Daar reageerde ik net op in het caviatopicquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:41 schreef senesta het volgende:
Fijn!
Zeg ijsmeis, ik ben wel benieuwd, als ik een topicreport doe, komt er dan alleen bij jullie een berichtje of hoe werkt dat?
Nou nee, alle modjes kunnen hem zien, maar gastmodden gebeurt niet zo vaak.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:00 schreef senesta het volgende:
heb ik ook al gedaan.
Komt zo'n report alleen bij de f&fmods?
Nieuwsgierigheidquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:46 schreef senesta het volgende:
oooh oke, dank je wel!
Ik vroeg het me af![]()
Ha ha, tja en daar is maar één oplossing voor..quote:
En die is? Modje wordenquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha, tja en daar is maar één oplossing voor..![]()
Jawel hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:02 schreef senesta het volgende:
Hmm oke jouw oplossing is wel heel grondig ja.
Maar ik vraag er meestal op los.
Bevalt het modje zijn trouwens?
Het gaat toch ook prima allemaal?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik vind het nog steeds leuk dus jullie zijn voorlopig nog niet van me af
.
Daaromquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Het gaat toch ook prima allemaal?
Discussie's en meningsverschillen hou je overal.
Heel misschien hierquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waar is het dierendag topic ?![]()
![]()
quote:
Niet eensquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Ik dacht dat je een grapje maakte
![]()
.
Verzin maar ietsquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:51 schreef senesta het volgende:
Ah jullie zijn er nog wel!
Nou ja word wel weer tijd voor een lekkere discussie of zo hoor, het word bijna saai![]()
Yesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een klein vraagje :
Mag deze TT wat aangepast worden in bijv. Zomer én Herfst
(of iets dergelijks) Het grote bloemen en planten in eigen tuin *deel 7* Zomer n Herfst!
ik wil ook nog wat doenquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Verzin maar iets. Open een kuttopic, gooi ik hem slot en dan mag jij hier boos komen doen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |