Ze wachten dat Janine klaar is met haar haar doen Kan zij hem mooi opnemenquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:26 schreef Inca het volgende:
Ik denk dat die foon pas afgaat als ze allemaal zitten te eten.
Ja precies!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:28 schreef Loedertje het volgende:
Sfeerbeeld
Iedereen hangt opgeprikt op de bank in de hoop dat er iets spectaculairs gaat gebeuren
Afwachtende saaie bende
Bijhorende plaatjequote:Op zondag 27 augustus 2006 13:28 schreef Loedertje het volgende:
Sfeerbeeld
Iedereen hangt opgeprikt op de bank in de hoop dat er iets spectaculairs gaat gebeuren
Afwachtende saaie bende
Ik gun het hem meer dan dikke 10,quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen rukt verder op. Concurrentie voor Etienne
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB270865.jpg]afbeelding][/URL]
Hier hebben we SC voor !!! Flugeltje is niet voor niets zo ontstemd !!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:28 schreef Tazmaniac het volgende:
ik moet over paar minuutjes gaan douchen... snik snik
Hij lult tenminste wat, de rest zit er maar wat sloom bij..quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:33 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Tijn altijd het hoogste woord of ligt dat aan mij
Hij heeft in ieder geval al in haar broek gezetenquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik gun het hem meer dan dikke 10,
Ligt aan jou, Hilde Egbert en E-10 kunnen er ook wat van,quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:33 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Tijn altijd het hoogste woord of ligt dat aan mij
excuse me!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hier hebben we SC voor !!! Flugeltje is niet voor niets zo ontstemd !!!!
[FB] #5 Éen grote familie in de FB
BB kan het lekker sturen. Als iemand de telefoon oppakt die ze erin willen houden, draaien ze het 'jij moet iemand aanwijzen die ook genomineerd staat' bandje. Willen ze die persoon eruit hebben, draaien ze het 'jij staat genomineerd' bandje. Zo gaan die dingenquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:35 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
excuse me!!!kben al weg! Laat de telefoon dan ook maar tot 20:00 stil blijven.. bye
en nog ff ontopic dan maar: Marcel neemt straks op en staat als 3e persoon genomineerd
Moet van BBquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:40 schreef MissX het volgende:
Waarom hebben zoveel mensen binnen hun schoenen aan? Daar heb ik me bij eerdere bb's ook wel is over verbaasd. Hoewel als ze dan constant van binnen naar buiten(tuin) liepen, kon ik het me nog voorstellen. Maar dat is hier niet aan de orde.
Maar ik heb echt nooit binnen schoenen aan. Ik trek ze altijd gelijk in de gang uit.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:15 schreef scanman01 het volgende:
Een cursus FOK! (zo goed schatje?) in COS
Echt? Ik zie ook mensen op hun blote voeten. Een beetje netjes eruit zien en niet de hele dag in hun slaapkleding okay, maar schoenen verplichtenquote:
Ho-ho. Dat word dus niet overal gezegd. Ik vind t echt debiel klinken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:29 schreef Nostalgist het volgende:
En dan reden we aan. Heerlijk dat Brabants
Moest van BBquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:40 schreef MissX het volgende:
Waarom hebben zoveel mensen binnen hun schoenen aan? Daar heb ik me bij eerdere bb's ook wel is over verbaasd. Hoewel als ze dan constant van binnen naar buiten(tuin) liepen, kon ik het me nog voorstellen. Maar dat is hier niet aan de orde.
Maar ik heb echt nooit binnen schoenen aan. Ik trek ze altijd gelijk in de gang uit.
Ja, ik deed dat vorig jaar ook altijdquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. je zit alles terug te lezen ??
Gelukkig wel, en in het geval van Etienne: daaaaag.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BB kan het lekker sturen. Als iemand de telefoon oppakt die ze erin willen houden, draaien ze het 'jij moet iemand aanwijzen die ook genomineerd staat' bandje. Willen ze die persoon eruit hebben, draaien ze het 'jij staat genomineerd' bandje. Zo gaan die dingen
Krijg je daar medicatie voor?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik deed dat vorig jaar ook altijd![]()
.
Ik wil gewoon alles weten.
Netjes hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:49 schreef riri het volgende:
[BB6] Streamverslagen van zondag 27 augustus 2006
Had het gesprek van Etienne,Tijn en Egbert vannacht opgenomen en heb het zo'n beetje letterlijk overgetypt wat ze zeiden
K heb het gelezen...goed bezigquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:49 schreef riri het volgende:
Had het gesprek van Etienne,Tijn en Egbert vannacht opgenomen en heb het zo'n beetje letterlijk overgetypt wat ze zeiden
Okee okee, ik ben geen Tijn fan... maar waren zijn opmerkingen niet gewoon normaal? Het is Etienne die vreemd lult... dus voor hem puntjes eraf.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
K heb het gelezen...goed bezig![]()
Tijn weer een paar plusjes erbij![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee okee, ik ben geen Tijn fan... maar waren zijn opmerkingen niet gewoon normaal? Het is Etienne die vreemd lult... dus voor hem puntjes eraf.
Huldequote:Op zondag 27 augustus 2006 13:49 schreef riri het volgende:
Tijn is een brief aan het ophalen in de DBKquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:07 schreef Kinga het volgende:
wtf is loos!
3 en 4 doen het bij mij wel gewoon. 1 en 2 staan op de gang?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:08 schreef BBoon het volgende:
de streams staan stil bij mij
Eindelijk actiequote:Op zondag 27 augustus 2006 14:09 schreef wendy79 het volgende:
oeeh spannende dingen in de dbk
Om de stream watchers te pesten..quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:09 schreef cpuntb het volgende:
1 voor 1 moeten ze naar de DBK komen... BB wil wat van ze weten... er ligt een brief met instructies... daarna moeten de tv in de gaten houden... alles wat in de DBK afspeelt is geheim...
IDD dat dacht ik ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Om de stream watchers te pesten..
. . en ondertussen zal de telefoon nog gaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:12 schreef Kinga het volgende:
Er gaat iig wat gebeuren, dat is al heel wat...
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:11 schreef Inca het volgende:
http://www.kanalenkiezer.nl/
pak dan Varia & Speciaal
deze streams werken goed
Ja kunnen ze dan ook lekker manipuleren zo, de gene die in DBK zit dan veilig/ of juist niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
. . en ondertussen zal de telefoon nog gaan.
Sjaan is aan de beurt, dbk.
heb het net gelezen, wat een walgelijk jong is die etienne toch ook met z'n cliché verhalenquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:49 schreef riri het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:11 schreef Inca het volgende:
http://www.kanalenkiezer.nl/
pak dan Varia & Speciaal
deze streams werken goed
Hoe kan datquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:15 schreef teamlead het volgende:
[..]cool.. compleet andere streams idd
quote:
En de twist is er gaan twee mensen uit !!quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:18 schreef LuQas het volgende:
Er is dus een envelop, en nu moet iedereen om de beurt naar de dagboekkamer komen?
Dat lijkt toch wel echt op nominaties.
Dacht ik dus ook.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:18 schreef LuQas het volgende:
Er is dus een envelop, en nu moet iedereen om de beurt naar de dagboekkamer komen?
Dat lijkt toch wel echt op nominaties.
Naar wat? Geen BB in ieder geval.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:22 schreef Canisfire het volgende:
Wat een kut gedoe met die streams nou zeg,
Kut Talpa en dan maar hopen dat we gaan kijken vanavond.
is geen BB toch? en ze lopen altijd een dag achter dus als je wat ziet is het maandagquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:22 schreef Canisfire het volgende:
Wat een kut gedoe met die streams nou zeg,
Kut Talpa en dan maar hopen dat we gaan kijken vanavond.
Ooh nee de wedstrijden zijn dan bezig he,quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Naar wat? Geen BB in ieder geval.
zou best eens kunnen dat etienne en zijn vader denken dat het sfeertje hier in nederland zo is van dat veel mensen liever willen al die allochtonen eruit dat als ze het daar een beetje openlijk over hebben in het BB huis dat ze dat misschien extra stemmen op zou kunnen leveren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:15 schreef Scrupules het volgende:
[..]
heb het net gelezen, wat een walgelijk jong is die etienne toch ook met z'n cliché verhalen
het is gewoon een halfbloed met een identiteitscrisis, die trekken meestal extreem naar 1 kant toe, in het geval van etienne door zwaar de nationalist uit te hangen en te roepen dat ie 100% nederlander is, bah![]()
t Wachten is op iemand die zijn mond voorbij praat. Ben benieuwd watvoor sanctie BB daarop heeft gezet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:29 schreef BBoon het volgende:
Egbert is iemand die moeilijk een geheim kan bewaren Je ziet hem kijken zo van: ik mag niets zeggen maar ik wil het wel graag :-)
Helaas barst het van de Etiennes in NL.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:25 schreef riri het volgende:
Etienne spoort echt niet helemaal
En ze was de vervanger van haar moeder toen ze 7 was.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:33 schreef AliceD het volgende:
Toch vind ik de vade/dochter band onwerkelijk innig, voor een volwassen dochter hangt ze ook absurd aan hem.
En ik niet met mijn dochter (ook al omdat ze pas 5 is)quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:36 schreef -Myrt- het volgende:
jahw ik vind het ook een super raare band...
praten ze samen over dat marcia gene kort rokje aan kan met der witte benen en marlies heeft super sexy donkere benen dus die kan het wel zegt egbert dan... nou zo praat ik niet met me pa...
Dan heeft Jeroen de regel overtreden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:33 schreef puntoortje het volgende:
14:10Big Brother wil iets weten...
Bewoners,
Zo meteen moeten jullie één voor één naar de Dagboekkamer komen.
Want Big Brother wil iets van jullie weten.
Wat? Dat horen jullie in de Dagboekkamer.
Daar ligt een brief met instructies. Lees die goed, maar laat de brief achter in de Dagboekkamer. Volg na het lezen van de brief de instructies die verschijnen op het plasmascherm in de Dagboekkamer.
Jullie mogen onder geen beding met elkaar bespreken wat er in de Dagboekkamer is gebeurd. Met andere woorden: ALLES wat zich in de Dagboekkamer heeft afgespeeld moeten jullie geheim houden.
Big Brother
( van talpa.tv )
quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:39 schreef Kinga het volgende:
Precies! WANNEER GAAT DIE TELEFOON NOU
Moslims bidden 6x per dag hé...quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:39 schreef -Myrt- het volgende:
waar is semmih?
Toch nog niet al naar huis he?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:39 schreef -Myrt- het volgende:
waar is semmih?
Oh nee, hij staat bij de zusjes en Tijn in de KEU-KEN.quote:
quote:
Tja, ik ben ook geen moslim...quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
En al was ie het wel, 6 keer klopt ook niet![]()
Dat bepaal ik zelf wel of het grappig is, knul.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:43 schreef LuQas het volgende:
[..]
Niet grappig, bovendien is het 5x per dag.
EIndelijk weer een medestander.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:42 schreef Gert het volgende:
Welke plaats komt Tijn vandaan?
Wat een naar accent is het toch.
Of wel,quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Ze hebben gisteren gezegd dat er nog niet genomineerd wordt de komende week.
Over dat soort dingen gaan ze niet liegen. Daar is het niet bijzonder genoeg voor.
Ik denk dat ze moeten zeggen wie ze zouden nomineren ALS ze nu moesten nominerenquote:
Het is inderdaad verontrustend dat Tijn zo populair is.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is inderdaad verontrustend dat Tijn zo populair is.![]()
De Joost van dit jaar hè, dat is wel duidelijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is inderdaad verontrustend dat Tijn zo populair is.![]()
Joost was in al zijn irritantheid tenminste nog wel gewoon Joost.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De Joost van dit jaar hè, dat is wel duidelijk
ik vond Joost nog een tandje irritanter.. maar hij doet idd een aardige pogingquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De Joost van dit jaar hè, dat is wel duidelijk
Op die capture is het toch net alsof Joost daar staatquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:55 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
[..]
Joost was in al zijn irritantheid tenminste nog wel gewoon Joost.
Saartje?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:00 schreef Marrije het volgende:
Ik verdenk Saartje ervan 'stiekem' bij de telefoon te posten
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:58 schreef scanman01 het volgende:
Micheline: "Ik stop het geld altijd in mijn BH"
Semih, even later: "Je kan daar behoorlijk wat kwijt"
Micheline: "Zeker weten"
Die zitten in die zithoekquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:03 schreef BBoon het volgende:
ik zie steeds maar 4 bewoners Vraag me af waar de rest is
Ze schieten er niets mee op als wij blijven kijken hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:04 schreef rubstar het volgende:
Bijnaam van Sabrina is Saatje..
die telefoon gaat gewoon niet meer.. zeiden ze express zodat wij de hele tijd zitten te kijken naar niets
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:04 schreef BBoon het volgende:
heeft 1 van de zussen in haar broek gepiest Ik zie haar haar broek uit doen en naar de wc rennen
Ik heb iets opgevangen dat ie nog steeds verliefd is op zijn ex.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:08 schreef scanman01 het volgende:
Zal het trouwens toeval zijn dat Tijn alleen Micheline leuk vindt (naar eigen zeggen). Is wel zo veilig en hij hoeft niets te ondernemen.
ik denk dat Semi dan wintquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:15 schreef buyukAbi het volgende:
niks gemist lees ik alweer, saaie bedoeling zeg....kunnen ze er niet een paar tijgers of leeuwen in gooien en dat de gene die het overleeft heeft gewonnen?
die lijkt mij wel overweg te kunnen met leeuwen en tijgers.. of Tijn natuurlijk de ninjaquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:20 schreef -Myrt- het volgende:
waarom dat?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of Hilde, die zich op de tijger stort.
ja.die is bij haar vrienden gaan zittenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:23 schreef -Myrt- het volgende:
sjaan heeft der plek in de groep gevonden
Echt, ben ik nu de enige die walgneigingen heeft als ik die gozer al zie?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:27 schreef kukeleku het volgende:
E-tjen heeft het blijkbaar warm
[afbeelding]
me tooquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
Echt, ben ik nu de enige die walgneigingen heeft als ik die gozer al zie?
Ik krijg een beetje een vies gevoel als ik hem zie, z'n vader trouwens ook...
Zo'n gevoel die krijgt als je in een asowijk komt.
volgens mij wel ...heb ze iig al een poosje niemand horen roepenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:33 schreef Kinga het volgende:
is iedereen nou al in de DBK geweest?
volgens mij welquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:33 schreef Kinga het volgende:
is iedereen nou al in de DBK geweest?
En ik ook!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
Paupers met de hoofdletter Pquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:42 schreef -Myrt- het volgende:
wat schattig
Cruijfiaanse uitspraken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:09 schreef schatje het volgende:
Monique: "Ik denk, weet ik wat ik denk".
quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:15 schreef BBoon het volgende:
Ik vind Marcia op de stream net sneeuwitje ...:-)
Een eerdere fake van mij.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:15 schreef BBoon het volgende:
Sneeuwitje was inderdaad even stil in haar kist.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:15 schreef BBoon het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:15 schreef BBoon het volgende:
Staat inderdaad op talpaquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:19 schreef gringoman het volgende:
17.00 uur gaat de hotline over
De boodschap van Big Brother
Bewoner, dit is een bericht van Big Brother…
Jouw lot ligt vanaf nu in handen van de kijker. Want de kijker bepaalt morgen of jij het Huis moet verlaten of dat je mag blijven.
Ik herhaal:
Morgen bepaalt de kijker of JIJ het Huis moet verlaten of dat je mag blijven.
Einde bericht.
Que?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:19 schreef gringoman het volgende:
17.00 uur gaat de hotline over
De boodschap van Big Brother
Bewoner, dit is een bericht van Big Brother…
Jouw lot ligt vanaf nu in handen van de kijker. Want de kijker bepaalt morgen of jij het Huis moet verlaten of dat je mag blijven.
Ik herhaal:
Morgen bepaalt de kijker of JIJ het Huis moet verlaten of dat je mag blijven.
Einde bericht.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:27 schreef gringoman het volgende:
Ik hoop dat Janine opneemt.
Zou best eens kunnen ja...quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:27 schreef intoyou het volgende:
ik denk dat de kijker nu al zal beslissen dat diegene, maakt niet uit wie, mag blijven.
Nee man, die schijt in zijn broek voor dat ding.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:30 schreef arneaux het volgende:
Ik denk dat Egbert opneemt, hij is een beetje de wannabee leider van de groep.
Ik denk dat Egbert te sluw is om de telefoon op te nemen. We zullen zien...quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:30 schreef arneaux het volgende:
Ik denk dat Egbert opneemt, hij is een beetje de wannabee leider van de groep.
Ik denk dat Eggie zich een hartberoerte schrikt EG welquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee man, die schijt in zijn broek voor dat ding.
En de reeds genomineerden?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:31 schreef Kinga het volgende:
Ik denk dat het alleen om 1 persoon draait morgen dan... blijven of oprotten..
Mijn beltegoed is op. Dusss.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:33 schreef arneaux het volgende:
Maar hoeveel mensen kijken streams én smsen? Ik denk dat tot nu toe in de tvuitzendingen de 'irritantheid' van Janine Etiënne naar buiten is gekomen.
helemaal mee eens, want daar geniet ik het meeste vanquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:34 schreef egmo het volgende:
als de zusjes maar van de telefoon afblijven
Heb ook zo'n gevoel ja. Hoop het niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:34 schreef Inca het volgende:
Ik denk dat Tijn hem oppakt
Dat zou echt klote zijn. Tijn is fijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:34 schreef Inca het volgende:
Ik denk dat Tijn hem oppakt
Ja en wat als marlies of Semih em opnemen dan...dan verandert er niks... Zal vast alleen om die persoon draaien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |