quote:There is a tendency among some Triumph enthusiasts to view the Spitfire as something less than a real Triumph. Yes, it was diminutive in terms of size and horsepower, but with more than 314,000 produced between 1962 and 1980 (on par with the entire TR line), it was the sports car heart of the company.
Triumph started as an auto manufacturer in 1923. It failed during the 1930s but was reborn after World War II under the umbrella of the Standard Car Co., best known for its saloons. Standard-Triumph premiered its first sports car, the TR2, in 1952. The TR2 was more successful than Standard saloons and was followed quickly by the TR3 and 3A. In 1958 Austin launched the tiny Donald Healey-designed Sprite to great success. A smaller roadster had also been discussed at Triumph and the Sprite’s success encouraged the firm to produce it.
In late 1960 a prototype, codenamed “The Bomb,” was constructed in Turin by designer Giovanni Michelotti, using a Triumph Herald saloon chassis as its foundation. But the project was shelved when truck maker Leyland absorbed Standard-Triumph in 1960. A year later, a Leyland exec spotted The Bomb in a corner and the little sports car was given the go-ahead.
It debuted at the London motor show in October 1962 as the “Spitfire.” Synony-mous with the Battle of Britain fighter, the name resonated with the British public. Though more expensive, the Spitfire outsold the Sprite, offering more content than Austin’s petite convertible. The Spitfire 4, as it was officially called, came with a 1147-cc derivative of the Herald engine, pushing it to 60 mph in 17 seconds and topping out at 92 mph. Sales took off in the United States as well, climbing steadily as successive iterations of the car, including the more powerful MkII and MkIII, appeared.
The Spitfire’s racing potential was highlighted when Triumph decided to use it in place of the under-performing TR4 in 1964. Four fiberglass hardtop racers were built for Le Mans, one of which finished third in its class. The racer bodies foreshadowed the eventual GT6 Spitfire coupe but were campaigned with the same 1147-cc engines as their street counterparts. The cars raced successfully at Sebring that year and returned to Le Mans in 1965, taking first and second in class. Piloted by notables like David Hobbs, they also performed with distinction in various European rallies and in the SCCA where Bob Tullius took his Group 44 Spits to a number of wins in the late ’60s.
Michelotti freshened the design in 1970 (MkIV), which featured rear suspension improvements and a stroked 1493-cc version of the four-banger good for 71 horsepower.
In 1973 British Leyland rebadged the model as the Spitfire 1500. Minor interior and exterior details changed but most significantly, emission and safety regulations were met with raised suspension, bumper and engine modifications. Lucas electrics and traditional reliability problems were still part of the package but more than 90,000 examples of the popular machine were sold. The 1500 continued in production until 1980 when stricter emission requirements convinced Leyland to retire its venerable sportster.
This 1975 1500 is an American car converted to European specifications: The front suspension was lowered, the stock, emission-challenged Stromberg carb was replaced with twin SU HS4s, and a new exhaust manifold was fitted. The stock Girling 8.75-inch disc/drums remain, set inside larger Passport wheels. The car’s four-speed has the optional overdrive feature (a 2:1 reduction planetary gear system at the back of the tranny activated by a dash switch), which makes highway cruising a realistic proposition.
Handling and ease of maintenance are big draws for Spitfire devotees. Indeed, when cornered hard, the car’s double-wishbone/trailing-link/leaf suspension hunkers down. The driver’s bottom moves more than his shoulders. Swing the front-hinged bonnet forward, take a seat on the tire and you have complete access to the engine. With just 10 bolts, the wiring harness and brake lines joining the shell to the chassis, swapping Spitfire and GT6 bodies is a popular single-day project.
The 50th anniversary of Triumph sports cars will be recognized at Mid-Ohio (www.midohio.com) this summer, the weekend of June 14-16. The grounds will be filled with Spitfires—get a trackside seat and you can watch this real Triumph dogfight with its bigger brothers.
Jawelquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:09 schreef JanisJoplin het volgende:
Maar jij luistert dat ook niet, toch hermandeperman?.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:13 schreef Alfisti het volgende:broeders van de zuivere snelheid...........
nog 3 tot de 1150quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:13 schreef Alfisti het volgende:broeders van de zuivere snelheid...........
Ben net geweestquote:
Potje gel per dagdeelquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wil ook zulks een weelderige haardos
Nee, welke? Over de begrafenis?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had je dat persbericht gezien tijdje geleden.....?
BOLLEEEEEHHHHHHHquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben bij m'n vriendin door het bed gezakt, en het was nieteens bij het seksen![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben bij m'n vriendin door het bed gezakt, en het was nieteens bij het seksen![]()
Wat toevalig, ik ookquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
quote:
quote:-- weg i.v.m. knakengoogle--
Uitgekocht, opgekocht, vertel?quote:
En nu. Gaat 'ie wijn verbouwen in Frankrijk oid?quote:
En ontzettend gay.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verrekte practisch om haar uit je ogen te houden als het te kort is voor een staart
Sandra en ik zijn door mn oude bed geknald, ook neit tijdens het neuken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:29 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hupste op m'n kont naar de rand van het bed, en toen brak de lat in het midden zo in tweeën. Dus volgende keer kom ik met de accuboor op bezoek.
Daarom droeg ik het ook niet in het openbaarquote:
Ik ging opstaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra en ik zijn door mn oude bed geknald, ook neit tijdens het neuken.
voorspel![]()
Nee, blijft er eerst nog werkenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En nu. Gaat 'ie wijn verbouwen in Frankrijk oid?
Mijn eenspersoonsbed gaat tekeer als een houten schip in windkracht 8quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daarom droeg ik het ook niet in het openbaar
oh en we zijn ook eens door ons huidige bed heen geknald, wel tijdens het neukennog klachten van de buren gehad dat we om 3 uur s nachts stonden te timmeren
Je moeder vervelen tot ze van 'm wil scheiden en dan llama's houden op de eenzame hoogvlaktes in Peruquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, blijft er eerst nog werkenMaar daarna.... tja....
Geef mij maar de bankquote:
M'n moeder is sinds vanmorgen weer thuisquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je moeder vervelen tot ze van 'm wil scheiden en dan llama's houden op de eenzame hoogvlaktes in Peru
dat wordt een leuke oude dagquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n moeder is sinds vanmorgen weer thuis![]()
Maar ze is hem nu al weer zat jaDus zij wil weer gaan werken als hij thuiskomt
Maar dat wil hij niet
Nah, nu is't ff kut hè, alles net verkocht, moeder net terug van't ziekenhuis, broertje en ik thuis na een week lang intro enzoquote:
Zo iemand zit in mijn werkgroep. Cor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n moeder is sinds vanmorgen weer thuis![]()
Maar ze is hem nu al weer zat jaDus zij wil weer gaan werken als hij thuiskomt
Maar dat wil hij niet
Maar dat is niet echt boenkeboenkeboenkbambom-muziek. Ik dacht dat we het daar over hadden. Vandaar!quote:
Vriend van m'n pa (ook uitgewerkt) is psychologie gaan studeren, en is zelfs bij een studentenvereniging gegaanquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zo iemand zit in mijn werkgroep. Cor.Die is geschiedenis gaan studeren omdat z'n vrouw 'm niet thuis kon uitstaan na z'n pensioen
![]()
Je moet niet zoveel neukenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:42 schreef Sjoewe het volgende:
Wat was met je ma gebeurd dan, dat had ik helemaal gemist
Mis.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:46 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Maar dat is niet echt boenkeboenkeboenkbambom-muziek. Ik dacht dat we het daar over hadden. Vandaar!
Ik heb wat in te halen na 20 maanden droogstaanquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel neuken
Wat rot zegquote:Maar haar baarmoeder is weggehaaldBeetje slecht gelopen enzo allemaal helaas
Moest wat langer blijven in het ziekenhuis ook
Maar vanmorgen uit het ziekenhuis gehaaldDus ik blijf aankomende week thuis
En ze mag 6 weken helemaal niets....
Dus schoonmaakster en alles laten invliegen, anders gaat ze het alsnog doen natuurlijk....
Maar ik ga weer even socializen![]()
![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Deze post kan BoJo straks mooi quoten zodat hij een tvp heeft.
ik wou naar die meeting gaan maar omdat die artc site weer eens op z'n gat ligt kon ik niet zien hoelaat deze wasquote:
u kunt zich melden met klachten over de server-uptime bij nummer 2quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wou naar die meeting gaan maar omdat die artc site weer eens op z'n gat ligt kon ik niet zien hoelaat deze was![]()
ja maar nummer 2 sleutelt ook aan mijn auto... ik klaag liever bij nummer 9quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
u kunt zich melden met klachten over de server-uptime bij nummer 2
Loket 9 wijst naar loket 2quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar nummer 2 sleutelt ook aan mijn auto... ik klaag liever bij nummer 9![]()
kunnen we het forum niet spiegelen, ik heb nog wel een aantal gigabyte vrijquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Loket 9 wijst naar loket 2
Loket 9 is van de forum software, loket 2 van de server zelf
Kunnen we niet gewoon een stabiele server nemen i.p.v.dit?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
kunnen we het forum niet spiegelen, ik heb nog wel een aantal gigabyte vrij![]()
Damn, kwam er poedersuiker uit geprutteld of wat?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb wat in te halen na 20 maanden droogstaan![]()
Dankjequote:[..]
Wat rot zegFijn dat ze nu weer thuis is in ieder geval, en veel sterkte de komende tijd
Spreek je later
Mwoah. Ik mag er hier niet meer over pratenquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Damn, kwam er poedersuiker uit geprutteld of wat?
[..]
Dankje
allemaal sapjes hierquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mwoah. Ik mag er hier niet meer over praten
Dan jaag ik iedereen weg
Mietjesquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mwoah. Ik mag er hier niet meer over praten
Dan jaag ik iedereen weg
rukkersquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
MietjesNiets gewend die gasten
jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kon ook niet anders
Bij die wijnshit?
Lekker klusjequote:Op zondag 27 augustus 2006 19:18 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat zo de B&O radio van de muur af halen. En 1 paar speakers ( de pilaren ) staan al ingepakt.
*zucht*
Herm slet kom eens op msn!
Bedrijf is op mn spoor gekomen via mn inschrijving bij het CWI, en vroeg om een CV. CV gestuurd, toen telefonisch gesprek gehad. En morgen kennismakingsgesprek.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NaisHoe ben je aan dat gebeuren gekomen dan?
Ga je ze vertellen dat je geheelonthouder bent?quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bedrijf is op mn spoor gekomen via mn inschrijving bij het CWI, en vroeg om een CV. CV gestuurd, toen telefonisch gesprek gehad. En morgen kennismakingsgesprek.
kom nou maar slet!!!quote:
Mja, ik ben het niet uit principe of zo, heb gewoon nooit de behoefte gevoeld alcohol te drinkenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga je ze vertellen dat je geheelonthouder bent?
Een vriendin van me heeft een Spitfirequote:Op zondag 27 augustus 2006 19:31 schreef Soulshaker het volgende:
[mierenneukmode]wel een beetje jammer dat in de openingspost dan een Spitfire MK4 staat met 1296cc[/mierenneukmode]
hier de spitfire 4
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en de Spitfire 4 mk2
[afbeelding]
Dat bedoelde ik dus ook meer ja...quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik ben het niet uit principe of zo, heb gewoon nooit de behoefte gevoeld alcohol te drinkenDus wie weet vind ik wijn juist wel erg lekker.
En dat ga ik ze dus ook vertellen
Bij mij de vriendin van een vriend van m'n ex maar die hebben ook een SL 600 en daar ga ik binnenkort in rijden maar dan kom ik niet bij m'n vriendin langs want anders denkt haar vader dat ik drugsdealer ben.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft een Spitfire
Ja die ken ik.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij mij de vriendin van een vriend van m'n ex maar die hebben ook een SL 600 en daar ga ik binnenkort in rijden maar dan kom ik niet bij m'n vriendin langs want anders denkt haar vader dat ik drugsdealer ben.
Jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:37 schreef Sjoewe het volgende:
Moet ik hier ook Herm msn slet gaan roepen om je weer eens op de chat te krijgen
Daar merkte ik vroeger niks vanquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik haaaaaaaaaaaaaaaat msn
msn is totaal nutteloos, behalve als ik muziek trade met markquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja![]()
die vriendin is 14 juli jongstledne 58 gewordenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij mij de vriendin van een vriend van m'n ex maar die hebben ook een SL 600 en daar ga ik binnenkort in rijden maar dan kom ik niet bij m'n vriendin langs want anders denkt haar vader dat ik drugsdealer ben.
ik ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja![]()
vrouw... triumph....quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft een Spitfire
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:40 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
vrouw... triumph....
heb je een foto!?![]()
ja hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die vriendin is 14 juli jongstledne 58 geworden
ik wil net zeggen. NOOIT gemerktquote:
ik nietquote:
Kloptquote:
Die van jou ook?quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die vriendin is 14 juli jongstledne 58 geworden
ijsmeis is lelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, kan niet, ijsmeis vind ze lelijk.
dat is niet lief om zo iets te zeggen hequote:
Ik ben ook niet lief.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is niet lief om zo iets te zeggen he
Dat is inderdaad wetenschappelijk bewezen.quote:
Verstandelijk gehandicapten lopen altijd met hun mond openquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
als ze stom was geweest, had ze haar mond niet zo vaak open
'quote:
en maken altijd van die gekke geluidenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Verstandelijk gehandicapten lopen altijd met hun mond open
Dat doe ik om mensen mee te lokken naar een donkere steeg en ze vergiftigd snoep te voeren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
'
ja nou ik vond je altijd heel lief om eerlijk te zijn![]()
Waarom een donkere steeg? Is het niet veel leuker om te zien hoe ze doodgaan precies?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat doe ik om mensen mee te lokken naar een donkere steeg en ze vergiftigd snoep te voeren.
Ik heb nightvisiongogglesquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:36 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Waarom een donkere steeg? Is het niet veel leuker om te zien hoe ze doodgaan precies?
Ik zou wel benieuwd wezen naar hoe ze precies doodgaan. Of ze zomaar ineens neer vallen. Of dat ze zeggen "goh, volgens mij ga ik dood" en neervallen. Of dat ze eerst gaan zitten waarna ze zeggen dat ze zich niet zo lekker voelen en dat er ineens allemaal schuim uit hun mond komt waarna je ze half ziet stikken.
Doe mij maar een steeg met een lantaarnpaal..
En jij hebt uiteraard oordopjes in daarvoor?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb nightvisiongogglesVoor het Silence of the Lambs effect. En een ghetto blaster met het verzamelde werk van Gerard Joling, zodat ze heengaan op kutmuziek
Pff, ik ben geen verknipte psychopaat hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:39 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
En jij hebt uiteraard oordopjes in daarvoor?
Jammer, want dan hoor je ze weer niet praten, gillen, hijgen, om hulp roepen of iets anders.
Het kan heel opwindend zijn hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pff, ik ben geen verknipte psychopaat hoor
mooi, ik heb honger namelijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:50 schreef Sjoewe het volgende:
De big zakt in elkaar, hij heeft nog 1 uur te leven
Dr zit helegaar geen vlees aan die bigquote:
Varkenspoten kun je ook eten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dr zit helegaar geen vlees aan die big
net ijsmeis dr kont dusquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dr zit helegaar geen vlees aan die big
ik ben gek op snoepjesquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat doe ik om mensen mee te lokken naar een donkere steeg en ze vergiftigd snoep te voeren.
Volgens je tvp welquote:
neequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:51 schreef hermandeperman het volgende:
Valt er hier nog een varken te neuken?
quote:Praten doet de vierjarige Sebastián uit Chili nog niet echt, hij lijkt zich beter uit te drukken in beats. Inmiddels in zijn ster aan het rijzen in zijn buurt, waar hij drumt bij de lokale rockband. Ooit hoopt ie te spelen bij zijn idolen; Chanco en Piedra, maar tot die tijd is het Sebastián allemaal om het even. Als de kleine man maar drummen kan!
bron: nu.nl
Kom ik niet meer overheenquote:
Die sukkels ruimen zichzelf opquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Scootermeeting Gelredome
En Geert Hoes is homo
Ik wilde dat topic ook net postenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Scootermeeting Gelredome
En Geert Hoes is homo
Kniesoor die daarop letquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
http://kecy.roumen.cz/rou(...)y_vezu_ten_pisek.jpg
kuiltje in het wegdek
1 kleintje dus hè. 1. 1 kleintje dus. Één dus hè. 1.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:25 schreef Sjoewe het volgende:
Heb je woensdag misschien ook even tijd voor een kleintje pils huug?
En ééntje dan om het af te lerenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
1 kleintje dus hè. 1. 1 kleintje dus. Één dus hè. 1.
De linker is ook druk bezig de slaap te vatten me dunktquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de rechter brandweerman let in ieder geval niet op
3e die weekquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de rechter brandweerman let in ieder geval niet op
Neenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eens even kijken of er ONZ modjes zijn
1) Wat zou ik ermee moetenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb niet aan de reacties gezeten dus je kunt hem nog opslaan voor je archief
En die chick met Peuquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:37 schreef Sjoewe het volgende:
Ja, bij de man met de baseballbat, en de twee lelijke goths.
Het was fijn zolang het duurdequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
1) Wat zou ik ermee moeten
2) Hij is uit MyAT
;;;
Zo werd voetbal toch nog leukquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kappen nou, ik doe het in mn broek
Ik denk het welquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:25 schreef Sjoewe het volgende:
Heb je woensdag misschien ook even tijd voor een kleintje pils huug?
Maar die is niet van mijquote:
Ik heb hem hier nog welquote:
kun je hem mailen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb hem hier nog wel
Kan je hem op alexmiedema.com zetten
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Voor in het archief
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:10 schreef Sjoewe het volgende:
Ik moet echt weer dat soor shops gaan maken
Inderdaadquote:
Volgens mij kun je zlef beter uitkiezen, nietwaar?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:15 schreef Sjoewe het volgende:
Nou kies er een paar uit dan ga ik aan de slag
Ik dacht dat het subforum alweer gesloten was in m'n vakantiequote:
Ik heb geen zin om die chaos van een buzzybee door te spittenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens mij kun je zlef beter uitkiezen, nietwaar?Jij moet soepen
het zit heel logisch in elkaar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om die chaos van een buzzybee door te spitten
Ja als het op auto's aankomt, maar ik wil mensenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het zit heel logisch in elkaar.
op sommige punten
Memberzzz, iedereen heeft zn eigen topic, oa met fotosquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja als het op auto's aankomt, maar ik wil mensen
De Sandra slideshow bedoel je?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
worldpimber / youssef had dat in ieder geval snel genoeg gevonen![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De Sandra slideshow bedoel je?
kutsjekroelquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:50 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga morgen wel aan de slag, ik ga nu toch zo slapen. Ik heb toch geen meisje om aan te friemelen tot woensdag, dan freubel ik wel aan de knoppen van fotoshop
ik ben te zenuwachtig om te gaan slapen, duys zit nu mn haar te borstelen en naar een concert van The Doors te kijkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:55 schreef Sjoewe het volgende:
Nah te wakker ik ga nog wel even aan je pielen
dinsdag of woensdag is die in enschedequote:Op maandag 28 augustus 2006 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Jan Smit en C&A sluiten deal Naast zingen stort Jan zich nu ook in de modewereld. Hij wordt namelijk het nieuwe gezicht van C&A. Zijn kledinglijn JStyle hangt volgende maand in de winkel.
Links Langharig Werkend tuigquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:26 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, dat ook weer gehadwoensdag weer een sollicitatiegesprek
Ik hoor zsm of ik door be naar de tweede rondequote:
Ik hoop het ook voor jequote:Op maandag 28 augustus 2006 11:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hoor zsm of ik door be naar de tweede rondeHet lijkt mij iig een erg leuke baan
Hopelijk ben ik de beste van de kandidaten
stokoude heftruck, precies zoals ik ze het mooist vindquote:
klaar, post deze maar volquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een mooie 1148, even maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |