tyf op, grafmongool.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:11 schreef edje34 het volgende:
Open dan een sentinal topic.
Amen to that brother.quote:
ik hoop dat het het waard was mensenquote:
Thanksquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik hoop dat het het waard was mensen
heb dr wel 48 uur voor moeten zitten
en dan de reacties van "OMG, I just called you Kiefer!quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:40 schreef Myers het volgende:
[..]
Thanks![]()
Was erg leuk, vooral dat hij op straat gaat en aan mensen gaat vragen of ze naar een concert willen
Ik was te laat, kan je nog een keer warez plaatsen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik hoop dat het het waard was mensen
heb dr wel 48 uur voor moeten zitten
mag niet van SOK en Mikequote:Op zaterdag 2 september 2006 17:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik was te laat, kan je nog een keer warez plaatsen?
Dankies inderdaad.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:25 schreef Richardfun het volgende:
qu63, jij bent (tijdelijk) gestorven voor onze zonden. Waarvoor dank
Ga jij er alvast in liggen dan mafkees.quote:
Ja... had ik ook. Deze keer lukte het welquote:Op zondag 3 september 2006 11:36 schreef IV_Xample het volgende:
ik word telkens uit dit topic verwijderd
hoe kan dit
had het als tvp gezet maar zie hem niet staan in mijn active topics..heb het nu al 3 keer geprobeerd, dit is de laatste poging.
vanmiddag ga ik the sentinel eens bekijken
ik heb em in NL nog nergens gevondenquote:Op maandag 4 september 2006 13:07 schreef Richardfun het volgende:
I trust you to kill me is echt tof. Leuk om Kiefer eens te zien in 'normal life', en die band is ook echt VET. Ga deze week de cd kopen, kost overal waar ik hem zie op internet maar iets van $10. Geen geld
bol.com heeft em voor 20,99quote:Op maandag 4 september 2006 15:33 schreef Richardfun het volgende:
Ik ben ook aan het zoeken nu, maar so far no luck. Nou ja, in het ergste geval ff een vriend/kennis met CC strikken zodat ik em van amazon kan bestellen.
quote:Op maandag 4 september 2006 17:46 schreef Vince22 het volgende:
Weet niet of ie al eens is langsgekomen (verwacht het wel), maar ik heb als sms toon de toon van CTU Cisco telefoons.... Als iemand hem wil downloaden... hiero! http://home.orange.nl/vmeylof/ctu.mp3
Misschien iets voor de OP?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.ccir.ed.ac.uk/~jad/ringtone.html
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef Zhenar het volgende:
Hier zijn wat ringtones in verschillende formats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Setphoto's (spoilerish!!!):
http://www.flickr.com/photos/zachster/sets/72157594256749673/
24![]()
Denk het ook, otherwise millions of people will diequote:Op maandag 4 september 2006 18:07 schreef Merkie het volgende:
Die setfoto's zijn wel tof. DAy 6 begint dus 's avonds zo te zien.
Och, ik moet het nog maar zien. Sommige mensen vonden seizoen 4 één van de beste seizoenenquote:Op maandag 4 september 2006 18:20 schreef Myers het volgende:
Volgens fox.com forums begint het om 6:00 AM. Jon Cassar is trouwens van mening dat dit het beste seizoen tot nu toe gaat worden. Van wat ik zo allemaal lees kan dat nog weleens gaan kloppen![]()
Die vond ik saaai in ut beginquote:Op maandag 4 september 2006 18:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Och, ik moet het nog maar zien. Sommige mensen vonden seizoen 4 één van de beste seizoenen.
ik geloof niet alle spoilers, dan kan ik alsnog verbaasd zijnquote:Op maandag 4 september 2006 19:18 schreef Richardfun het volgende:
ik moet zo m'n best doen de spoilers niet te lezen. Must....stay....strong....
Ik wist vorig jaar bv. al lang voor januari dat Palmer dood ging
Wie is Jon Cassar?quote:Op maandag 4 september 2006 18:20 schreef Myers het volgende:
Volgens fox.com forums begint het om 6:00 AM. Jon Cassar is trouwens van mening dat dit het beste seizoen tot nu toe gaat worden. Van wat ik zo allemaal lees kan dat nog weleens gaan kloppen![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 19:18 schreef Richardfun het volgende:
ik moet zo m'n best doen de spoilers niet te lezen. Must....stay....strong....en ik weet t nu ook....ik dacht dat hier geen spoilers stondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fokking shitzooi
hey, dit gaat over seizoen 6. seizoen 1 tm 5 hebben we hier al gezienquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:02 schreef svenakin het volgende:
[..]
en ik weet t nu ook....ik dacht dat hier geen spoilers stondenfokking shitzooi
Als het goed is weet iedereen die hier regelmatig zit dat Palmer, Tony en Michelle dood zijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:02 schreef svenakin het volgende:
[..]
en ik weet t nu ook....ik dacht dat hier geen spoilers stondenfokking shitzooi
Vond het jammer van Tony...hij hoefde niet heen te gaan van mijquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:49 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Als het goed is weet iedereen die hier regelmatig zit dat Palmer, Tony en Michelle dood zijn(en nog een paar
)
Audrey isquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:17 schreef TC03 het volgende:
Audrey en Bill moeten sowieso terug, de halve vaste cast is afgeslacht in seizoen 5, dus een béétje herkenbaarheid kan geen kwaad.
Oh yeah.quote:
Ik vind persoonlijk Audrey dus ook ver van mooi, maar ik moet oppassen was ik hiero zegquote:
dat weet je pas zeker als zn hoofd een meter van zn lichaam isquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:55 schreef SunChaser het volgende:
Weten we zeker dat Robocop dood is?
Ja, als je denkt van niet ken je Jack niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:55 schreef SunChaser het volgende:
Weten we zeker dat Robocop dood is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |