Briljant.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:35 schreef JAM het volgende:
Je hebt Magnolia wel gezien, respect your cock enzo?.
Waarom wil jij nog met iemand afspreken, van dit forum ???quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:39 schreef bloom_orlandi het volgende:
Zullen we dan een keertje afspreken
quote:Op zondag 8 april 2007 22:51 schreef bloom_orlandi het volgende:
Ach, daar ben ik ff gaan kijken...
Veel te serieus... laat maar...
Tsja, waarom zou dat zijn? Waarom heeft geen enkel museum een opgezette vijfogige olifant?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:53 schreef Nice_bastard het volgende:
Waaron zet niemand dat boek op een gratis account ergens?
quote:i.v.m. het "de geheimen van het verleiden"
Voeg toe aan adresboek Blokkeren Toevoegen aan buddylijst Account delenTue 24 July 2007 17:44u door I.K.K.E.
Dag Biancavia,
Zou het kunnen dat u over het vermelde boek ("de geheimen van het verleiden") beschikt ? Zo ja, kunt u het dan even doormailen ?
Alvast bedankt !
Met vriendelijke groeten,
Jan
Hey, die had ik ookquote:
Hey, ik ook.quote:Tue 24 July 2007 17:57u door I.K.K.E.
Dag Arjann87,
Klopt het dat jij het boek "de geheimen van het verleiden" in je bezit hebt ? Zo ja kun je het even doormailen aub ?
Alvast bedankt !
Met vriendelijke groeten,
Jan
Omdat niemand het heeft?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:53 schreef Nice_bastard het volgende:
Waaron zet niemand dat boek op een gratis account ergens?
Bestaat het wel?quote:
Wat niet is kan altijd nog komenquote:
Kan je nagaan hoeveel vraag er naar is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie net het aantal views van dit topic en die zijn ook ongelofelijk hoog![]()
Lol, weet je al wat je gaat doen? Het hier gewoon linken of 5 euro er voor vragenquote:
Ik hoop dat het "boek" beter is geschreven dan jouw verkooppraatje!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:42 schreef driels het volgende:
hi
ik kwam twee dage gelede dit forum en merkte dat er veel vraag is naar dat boek
toevallig heb ik deze link op mijn pc staan ik wil deze link gerust doorgeven mits
een kleine bedrag 4¤ ofzo met an,dere woorden voor mensen die echt nieuwsgierig zijn
naar deze link mogen mij gerust contacteren op het e-mail adres
<weg>
nuttige info over het boek voor mensne die het niet geloven
het boek bezit 13 hoofdstukken
1) waar vrouwen echt zoeken in een man
2) wat vrouwen zeker niet zoeken in een man
3) verliefd worden
4) de beste plaat om een vrouw te ontmoeten
5) verleidingstrucs
6) de fijne kunst van het verleide
7) de kunst van conversatie
8) reuk hormonen
9) weerspiegeling hypnose NLP
10) plan uw verleiding
11) de kus
12) afrodisiaca
13) enkele besluitende gedachten
het boek telt 77 bladzijde vol tekst
ik ben zelf nog bezig met het lezen en het geen ze zgg op de site is eigenlijk nie gelogen
het leest vlot er staan hanidge tips in en het is verrevan saai voor ik het wist zat ik al in den helft
ma soit het zijt gij die beslist om dit te kopen this zkr iets handig en jha tmag gezegd worden voor
vier ¤ das gene kak
mvg driels
lol omdat we niet in de 40 euro scam trappen, betekent niet gelijk dat we wel in de 4 euro scam trappenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:42 schreef driels het volgende:
hi
ik kwam twee dage gelede dit forum en merkte dat er veel vraag is naar dat boek
toevallig heb ik deze link op mijn pc staan ik wil deze link gerust doorgeven mits
een kleine bedrag 4¤ ofzo met an,dere woorden voor mensen die echt nieuwsgierig zijn
naar deze link mogen mij gerust contacteren op het e-mail adres
<weg>
nuttige info over het boek voor mensne die het niet geloven
het boek bezit 13 hoofdstukken
1) waar vrouwen echt zoeken in een man
2) wat vrouwen zeker niet zoeken in een man
3) verliefd worden
4) de beste plaat om een vrouw te ontmoeten
5) verleidingstrucs
6) de fijne kunst van het verleide
7) de kunst van conversatie
8) reuk hormonen
9) weerspiegeling hypnose NLP
10) plan uw verleiding
11) de kus
12) afrodisiaca
13) enkele besluitende gedachten
het boek telt 77 bladzijde vol tekst
ik ben zelf nog bezig met het lezen en het geen ze zgg op de site is eigenlijk nie gelogen
het leest vlot er staan hanidge tips in en het is verrevan saai voor ik het wist zat ik al in den helft
ma soit het zijt gij die beslist om dit te kopen this zkr iets handig en jha tmag gezegd worden voor
vier ¤ das gene kak
mvg driels
Nou! Al meer dan 10.000 hits, en dat voor een boekbespreking in TTK!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie net het aantal views van dit topic en die zijn ook ongelofelijk hoog![]()
Vrouwen weten gewoon wél hoe ze een man om hun vinger moeten winden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:29 schreef gronk het volgende:
Ik vind 't trouwens wel opmerkelijk dat er alleen van dit soort boeken voor mannen lijken te zijn. Hebben vrouwen nooit last van het feit dat de mannen die ze echt willen buiten bereik blijven, en dat ze alleen kansloze mannen tegenkomen?
Om te versieren wel jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:45 schreef Biancavia het volgende:
Vrouwen weten gewoon wél hoe ze een man om hun vinger moeten winden.
Mannen zijn zo simpel.
Echt?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:45 schreef Biancavia het volgende:
Vrouwen weten gewoon wél hoe ze een man om hun vinger moeten winden.
Mannen zijn zo simpel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |