijze zichtbaar zijn ?
Als de kat er geen last van heeft, is er niks aan de hand.quote:Op maandag 15 januari 2007 04:23 schreef eBay het volgende:
Een vraag over een kat.
http://www.2and2.net/Uploads/Images/foto2.1.jpg
Is het gebruikelijk dat de twee grote voortanden op deze wijze zichtbaar zijn ?
Mijn Bea heeft dat ook, is geen probleem hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 09:06 schreef Tally het volgende:
Die van mij heeft dat ook zo..
En de dierenarts heeft dr al een paar keer nagekeken en zegt dat ze er goed uit ziet..
Dus ik neem aan van wel!
Uit de F&F FAQ:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:24 schreef KD-fotografie het volgende:
Even een vraagje, kan ik hier ook ergens een soort van advertentie plaatsen voor de verkoop van een slang en 2 terraria?
En de 2 terraria kun je gewoon in Vraag & Aanbod kwijtquote:Dierenhandel is NIET toegestaan, niet hier en in V&A ook niet.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:45 schreef KD-fotografie het volgende:
ok, dank je wel!!
De topicstarter is een kloonquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:33 schreef Gripper het volgende:
Waarom is dat topic over die poezendief gesloten? Het leek wel geloofwaardig....
quote:[quote]Op vrijdag 9 februari 2007 15:22 schreef Babygirl het volgende:
Oke Qwea je bent duidelijk....
Wat mij betreft kan dit topic op slot.
Ik ben wel heel benieuwd naar de beweegredenen van TS m.b.t wel een castratie, en geen gedragsdeskundige. En nee,ik ben niet aan het zuigen. Ik vind dat TS dom bezig is. TS heeft over zich hene laten lopen door de hond, en ipv de hond weer op het goeie pad te zetten doet ze hem wegquote:Dus omdat jij je hond weg hebt gedaan,en blijkbaar mijn mening je niet aanstaat moet het topic dicht?
Tss,had hem dan niet eens geopend. Wel advies willen,maar zodra er commentaar komt de makkelijkste weg nemen
leg nou eens uit waarom je die arme frodo wel hebt laten castreren,maar niet naar een gedragstherapeut hebt gedaan.
Met als gevolg dat je nu je hond kwijt bent
Oke, ik heb hem weer open gegooid.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:34 schreef Qwea het volgende:
Hoi, ik kom even zeiken ;
Senesta, waarom zit dat topic van die jack russel op slot? TS wil wel de lusten maar niet de lasten. TS opent een topic erover omdat het hondje niet doet wat zij wil,TS krijgt advies,gooit het in de wind en laat de hond toch castreren. Dan krijgt TS commentaar wat haar niet aanstaat en vraagt ze om een slotjeTerwijl bij mijn weten slotjes verzoeken enkel in V&A gehonoreerd worden
De post die ik klaar had toen jij hem op slot deed :
[..]
[..]
Ik ben wel heel benieuwd naar de beweegredenen van TS m.b.t wel een castratie, en geen gedragsdeskundige. En nee,ik ben niet aan het zuigen. Ik vind dat TS dom bezig is. TS heeft over zich hene laten lopen door de hond, en ipv de hond weer op het goeie pad te zetten doet ze hem weg![]()
![]()
Ik heb niet de intentie om TS te bashenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Oke, ik heb hem weer open gegooid.
Ik was van mening dat alles wel gezegd was.
Ik kijk het even aan![]()
Ik denk dat de kwaliteit van de mod's gewoon stukken beter is hierquote:Op donderdag 21 december 2006 18:37 schreef SHE het volgende:
F&F 'ers zijn de allerliefste
In geen enkel subforum is het FB topic zo schattig als hier![]()
Baaah leintjeuhquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een mogelijk ranzige foto geplaatst in Eigen paard deel 6 Als een van de lezers of een mod m te smerig vind, mag ie van mij ook achter een linkje. Ik weet alleen niet hoe dat moet.
Zet die FAQ voor vermiste dieren in een gesloten topic en voeg een linkje naar dat gesloten topic bij de huidige FAQquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:43 schreef SHE het volgende:
Ik heb een pleurishekel aan nog meer sticky's
maarrrrrrr er kan natuurlijk wel een mooi centraal topic voor komen.
Potverdikke fietsmans, dat is weer een goed idee!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zet die FAQ voor vermiste dieren in een gesloten topic en voeg een linkje naar dat gesloten topic bij de huidige FAQOf je zet het op de wiki neer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |