Iemand nog in deze forum?
Ja hallo, je hoeft de topic
De geheimen van "De Geheimen van het Verleiden" NIET ONTHULDniet dicht te gooien zodat ik hier niet op kan reageren heh...
Joh Isabeau,
Ik ben iemand die nooit tevreden is met alles wat ik heb weet je wel. Ik heb wel veel vrouwen gekend maar nooit lang uitgehouden. Kennelijk heb ik maar oppervlakkige vrouwen ontmoet. Vaak gaat het tot op het stappen en eerste avond in bed wel goed, maar als het om serieuze dingen gaat, kunnen ze me niet meer volgen. Op zich ben ik gewoon altijd nieuwsgierig hoe vrouwen denken. In veel literatuur lees ik dat vrouwen vaste relaties verlangen. Natuurlijk wil ik dat ook. Maar ik geloof er eigenlijk niet in, of ben ik geen goede vrouwen dan tegengekomen? Waar vind ik die? Ik hoor wel vaak dat vrouwen meer gehecht is aan een vaste relatie. Dat is toevallig, want zo denk ik ook. Maar ik ben helaas geen vrouw ontmoet die zo denkt...
Dankzij veel ervaringen ben ik wel goed geworden in bed, maar helaas, zijn vrouwen ook zoals wij, dat als ze klaarkomen (geen fake) dat zij even uitgeschakeld zijn als wij. Dat ze in een beurt 5x klaarkomen is onzin! Dan was dat een fake geweest. Of liet ze net niet volledig gaan... Dus mannen, als je echte gelijktijdige orgasme kunt bereiken, ben je geslaagd! Tegenwoordig word ik gestressed dat vrouwen eerder klaarkomen