idd kan me niet voorstellen dat het over 3 seizoenen afgelopen is,of Kiefer moet zijn contract weer verlengen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:27 schreef Xcept het volgende:
Man o man ik kan niet wachten tot januari!! weer elke week een nieuwe deeltje downloaden.. ik wacht wel tot maart dan kan ik in ieder geval achter elkaar kijken, wordt helemaal gek van de spanning anders!
Ben begonnen met seizoen 3, daarna 4, daarna 5 toen 1 en toen 2... vond 4 en 5 echt het beste! ach ze zijn allemaal vet! Mij benieuwen wat ze dit jaar verzonnen hebben voor Jack!
Erg hequote:Op maandag 28 augustus 2006 01:45 schreef Eowyn86 het volgende:
jaa ik kan haast niet wachten tot januari
Ik had niet gedacht dat chinezen nog zouden opduiken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Schiet maar op met season 5. Het einde is geweldig.
das een mooie prijs ik betaalde alleen voor seizoen 4 al ¤ 79quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:31 schreef LSDsmurf het volgende:
24 is een aardige serieIk heb dit jaar seizoen 5 gezien en dat beviel me wel dus heb ik vorige week op eBay een (nieuwe) box gekocht met seizoen 1-4 voor ongeveer 75EUR
.
Daar ben ik nog wel enkele weekjes zoet mee![]()
Dat einde was zo voorspelbaar, vooral toen er een chinees tegen Jack zegt dat Kim beltquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:54 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat chinezen nog zouden opduiken.
Hmm, 8 seizoenen dan. Dat is wel erg veel. Ik denk dat ze daarna wel moeten stoppen, het leuke gaat er dan echt vanaf. Het CTU-gezeik werd ik in seizoen 5 stiekem al erg zatquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:13 schreef edje34 het volgende:
[..]
idd kan me niet voorstellen dat het over 3 seizoenen afgelopen is,of Kiefer moet zijn contract weer verlengen.
Ja daar heb je gelijk in maar het is maar wat voor ideeen de verhaalschrijvers heben.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hmm, 8 seizoenen dan. Dat is wel erg veel. Ik denk dat ze daarna wel moeten stoppen, het leuke gaat er dan echt vanaf. Het CTU-gezeik werd ik in seizoen 5 stiekem al erg zat.
Ik krijg maar geen genoeg van die toffe telefoonring van CTUquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hmm, 8 seizoenen dan. Dat is wel erg veel. Ik denk dat ze daarna wel moeten stoppen, het leuke gaat er dan echt vanaf. Het CTU-gezeik werd ik in seizoen 5 stiekem al erg zat.
Ligt eraan hoe de verdere seizoenen worden. Als 6 en 7 echt prut worden moeten ze gewoon lekker kappenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:03 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in maar het is maar wat voor ideeen de verhaalschrijvers heben.
Wat zou reeel zijn qua aantal seizoenen??
Ik zelf zou bij 10 stoppen.
Dat is dan ook mijn ringtonequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik krijg maar geen genoeg van die toffe telefoonring van CTU![]()
Was mijne ook. Maar toen ging m'n phone stuk.quote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.ccir.ed.ac.uk/~jad/ringtone.html
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef Zhenar het volgende:
Hier zijn wat ringtones in verschillende formats
Waar heb je die gezien dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:30 schreef qu63 het volgende:
net die "I Trust You To Kill Me"-docu gezien, en Kiefer is écht stoer!
maar vooral grappig en chaotisch![]()
Lijkt me gaaf als ze een seizoen maken dat in Nederland afspeeld.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe de verdere seizoenen worden. Als 6 en 7 echt prut worden moeten ze gewoon lekker kappen.
-edit: jij moet beter weten-quote:
quote:
Het is een vergelijking met 24 onwaardigquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:40 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga nu The Sentinel opzetten, soort 24-lite voor ons junkies
Nee, met foto's van die slechte film.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:03 schreef -Mo- het volgende:
Optyfen met onze held Kiefer?
Was hij zo slecht...ik zag de trailer en het leek wel een 24 film zonder CTUquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, met foto's van die slechte film.
Oke hij was niet geweldig, maar slecht was hij zeker niet!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, met foto's van die slechte film.
Ok, maar die film blijft zuigen!quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:15 schreef -Mo- het volgende:
Stel je niet aan, hoe meer foto's van KIEFAHbadassmotherfuckerSUTHAHLAND, hoe beter.
[afbeelding]
![]()
Inderdaad laten we on topic blijven over 24 dus.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:59 schreef Merkie het volgende:
Optyfen met die bagger.
Die had ik ook. Tot ik bij de snackbar stond, dacht dat ik mijn telefoon hoorde, en ineens nog 2 mensen naar hun telefoon zag grijpen. Iemand anders werd dus gebeld, en ik voelde me niet uniek meer met mijn 24-ringtone.quote:
Dat ligt imo idd aan het script. Maar ja het is ook gewoon een simpele actiefilm daar is geen complex script voor nodig.quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:59 schreef TC03 het volgende:
The Sentinel is vrij mager. Kiefer acteert btw niet echt overtuigend.Maar dat kan ook komen omdat het script gewoon zo bagger is en het publiek karakters voorschotelt waar totaal geen diepgang in zit.
tyf op, grafmongool.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:11 schreef edje34 het volgende:
Open dan een sentinal topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |