abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41243252

En zo verpestte Sneijder het feestje voor NAC.
Houd van een lijntje.
pi_41243851

maandag 28 augustus 2006 @ 00:53:32 #53
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_41244069
Het resultaat was veel belangrijker dan de uitslag vandaag. Ik ben blij dat de ploeg veerkracht heeft getoond. Dat tekent kampioensploegen.
Life is what you make it.
  maandag 28 augustus 2006 @ 01:04:48 #54
148817 Vicente
Remember Remember..
pi_41244336
@Erwtensoep geweldige foto ;d
  maandag 28 augustus 2006 @ 01:05:57 #55
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41244361
quote:
Wist je dat Jari Litmanen op nr. 42 staat op de lijst van de 100 bekendste Finnen? Dat er in het jaar 1995 een Jari postzegel is uitgegeven? Dat Jari in 1995 als 3e eindigde na George Weah en Jürgen Klinsmann als speler van het jaar? Dat Jari tijdens zijn jeugd een keuze heeft moeten maken tusen voetbal en ijshockey? Dat Jari een eigen voetballied heeft met de titel: "Litmanen o ho..." Dat Jari altijd al droomde om ooit eens te voetballen bij Liverpool en dat die droom dus ook is uitgekomen. Dat Jari in 1990 en de jaren 1992 t/m 1998 en 2000 voetballer van het jaar is geworden in Finland? Wist je tenslotte dat J.O. Litmanen een beetje zware rechtervoet heeft en daarom nog wat verkeersboetes heeft openstaan? Joehoe, Jari, doe es contact opnemen vanuit Malmö, anders volgt er namens Neerlands bekendste struikrover een internationaal uitleveringsverzoek...

check Geenstijl
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_41244613
Je moet vooral kijken naar Steek en Heit, die denken echt wtf is die Sneijder nou weer aan et doen
pi_41244751
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:21 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Niks nieuws. Dat Koeman met hem gepraat heeft en dat hij weleens naar PSV zou kunnen gaan.
Daar gaat je voorspelling dat hij wel eens naar AZ kon gaan.
pi_41245089
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]

En zo verpestte Sneijder het feestje voor NAC.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41245110
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 01:25 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Daar gaat je voorspelling dat hij wel eens naar AZ kon gaan.
Klopt.

Maar ik had alleen voorspeld dat Kluif naar AZ zou gaan als AZ een spits verkoopt (bijv. Koevermans aan Feyenoord).
Nu zit AZ immers al vrij ruim in de spitsen (Koevermans, Arveladze, Dembele en Lens).
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41245227

Doet ie toch aardig als middenvelder.
pi_41245266
Ja, hij is aardig op dreef.

Zal blij zijn als de tranferdeadline voorbij is, je moet er toch niet aan denken Sneijder op dit moment nog kwijt te raken...
pi_41247476
quote:
Slechts vier dagen resten nog en dan mogen spelers tot 1 januari niet meer van club wisselen. Thomas Gravesen is zich daarvan bewust en hoopt dan ook vòòr donderdag een overgang beklonken te hebben.
Gravesen is al de gehele zomer middelpunt van transfergeruchten. De middenvelder is uit de gratie bij zijn werkgever Real Madrid, maar een vertrek bij de Spaanse topclub heeft de Deen nog niet weten te bewerkstelligen. Áls Gravesen nog weg wil, moet hij snel zijn: 1 september sluit de internationale transfermarkt.

“Ik ben bang dat ik hier vast blijf zitten bij Real en de komende maanden niet datgene kan doen waar ik zo van hou,” zegt Gravesen tegenover de BBC. “We zijn met enkele clubs in onderhandeling. Ik hoop dat de trainer mijn situatie begrijpt en respecteert. Ik heb nog maar vier dagen om alles rond te krijgen.”

Gravesen, die in januari 2005 door De Koninklijke gehaald werd van Everton, mag voor twee miljoen vertrekken uit Madrid. Celtic lijkt de voornaamste kandidaat om de middenvelder over te nemen.
haal die gozer nu gewoon...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:50:32 #63
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41247772
Het gaat natuurlijk heel de wereld over, dat Wesley Sneijder viermaal scoort in zijn eerste twee wedstrijden, dus het is niet hopen dat (bijvoorbeeld) AC Milan gaat bieden op onze hoop in bange dagen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41247838
Harry moet blijven. Laat Rosenberg dan maar wat anders zoeken. Het is beide niet heel veel soeps, maar Charisteas heeft nog wel beslissende momenten gehad.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_41247933
Zo was ik weer even

Ja Sneijder lekker in vorm, terwijl The Hunter er ff uit is.

Roger lekkere pass in de voeten..

Verder viel Harry lekker in

Ennuhh MONTANA je denkt tevaak aan geruchten
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:04:45 #66
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41247953
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 08:56 schreef Panick het volgende:
Harry moet blijven. Laat Rosenberg dan maar wat anders zoeken. Het is beide niet heel veel soeps, maar Charisteas heeft nog wel beslissende momenten gehad.
Markus Rosenberg was vorig seizoen nog de eerste linksbuiten van Ajax, nu heeft hij Ryan Babel en Kenneth Perez voor zich, terwijl ook Nicolae Mitea terugkomt van een blessure. Als spits in het 4-3-3-systeem van Ajax voldoet hij nu eenmaal niet, dus waarom zou je hem houden? Puur voor de breedte of omdat je verwacht dat hij in de toekomst wél als negen uit de voeten zal kunnen komen?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41247967
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
Het gaat natuurlijk heel de wereld over, dat Wesley Sneijder viermaal scoort in zijn eerste twee wedstrijden, dus het is niet hopen dat (bijvoorbeeld) AC Milan gaat bieden op onze hoop in bange dagen.
Het zit er natuurlijk wel in dat Sneijder een keer weggaat. Ik denk, gezien zijn laatste seizoen, het WK en deze start, dat dat best wel eens dit seizoen zou kunnen zijn dat het hij voor het laatst voor ajax speelt.
pi_41247992
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Markus Rosenberg was vorig seizoen nog de eerste linksbuiten van Ajax, nu heeft hij Ryan Babel en Kenneth Perez voor zich, terwijl ook Nicolae Mitea terugkomt van een blessure. Als spits in het 4-3-3-systeem van Ajax voldoet hij nu eenmaal niet, dus waarom zou je hem houden? Puur voor de breedte of omdat je verwacht dat hij in de toekomst wél als negen uit de voeten zal kunnen komen?
En wat voor een eerste linksbuiten. !
Als invaller voor de 9 positie (die je ook nodig hebt) brengt hij nou eenmaal veel meer dan Rosenberg. Dus als er 1 weg moet, dan Markus maar. Die brengt namelijk echt helemaal niets.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:18:57 #69
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41248164
Roger mag zich wat mij betreft voortaan wat meer bemoeien met vrije trappen en corners. Ik roep het al langer, Sneijder heeft een briljant schot van een meter of twintig, maar op één of andere manier willen zijn corners en vrije trappen maar niet voor gevaar zorgen.
Nu Roger zich in de basis lijkt te hebben gespeeld lijkt hij me een betere optie.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:20:26 #70
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41248183
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:03 schreef piertje2 het volgende:
Zo was ik weer even

Ja Sneijder lekker in vorm, terwijl The Hunter er ff uit is.

Roger lekkere pass in de voeten..

Verder viel Harry lekker in

Ennuhh MONTANA je denkt tevaak aan geruchten
Ja, sorry. Ga het liefst van het ergste uit, dan kan het alleen maar meevallen. Ben blij als het 1 september 2006 is, dan weet ik zeker dat we (in elk geval tot de winterstop) ons team bijeen houden.
pi_41248231
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:18 schreef BoNi het volgende:
Roger mag zich wat mij betreft voortaan wat meer bemoeien met vrije trappen en corners. Ik roep het al langer, Sneijder heeft een briljant schot van een meter of twintig, maar op één of andere manier willen zijn corners en vrije trappen maar niet voor gevaar zorgen.
Nu Roger zich in de basis lijkt te hebben gespeeld lijkt hij me een betere optie.
Dat ben ik zeker met je eens.

Die corners van Sneijder: Laag of makkelijk vangballetje voor de keeper, althans dat gebeurt vaak.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:29:10 #72
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41248311
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:24 schreef piertje2 het volgende:

[..]

Dat ben ik zeker met je eens.

Die corners van Sneijder: Laag of makkelijk vangballetje voor de keeper, althans dat gebeurt vaak.
Met Stam, Vermaelen, Heitinga, Huntelaar en eventueel Grygera heb je een aantal ontzettend goede koppers in je selectie. Iedere corner zou gevaarlijk moeten zijn....
Blijft frappant dat dan inderdaad iedere bal bij de eerste paal, in de handen van de keeper of bij de andere cornervlag belandt. Zo moeilijk is het toch niet om zo'n bal strak tussen de stip en de vijf meter te leggen....?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:44:12 #74
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41248593
Ajax moet de twintigjarige Ryan Donk maar goed in de gaten houden, deze Amsterdammer wordt overladen met lovende kritieken en ik moet er niet aandenken dat straks ook hij bij het keurkorps van ome Dirk speelt. Haal hem desnoods en leen hem voor de rest van het seizoen uit aan RKC Waalwijk, kan hij volgend seizoen mooi ingewerkt worden door Jaap Stam.
pi_41248790
DIe Donk is idd een goed mannetje en zal verhoudinsgewijs niet veel kosten.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')