quote:Wist je dat Jari Litmanen op nr. 42 staat op de lijst van de 100 bekendste Finnen? Dat er in het jaar 1995 een Jari postzegel is uitgegeven? Dat Jari in 1995 als 3e eindigde na George Weah en Jürgen Klinsmann als speler van het jaar? Dat Jari tijdens zijn jeugd een keuze heeft moeten maken tusen voetbal en ijshockey? Dat Jari een eigen voetballied heeft met de titel: "Litmanen o ho..." Dat Jari altijd al droomde om ooit eens te voetballen bij Liverpool en dat die droom dus ook is uitgekomen. Dat Jari in 1990 en de jaren 1992 t/m 1998 en 2000 voetballer van het jaar is geworden in Finland? Wist je tenslotte dat J.O. Litmanen een beetje zware rechtervoet heeft en daarom nog wat verkeersboetes heeft openstaan? Joehoe, Jari, doe es contact opnemen vanuit Malmö, anders volgt er namens Neerlands bekendste struikrover een internationaal uitleveringsverzoek...
Daar gaat je voorspelling dat hij wel eens naar AZ kon gaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niks nieuws. Dat Koeman met hem gepraat heeft en dat hij weleens naar PSV zou kunnen gaan.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
En zo verpestte Sneijder het feestje voor NAC.
Klopt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:25 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Daar gaat je voorspelling dat hij wel eens naar AZ kon gaan.
haal die gozer nu gewoon...quote:Slechts vier dagen resten nog en dan mogen spelers tot 1 januari niet meer van club wisselen. Thomas Gravesen is zich daarvan bewust en hoopt dan ook vòòr donderdag een overgang beklonken te hebben.
Gravesen is al de gehele zomer middelpunt van transfergeruchten. De middenvelder is uit de gratie bij zijn werkgever Real Madrid, maar een vertrek bij de Spaanse topclub heeft de Deen nog niet weten te bewerkstelligen. Áls Gravesen nog weg wil, moet hij snel zijn: 1 september sluit de internationale transfermarkt.
“Ik ben bang dat ik hier vast blijf zitten bij Real en de komende maanden niet datgene kan doen waar ik zo van hou,” zegt Gravesen tegenover de BBC. “We zijn met enkele clubs in onderhandeling. Ik hoop dat de trainer mijn situatie begrijpt en respecteert. Ik heb nog maar vier dagen om alles rond te krijgen.”
Gravesen, die in januari 2005 door De Koninklijke gehaald werd van Everton, mag voor twee miljoen vertrekken uit Madrid. Celtic lijkt de voornaamste kandidaat om de middenvelder over te nemen.
Markus Rosenberg was vorig seizoen nog de eerste linksbuiten van Ajax, nu heeft hij Ryan Babel en Kenneth Perez voor zich, terwijl ook Nicolae Mitea terugkomt van een blessure. Als spits in het 4-3-3-systeem van Ajax voldoet hij nu eenmaal niet, dus waarom zou je hem houden? Puur voor de breedte of omdat je verwacht dat hij in de toekomst wél als negen uit de voeten zal kunnen komen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:56 schreef Panick het volgende:
Harry moet blijven. Laat Rosenberg dan maar wat anders zoeken. Het is beide niet heel veel soeps, maar Charisteas heeft nog wel beslissende momenten gehad.
Het zit er natuurlijk wel in dat Sneijder een keer weggaat. Ik denk, gezien zijn laatste seizoen, het WK en deze start, dat dat best wel eens dit seizoen zou kunnen zijn dat het hij voor het laatst voor ajax speelt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
Het gaat natuurlijk heel de wereld over, dat Wesley Sneijder viermaal scoort in zijn eerste twee wedstrijden, dus het is niet hopen dat (bijvoorbeeld) AC Milan gaat bieden op onze hoop in bange dagen.
En wat voor een eerste linksbuiten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Markus Rosenberg was vorig seizoen nog de eerste linksbuiten van Ajax, nu heeft hij Ryan Babel en Kenneth Perez voor zich, terwijl ook Nicolae Mitea terugkomt van een blessure. Als spits in het 4-3-3-systeem van Ajax voldoet hij nu eenmaal niet, dus waarom zou je hem houden? Puur voor de breedte of omdat je verwacht dat hij in de toekomst wél als negen uit de voeten zal kunnen komen?
Ja, sorry. Ga het liefst van het ergste uit, dan kan het alleen maar meevallen. Ben blij als het 1 september 2006 is, dan weet ik zeker dat we (in elk geval tot de winterstop) ons team bijeen houden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:03 schreef piertje2 het volgende:
Zo was ik weer even![]()
Ja Sneijder lekker in vorm, terwijl The Hunter er ff uit is.
Roger lekkere pass in de voeten..
Verder viel Harry lekker in
Ennuhh MONTANA je denkt tevaak aan geruchten
Dat ben ik zeker met je eens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:18 schreef BoNi het volgende:
Roger mag zich wat mij betreft voortaan wat meer bemoeien met vrije trappen en corners. Ik roep het al langer, Sneijder heeft een briljant schot van een meter of twintig, maar op één of andere manier willen zijn corners en vrije trappen maar niet voor gevaar zorgen.
Nu Roger zich in de basis lijkt te hebben gespeeld lijkt hij me een betere optie.
Met Stam, Vermaelen, Heitinga, Huntelaar en eventueel Grygera heb je een aantal ontzettend goede koppers in je selectie. Iedere corner zou gevaarlijk moeten zijn....quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:24 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens.
Die corners van Sneijder: Laag of makkelijk vangballetje voor de keeper, althans dat gebeurt vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |