en WEER een spider hequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:08 schreef HansU het volgende:
Lotus Esprit Turbo
[afbeelding]
360 spider
[afbeelding]
lopen zal jequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:12 schreef CittaR het volgende:
staat hier nu een m5 bij het tankstation, helaas te ver voor mijn camera
ik zit hier op mijn werk tegenover een tankstation en voordat ik beneden en aan de overkant ben is die waarschijnlijk al weer weg. en ik mag niet altijd zo maar weg natuurlijkquote:
ghehehequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:39 schreef CittaR het volgende:
[..]
ik zit hier op mijn werk tegenover een tankstation en voordat ik beneden en aan de overkant ben is die waarschijnlijk al weer weg. en ik mag niet altijd zo maar weg natuurlijk
volgens mij is dat een C6 ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:01 schreef -Eddow- het volgende:
Merk: Chevrolet
Type: Corvette C5 Convertible
[afbeelding]
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=978625082006230052
Klopt foutjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:59 schreef peacetaker het volgende:
[..]
volgens mij is dat een C6 ?
of zie ik het nou fout..
Dat mag vandaag ook wel hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:22 schreef Setambre het volgende:
Te ernstig.
Ik liep in Parijs in een beetje Posh buurtje dure winkels / hotels.
Zag ik eerst een SLR. Ik draaide me hoofd zag ik een Pagini Zonda F nog meer top auto's
Zal morgen was pics posten.
Als het een Zonda F is, waarom staat er dan Zonda S achterop...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:41 schreef Setambre het volgende:
zoals beloofd
Pagini Zonda F, vlak nadat ik deze foto had gemaakt kwam er een Nederlandse vrouw aan met haar peuter, die zij even op de motorkap plaatste. Vrienden van mij gingen helemaal dood stel dat er iets gebeurde...
[afbeelding]
[afbeelding]
daar ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:50 schreef -Eddow- het volgende:
Vette spots Setambre!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |