Ze doen het goedquote:Op maandag 6 november 2006 15:38 schreef ymme het volgende:
Wat een relax sfeertje hier eigenlijk.
Toppie mods hier
Ga eens op zoek naar sites van initiatieven/stichtingen die honden herplaatsen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:37 schreef Poncho het volgende:
Hoi,
Ik moet helaas met pijn in mijn hart mijn hond wegdoen. Aangezien ik hem niet in een asiel wil proppen, zoek ik een fokker die mijn hond een goed huisje kan geven. Is het mogelijk om een topic te zetten met info over mijn menneke zodat iemand hem misschien een kei goed huisje kan geven, of is dit helemaal niet mogelijk?
Mijn dank is groot.
Momentje, dan maak ik even een topic.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:56 schreef Qwea het volgende:
Hey poncho? Wat voor hond is het? Ik en vriendlief willen wel graag een hond. Maar wat ons er erg van weerhoud is dat we beide overdag niet thuis zijn. En dat vind ik keizielig.
Toch ben ik wel gewoon nieuwsgierig
Daar zijn we al druk mee bezigquote:Op zondag 26 november 2006 00:02 schreef inkie1010 het volgende:
Misschien een leuk idee om net als vorig jaar weer een huisdier van het jaar verkiezing te houden?
Oh ja! Ik wilde hier gisteren op reageren, maar FOK! werkte weer eens niet mee.quote:Op zondag 26 november 2006 21:33 schreef senesta het volgende:
Is dat in dezelfde lijn als de fok! awards?
Dat je iemand kunt nomineren?
Ja, het werd tijd: Hallo :{quote:Op donderdag 30 november 2006 16:49 schreef SHE het volgende:
Ik stel voor dat iemand een kut topic opent
Ik heb wel eens een mod zien baggeren maar ditquote:Op donderdag 30 november 2006 16:51 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een rare users komen er op af![]()
.
Maar het is allemaal maar een geintje!quote:Op donderdag 30 november 2006 17:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een mod zien baggeren maar dit![]()
Een kangoeroe?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja ik heb nog een kangoeroe die ik graag lang koppie-onder wil douwen!
skippy22quote:Op donderdag 30 november 2006 19:24 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:13 schreef Verbal het volgende:
Komt er nog een F&F-huisdierenverkiezing dit jaar?
V.
Ah, mooi. Want Pjotr en Moby moeten gewoon #1 worden dit jaarquote:Op donderdag 30 november 2006 22:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Even vanaf hier lezen: Feedback Flora & Fauna
Ik zou niet weten waarom een animated gif niet zou mogen (zolang er niet vals wordt gespeeld dat de regel 2 foto's bijvoorbeeld zou zijn en dat er gewoonweg een animated gif wordt geplaatst waarin tussen 5 foto's wordt gewisseld, maar dat snap je denk ik wel).quote:Op donderdag 30 november 2006 22:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ah, mooi. Want Pjotr en Moby moeten gewoon #1 worden dit jaar
Het zou leuk zijn als we meer dan 1 foto mochten plaatsen per dier. Of misschien een animated gif?
V.
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:04 schreef ijsmeis het volgende:
Nog niet. Dit jaar komt ie ook niet. We zitten immers bijna in het nieuwe jaar.
Maar begin volgend jaar (wat klinkt het lang eigenlijk) komt ie.
Nope, helaas, maar hij geldt wel gewoon voor dit jaarquote:
ja, goed uitgeluld zoquote:Op woensdag 6 december 2006 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nope, helaas, maar hij geldt wel gewoon voor dit jaar.
Stel, er wordt nog een megacuteliefschattig poesje geboren, de 31e. Dan kan ie nog meedingen.
Lul ik me er zo een beetje uit![]()
?
Nee, het komt doordat er nu heel veel prijsvragen lopen over het gehele forum (kijk maar eens wat rond) waardoor de PR het gewoonweg druk heeft. Maar ze zijn ons niet vergeten!
neehoor, niet in F&Fquote:Op woensdag 6 december 2006 15:09 schreef senesta het volgende:
dus in 2007 ben je winnaar van 2006?
Hmm en als je gaat pronken zeggen ze: zooooo vorig jaar![]()
Dan zeg ik "donder eens even op, wil jequote:Op woensdag 6 december 2006 15:09 schreef senesta het volgende:
dus in 2007 ben je winnaar van 2006?
Hmm en als je gaat pronken zeggen ze: zooooo vorig jaar![]()
precies, pak ze aanquote:Op woensdag 6 december 2006 15:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zeg ik "donder eens even op, wil je".
Potverdikkie. Beetje de winnaars belachelijk maken. Kom nou
.
nouja, het is wel een beetje raar omdat het begin van 2007 eik geen 2006 is, vind ik. Maar ik snap het wel, met al die andere prijsvragen.quote:Ben ik de enige die het niet raar vind dat de diertjes van 2006 ook aan het eind van 2006 (of dus in het begin van 2007, aangezien dat ook het eind van 2006 is) worden gekozen![]()
?
De oscars worden ook niet op 1 januri 2007 uitgereikt voor 2007.... niets raars aan hoor..quote:Op woensdag 6 december 2006 15:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zeg ik "donder eens even op, wil je".
Potverdikkie. Beetje de winnaars belachelijk maken. Kom nou
.
Ben ik de enige die het niet raar vind dat de diertjes van 2006 ook aan het eind van 2006 (of dus in het begin van 2007, aangezien dat ook het eind van 2006 is) worden gekozen![]()
?
Sterker nog, die worden pas in 2008 uitgereikt. De Oscars van 2006 worden rond maart 2007 uitgereikt. (niet dat het wat mij betreft zo lang hoeft te duren, maar IJsmeis heeft dus een punt).quote:Op woensdag 6 december 2006 15:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De oscars worden ook niet op 1 januri 2007 uitgereikt voor 2007....
Precies. Ik heb hier een konijn zitten met een operatiewond van bijna 15 centimeter in zijn buik na het weghalen van een tumor, en een beschadigd oog (tijdens het bijkomen uit de narcose gebeurd)... Ik wil wèl dat Moby zijn bekroning nog meemaakt.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Het moet niet té lang gaan duren natuurlijk, ook in het belang van ons vee.
Wacht maar tot ik straks de foto's plaatsquote:Op woensdag 6 december 2006 16:06 schreef ijsmeis het volgende:
Jullie praten me nog een schuldgevoel aan![]()
.
Ja, maar dan wel met andere foto'squote:
Toch niet dit kangeroetjequote:Op donderdag 30 november 2006 19:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Jij bent niet liefquote:Op donderdag 30 november 2006 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:hoe weet je dat nou? Maar serieus: ik vind die user zo irritant dat ik m wel dood kan schoppen!
Weet ik niet doe nooit iets verkeerdquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:25 schreef senesta het volgende:
Wat heb je uitgevreten, skippy?
Ik duim meequote:Op woensdag 6 december 2006 20:21 schreef Verbal het volgende:
Ja, maar dan wel met andere foto's
Maar serieus... de wond in zijn buik is goed aan het helen. Het oog daarentegen is een ander probleem. Hij heeft dat waarschijnlijk beschadigd terwijl hij nog suf was. Of hij is gevallen of hij heeft lomp gekrabd met zijn krachtige achterpoot. We zalfden al drie keer per dag, maar dat moet nu 6 keer per dag. Als er over twee weken geen verbetering is gaan ze iets doen met jodium in zijn oog... en dat schijnt echt verschrikkelijk pijn te doen. Dus duimen dat het hoornvlies zich met de hulp van 6 x zalf per dag gaat herstellen.
V.
links humorloos langharig tuig!quote:- hi-la-risch -
[ Bericht 89% gewijzigd door ijsmeis op 12-12-2006 13:26 ]
Maak dat je wegkomt! *gromt* Voordat ik mijn katten achter je aanstuur.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:04 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
links humorloos langharig tuig!![]()
mmm, honden verdraag ik niet zo goed, en honden mij ook niet, maar poezen dan juist weer welquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maak dat je wegkomt! *gromt* Voordat ik mijn katten achter je aanstuur.
He, verdorie. Ik heb geen hondenquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:43 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
mmm, honden verdraag ik niet zo goed, en honden mij ook niet, maar poezen dan juist weer wel![]()
* schenkt alvast wat melk in een kopje
poezen hebben dan ook wat twijfelachtige karaktertrekjesquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:43 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
mmm, honden verdraag ik niet zo goed, en honden mij ook niet, maar poezen dan juist weer wel![]()
..........
om de één of andere reden komt dit ...quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
He, verdorie. Ik heb geen honden.
Viespeukje eigenlijk ehquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:52 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
om de één of andere reden komt dit ...
[afbeelding]
nogal ontwapenend over.![]()
Heb ik ze weg gehaald dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:55 schreef Aoristus het volgende:
Muis in huis.
Schokkende foto's ????
Ik kan me nog een omstreden topic herinneren over het verzuipen van katjes. Hoe hanteer jij de maat, ijsmeis..
Nu iemand die ouwe discussie weer oprakelt, maak ik toch ff gebruik van de gelegenheidom daar iets over te zeggen wat ik eigenlijk al langer kwijt wil.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb ik ze weg gehaald dan?
Zag je de katjes werkelijk worden verzopen?
Die foto's noem ik niet grappig, het 'verzuipen van katjes' was sarcastisch en grappig bedoeld. Het trok de aandacht, wat ook het doel was. Klaar.
Maar ik ga niet heel die discussie aan, die is toendertijd wel genoeg geweest en die is afgesloten.
Moet ik ze in je reet steken?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:31 schreef Aoristus het volgende:
ach mens, ga bloemetjes plukken
Ik spreek niet in subschrift, slijmerdquote:Op donderdag 21 december 2006 18:32 schreef Marietje_34 het volgende:
ach eikel, ga jij gewoon lekker je bek houwen![]()
subscript is slijmen?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik spreek niet in subschrift, slijmerd
Awwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 21 december 2006 18:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nu iemand die ouwe discussie weer oprakelt, maak ik toch ff gebruik van de gelegenheidom daar iets over te zeggen wat ik eigenlijk al langer kwijt wil.
Misschien deed ik toen jij net mod was wel een beetje lullig en/of stom, alsnog sorry daarvoor (in het kader van beter laat dan nooit) , terwijl je toch eigenlijk wel een hele leuke en goeie en toegewijdde mod voor F&F bent gebleken
![]()
Dat was het
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |