ik vond hem ook tegenvallen. Ik zie Keifer alleen nog maar als Jack.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:00 schreef dapluiz het volgende:
Eergister de Sentinel gekeken en ik kon er maar neit aan wennen dat ie niet J. Bauer heette
dat zeker ja!quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:20 schreef TC03 het volgende:
De Emmy voor Sean Callery is ook verdiend!
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er al bekend wanneer de DVD Box van Seizoen 5 in Nederland verschijnt?
Verwacht die pas in Februari/Maart 2007.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
En de NL versie? Heb van alle boxen de NL versie dus moet van Seizoen 5 ook de NL versie hebben
Er komt geen prequel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:57 schreef scanman01 het volgende:
Is er al een prequel? Ik ben héél erg benieuwd naar de prequel
http://www.emmy.org ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:56 schreef Richardfun het volgende:
ik heb al een beetje gezocht op youtube, maar kan niks vinden van de emmys van gister. Iemand al een filmpje gevonden Kiefer of van de andere 24 awards van gisteren?
Waarschijnlijk toch wel. Laatst gelezen dat de sponsoring van de prequel waarschijnlijk weer door Toyota gedaan wordt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De grote dag:
John, a production assistant on the show confirmed, "We premiere on January 7, 2007 with a 2 hour premiere."
Wat mooi zeg, op mijn verjaardag
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef Jay_Snake het volgende:
Wat info over season 6;jammer van die vent van ChloeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De grote dag:
John, a production assistant on the show confirmed, "We premiere on January 7, 2007 with a 2 hour premiere."
En weer met MoslimsZullen ze weer boos worden?
en als ik zo lees wat de make-up afdeling bij Jack moet doen krijgen ze daar misschien ook nog wel een Emmy vooren dat dat nieuws op mijn verjaardag bekend wordt!quote:Wat mooi zeg, op mijn verjaardag![]()
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ik hoorde dat ze Jack met een kettingzaag moesten bewerken voordat hij pas ging bloeden, make-up doet ie niet aan, dat vindt hij voor mietjes ofzo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
en als ik zo lees wat de make-up afdeling bij Jack moet doen krijgen ze daar misschien ook nog wel een Emmy voor
[..]
Colbert.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:24 schreef Richardfun het volgende:
Ik ben trouwens blij met m'n nieuwe avatar
Ah, ik ben niet alleen. Sir, I give you a Tip of the Hatquote:
Prachtigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:11 schreef Merkie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qwCOUgjECtI
Introstukje voor de Emmy's, parodie op allerlei shows. Waaronder 24.
Prachtig..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:11 schreef Merkie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qwCOUgjECtI
Introstukje voor de Emmy's, parodie op allerlei shows. Waaronder 24.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef Jay_Snake het volgende:
Wat info over season 6;Ook op mijn verjaardagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De grote dag:
Wat mooi zeg, op mijn verjaardag![]()
beloofd veel goeds dan
Have you ever lent somebody $20 and never seen them again? It was probably worth it.
Bedankt he voor de spoilers!quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
jammer van die vent van Chloe
En weer met MoslimsZullen ze weer boos worden?
Oh god, misschien komen er moslims in voor, wat een gespoil! Kom op zeg, dit is geen dikke spoiler, stel je niet aan!quote:
De tekst "jammer van die vent *****" is erg dubieus als je de spoilers niet daadwerkelijk gelezen hebt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:41 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Oh god, misschien komen er moslims in voor, wat een gespoil! Kom op zeg, dit is geen dikke spoiler, stel je niet aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |