Ze wachten dat Janine klaar is met haar haar doen Kan zij hem mooi opnemenquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:26 schreef Inca het volgende:
Ik denk dat die foon pas afgaat als ze allemaal zitten te eten.
Ja precies!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:28 schreef Loedertje het volgende:
Sfeerbeeld
Iedereen hangt opgeprikt op de bank in de hoop dat er iets spectaculairs gaat gebeuren
Afwachtende saaie bende
Bijhorende plaatjequote:Op zondag 27 augustus 2006 13:28 schreef Loedertje het volgende:
Sfeerbeeld
Iedereen hangt opgeprikt op de bank in de hoop dat er iets spectaculairs gaat gebeuren
Afwachtende saaie bende
Ik gun het hem meer dan dikke 10,quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Jeroen rukt verder op. Concurrentie voor Etienne
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB270865.jpg]afbeelding][/URL]
Hier hebben we SC voor !!! Flugeltje is niet voor niets zo ontstemd !!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:28 schreef Tazmaniac het volgende:
ik moet over paar minuutjes gaan douchen... snik snik
Hij lult tenminste wat, de rest zit er maar wat sloom bij..quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:33 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Tijn altijd het hoogste woord of ligt dat aan mij
Hij heeft in ieder geval al in haar broek gezetenquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik gun het hem meer dan dikke 10,
Ligt aan jou, Hilde Egbert en E-10 kunnen er ook wat van,quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:33 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Tijn altijd het hoogste woord of ligt dat aan mij
excuse me!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hier hebben we SC voor !!! Flugeltje is niet voor niets zo ontstemd !!!!
[FB] #5 Éen grote familie in de FB
BB kan het lekker sturen. Als iemand de telefoon oppakt die ze erin willen houden, draaien ze het 'jij moet iemand aanwijzen die ook genomineerd staat' bandje. Willen ze die persoon eruit hebben, draaien ze het 'jij staat genomineerd' bandje. Zo gaan die dingenquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:35 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
excuse me!!!kben al weg! Laat de telefoon dan ook maar tot 20:00 stil blijven.. bye
en nog ff ontopic dan maar: Marcel neemt straks op en staat als 3e persoon genomineerd
Moet van BBquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:40 schreef MissX het volgende:
Waarom hebben zoveel mensen binnen hun schoenen aan? Daar heb ik me bij eerdere bb's ook wel is over verbaasd. Hoewel als ze dan constant van binnen naar buiten(tuin) liepen, kon ik het me nog voorstellen. Maar dat is hier niet aan de orde.
Maar ik heb echt nooit binnen schoenen aan. Ik trek ze altijd gelijk in de gang uit.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:15 schreef scanman01 het volgende:
Een cursus FOK! (zo goed schatje?) in COS
Echt? Ik zie ook mensen op hun blote voeten. Een beetje netjes eruit zien en niet de hele dag in hun slaapkleding okay, maar schoenen verplichtenquote:
Ho-ho. Dat word dus niet overal gezegd. Ik vind t echt debiel klinken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:29 schreef Nostalgist het volgende:
En dan reden we aan. Heerlijk dat Brabants
Moest van BBquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:40 schreef MissX het volgende:
Waarom hebben zoveel mensen binnen hun schoenen aan? Daar heb ik me bij eerdere bb's ook wel is over verbaasd. Hoewel als ze dan constant van binnen naar buiten(tuin) liepen, kon ik het me nog voorstellen. Maar dat is hier niet aan de orde.
Maar ik heb echt nooit binnen schoenen aan. Ik trek ze altijd gelijk in de gang uit.
Ja, ik deed dat vorig jaar ook altijdquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. je zit alles terug te lezen ??
Gelukkig wel, en in het geval van Etienne: daaaaag.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
BB kan het lekker sturen. Als iemand de telefoon oppakt die ze erin willen houden, draaien ze het 'jij moet iemand aanwijzen die ook genomineerd staat' bandje. Willen ze die persoon eruit hebben, draaien ze het 'jij staat genomineerd' bandje. Zo gaan die dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |