Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 15:17 |
Hier verder... | |
Bruce117 | zondag 27 augustus 2006 @ 15:20 |
Beetje vroeg geopend ![]() | |
Xebber | zondag 27 augustus 2006 @ 15:21 |
SePo! | |
MaximusF1 | zondag 27 augustus 2006 @ 15:21 |
Als Schumacher nog voorbij Alonso raakt, dat Massa hem dan maar laat voorgaan. Vroeger gebruikten ze zelfs elkaars auto om het kampioenschap te kunnen winnen...en nu even je ploegmaat voor laten gaan zou niet mogen? | |
roelofjan | zondag 27 augustus 2006 @ 15:22 |
Toffe GP. ![]() Paar cruciale rondjes nu. ![]() | |
TommyGun | zondag 27 augustus 2006 @ 15:22 |
Kom op schumi! | |
WeebI | zondag 27 augustus 2006 @ 15:22 |
![]() | |
Bruce117 | zondag 27 augustus 2006 @ 15:22 |
quote:Wel leuk dan dat er elke ronde 3 keer een berichtje van de transponders van Sato doorkomen ![]() | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 15:22 |
Is er al een Chritijan bi jsbs voor de mic geweest? Ivm. het uitvallen??? *kijkt den belg hier.... * | |
-Hans- | zondag 27 augustus 2006 @ 15:22 |
COME ON ALONSO !! | |
WeebI | zondag 27 augustus 2006 @ 15:23 |
quote:nee. | |
johnplayer | zondag 27 augustus 2006 @ 15:23 |
hmm, weet het nog zo niet.. | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 15:24 |
quote:verwacht men een slag te slaan op Monza? | |
roelofjan | zondag 27 augustus 2006 @ 15:25 |
Sato rijdt nog gewoon rond. | |
-Hans- | zondag 27 augustus 2006 @ 15:26 |
quote:Jup, het is toch de thuisbasis van Ferrari en ze zijn daar traditioneel erg sterk ![]() | |
WeebI | zondag 27 augustus 2006 @ 15:27 |
het zijn 4 punten olav.. | |
Crazy-M | zondag 27 augustus 2006 @ 15:27 |
Kom op alonso. wordt 2de ![]() | |
johnplayer | zondag 27 augustus 2006 @ 15:27 |
Hmm, ik vrees dat het niet meer gaat gebeuren | |
-Hans- | zondag 27 augustus 2006 @ 15:28 |
Schumacher de snelste ronde, hij doet nog een poging om Alonso te pakken! | |
Bruce117 | zondag 27 augustus 2006 @ 15:28 |
Ben bang dat Schumacher het niet meer gaat redden ![]() | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 15:29 |
Net het interview met CA gehoord... Spannend commentaar van Mol nu wbt MS en Alonso... ![]() ![]() | |
WeebI | zondag 27 augustus 2006 @ 15:29 |
4 punten.. ![]() | |
Crazy-M | zondag 27 augustus 2006 @ 15:30 |
Ik verwacht geen fout meer van alonso, Eerder van schumi en dat hij alonso meeneemt | |
Foo_niks | zondag 27 augustus 2006 @ 15:30 |
Braketest door Massa voor Alonso? ![]() | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 15:30 |
Tuurlijk komen e rtranen, molletje! Die Brazilianen zijn toch al van die passinele mensen *maasa, dus* | |
-Hans- | zondag 27 augustus 2006 @ 15:30 |
Verschil van 0.9 naar 0.4 met nog 2 ronden te gaan !! | |
johnplayer | zondag 27 augustus 2006 @ 15:30 |
druk, druk, druk | |
WeebI | zondag 27 augustus 2006 @ 15:30 |
quote:en dat schumacher dan moet uitwijken en de muur in rijdt? | |
roelofjan | zondag 27 augustus 2006 @ 15:30 |
quote:Met 8 seconden voorsprong? Mag 'ie wel hééél hard remmen. ![]() | |
Areyoutalkingtome | zondag 27 augustus 2006 @ 15:31 |
spannend ![]() | |
-Hans- | zondag 27 augustus 2006 @ 15:31 |
0.3 nu moet het gebeuren, de laatste ronde! KOM OP ALONSO !!!!!!!!!!!!!!!!! | |
roelofjan | zondag 27 augustus 2006 @ 15:31 |
Massa wint gewoon. | |
BaraCuda | zondag 27 augustus 2006 @ 15:31 |
dat geeft alonso echt niet weg ![]() | |
-Hans- | zondag 27 augustus 2006 @ 15:32 |
Het ziet er goed uit voor Alonso !!!!!!!!!!!!!!! ![]() Mooi podium hoor, ook tof voor Massa !!!!! ![]() COOLE RACE !!!!!!!!! | |
WeebI | zondag 27 augustus 2006 @ 15:32 |
![]() | |
johnplayer | zondag 27 augustus 2006 @ 15:32 |
FUCK!!! | |
MaximusF1 | zondag 27 augustus 2006 @ 15:32 |
Scheelde niks. Eerste zege voor Massa ! ![]() Zijn broer is er ook...zal leuk feestje worden vanavond. | |
Bruce117 | zondag 27 augustus 2006 @ 15:32 |
Massa ![]() | |
Joris33 | zondag 27 augustus 2006 @ 15:33 |
Mooie race ![]() | |
MrX1982 | zondag 27 augustus 2006 @ 15:33 |
Zonde zonde. Wel leuk voor Massa ![]() ![]() | |
-Hans- | zondag 27 augustus 2006 @ 15:33 |
Dat was close zeg ![]() | |
Crazy-M | zondag 27 augustus 2006 @ 15:33 |
MASSA ![]() ![]() ![]() ALONSO 2de ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En schumi: Net Goed ![]() | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 15:33 |
Wow, wat een gevecht! Mijn hart is blij dat FA 2e wordt, maar voor m'n manager zou ferrari 1 + 2 leuker zijn!! | |
MrX1982 | zondag 27 augustus 2006 @ 15:34 |
De eerste pitstop van de Ferrari's was misschien toch niet zo slim ![]() | |
WeebI | zondag 27 augustus 2006 @ 15:34 |
tenk yuu ![]() | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 15:34 |
En mijn feli's voor (heethoofdje) Massa! YES, Thank you!! | |
-Hans- | zondag 27 augustus 2006 @ 15:34 |
Hulde voor de SC, wat een belangrijk moment in de race. Als de SC er niet was gekomen dan was het een simpele 1 - 2 voor Ferrari geworden. Alonso loopt 2 punten uit, yeaaaaah! | |
TommyGun | zondag 27 augustus 2006 @ 15:34 |
Godverdomme wat spannend zeg. Wat gaaf van Massa, maar jammer van Schumi. Dankzij Liuzzi de kansen van Schumi verspilt. Ik snap ook niet waarom ze dat zo gedaan hebben bij de eerste pit stop. Maar goed, WK wordt toch wel heel erg lastig nu... | |
_Administr8or_ | zondag 27 augustus 2006 @ 15:36 |
quote:inderdaad, klote SC! ![]() | |
SuzukiSwift | zondag 27 augustus 2006 @ 15:37 |
Ik snap ook niet waarom Ferrari Massa en Schumacher tegelijk binnen kwamen. Ze hadden Massa nog een rondje door moeten laten rijden, en Schumacher wel gelijk binnen laten komen. Dan had Schumacher met gemak gewonnen. | |
Brun0 | zondag 27 augustus 2006 @ 15:37 |
![]() ![]() | |
WEST | zondag 27 augustus 2006 @ 15:37 |
Fernando ![]() ![]() ![]() ![]() en Massa ook goed die heb ik in mijn fok team ![]() | |
WeebI | zondag 27 augustus 2006 @ 15:37 |
Liuzzi heeft Massa laten winnen. | |
MaximusF1 | zondag 27 augustus 2006 @ 15:39 |
Massa is superblij. ![]() | |
-Hans- | zondag 27 augustus 2006 @ 15:40 |
De tranen! ![]() | |
MaximusF1 | zondag 27 augustus 2006 @ 15:40 |
Wat een mooi podium...doet me denken aan Barrichello destijds. ![]() | |
BaraCuda | zondag 27 augustus 2006 @ 15:41 |
quote:2e set banden van schumacher waren anders goed bagger, met beetje pech hadden ze dan alonso op 1 gehad. | |
Urvin | zondag 27 augustus 2006 @ 15:41 |
quote: | |
Areyoutalkingtome | zondag 27 augustus 2006 @ 15:42 |
wat een mannetje ![]() ![]() | |
Xebber | zondag 27 augustus 2006 @ 15:42 |
Wat een lelijk geval ![]() | |
-Hans- | zondag 27 augustus 2006 @ 15:47 |
quote:Idd, de banden die hij na de SC had waren echt niet goed! De SC kwam voor Ferrari op een vervelend moment, maar de slechte banden v/d tweede stint hebben Schumacher misschien wel de das omgedaan. Als hij fatsoenlijke banden had gehad dan was het verschil echt geen 7 a 8 seconden geweest voor de laatste pitstop. Wat een race ![]() Alonso en Schumacher.... ze zijn geen vrienden van elkaar. | |
7T7 | zondag 27 augustus 2006 @ 15:47 |
Tactisch erg slecht gedaan van Ferrari met de safety car situatie. In het verleden hadden ze vaak strategisch goede beslissingen, maar die zie je de laatste tijd niet zoveel meer. MS had Massa bij de safety car gewoon 30 seconden vooruit moeten laten rijden. Dan had hij in de pits niet hoeven wachten op Massa. Weliswaar had hij dan Alonso meteen achter zich aan de pits in gehad, maar dan was het aangekomen op de snelheid van pitcrew. Nu was hij op voorhand al kansloos. | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 15:48 |
Heb je die Champagne-douche van/voor Massa gezien? Wat stond die jongen te genieten!! [ Bericht 1% gewijzigd door Sally op 27-08-2006 15:51:42 (typo gefixt.... blijf maar MaAsa typen ;)) ] | |
MrX1982 | zondag 27 augustus 2006 @ 15:51 |
Emoties van Massa. Mooi hoor ![]() | |
-Hans- | zondag 27 augustus 2006 @ 15:51 |
Massa breekt.. congratz Massa. | |
uniekhoorn | zondag 27 augustus 2006 @ 15:52 |
Massa, zo lief!! ![]() | |
BaraCuda | zondag 27 augustus 2006 @ 15:54 |
Dikke veer in z'n reet van schumacher ![]() Nu zal hij het helemaal niet meer hebben ![]() | |
-Evert- | zondag 27 augustus 2006 @ 15:58 |
Kijk, ik vind het een goede beslissing van Ferrari om Felipe en Michael tegelijk binnen te halen tijdens de SC situatie. Fernando had gewoon geluk dat er een SC situatie was waardoor Michael en Felipe hun voorsprong kwijt waren. De fout van Michael (Hij ging even van de baan en verloor 4/5 seconden op Fernando) heeft hem de de das omgedaan. Maar Michael heeft laten zien dat zijn Ferrari snel is, sneller dan de Renault van Fernando, dat belooft heel wat voor de volgende race. | |
-Hans- | zondag 27 augustus 2006 @ 16:00 |
de lekker band van Kimi is volgens mij veroorzaakt door zo'n Torro Rosso bak. ![]() | |
7T7 | zondag 27 augustus 2006 @ 16:05 |
quote:Het was wel verstandig van Ferrari om ze alletwee naar binnen te halen, alleen was het niet verstandig om Michael in de pits te laten wachten. Als Michael gewoon rustig richting pits was gereden, dan was Massa al weer weggeweest op het moment dat Michael er aan kwam. Natuurlijk was zijn fout mede debet aan de derde plaats, maar dat kan gebeuren als je op de limiet rijdt. De pitsstop is gewoon een tactische fout, die in mijn ogen niet mag gebeuren bij zo'n topteam. | |
Tarado | zondag 27 augustus 2006 @ 16:08 |
leuke race, Massa goed geraced, gelukkig heeft hij door Alonso niet z'n plaats hoeven af te staan aan Schumacher, die pitststop van Ferrari was wel begrijpelijk, Ferrari is wel duidelijk beter dan Renault momenteel. | |
Tarado | zondag 27 augustus 2006 @ 16:10 |
quote:Dat maakt dan toch uiteindelijk helemaal niets uit ![]() | |
-Evert- | zondag 27 augustus 2006 @ 16:11 |
quote:Ja, dat had idd anders gemoeten. Michael had idd rustig moeten rijden en als Felipe al weggegaan is uit de pits, had Michael Fernando ff een brake-test moeten geven ![]() | |
7T7 | zondag 27 augustus 2006 @ 16:11 |
quote:Hoezo niet? | |
Tarado | zondag 27 augustus 2006 @ 16:13 |
quote:je kan toch pas de pitstop beginnen als Massa weg is dus win je er geen tijd mee, of je nu achter hem stilstaat of langzaam aan komt rijden. | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 16:15 |
Ross Brawn zei het zelf nog: "De SC situatie heeft ons 'genekt'." Maar hij zei ook: "Zo gaat dat in de sport!" Heerlijk sportief van 'm. | |
-Evert- | zondag 27 augustus 2006 @ 16:16 |
quote:Iig beter dan in de pits wachten en Fernando eraan zien komen... het is dus beter om samen met Fernando in de pits te aankomen, dan is het afhankelijk van je hoeveelheid brandstof, en hoe snel je pitmannen werken... Michael had dan ook kunnen proberen een gat te slaan voordat hij de pits ingaat | |
7T7 | zondag 27 augustus 2006 @ 16:21 |
quote:Je wint er geen tijd mee ten opzichte van de mensen voor je, maar wel ten opzichte van de mensen achter je die niet hoeven te wachten op een teamgenoot in de pits. Omdat Michael moest wachten in de pits, kon Alonso eerder aan zijn pitstop beginnen dan Michael. Als Michael wacht tot Massa weg is, dan kan Alonso in het beste geval gelijktijdig aan zijn pitstop beginnen, omdat hij immers niet mag inhalen op weg naar de pits. Er van uitgaande dat de pitstops van beide even lang zouden duren, resulteert er in dat MS dan weer eerder de baan op had gekund dan FA. | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 16:26 |
Mag ik hier nog aan toevoegen dat als je stilstaat met een F1 wagen, dat alles warmer en heter wordt dan je eigenlijk zou willen? | |
Tarado | zondag 27 augustus 2006 @ 16:31 |
Schumacher had 10 seconden voorsprong op Alonso op het moment van inrijden in de pits, hij had dus wat kunnen winnen tov Alonso, zijn pitstop duurde waarschijnlijk wat langer dan die van Alonso, hier de tijd van binnenkomst van de drie en de tijd dat ze binnen gestaan hebben (met in-en uitrijden) 1 6 Felipe Massa Ferrari 14 15:24:32 26.149 26.149 1 5 Michael Schumacher Ferrari 14 15:24:33 37.947 37.947 1 1 Fernando Alonso Renault 14 15:24:43 25.944 25.944 | |
Tarado | zondag 27 augustus 2006 @ 16:31 |
Schumacher had 10 seconden voorsprong op Alonso op het moment van inrijden in de pits, hij had dus wat kunnen winnen tov Alonso, zijn pitstop duurde waarschijnlijk wat langer dan die van Alonso, hier de tijd van binnenkomst van de drie en de tijd dat ze binnen gestaan hebben (met in-en uitrijden) 1 6 Felipe Massa Ferrari 14 15:24:32 26.149 26.149 1 5 Michael Schumacher Ferrari 14 15:24:33 37.947 37.947 1 1 Fernando Alonso Renault 14 15:24:43 25.944 25.944 | |
-Evert- | zondag 27 augustus 2006 @ 16:34 |
Dubbel post? | |
Tarado | zondag 27 augustus 2006 @ 16:37 |
quote:Ja dat is me al een keer eerder overkomen, ik weet niet hoe dat komt. | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 16:44 |
quote:* te ongeduldig? * ![]() (lees: 2x snel met je muis achter elkaar klikken, of 2x snel op <enter> drukken, mss?) Ik denk dat ik 332 ptn heb gehaald, maar mijn Pers. Pag. zegt 325..... Hmmmm..... Ik heb maar een vraag gesteld in het 'F1-manager'topic hierover. | |
-Evert- | zondag 27 augustus 2006 @ 16:48 |
Sally, btw... heel even offtopic... wie is dat wijf in je avatar? | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 16:53 |
quote:Die VROUW is uit een tv-serie. En dan wil je natuurlijk weten WELKE tv-serie.... | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 16:54 |
Dan wil ik eerst graag weten wie dat domme kereltje uit JOUW avatar is. * Sally gokt dat die uit een of ander hedendaags tekenfilmpje is.... | |
Tarado | zondag 27 augustus 2006 @ 16:54 |
Sorry, ik had je laatste post niet gezien Sally, ik heb mijn gok dus weggehaald ![]() | |
MJ-1979 | zondag 27 augustus 2006 @ 16:56 |
Wat een prachtige race !! Heb de hele wedstrijd lekker op het puntje van mijn stoel gezeten! Prachtige strategie van Renault, anders had Schumacher de leiding gekregen van Massa... Dit is toch veel mooier !!! | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 16:57 |
quote:nope. tis een serie die nu (helaas) even van de buis is. * Sally bedenkt dat ze haar avatar beter had kunnen laten voor wattie was..... Maar dat leverde ook weer erg veel commentaar hier bij de F1 op! | |
-Evert- | zondag 27 augustus 2006 @ 17:01 |
quote:Nee.. een of ander jongentje uit een animatie film "The Incredibles" | |
ThunderRoad | zondag 27 augustus 2006 @ 17:03 |
Top Race!!! Gebeurde veel op de baan, inhaalacties, crashes und so weiter. Jammer van Schumi maar mooi voor Massa ![]() Weet iemand waar ik deze race kan 'krijgen' want mijn dvd recorder, heeft gister de geest gegeven ![]() Alvast bedankt ![]() | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 17:10 |
quote:Ah! Disney-fan? Of moet ik zeggen Pixar-fan? *leuke film, trouwens!* De vrouw uit mijn avatar is Tess uit McLeod's Daughters. | |
-Evert- | zondag 27 augustus 2006 @ 17:12 |
quote:Pixar ja ![]() ![]() | |
SaintOfKillers | zondag 27 augustus 2006 @ 17:16 |
Het zou wel leuker zijn indien Alonso wat vaker een succesje behaalde omdat hij iets liet zien wat erg knap of sterk was en niet omdat de anderen fouten maken of pech hebben. | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 17:16 |
quote:Ehm, ja... Vind ik zelf ook wel. Heb nog wat plaatjes gescoord van d'r, maar die zijn te groot als avatar op fok!. IRL heb ik donkerblond haar zonder krullen. Maar wie weet wat haar echte haar is... 't is ten slotte een actrice! | |
-Evert- | zondag 27 augustus 2006 @ 17:21 |
quote:Omg, ben je IRL een vrouw? Respect dat je hier zit ![]() | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 17:24 |
quote:OMG Gaan we DIE discussie hier nu weer krijgen????? ![]() *YEAH, i'm a woman who likes Formula 1. And PROUD of it!!* | |
flubub | zondag 27 augustus 2006 @ 17:31 |
quote:Same here ![]() Massa ![]() ![]() | |
Tarado | zondag 27 augustus 2006 @ 17:31 |
quote:Jij bent Hongarije alweer vergeten zeker, Alonso liet daar toch echt wel wat zien en was zonder zijn pech toch echt winnaar geworden | |
-Evert- | zondag 27 augustus 2006 @ 17:32 |
quote:Wauw... ![]() ![]() | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 17:42 |
Hm. Weer zo één met vooroordelen. ![]() *lekker puh!* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -Evert - ![]() Vanmorgen nog beelden van de Bavaria City Race gezien? Waren genoeg vrouwen die het ook gaaf vonden. - de auto's, - de stank van verbrand rubber, - de doughnuts die gemaakt werden, - enz. *om maar wat te noemen* | |
-Hans- | zondag 27 augustus 2006 @ 17:42 |
quote:Bleek Speed te zijn geweest. ![]() | |
-Evert- | zondag 27 augustus 2006 @ 17:47 |
quote:Nee... niet gezien.... en nee, ik vind helemaal niet erg dat je hier zit... is alleen maar leuker voor ons, de jongens ![]() ![]() ![]() | |
-Evert- | zondag 27 augustus 2006 @ 17:48 |
Gaan we niet een beetje te offtopic? ![]() | |
flubub | zondag 27 augustus 2006 @ 17:53 |
Om ontopic hier maar eens te reageren (lees meestal alleen maar mee, maar moest nu wel even reageren natuurlijk ![]() ![]() Had et leuker gevonden als schumi ook nog ff snel alonso op het einde had weten in te halen, maar helaas.. ![]() | |
-Evert- | zondag 27 augustus 2006 @ 17:58 |
O... ik ook maar ff![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 18:05 |
quote:HEY, niet Fernando afkraken, he? ![]() *vorige avatar was 't erg duidelijk voor wie ik fan was...* Namelijk: Renault! ![]() | |
-Evert- | zondag 27 augustus 2006 @ 18:10 |
quote: ![]() Ik vind hem maar een arrogante lul... en hij heeft altijd alleen maar geluk... vandaag met de SC en fout van Ferrari/Michael, vorige race met de weergoden bla bla..... kreeg ie 2 sec straf bij de kwalificaties, krijgt Michael het ook... En Monaco dan... Michael helemaal naar achteren gezet ![]() | |
flubub | zondag 27 augustus 2006 @ 18:12 |
Niks tegen Renault hoor..ik gun Fisi ook wel wat ![]() ![]() ![]() | |
Tarado | zondag 27 augustus 2006 @ 18:13 |
quote:Wat een onzin dat hij alleen maar geluk heeft, het is gewoon een geweldige coureur samen met Schumacher en Raikkonen de beste van het hele F1 circus op dit moment. | |
-Evert- | zondag 27 augustus 2006 @ 18:15 |
quote:Hij is helaas wel een geweldige coureur, maar ik kan zijn gezicht gewoon niet zien, en zeker niet zijn "handenshow" ofzo als hij wint ![]() | |
ElmarO | zondag 27 augustus 2006 @ 18:19 |
quote:Wat gebeurde er dan precies? Mooi dat Massa deze GP op zijn naam heeft geschreven. Wel jammer dat Alonso twee punten is uitgelopen. De titel bij de coureurs gaat denk ik moeilijk worden, maar ik heb er alle vertrouwen in dat Ferrari de constructeurstitel gaat veroveren. | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 18:23 |
quote:Kijk, en dat probeerde ik dus te voorkómen.... *oeverloze discussies en gevechten over de mening van een ander, dus* Ik zal en wil heus het 'zwaaizwaai'gedrag van Alonso dit seizoen niet goed praten. Maar fan van Mr. Arrogantie himself (Schumi I) zal ik ook nooit worden. (ik heb hierbij even een commercial voor schampoo (die een paar jaar geleden op tv kwam) in gedachten...) Ook Massa (ik noemde 'm daarstraks al 'heethoofdje') is zo'n coureur met passie, net als Alonso. En een paar jaar gelee waren ook Massa's stomme acties dankbaar onderwerp van gesprek. Mèt de gebruikelijke scheldpartijen hier op 't forum, neem ik aan. Om maar te zwijgen van 'mr. Passion' JP Montoya.... Want ook daar zijn boeken over volgeschreven! 't Zit allemaal een beetje in het 'Zuidelijke Temperament', denk ik dan maar. De enige reden dat ik in mijn profiel als "Favoriete Coureur" Alonso heb neergezet, is om de prestaties die hij leverde de afgelopen jaren. Als Rookie en Underdog, za'k maar zeggen. Hij was en is iig een coureur die opviel! *negatieve publiciteit is óók publiciteit!* | |
flubub | zondag 27 augustus 2006 @ 18:24 |
Ik vind het ook zeker niet erg dat er zulke coureurs zijn in de F1 hoor..het maakt het wel leuker om te kijken en over te praten ![]() | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 18:26 |
quote:P'sies! I rest my case en ga ![]() *AFK* | |
-Hans- | zondag 27 augustus 2006 @ 19:32 |
quote:Er gebeurde heel erg veel, en eigenlijk zou ik het fragment nog een paar keer terug moeten zien om het precies te kunnen vertellen. In elk geval botste Speed met een behoorlijke snelheid tegen het wiel van Kimi aan. Of Speed remde veel te laat of hij moest uitwijken voor een andere auto, ik weet het niet. quote:De volgende race is op Monza en daar is Ferrari vaak erg sterk. Ik denk dat Toyota, BAR, McLaren en BMW Sauber het ook goed gaan doen. Het belooft een zwaar weekend voor Renault te gaan worden. De 2 extra punten van vandaag voor Alonso zijn dan ook wel erg belangrijk. ![]() | |
ElmarO | zondag 27 augustus 2006 @ 19:58 |
quote:Bedankt voor de uitleg. Lijkt er op dat Kimi de laatste twee GP's een soort van Toro Rosso-magneet aan zijn wagen heeft hangen. ![]() quote:Monza is inderdaad een circuit waar Ferrari er alles aan zal doen om goed voor de dag te komen. Ik hoop ook dat de door jou genoemde teams het sterk gaan doen en zo punten van Renault af kunnen snoepen. Eigenlijk geeft het resultaat van deze race ook pijnlijk aan dat Schumacher/Ferrari in Hongarije de fout in zijn gegaan door de banden niet te wisselen. | |
-Evert- | zondag 27 augustus 2006 @ 19:58 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Kus voor Sally ![]() Kus voor flubub ![]() | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 20:35 |
quote:*thnx* ![]() | |
BaraCuda | zondag 27 augustus 2006 @ 21:17 |
Ik denk dat schumacher kampioenschap niet gaat redden, de auto heeft het NET niet en schumacher heeft ook niet meer zulke geweldige acties als vroeger. 3 jaar geleden had schumacher hem er 100% zeker naast gezet ergens bij alonso.. dat mis ik beetje bij schumacher ![]() | |
Spooky4u | zondag 27 augustus 2006 @ 21:26 |
Kheb een leuke rae gezien, niet meer niet minder. Jammer dat Chris zijn motor niet meer heeft kunnen opblazen, maar dat doet ie volgende week vrijdag hoogstwaarschijnlijk toch wel weer! | |
-Hans- | zondag 27 augustus 2006 @ 22:22 |
quote:hehe ![]() ![]() quote:Weinig aan toe te voegen. ![]() In Hongarije had Ferrari echt voor safe moeten spelen, want daar zijn ze echt kostbare punten mis gelopen. Al is dat achteraf natuurlijk wat makkelijk om te zeggen. ![]() | |
-Evert- | zondag 27 augustus 2006 @ 23:36 |
quote:Aw... krijg ik er geen 1 terug ![]() | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 23:39 |
quote:Slaap Lekker: ![]() P.S. de 'thnx' was voor "nice post...." ![]() P.S.2: welke film heb je gezien? ![]() ![]() | |
-Evert- | zondag 27 augustus 2006 @ 23:43 |
quote:Tnx ![]() | |
-Evert- | zondag 27 augustus 2006 @ 23:44 |
quote:Ohja, het was Running Scared | |
Sally | zondag 27 augustus 2006 @ 23:48 |
quote:Ah, OK. Niet van gehoord. Groetjes en doei! *gaat nu echt maffen* | |
-Evert- | zondag 27 augustus 2006 @ 23:53 |
quote:Doei doei ![]() ![]() ![]() | |
X-fi | maandag 28 augustus 2006 @ 00:14 |
Stel: Achterstand van Schumacher op Alonso is 12 punten. Schumacher wordt in de laatste 3 races drie keer #1 en Alonso 3x #3. Dan staan ze met punten gelijk. En de laatste race vallen ze beide uit. Wie wordt er dan als winnaar uitgeroepen ![]() | |
roelofjan | maandag 28 augustus 2006 @ 00:20 |
quote:Degene met het meeste overwinningen dacht ik.. Of staan ze dan met overwinningen ook gelijk? | |
X-fi | maandag 28 augustus 2006 @ 00:21 |
quote:Nu : 6x Alonso 5x Schumacher | |
roelofjan | maandag 28 augustus 2006 @ 00:22 |
25) If two or more constructors or drivers finish the season with the same number of points, the higher place in the Championship (in either case) shall be awarded to : a) the holder of the greatest number of first places, b) if the number of first places is the same, the holder of the greatest number of second places, c) if the number of second places is the same, the holder of the greatest number of third places and so on until a winner emerges. d) if this procedure fails to produce a result, the FIA will nominate the winner according to such criteria as it thinks fit. Vrij logisch dus. ![]() | |
X-fi | maandag 28 augustus 2006 @ 00:23 |
Merci ![]() | |
-Evert- | maandag 28 augustus 2006 @ 00:26 |
quote:JIJ AMD64/NFSUndergroundII!!!! Ken je mij nog? | |
X-fi | maandag 28 augustus 2006 @ 00:29 |
quote:mail me maar. anders gaat het hier offtopic ![]() | |
-Evert- | maandag 28 augustus 2006 @ 00:35 |
quote:Hehe, ik zit hier al heel tijd offtopic te lullen... maar goed... ff jouw MSN adden | |
sanger | maandag 28 augustus 2006 @ 10:12 |
Was mooie race gisteren. Helaas had ik tijdelijk geen Fok/Internet.... Mooie OP Sally ![]() | |
ElmarO | maandag 28 augustus 2006 @ 10:50 |
quote:Vorig seizoen speelde het natuurlijk ook mee dat de Bridgestones en het pakket nou niet echt geweldig waren. Terwijl nu de Bridgstones in ieder geval gelijkwaardig zijn aan de Michelins. En het met het pakket nu ook wel goed zit met Ferrari. Dus van die resultaten van Ferrari van vorig jaar trek ik me maar niet al te veel aan. Althans van de slechte. ![]() quote:Dat is inderdaad makkelijk om achteraf te zeggen. ![]() | |
Eppie_NL | maandag 28 augustus 2006 @ 11:04 |
alles gemist ![]() iemand die weet waar ik een samenvatting...beelden kan zien?? | |
flubub | maandag 28 augustus 2006 @ 11:18 |
quote:Je moet zoeken of je ergens een torrent van de race kan vinden... of een hoogtepuntenfilmpje van youtube als je daar ook genoegen mee neemt ![]() Trouwens..dit zal wel domme vraag zijn, maar ik snapte het echt niet toen ik keek.. normaal bij geel mag je toch niet inhalen? Waarom mag het dan in ene in de pits wel? Ik dacht dat alonso gewoon zou moeten wachten tot massa en schumacher voorbij waren, maar hij kon er dan wel weer vlak achter rijden..ik was dan ook heel verbaast dat hij gwoon voorbij schumacher mocht..dus..hoe zit dit? ![]() [ Bericht 28% gewijzigd door flubub op 28-08-2006 11:58:57 ] | |
Sally | maandag 28 augustus 2006 @ 11:58 |
quote:duh... ZIe je nou dat je die OP's NIET aan mij moet overlaten??!! *had je gewaarschuwd!!!* | |
Sally | maandag 28 augustus 2006 @ 12:03 |
quote:Die gele vlaggen hingen alleen maar in bocht 4 (als ik 't goed herinner). Olav zei er nog iets over tegen Kubica; zoiets als: "Heeftie daar mazzel, of issie dom???" Maar Kubica was niet dom, maar wel slim. Want ondanks dat in het televisiebeeld het vlakje dat de rondes bevat geel was, gold dat niet voor de gehele baan.... Vandaar dat er ingehaald mocht/kon worden onder een 'gele vlag' situatie. | |
flubub | maandag 28 augustus 2006 @ 12:06 |
quote:Nee, niet toen, toen de safety car er was bedoel ik.. (sorry was mss niet helemaal duidelijk, maar dat was de situatie dat ze de pits in gingen ![]() | |
sanger | maandag 28 augustus 2006 @ 12:12 |
quote:Has been taken care off yet... Spooky neemt de honeurs waar ![]() | |
Sally | maandag 28 augustus 2006 @ 12:15 |
quote:Tja, daar weet ik ook 't fijne niet van, maar stel je deze situatie voor: wagen A komt de pit in om gerepareerd te worden aan de neus vanwege een incident (en daardoor is dus de SC de baan op) ik denk dat je dan wagen A in mag halen in de pit omdat die veeeeeel langer over de pitostop doet dan jijzelf??? Dit lijkt mij een logische verklaring. Maar nogmaals: de regeltjes van de FIA ken ik niet... ![]() | |
Sally | maandag 28 augustus 2006 @ 12:17 |
quote:OT: Ik begreep al zoiets uit een ander onderwerp... Fijn om te horen ![]() *check je FB* | |
flubub | maandag 28 augustus 2006 @ 12:18 |
quote:Ja..het zal idd wel zijn dan dat het gewoon niet op de baan gebeurt..nouja ![]() | |
sanger | maandag 28 augustus 2006 @ 12:19 |
quote:Doe jij dat anders ook eens ![]() | |
-Evert- | maandag 28 augustus 2006 @ 20:31 |
SC FTW ![]() | |
Tarado | maandag 28 augustus 2006 @ 20:56 |
quote:Hier de regels van de Fia betreffende de Safetycar; SAFETY CAR 149) a) The FIA safety car will be driven by an experienced circuit driver. It will carry an FIA observer capable of recognising all the competing cars, who is in permanent radio contact with race control. b) 30 minutes before the race start time the safety car will take up position at the front of the grid and remain there until the five minute signal is given. At this point (except under m) below) it will cover a whole lap of the circuit and enter the pit lane. c) The safety car may be brought into operation to neutralise a race upon the decision of the clerk of the course. It will be used only if competitors or officials are in immediate physical danger but the circumstances are not such as to necessitate stopping the race. d) When the order is given to deploy the safety car, all observer's posts will display waved yellow flags and a board "SC" which shall be maintained until the intervention is over. From this time any car being driven unnecessarily slowly, and which is deemed potentially dangerous to other drivers, will be reported to the stewards. This will apply whether any such car is being driven on the track, the pit entry or the pit lane. e) The safety car will start from the pit lane with its orange lights illuminated and will join the track regardless of where the race leader is. f) All competing cars must then form up in line behind the safety car no more than 5 car lengths apart and overtaking, with the following exceptions, is forbidden until the cars reach the Line after the safety car has returned to the pits. Overtaking will be permitted under the following circumstances : - if a car is signalled to do so from the safety car ; - under m) below ; - any car entering the pits may pass another car or the safety car after it has crossed the first safety car line ; - any car leaving the pits may be overtaken by another car on the track before it crosses the second safety car line ; - when the safety car is returning to the pits it may be overtaken by cars on the track once it has crossed the first safety car line ; - if any car slows with an obvious problem. g) When ordered to do so by the clerk of the course the observer in the car will use a green light to signal to any cars between it and the race leader that they should pass. These cars will continue at reduced speed and without overtaking until they reach the line of cars behind the safety car. h) The safety car shall be used at least until the leader is behind it and all remaining cars are lined up behind him. Once behind the safety car, the race leader must keep within 5 car lengths of it (except under j) below) and all remaining cars must keep the formation as tight as possible. 2006 F1 Sporting Regulations 25 / 36 12th July 2006 i) While the safety car is in operation, competing cars may enter the pit lane, but may only rejoin the track when the green light at the end of the pit lane is on. It will be on at all times except when the safety car and the line of cars following it are about to pass or are passing the pit exit . A car rejoining the track must proceed at an appropriate speed until it reaches the end of the line of cars behind the safety car. Under certain circumstances the clerk of the course may ask the safety car to use the pit lane. In these cases, and provided it’s orange lights remain illuminated, all cars must follow it into the pit lane without overtaking. Any car entering the pit lane under these circumstances may stop at its designated garage area. j) When the clerk of the course calls in the safety car, it must extinguish its orange lights, this will be the signal to the drivers that it will be entering the pit lane at the end of that lap. At this point the first car in line behind the safety car may dictate the pace and, if necessary, fall more than five car lengths behind it. As the safety car is approaching the pit entry the yellow flags and SC boards at the observer's posts will be withdrawn and replaced by waved green flags with green lights at the Line. These will be displayed for no more than one lap. k) Each lap completed while the safety car is deployed will be counted as a race lap. l) If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking. m) In exceptional circumstances the race may be started behind the safety car. In this case, at any time before the one minute signal its orange lights will be turned on. This is the signal to the drivers that the race will be started behind the safety car. When the green lights are illuminated the safety car will leave the grid with all cars following in grid order no more than 5 car lengths apart. There will be no formation lap and race will start when the green lights are illuminated. Overtaking, during the first lap only, is permitted if a car is delayed when leaving its grid position and cars behind cannot avoid passing it without unduly delaying the remainder of the field. In this case, drivers may only overtake to re-establish the original starting order. Any driver who is delayed leaving the grid may not overtake another moving car if he was stationary after the remainder of the cars had crossed the Line, and must form up at the back of the line of cars behind the safety car. If more than one driver is affected, they must form up at the back of the field in the order they left the grid. Either of the penalties under Article 54a) or b) will be imposed on any driver who, in the opinion of the Stewards, unnecessarily overtook another car during the first lap. Voor alle regels van 2006, kijk op; http://www.fia.com/resour(...)TING_REGULATIONS.pdf | |
flubub | maandag 28 augustus 2006 @ 21:03 |
zo..flinke lap text ![]() ![]() | |
Tarado | maandag 28 augustus 2006 @ 21:37 |
Deze regel laat zien dat Schumacher niet had mogen afremmen op de baan of in de pitsstraat om Alonso op te houden:quote: |