In principe mag iedereen in die lijst, daar is MSN immers voor. Maar campiemelen doe ik niet aan met jongens. Als het een geil turks snolletje was daarentegenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:49 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Dat had ik ook, maar ik heb zijn aanvraag om me op MSN toe te voegen niet geaccepteerd.
Tonks had hier laatst ook al een topic over, als ik mij niet vergis.
Linque?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:49 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Dat had ik ook, maar ik heb zijn aanvraag om me op MSN toe te voegen niet geaccepteerd.
Tonks had hier laatst ook al een topic over, als ik mij niet vergis.
Whehehequote:Op zondag 27 augustus 2006 11:52 schreef Pracissor het volgende:
Misschien had je je emailadres achtergelaten op 'bepaalde sites'.
nee, is wel wat meer voor nodig als een geile turk. Al blijft het vrij vervelendquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:53 schreef Henny_Huisman het volgende:
Laat je niet gek maken, Nawien.
joh? Dit is echt de eerste keer dat ik zoiets meemaak. Ik heb wel es wijven die opeens aan je msn komen en willen cammen, maar ditquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:53 schreef Pracissor het volgende:
Maar het is een heel nieuw fenomeen naar mijn weten, voorheen werd je ook over MSN lastiggevallen door Turken, maar die vroegen altijd eerst of je wel een (geile westerse slet) vrouw was.
Zou die shoarmaboer eerst het schaap hebben geneukt en daarna de saus hebben gemaaktquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:41 schreef Nawien het volgende:
--knip-- ging ik nog ff zuipen en ging daarna naar de shoarmaboer. Vanochtend lekker wakker met een dode schaap in je bek smaak.
Zit je aan de LSD toevallig?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:07 schreef Burakius het volgende:
Nawien je bent een neger die denkt dat ie een NEerlander is, maar ze zien jou alleen als een kutneger![]()
Voor de rest. homo's heb je overal
Nee denk het niet. Samira's zo heet het, is heel goed. Wel vrij prijzig, mja, ik kan me dat wel veroorlovenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:07 schreef longinus het volgende:
[..]
Zou die shoarmaboer eerst het schaap hebben geneukt en daarna de saus hebben gemaakt![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:31 schreef postmortum het volgende:
prijzigje zal de mac ook wel duur vinden he
![]()
Je werkt bij de Macquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Ik vind 7,50 voor een broodje shoarma vrij prijzig ja. Mac is niet duur doordat ik daar 50% korting krijg![]()
Vind die shoarma ook altijd flink prijzig in vergelijking met andere fastfood etenswaren, shoarma is sowieso overgewaardeerd spetterpoep opwekkend van onbekend viervoetersvlees samengesteld voedsel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Ik vind 7,50 voor een broodje shoarma vrij prijzig ja. Mac is niet duur doordat ik daar 50% korting krijg![]()
Ik campiemelquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:41 schreef Nawien het volgende:
Een vieze turk, wilde ff gaan campiemelen met mij![]()
hahah daar heb je wel een punt. Maarja ik eet het niet zo vaak. Soms heb je er alleen trek in, vooral na het zuipen. Gelukkig kost het bij de lokale snackbar (gerunt door turkenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:44 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Vind die shoarma ook altijd flink prijzig in vergelijking met andere fastfood etenswaren, shoarma is sowieso een overgewaardeerd spetterpoep opwekkend van onbekend viervoetersvlees samengesteld voedsel.
Hij bekt lekker iddquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik campiemel
jij campiemelt
wij campiemelen
wij hebben ge-campiemelt
Ja hoor, wat mij betreft kan ie zo in de Dikke van Dale
quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:33 schreef heiden6 het volgende:
Goed topic.
Je ziet er meer uit als een hindoe, negers hebben statistisch gezien overigens net zo grote, of iets kleinere penissen dan blanken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:20 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hoera, retard #1 meldt zich![]()
Neger zijn heeft voordelen![]()
Klopt, fijn dat je het daarmee eens bentquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:33 schreef heiden6 het volgende:
Goed topic.
Mja ik ben het allemaal al gewend. Neger, surinamer, Javaanquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:23 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je ziet er meer uit als een hindoe, negers hebben statistisch gezien overigens net zo grote, of iets kleinere penissen dan blanken.![]()
Je weet zelf niet hoelang je piemel is?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Mja ik ben het allemaal al gewend. Neger, surinamer, Javaan![]()
Maar ik ben dus half nl en half surinaams![]()
Enne als het klopt wat jij zegt, zit ik statistisch gezien erg goed![]()
Mensen die 'm meten en daarmee pronken verdienen mijn respect.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:40 schreef Arjan662 het volgende:
[..]
Je weet zelf niet hoelang je piemel is?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:44 schreef wolferl het volgende:
Ik heb nog nooit zo genoten als met je snor tegen mijn kloten.
Jij ook alquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik was donderdag bij ShocDoc eikel
Doe anders eens leren lezenquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:40 schreef Arjan662 het volgende:
[..]
Je weet zelf niet hoelang je piemel is?
Wat verwacht je nou? dat ik er een liniaal naast hou en het resultaat op fok post ofzo?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mensen die 'm meten en daarmee pronken verdienen mijn respect.
Wat kom jij in mijn topic gallen droogkloot?quote:
Echt waar? WOW!quote:
Beter een kleine die stijgert dan een grote die weigertquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:58 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Die van mij is maar 3.4cm, in erectie.
Nee debiel, als dat zo was dan had ik em wel in ONZ geopend. Hier wil ik klagenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:34 schreef Ramon73 het volgende:
Verkapt Kijk-mij-eens-een-grote slurf-hebben topic.
Alweer het bewijs dat Nawien gewoon een vuile opschepper is die nog lekker cheap bij pappie en mammie woont en daardoor veel geld kan uitgeven aan gadgets en vreten.
En alweer het bewijs van verwend kleuterschapquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:40 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee debiel, als dat zo was dan had ik em wel in ONZ geopend. Hier wil ik klagen![]()
Jij bent een naar insinuerend mannetje, Ramon. Ik wou het hier verder bij latenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:05 schreef Ramon73 het volgende:
[..]
En alweer het bewijs van verwend kleuterschap![]()
schoonmaker is niet echt grotemensenwerkquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:48 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Nee ik doe "grote mensenwerk" nu. Ik heb er echter wel gewerkt !![]()
Nou wil ik me toch niet betiteld zien als "mannetje" met mijn 1meter98 en 85kilo. Ik ben dus geen "mannetje". Maar jij blijft een..........kleutertjequote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:17 schreef A_L_N_F het volgende:
geef hem het email van SCH, die houdt wel van een turkenpiemol in zijn hol
Klopt, ik doe dat dan ook nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
schoonmaker is niet echt grotemensenwerk![]()
Ik?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:29 schreef Ramon73 het volgende:
[..]
Nou wil ik me toch niet betiteld zien als "mannetje" met mijn 1meter98 en 85kilo. Ik ben dus geen "mannetje". Maar jij blijft een..........kleutertje
Nog steeds niet uitgebaggerd hier?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ben jij dat in die avatar Nawien
Je bent die ene slechte caberatier in het zuur.
Je schept er echt genoegen uit he om dit te doen? Vindt je jezelf nu ruig?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:45 schreef Ramon73 het volgende:
[..]
Nee, houdt ook niet op zolang jij hier het verwende kutkleutertje uithangt hier![]()
In de topic titel bedoel jequote:Op zondag 27 augustus 2006 19:18 schreef rival het volgende:
euhm.... waarom staat mijn naam hier dikgedrukt in het topic?![]()
ik heb niks gedaan! ik heb nawien alleen uitgenodigt om bij me langs te komen!quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:42 schreef SolidasRock het volgende:
Heb je weer wat uitgevreten rival?
Kijk, daar heb je het probleem al... En dus verdien je het om met vetgedrukte letters in de OP te staan rivalquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb niks gedaan! ik heb nawien alleen uitgenodigt om bij me langs te komen!![]()
alleen maar daarom vroeg ik of hij langs wou komen hoor!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:42 schreef Nawien het volgende:
In het echt had ik je kankerkop ook nog eens verbouwd
Oh, bij jou ook al? Hij heeft half FoK al bedreigd, nu de andere helft nogquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:47 schreef rival het volgende:
[..]
alleen maar daarom vroeg ik of hij langs wou komen hoor!![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oh, bij jou ook al? Hij heeft half FoK al bedreigd, nu de andere helft nog![]()
jawel hoor, hij komt echt langs hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:58 schreef rival het volgende:
[..]
dat wist ik niet, dus ik hoef niet bang meer te zijn?
![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
jawel hoor, hij komt echt langs hoor![]()
maaikuuul die maakt een hendig sjieke slip over hem heen je weetsquote:
Nou... bij mij zou ene Nawien langskomen, en ene Armagaddon, en tot slot Ratelslangetje die haar molukse familie mee zou nemen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:58 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
maaikuuul, de grote man van fok!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
maaikuuul die maakt een hendig sjieke slip over hem heen je weets
Zou ik bij jou langskomen? Domme pauper, toon dat eens even aan dan. Ik kan ook wel roepen dat ik je moeder gebatst heb, maarja zonder haar slipje kan ik nix beweren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou... bij mij zou ene Nawien langskomen, en ene Armagaddon, en tot slot Ratelslangetje die haar molukse familie mee zou nemen.
Ik heb regelmatig mijn onderbroek moeten verschonen bij elke bonk of bij een dichtslaande deur maar gelukkig waren ze het telkens niet...![]()
Ik vrees nog steeds voor me leven hoor...![]()
Maar we dwalen af, dit ging over turken die nawien zijn piemeltje willen zien via MSN en dat hij eigenlijk wel wilde maar dat ie te bang was dat het 1 van ons was, drm plaatst ie een topic erover.
pff loser, als je daar al bang van bent. Jij bent er zeker ook zo 1 die huilend naar mama rent als er boe wordt geroepenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:58 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Nee!! Please niet boos worden!! Ik meende er niks van!!! Iemand, help me dan toch!!??!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:33 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zou ik bij jou langskomen? Domme pauper, toon dat eens even aan dan. Ik kan ook wel roepen dat ik je moeder gebatst heb, maarja zonder haar slipje kan ik nix beweren.
Net zomin ik jou "bedreigd" had heb ik rival "bedreigd". Komen jullie wel eens buiten ofzo, of zijn jullie bang voor de boze buitenwereld?![]()
nogmaals, ik ben aan het werk! ik kan niet zomaar naar buiten gaan. ja om tussen de 2 gebouwen heen en weer te lopen. maar buiten het hek wordt het eng hoor!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:33 schreef Nawien het volgende:
[..]
Komen jullie wel eens buiten ofzo, of zijn jullie bang voor de boze buitenwereld?![]()
Maak je geen zorgen. iemand die zo smeekt is de moeite niet eensquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee!! Please niet boos worden!! Ik meende er niks van!!! Iemand, help me dan toch!!??!![]()
Interessant.. verklaard een hoop namelijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:41 schreef rival het volgende:
[..]
nogmaals, ik ben aan het werk! ik kan niet zomaar naar buiten gaan. ja om tussen de 2 gebouwen heen en weer te lopen. maar buiten het hek wordt het eng hoor!![]()
samen kunnen we misschien wel wat beginnen tegen deze pendejo!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee!! Please niet boos worden!! Ik meende er niks van!!! Iemand, help me dan toch!!??!![]()
zucht, kom me kankerkop nou eens verbouwen met die manse praatjes van je!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Interessant.. verklaard een hoop namelijk
zucht... waar heb ik gezegd dat ik je kankerkop kom verbouwen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:42 schreef rival het volgende:
[..]
zucht, kom me kankerkop nou eens verbouwen met die manse praatjes van je!![]()
je zei niet letterlijk dat je hem wilde gaan verbouwen! je zei letterlijk. in het echt had ik em verbouwd. vandaar dat ik vraag of je in het echt even langs wilt komen. zodat we dat mee kunnen maken! aangezien je er op internet over praat. terwijl iedereen weet dat jij in het echt gewoon een bange pinda bent!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
zucht... waar heb ik gezegd dat ik je kankerkop kom verbouwen?
Lees voordat je antwoord deze zin goed, en denk goed na met wat je antwoord
Ik wil niet zeuren maar je zegt het nu toch in deze quote?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
zucht... waar heb ik gezegd dat ik je kankerkop kom verbouwen?
Lees voordat je antwoord deze zin goed, en denk goed na met wat je antwoord
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren maar je zegt het nu toch in deze quote?
neeeeeeeeee! ik doe de deur op slot!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:40 schreef SolidasRock het volgende:
Wat is Nawien stil??? Zou ie nou echt hierheen onderweg zijn?
je hebt mazzel dat je op het internet zit, in het echt had hij nu je kankerkop verbouwd!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Buitenlander in topic en meteen agressiviteit. Kunnen we daar nou eens mee ophouden? Ik word daar zo ongelofelijk moe van. We zijn toch allemaal volwassen mensen.
Leeftijd: Net 18quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Buitenlander in topic en meteen agressiviteit. Kunnen we daar nou eens mee ophouden? Ik word daar zo ongelofelijk moe van. We zijn toch allemaal volwassen mensen.
Wat bedoel je daar nou weer mee?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:59 schreef Met-Yvana het volgende:
Oh god scheeeeeeeei uit nawienAls ik een hond had trapte ik hem nog van jou af. Het lijkt me sterk dat iets of iemand ( zelfs een turk) behoefte heeft aan jouw smegma-slurfje
![]()
Ho ho.... tis wel een slurf van 20 cm he... (volgens OP dan...)quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:59 schreef Met-Yvana het volgende:
Oh god scheeeeeeeei uit nawienAls ik een hond had trapte ik hem nog van jou af. Het lijkt me sterk dat iets of iemand ( zelfs een turk) behoefte heeft aan jouw smegma-slurfje
![]()
MET de aangekoekte genitale wratten en smegma of zonder?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ho ho.... tis wel een slurf van 20 cm he... (volgens OP dan...)
Daarover kan alleen die betreffende turk of Nawien zelf antwoord geven....quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
MET de aangekoekte genitale wratten en smegma of zonder?
Ik ok zal je de situatie nog 1 keer uitleggen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:50 schreef rival het volgende:
[..]
je zei niet letterlijk dat je hem wilde gaan verbouwen! je zei letterlijk. in het echt had ik em verbouwd. vandaar dat ik vraag of je in het echt even langs wilt komen. zodat we dat mee kunnen maken! aangezien je er op internet over praat. terwijl iedereen weet dat jij in het echt gewoon een bange pinda bent!
ben je nu blij?
Nee, ik stel hier de vraag, das wat andersquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren maar je zegt het nu toch in deze quote?
Euhm, hij doelt niet op mijquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:13 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt mazzel dat je op het internet zit, in het echt had hij nu je kankerkop verbouwd!![]()
Als jij een hond had, was het helemaal niet zover gekomen aangezien hij allang je keel doorgebeten zou hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:59 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
Ik ben vrij hygiėnisch, douche 2 keer per dag, en roer niet in HIV kutjes. Dus om antwoord op je vragen te geven, zonderquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
MET de aangekoekte genitale wratten en smegma of zonder?
Zij is een sneu geval dat bij elk beetje aandacht een dansje in haar kleine kamertje doet (waar zij hopelijk pas over 8 jaar uit magquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:07 schreef Nawien het volgende:
[..]
Als jij een hond had, was het helemaal niet zover gekomen aangezien hij allang je keel doorgebeten zou hebben
pssster is meer dan FOK! alleenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:40 schreef SolidasRock het volgende:
Wat is Nawien stil??? Zou ie nou echt hierheen onderweg zijn?
Ohnee Nawien, wat bespeur ik nou? Telepathie met dieren? Heb je nog meer interessante talenten?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:07 schreef Nawien het volgende:
[..]
Als jij een hond had, was het helemaal niet zover gekomen aangezien hij allang je keel doorgebeten zou hebben
Hahah echt he, die ligt nu soppend in bed te verdrinken, denkend aan een neger met een smegmapiemel die haar een antwoord heeft gegevenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:09 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Zij is een sneu geval dat bij elk beetje aandacht een dansje in haar kleine kamertje doet (waar zij hopelijk pas over 8 jaar uit mag)
Probeer je nou een gesprek met mij aan te knopen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ohnee Nawien, wat bespeur ik nou? Telepathie met dieren? Heb je nog meer interessante talenten?
Arm bastaardachtig mengelmoesjequote:Op maandag 28 augustus 2006 00:11 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hahah echt he, die ligt nu soppend in bed te verdrinken, denkend aan een neger met een smegmapiemel die haar een antwoord heeft gegeven![]()
Nee integendeel, ik denk aan wat jij had gequotequote:Op maandag 28 augustus 2006 00:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Arm bastaardachtig mengelmoesjeJij denkt ECHT dat je het gemaakt hebt met je armoedige HBO opleiding he ? Hoe treurig
![]()
Ehm, jij bent diegeen die erover doorgaat? Er was totaal geen nood om rival naam in OP te zetten en dan ook nog eens bolded...quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:04 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik ok zal je de situatie nog 1 keer uitleggen.
Als jij dat voor mijn gezicht had gezegd, dan had ik je idd geslagen. Dit was echter niet het geval, dus waarom zou ik achteraf komen? Sowieso ben ik niet opgefokt meer, maar dat had je al kunnen zien aan de manier van schrijven in mijn posts. Daarom snap ik ook niet waarom je erop doorhamert. Het is gebeurt, al 2 dagen geleden ofzo. Ik ben het al bijna vergeten en jij zit je op te vreten lijkt net.
Pest hem nou niet zo, je weet dat hij heel slecht tegen kritiek kan...quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:13 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Arm bastaardachtig mengelmoesjeJij denkt ECHT dat je het gemaakt hebt met je armoedige HBO opleiding he ? Hoe treurig
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pest hem nou niet zo, je weet dat hij heel slecht tegen kritiek kan...![]()
IK degene die er over doorga?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ehm, jij bent diegeen die erover doorgaat? Er was totaal geen nood om rival naam in OP te zetten en dan ook nog eens bolded...
Ik zou zeggen om de zaak definitief af te sluiten; zoek hem op en sla hem in mekaar OF hou je pindakop dicht over het in mekaar slaan want het maakt to-taal geen indruk.![]()
Dat is ook weer waar, ga dan maar verder.....quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:18 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar het is zo grappig om van die patsertjes zonder inhoud te pesten![]()
Doe toch gezellig mee joh ! Het is echt grappig !quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, ga dan maar verder.....![]()
Ik niet tegen kritiek kunnen? Kan je dat aantonen? Ik denk namelijk van nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pest hem nou niet zo, je weet dat hij heel slecht tegen kritiek kan...![]()
Arme onwetende ziel, je doet HBO, laat het denken maar aan de slimmere mensen over. Ons dusquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:21 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik niet tegen kritiek kunnen? Kan je dat aantonen? Ik denk namelijk van niet![]()
*categorie, brulaap verhaal
Jij ziet het misschien niet zo maar als je ergens iets aan het posten bent en iemand reageert met "tis maar goed dat we nu niet tegenover mekaar staan anders HAD ik je in mekaar gerosd", hoe reageer jij dan? Dan ga jij ook gallen hoor...quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
IK degene die er over doorga?![]()
In rivals topic, heb ik al gezegd niet meer in discussie te willen gaan, maar wat doet meneer: Die gaat hier ff gallen, en telkens 1 uitspraak van mij quoten.
De zaak is wat mij betreft al gesloten: Ik heb helemaal geen behoefte om hem te slaan, dat was alleen op het moment van die smerige opmerking. Er was idd geen nood om rivals naam er in te zetten, but then again, dit topic had ook niet gehoeven. Verder laat ik ook geen waardeoordeel vallen over rival dus ik zie het probleem niet.
Maar mss neem je de dingen iets te serieus, probeer er eens met een andere blik naar te kijken![]()
Ja hier is het bewijs, lees het maar ff doorquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:21 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik niet tegen kritiek kunnen? Kan je dat aantonen? Ik denk namelijk van niet![]()
*categorie, brulaap verhaal
Weet je wat ik had geantwoord? Moet je vooral doen, doe wat je niet laten kan. Wat dat betreft kan ik dergelijke antwoorden mooi pareren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij ziet het misschien niet zo maar als je ergens iets aan het posten bent en iemand reageert met "tis maar goed dat we nu niet tegenover mekaar staan anders HAD ik je in mekaar gerosd", hoe reageer jij dan? Dan ga jij ook gallen hoor...
En ja, jij bent nu in deze topic diegeen die erover op doorging door puur alleen al zijn naam te noemen in de OP. De voorafgaande topicjes ken ik niet en wil ik ook niet kennen, ik ken echter jou wel van andere topicjes en ik weet hoe je reageert. Je kan gezellig zijn maar soms bluf je iets teveel.
![]()
Waar heb je het nu weer over? Wie is er stilquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:28 schreef Nawien het volgende:
Grappig dat het altijd zo opvallend stil wordt omtrent sommige users als het om argumenten gaat, ironisch bijna![]()
Liever heb ik een specifieke situatie. Jij beweert het, laat het dan maar zien. Als ik vind dat je gelijk heb zeg ik dat heus wel, zo ben ik dan ook wel weer. Maar hier is geen kritiek geweest wat ik me kan herinneren. Het enige wat hier gebeurde was users opfocken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja hier is het bewijs, lees het maar ff door![]()
Jij valt echt overal over hequote:Op maandag 28 augustus 2006 00:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waar heb je het nu weer over? Wie is er stilWaarom lul je nu toch zo uit je nek ? Het maakt net zoveel indruk als "tis maar goed dat je nu niet voor me staat anders had ik je in mekaar gemept..."
Sjonge, die knipoog is ook provocerend bedoelt. Jij kan echt alles steeds omdraaien zodat het net wat beter klinkt dan het eigenlijk is, pffff.... Enne, er wordt normaal op je gereageerd ALS je zelf ook normaal doetquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
Weet je wat ik had geantwoord? Moet je vooral doen, doe wat je niet laten kan. Wat dat betreft kan ik dergelijke antwoorden mooi pareren.
Dat jij trouwens de vermelding van zien naam ziet als doorpesten, dan ken je mij niet goed, logisch ook. Het was meer een soort van knipoog naar dat ene voorval zeg maar, verder niets. Leuk dat je vindt dat ik gezellig kan zijn, maar bluffen doe ik niet echt. Maar dat kan weer liggen aan het feit dat je sommige dingen mss iets te serieus neemt.
Ik vind het wel fijn, dat je eindelijk wel normaal reageert![]()
Jij geeft jouw visie te kennen en ik de mijne, daar hoor je mij tog ook niet over zeuren. Als je daar niet tegen kan moet je niet discussieren, daar is een forum immers voor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sjonge, die knipoog is ook provocerend bedoelt. Jij kan echt alles steeds omdraaien zodat het net wat beter klinkt dan het eigenlijk is, pffff.... Enne, er wordt normaal op je gereageerd ALS je zelf ook normaal doet
Ik weet trouwens niet waar je nu mee bezig denkt te zijn, alles weerleggen wat er gezegd wordt zodat dingen er beter uitzien voor je dan in werkenlijkheid is? Probeer je ons te laten zien hoe goed (of in dit geval hoe slecht) je bent in bluffen?
Je durft anders niet meer met mij in discussiequote:Op maandag 28 augustus 2006 00:39 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij geeft jouw visie te kennen en ik de mijne. Als je daar niet tegen kan moet je niet discussieren, daar is een forum immers voor. Hoor je mij zeiken?
Waarom lul je steeds de andere kant op? Dit alles staat niet in verhouding met mijn eigen post.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:39 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij geeft jouw visie te kennen en ik de mijne. Als je daar niet tegen kan moet je niet discussieren, daar is een forum immers voor. Hoor je mij zeiken?
Oh jawel, ik negeer je alleen omdat er verder niets interessants uitkomt. Jij flamed alleen maar met dingen die er niet zijn. De anderen hebben enigzins een puntquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je durft anders niet meer met mij in discussie![]()
Ik wel hoor, wat vind je van bluffende patserige macho surinamertjesquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je durft anders niet meer met mij in discussie![]()
Smoesjes, je weet gewoon dat je het niet winnen kan, zoals vele keren hiervoor, en daarom ga je de discussie niet aan. Ik kan geen andere reden bedenken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Oh jawel, ik negeer je alleen omdat er verder niets interessants uitkomt. Jij flamed alleen maar met dingen die er niet zijn. De anderen hebben enigzins een punt
OMG maar sorry hoor, ik heb echt het idee dat ik met een retard in gesprek ben.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom lul je steeds de andere kant op? Dit alles staat niet in verhouding met mijn eigen post.![]()
Dit zou perfekt op jou van toepassing zijn? Sinds jij weer durft te reageren in dit topic heeft elk postje van jou een flamende ondertoon en beweer je zelfs dingen zoals dat men stilvalt terwijl er elk minuut een post binnenknalt...quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Oh jawel, ik negeer je alleen omdat er verder niets interessants uitkomt. Jij flamed alleen maar met dingen die er niet zijn. De anderen hebben enigzins een punt
Ja jij kunt geen andere reden bedenken. Daar leg je de vinger ook gelijk op de zere plekquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:44 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Smoesjes, je weet gewoon dat je het niet winnen kan, zoals vele keren hiervoor, en daarom ga je de discussie niet aan. Ik kan geen andere reden bedenken.
Ooh zo walgelijk ! Ik kan ze niet luchten of zien. Ik zie ze genoeg bij mij op school, van die treurige havo types, die heel stoer goedkope sigaretten staan te roken en naar een slecht nummer wat uit hun mobieltje komt luisteren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wel hoor, wat vind je van bluffende patserige macho surinamertjes?
Kijk, dat heb ik nu dus de hele tijd bij jou. Alsof je geblowt hebt en indruk probeert te maken. Het is zo zielig dat het grappig isquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
OMG maar sorry hoor, ik heb echt het idee dat ik met een retard in gesprek ben.
Dit ligt slechts aan jouw interpretatie, zo is het niet bedoeld.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit zou perfekt op jou van toepassing zijn? Sinds jij weer durft te reageren in dit topic heeft elk postje van jou een flamende ondertoon en beweer je zelfs dingen zoals dat men stilvalt terwijl er elk minuut een post binnenknalt...
Wazige kerel hoor, je moet nodig van bil, misschien voelde die turk dat aan of zo![]()
Een slet die dom genoeg is om in jouw gebluf te trappen, en het ook nog eens te waarderen ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:47 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dit ligt slechts aan jouw interpretatie, zo is het niet bedoeld.
Enne ik nodig van bil gaan?Ik heb een vriendin, weet je wat dat betekent?
![]()
Waarom zou ik indruk moeten maken op FOK!ers? Ga je weer loze dingen roepenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk, dat heb ik nu dus de hele tijd bij jou. Alsof je geblowt hebt en indruk probeert te maken. Het is zo zielig dat het grappig is
Dat betekent dus dat je kan stoppen met cammen met turkse mannenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:47 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dit ligt slechts aan jouw interpretatie, zo is het niet bedoeld.
Enne ik nodig van bil gaan?Ik heb een vriendin, weet je wat dat betekent?
![]()
Mensen zoals jij gun ik het licht in hun ogen niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Waarom zou ik indruk moeten maken op FOK!ers? Ga je weer loze dingen roepen![]()
En ik heb de nare ondertoon, en ik wil flamen ja![]()
Je spreekt jezelf weer eens gruuwlijk tegen, maarja ik verspil der geen tijd meer aan nu. Morgen weer een dag mss, nu ff lekker chillen![]()
Weeral een post dat beter op jou van toepassing is dan op mij, waar zou ik mezelf tegenspreken dan? Wanneer viel het stil dan? Dat zijn zomaar 2 voorbeelden van iemand die gruwelijk uit zijn nek lult.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Waarom zou ik indruk moeten maken op FOK!ers? Ga je weer loze dingen roepen![]()
En ik heb de nare ondertoon, en ik wil flamen ja![]()
Je spreekt jezelf weer eens gruuwlijk tegen, maarja ik verspil der geen tijd meer aan nu. Morgen weer een dag mss, nu ff lekker chillen![]()
Ongelofelijk off-topic:quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik campiemel
jij campiemelt
wij campiemelen
wij hebben ge-campiemelt
Ja hoor, wat mij betreft kan ie zo in de Dikke van Dale
Mijn flames zijn van de hoogste kwaliteit !quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:54 schreef seto het volgende:
Wat een slechte flames.
Zeg lekker neukdiertje.... ik ga slapen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn flames zijn van de hoogste kwaliteit !![]()
Ik verdien nu ook de rust waar ik zo hevig naar verlangquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zeg lekker neukdiertje.... ik ga slapen.
Jij spreekt je zelf in zekere zin tegen, hypocriet gezien. Jij beschuldigt mij ervan dat ik een flamende ondertoon heb, maar ik denk dat jij dat nog wel een stukje erger hebt. Kijk alleen al naar de post van jou die ik quote. Jullie strooien telkens met 1 quote van mij. Ik daarentegen stoor me niet aan jullie geflame, jullie kunnen het niet eensquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weeral een post dat beter op jou van toepassing is dan op mij, waar zou ik mezelf tegenspreken dan? Wanneer viel het stil dan? Dat zijn zomaar 2 voorbeelden van iemand die gruwelijk uit zijn nek lult.![]()
En waarom je indruk probeert te maken? Weet ik veel? Omdat je een surinamer bent? Of misschien omdat je toch nog een kleine leutertje hebt? Weet ik veel? Ik ben in tegenstelling tot jou wel bereid om te zeggen dat zelfs ik niet alles weet...
Jij blijkbaar ook, het zat je namelijk wel erg hoog. Of hamerde je er voor de lol op doorquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:17 schreef rival het volgende:
[..]
hahahaha! je was serieus opgefokt! op fok... hahahaha!![]()
Tja, ik heb ook geen flauw idee waar dat opeens vandaan kwamquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:08 schreef raptorix het volgende:
Wat een onderontwikkelde figuren, er zijn gewoon gaychats waar je je cam gelijk kan aanzetten, en daar kan je wel 60 pielemuizen tegelijk zijn
Aha, daarom lul je zo wazig. Omdat je niet gepwned wilt worden? Dat was iig niet mijn bedoeling. Ik spiegel je alleen maar voor dat al jouw postjes echt allemaal meer op jezelf slaan dan op wie dan ook in dit topic. Jammer genoeg beschik je niet over voldoende zelfkennis.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:56 schreef Nawien het volgende:
Als jullie wel denken dat ik gepwnd ben, ligt dat enkel aan het feit dat mijn standaarden hoger liggen![]()
ik lig helemaal dubbel om jou! daarom zeg ik steeds kom maar langs! ik hamer nergens op door. ik weet gewoon dat je alleen praatjes hebt! ik lag helemaal dubbel op me werk (samen met nog wat mensen) hoe serieus jij wel niet kan reageren! maar dan denk ik altijd dat jij het ook voor de lol doet... zie ik inene dat je serieus opgefokt was.... ik kwam niet meer bij! opgefokt raken door iemand op het internet.. how low can you go!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:01 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij blijkbaar ook, het zat je namelijk wel erg hoog. Of hamerde je er voor de lol op door![]()
pas nou op.. straks komt ie je kankerkop verbouwen!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aha, daarom lul je zo wazig. Omdat je niet gepwned wilt worden? Dat was iig niet mijn bedoeling. Ik spiegel je alleen maar voor dat al jouw postjes echt allemaal meer op jezelf slaan dan op wie dan ook in dit topic. Jammer genoeg beschik je niet over voldoende zelfkennis.
Maar hej, lul nog ff zo slap door, heel misschien dat iemand ervan onder de indruk raakt... (je weet maar nooit he...)
Cya
Sta je op repeat toevallig of is dat het enige dat je kan zeggen? Schattig dat je zo selectief quote. De hele post is zeker teveel voor jequote:Op maandag 28 augustus 2006 13:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aha, daarom lul je zo wazig. Omdat je niet gepwned wilt worden? Dat was iig niet mijn bedoeling. Ik spiegel je alleen maar voor dat al jouw postjes echt allemaal meer op jezelf slaan dan op wie dan ook in dit topic. Jammer genoeg beschik je niet over voldoende zelfkennis.
Maar hej, lul nog ff zo slap door, heel misschien dat iemand ervan onder de indruk raakt... (je weet maar nooit he...)
Cya
Je hamert er wel op door. Jij blijft maar doorgaan over dat ik langs moet komenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik lig helemaal dubbel om jou! daarom zeg ik steeds kom maar langs! ik hamer nergens op door. ik weet gewoon dat je alleen praatjes hebt! ik lag helemaal dubbel op me werk (samen met nog wat mensen) hoe serieus jij wel niet kan reageren! maar dan denk ik altijd dat jij het ook voor de lol doet... zie ik inene dat je serieus opgefokt was.... ik kwam niet meer bij! opgefokt raken door iemand op het internet.. how low can you go!![]()
Hier, maak ik het ff makkelijk voor jequote:Op maandag 28 augustus 2006 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
pas nou op.. straks komt ie je kankerkop verbouwen!![]()
Schattig? En dan beweren dat je geen homo bent... En ja, je hele post was teveel "indrukmakery" ja. Vind je het erg dat ik het oversla en meteen mijn vinger op de zere plek leg? Blijkbaar welquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:43 schreef Nawien het volgende:
[..]
Sta je op repeat toevallig of is dat het enige dat je kan zeggen? Schattig dat je zo selectief quote. De hele post is zeker teveel voor je![]()
Betekent dit nou dat je niet langskomt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hier, maak ik het ff makkelijk voor je![]()
Wie gaat er nu heel de tijd over door?![]()
En ontwijk deze keer niet weer de vragen![]()
Wat is ie een typische surinamertje he...? Hij lijkt echt sprekend op een surinaamse vriend van me, ook zoveel bluf en indrukmakery alleen is nawien een stukje erger (of zou het komen omdat het via i-net is en is hij in het echt stuk stiller?)quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
pas nou op.. straks komt ie je kankerkop verbouwen!![]()
Ik ben idd geen homo, kan jij het tegendeel bewijzen? Indien niet, lul dan niet zo achterlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Schattig? En dan beweren dat je geen homo bent... En ja, je hele post was teveel "indrukmakery" ja. Vind je het erg dat ik het oversla en meteen mijn vinger op de zere plek leg? Blijkbaar wel
Blijf je vragen ontwijken, want dan speel ik het gewoon mee. Ik denk dat ik dat ook wel langer volhouquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Betekent dit nou dat je niet langskomt?![]()
Generalisatie ten top.. nuff said. Kan je dingen ook met zekerheid zeggen, of ben jij meer van het gissen? Dus onderbouwt, geen 1 onderbouwt iets gezien noch van jou als van die andere pauperquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is ie een typische surinamertje he...? Hij lijkt echt sprekend op een surinaamse vriend van me, ook zoveel bluf en indrukmakery alleen is nawien een stukje erger (of zou het komen omdat het via i-net is en is hij in het echt stuk stiller?)
Niet homo zijn en dan een postje van mij schattig vindenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:00 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik ben idd geen homo, kan jij het tegendeel bewijzen? Indien niet, lul dan niet zo achterlijk![]()
Jij legt je vinger op de zere plek? Waar heb ik dat eerder gehoord? Ooh w8!, dat zei ik ook tegen Yvana, goed gekopieerd Copycat
![]()
Zoals eerder gezegd. Verzin je eigen lines![]()
Veel sneuer vind ik het, dat je niet eens weet wat het betekent, want dat gezegde is hier niet eens van toepassing, hilarisch, hoe je keer op keer door de mand valt, met je semi-intellectuele antwoorden![]()
Kom je nou verdomme langs of niet kakelpindakip dat je bent?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:01 schreef Nawien het volgende:
[..]
Blijf je vragen ontwijken, want dan speel ik het gewoon mee. Ik denk dat ik dat ook wel langer volhou![]()
Opzich ook wel een prestatie, dat je na welgeteld 3 zinnen niet meer inhoudelijk kan reageren. Volgens mij ben je echt de kluts kwijt, want jouw antwoord slaat geenzins op mijn vraag. Zegt ook weer heel wat over jouw niveau. Hoe meer jullie posten, hoe beter ik alles kan plaatsen![]()
Euhm met semi-intellectueel bedoel ik dus dat je leuk over probeert te komen, maar dat je de verkeerde woorden gebruikt en het dus niet luktquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet homo zijn en dan een postje van mij schattig vindenHoe dan ook, het was toch echt mijn eigen verzonnen zinnen. Kan ik er wat aan doen dat jij telkens iets schrijft dat meer op jou slaat dan op anderen? Oh wacht, dit zei ik al eens eerder en dat mag niet van jou...
Wat weet ik niet wat het betekent? Waar heb je het toch over Nawien? En het spijt me, maar alweer: jij bent diegeen die indruk probeert te maken met semi-intellectuele antwoorden (HBO toch?), ik doe dat echt niet. Het enige wat ik tot nu toe gedaan heb is spiegelen en mijn mening over jou kenbaar maken, gebaseerd op mijn ervaring op jou op heel FoK. En je doet me nou eenmaal denken aan die surinaamse vriend van me, waarom moet ik dat precies gaan ontleden?
Ga je vragen blijven ontwijken of niet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kom je nou verdomme langs of niet kakelpindakip dat je bent?![]()
Hoe langer ik met je bezig ben, hoe meer ik begin te geloven dat je een sterk aanwezige verwijfde kant hebt. Weet je het echt heel erg zeker dat je niet ietsjepietsje homo bent? Waarom voegde die turk je nou toe
Ik kan met zekerheid zeggen dat je een pinda bent, dat je over je leuter opschept, dat je door geile mannelijke turken wordt toegevoegd, dat je menige keren kenbaar hebt gemaakt dat je iemands kankerkop wilt verbouwen maar het niet doet omdat je achter je pc zit, dat je ontzettend slim probeert over te komen en alle kanten op lult en dat je daardoor dommer overkomt dan je werkenlijk bent.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:01 schreef Nawien het volgende:
[..]
Generalisatie ten top.. nuff said. Kan je dingen ook met zekerheid zeggen, of ben jij meer van het gissen? Dus onderbouwt, geen 1 onderbouwt iets gezien noch van jou als van die andere pauper
Ik schep niet over mijn leuter opquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik kan met zekerheid zeggen dat je een pinda bent, dat je over je leuter opschept, dat je door geile mannelijke turken wordt toegevoegd, dat je menige keren kenbaar hebt gemaakt dat je iemands kankerkop wilt verbouwen maar het niet doet omdat je achter je pc zit, dat je ontzettend slim probeert over te komen en alle kanten op lult en dat je daardoor dommer overkomt dan je werkenlijk bent.
Oke, dat waren genoeg feitjes tot nu toe, dan nu het gegis: Ik DENK dat je misschien ofwel Bi bent of gwoon latent homo omdat je als een wijf overkomt, kakelen en maar kakelen en niet weten waar ze het over heeft. Ik denk dat je een zwarte Honda Civic hebt met goudkleurige folie op de ramen en velgen en dat je thuis geen reet te zeggen hebt en het dus maar op FoK probeert.
Tot zover mijn zeer deskundige (ahum) mening![]()
Het was leuk (nou oke ik jok uit beleefdheid...) maar ik ga me nu toch echt richten op leukere dingen/mensen.
Groetjes SolidasRock
Dat heb ik dus niet gedaanquote:dat je menige keren kenbaar hebt gemaakt dat je iemands kankerkop wilt verbouwen
haha! ga eens nadenken waarom ik zeg dat je langs moet komen! om jou duidelijk te maken dat zeggen over internet dat je in het echt iemands kop verbouwd zo triest is! de mensen aan de andere kant weten toch al dat je nooit langs zult komen! dat wist ik 16 jaar geleden al dat je never nooit langs zou komen! dat jij het allemaal zo serieus neemt ligt meer aan jezelf dan aan de mensen hier!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:43 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je hamert er wel op door. Jij blijft maar doorgaan over dat ik langs moet komen![]()
Of moet ik je postjes quoten om dat duidelijk te maken omdat je te zwakzinnig bent om dat op eigen initiatief waar te nemen? Ik word een beetje moe van die mensen die veel typen maar in feite telkens herhalen wat ze daarvoor al zeiden, en daarvoor![]()
hangt er vanaf waar je woont... ik mag niet te ver reizen van me mamma!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kom jij wel langs dan? Of ben je net zo een bluffer als onze kakelpindakop?
Ook jij slaat eens in de zoveel tijd de plank finaal mis. De reden dat dit ontstaan is, is omdat jij en die andere pauper alles zo serieus nemenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:16 schreef rival het volgende:
nog 1 ding.. je verwijt ons van het niet hebben van mensenkennis!
als jij enige mensenkennis had wist je dat jij de enige bent die serieus is! en dat de rest zich een slag in de rondte lacht!
Ik heb ook nooit gezegd dat ik langs zou komen. Alleen dat ik je geslagen had als je er was. Jij was dus zo "stoer" om manse praatjes te hebben, waarop ik reageerde. As simple as that.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:13 schreef rival het volgende:
[..]
haha! ga eens nadenken waarom ik zeg dat je langs moet komen! om jou duidelijk te maken dat zeggen over internet dat je in het echt iemands kop verbouwd zo triest is! de mensen aan de andere kant weten toch al dat je nooit langs zult komen! dat wist ik 16 jaar geleden al dat je never nooit langs zou komen! dat jij het allemaal zo serieus neemt ligt meer aan jezelf dan aan de mensen hier!je vermaakt ondertussen 3 man hiero en je begrijpt zelf niet dat wij allemaal lachen en jij met zweetoksels achter je pctje zit! net als bij het CS-en
Word, het wordt pas gevaarlijk voor mij, als ze met feiten die ergens op slaan komen ipv aannames. Voorlopig zijn alle beredenaties van hun zijde een lachertje. Triest dat jullie met zijn 2en mij de mond niet eens kunnen snoeren rival en rockquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:18 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Ik vind het wel een grappige discussie.
Ik woon net als Nawien in Den Haagquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
hangt er vanaf waar je woont... ik mag niet te ver reizen van me mamma!![]()
sorry, ik mag niet voorbij leiden! (heb jij ff mazzel, anders had ik je kankerkop verbouwd)quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik woon net als Nawien in Den Haag![]()
Dit is nogal in tegenspraak met elkaar. Face it, ondertussen heb jij ook meerdere posts besteed aan het 'bekvechten' met die andere praatpaal. Als je er werkelijk boven stond zoals jij beweerd, was je nu niet meer, betreffende dit onderwerp, aan het posten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik lig helemaal dubbel om jou! daarom zeg ik steeds kom maar langs! ik hamer nergens op door. ik weet gewoon dat je alleen praatjes hebt! ik lag helemaal dubbel op me werk (samen met nog wat mensen) hoe serieus jij wel niet kan reageren! maar dan denk ik altijd dat jij het ook voor de lol doet... zie ik inene dat je serieus opgefokt was.... ik kwam niet meer bij! opgefokt raken door iemand op het internet.. how low can you go!![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:04 schreef Nawien het volgende:
[..]
Sowieso ben ik niet opgefokt meer
nu heb ik er 2 gequotequote:Op maandag 28 augustus 2006 16:30 schreef Nawien het volgende:
ik vermaak me eigen ook kostelijk
Dat je daar nog steeds om kunt lachen geeft ook de veelzijdigheid van je humor aanquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
sorry, ik mag niet voorbij leiden! (heb jij ff mazzel, anders had ik je kankerkop verbouwd)
Het word inderdaad een beetje slap ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:35 schreef Nawien het volgende:
Ben trouwens beniewd wat jullie nu gaan verzinnen om te flamen. Eens even meedenken.
Die quote van mij is eindeloos herhaald. Daar kan je niet meer mee aankomen![]()
Homo-roepen is ook best kansloos. moet je ook niet meer mee aankomen![]()
Cs grapjes. Zo uitgekauwd![]()
blijft niet veel over![]()
En weer laat je je kinderachtige kant zien. Maar maar... hij doet het ookquote:
jij noemt het bekvechten, ik noem het irritant bezig zijn. ik gok namelijk dat nawien zich echt irriteert! eneuhmmm tsjah, mijn tag zou voldoende moeten zeggen!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:35 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dit is nogal in tegenspraak met elkaar. Face it, ondertussen heb jij ook meerdere posts besteed aan het 'bekvechten' met die andere praatpaal. Als je er werkelijk boven stond zoals jij beweerd, was je nu niet meer, betreffende dit onderwerp, aan het posten.
Als dat de bedoeling is, irritant overkomen, zou ik me strategie aanpassen. Voorlopig kom je over als een zeurderig kleutertjequote:Op maandag 28 augustus 2006 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
jij noemt het bekvechten, ik noem het irritant bezig zijn. ik gok namelijk dat nawien zich echt irriteert! eneuhmmm tsjah, mijn tag zou voldoende moeten zeggen!(ik beweer niet dat ik er boven sta trouwens, ik beweer dat ik er om in een deuk lig)
Daar kan ik mij nou eigenlijk niks bij voorstellen, het gebrek aan humor moet wel tanende zijn wil je er echt in een deuk van liggen en er zelfs collega's bij halen... dat gaat mijn verstand een beetje te boven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
jij noemt het bekvechten, ik noem het irritant bezig zijn. ik gok namelijk dat nawien zich echt irriteert! eneuhmmm tsjah, mijn tag zou voldoende moeten zeggen!(ik beweer niet dat ik er boven sta trouwens, ik beweer dat ik er om in een deuk lig)
Kijk, weeral beweer je iets. Ik probeer je helemaal niet de mond te snoeren, ook wil ik je niet pwnen. Jij bent juist diegeen (godsamme, hoe vaak moet ik het nog schrijven) die dat probeert...quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:32 schreef Nawien het volgende:
[..]
Word, het wordt pas gevaarlijk voor mij, als ze met feiten die ergens op slaan komen ipv aannames. Voorlopig zijn alle beredenaties van hun zijde een lachertje. Triest dat jullie met zijn 2en mij de mond niet eens kunnen snoeren rival en rock![]()
Ik had het niet verwacht, maar EINDELIJK is er 1 iemand die het inzietquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:39 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Daar kan ik mij nou eigenlijk niks bij voorstellen, het gebrek aan humor moet wel tanende zijn wil je er echt in een deuk van liggen en er zelfs collega's bij halen... dat gaat mijn verstand een beetje te boven.![]()
daar verschillen wij dan in! dus jouw verstand gaat die van mij te boven! hulde voor jou!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:39 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Daar kan ik mij nou eigenlijk niks bij voorstellen, het gebrek aan humor moet wel tanende zijn wil je er echt in een deuk van liggen en er zelfs collega's bij halen... dat gaat mijn verstand een beetje te boven.![]()
jah je hebt gelijk, ik ga deel 3 van brotherhood maar bekijken!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Shit, ik zou mijn tijd aan leukere mensen/dingen besteden, stomme Nawien ook!
Wat de aannames precies zijn?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk, weeral beweer je iets. Ik probeer je helemaal niet de mond te snoeren, ook wil ik je niet pwnen. Jij bent juist diegeen (godsamme, hoe vaak moet ik het nog schrijven) die dat probeert...
En wat zijn precies de aannames? Je bent te stom om te begrijpen dat als je schrijft dat je een 20 cm leuter hebt dat je er dus min of meer hiermee opschept. Daarnaast ben je ook te stom om te begrijpen dat als je iemand expres bolded noemt in de OP dat je hem min of meer aan het uitdagen bent. Ook ben je te stom om te begrijpen dat je met "ik zit achter pc en dus heb je mazzel dat ik je kop niet kan komen verbouwen" een domme bedreiging is waar men keer op keer terug wilt vallen omdat het zo triest is dat het lachwekkend is. Pfff... HBO he? Lukt het een beetje? Wat zeggen ze daar op school als je net zoveel semi-intellectueel gezever indruk probeert te maken net zoals hier? Dat je dat maar op FoK moet doen of zo? Dat zou wel 1 en ander verklaren...
Het is grappig dat je Nawien zijn posts dom noemt, maar met elke reply die je maakt zet je jezelf meer voor lul.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk, weeral beweer je iets. Ik probeer je helemaal niet de mond te snoeren, ook wil ik je niet pwnen. Jij bent juist diegeen (godsamme, hoe vaak moet ik het nog schrijven) die dat probeert...
En wat zijn precies de aannames? Je bent te stom om te begrijpen dat als je schrijft dat je een 20 cm leuter hebt dat je er dus min of meer hiermee opschept. Daarnaast ben je ook te stom om te begrijpen dat als je iemand expres bolded noemt in de OP dat je hem min of meer aan het uitdagen bent. Ook ben je te stom om te begrijpen dat je met "ik zit achter pc en dus heb je mazzel dat ik je kop niet kan komen verbouwen" een domme bedreiging is waar men keer op keer terug wilt vallen omdat het zo triest is dat het lachwekkend is. Pfff... HBO he? Lukt het een beetje? Wat zeggen ze daar op school als je net zoveel semi-intellectueel gezever indruk probeert te maken net zoals hier? Dat je dat maar op FoK moet doen of zo? Dat zou wel 1 en ander verklaren...
je was opgefokt.... dus dan denk ik dat ik goed bezig WAS iig!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:38 schreef Nawien het volgende:
[..]
Als dat de bedoeling is, irritant overkomen, zou ik me strategie aanpassen. Voorlopig kom je over als een zeurderig kleutertje![]()
Dit staat loodrecht op datgeen wat je quoted, hij laat voorbeelden zien waar je al hele tijd om zit te zeuren en nou zou je hem gelijk moeten geven (want jij schreef toch dat je dat kon mits ook aangetoont kon worden dat de ander gelijk had) nu ga je dom zitten te zemelen en verrukt te doen dat er iemand voor je op lijkt te komenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
En weer laat je je kinderachtige kant zien. Maar maar... hij doet het ook![]()
Prachtig om zulke stumperds de grond in te trappen. Post vooral door Rival en laat zien hoe kinderachtig je echt bent![]()
Wie kon er niet tegen kritiek?Accepteer gewoon dat JIJ aangesproken wordt en dat hij nix over MIJ zegt
![]()
Heerlijk nummer 2 meldtquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:44 schreef seto het volgende:
[..]
Het is grappig dat je Nawien zijn posts dom noemt, maar met elke reply die je maakt zet je jezelf meer voor lul.
Stop er maar gewoon mee![]()
Valt me mee dat iemand nog wel helder denkt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:45 schreef 2dope het volgende:
Nawien ben je nou gewoon een dikke relnicht of trek je het aan![]()
Hoe zet ik me met je gequoted deel voor lul dan door dingen op te gaan sommenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:44 schreef seto het volgende:
[..]
Het is grappig dat je Nawien zijn posts dom noemt, maar met elke reply die je maakt zet je jezelf meer voor lul.
Stop er maar gewoon mee![]()
Euhm, ik zie mensen hier niet voor mij opkomen. Hun zeggen alleen wat ze er van vinden. Dat het nou negatief naar jullie toe is, zegt nix over opkomen voor mij.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit staat loodrecht op datgeen wat je quoted, hij laat voorbeelden zien waar je al hele tijd om zit te zeuren en nou zou je hem gelijk moeten geven (want jij schreef toch dat je dat kon mits ook aangetoont kon worden dat de ander gelijk had) nu ga je dom zitten te zemelen en verrukt te doen dat er iemand voor je op lijkt te komenChristus...
Jaa haha, het is een complot !quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe zet ik me met je gequoted deel voor lul dan door dingen op te gaan sommenNet zoals Nawien hele tijd doet staat jouw post niet in verhouding met datgeen wat je quoted, zitten jullie bij elkaar op school of zo
Kijk, je bent ook al te stom om te begrijpen dat wie negatief tegen me doet en positief voor jou, dat ie dan min of meer voor je opkomt. Argh...quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euhm, ik zie mensen hier niet voor mij opkomen. Hun zeggen alleen wat ze er van vinden. Dat het nou negatief naar jullie toe is, zegt nix over opkomen voor mij.
Ik ben overigens niet degene die zeurt. Ik zet de dingen recht die jullie kromlullen![]()
Neem alleen al die quote. helemaal uit zijn verband gerukt. Iets waar de media ook een handje van heeft, maar dit gat te ver OT
Ja, hij zit naast me.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe zet ik me met je gequoted deel voor lul dan door dingen op te gaan sommenNet zoals Nawien hele tijd doet staat jouw post niet in verhouding met datgeen wat je quoted, zitten jullie bij elkaar op school of zo
Wat een onzin, als de ene voetbalteam het beter doet dan mijn favoriete club zeg ik dat ook gewoon.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk, je bent ook al te stom om te begrijpen dat wie negatief tegen me doet en positief voor jou, dat ie dan min of meer voor je opkomt. Argh...![]()
Laat ik me dan maar aanpassen op hoe je telkens reageert::quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jaa haha, het is een complot !![]()
Omg, nu kan je tog niet meer serieus genomen worden![]()
Nee, jij bent te stom om te snappen dat iemand neutraal gezien ook een mening kan hebben, zonder partij te kiezenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk, je bent ook al te stom om te begrijpen dat wie negatief tegen me doet en positief voor jou, dat ie dan min of meer voor je opkomt. Argh...![]()
Blijven er nou reacties uit de kleuterdoos komen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Laat ik me dan maar aanpassen op hoe je telkens reageert::
Ik weet zeker dat mijn A4 papiertjes wit zijn ja. En verder heb ik kort geknipt haar.
Haha, nu ben je gepwned en nu zie je een sterk staaltje HBO-zemeleroplos![]()
![]()
Nee jouw quote klopt niet, het is: ik kraak een voetbalclub af en jij, een supporter van een andere kutclub zegt dat die betreffende club het prima heeft gedaan, dan KOM JE TOCH VOOR ZE OP?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:54 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wat een onzin, als de ene voetbalteam het beter doet dan mijn favoriete club zeg ik dat ook gewoon.
Dit is precies hetzelfde.
Chromen velgen, dat is te pruimen. De apenstaartje vind je als je shift en 2 tegenlijkertijd indrukt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:56 schreef Nawien het volgende:
[..]
Blijven er nou reacties uit de kleuterdoos komen?
Ik bedoel.. wat wil je nou zeggen?![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee jouw quote klopt niet, het is: ik kraak een voetbalclub af en jij, een supporter van een andere kutclub zegt dat die betreffende club het prima heeft gedaan, dan KOM JE TOCH VOOR ZE OP?![]()
Oh? Hoe vaak hoor je niet dat alle 2 de teams slecht gespeeld hebben? Volgens jouw logica zou dat niet kunnenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee jouw quote klopt niet, het is: ik kraak een voetbalclub af en jij, een supporter van een andere kutclub zegt dat die betreffende club het prima heeft gedaan, dan KOM JE TOCH VOOR ZE OP?![]()
positief voor de 1 en negatief voor de ander en dan geen kant kiezen? Snugger van je hoor. HBO was het tochquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:54 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee, jij bent te stom om te snappen dat iemand neutraal gezien ook een mening kan hebben, zonder partij te kiezen![]()
Ach nu wordt het teveel he. Nu er meerdere mensen zijn die de fout zien zou het mogelijk kunnen zijn dat ze nu aan het twijfelen zijn geslagenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:58 schreef MrSASO het volgende:
[..]
![]()
Je kan toch een mening over iets hebben zonder dat je je er eigen inmengt, ik kom voor niemand op ik vind deze discussie gewoon erg grappig.
Ik vind het alleen jammer dat de discussie een beetje doodvalt.
Dus volgens jou redenatie kun je nooit negatief zijn over je eigen voetbalclub?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
positief voor de 1 en negatief voor de ander en dan geen kant kiezen? Snugger van je hoor. HBO was het toch
Ja idd, soms blijft het bij een mening, ipv steunen. Als jij het verschil niet ziet heb ik wel medelijden met jequote:Op maandag 28 augustus 2006 16:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
positief voor de 1 en negatief voor de ander en dan geen kant kiezen? Snugger van je hoor. HBO was het toch
Dat is mijn logica ook helemaal niet, de jouwe misschien, weet je zeker dat je geen sterk aanwezige vrouwelijke kant hebt, je lijkt zo de logica van een vrouw te hebben?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:58 schreef Nawien het volgende:
[..]
Oh? Hoe vaak hoor je niet dat alle 2 de teams slecht gespeeld hebben? Volgens jouw logica zou dat niet kunnen![]()
het mooie van zijn redenatie is dat hij zich leent voor meerdere interpretaties, zo onhandig is het neergezetquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:01 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dus volgens jou redenatie kun je nooit negatief zijn over je eigen voetbalclub?
Speel je het weer op de man als je argumenten tekort schieten. Ik zie gewoon een vast patroon in jouw postingsgedragquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is mijn logica ook helemaal niet, de jouwe misschien, weet je zeker dat je geen sterk aanwezige vrouwelijke kant hebt, je lijkt zo de logica van een vrouw te hebben?
Ik ben cum laude afgestudeerd op de universiteit en daarnaast heb ik een leuter van 30 cm. (nee hoor, ik schep niet op of zo aldus Nawien).quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:01 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja idd, soms blijft het bij een mening, ipv steunen. Als jij het verschil niet ziet heb ik wel medelijden met je![]()
Maar je geeft je wel af op mijn HBO, maarre wat doe jij eigenlijk?![]()
Denk je ook na voordat je postquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Chromen velgen, dat is te pruimen. De apenstaartje vind je als je shift en 2 tegenlijkertijd indrukt.
Haha, weeral gepwned!!![]()
![]()
Hahah leuk dat je de vraag zo afwimpeld. Laat ik dan ook maar een aanname doen. Getuige het feit jij niet inhoudelijk reageert, kan ik herleiden dat jouw opleiding lager ligt dan het HBO.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben cum laude afgestudeerd op de universiteit en daarnaast heb ik een leuter van 30 cm. (nee hoor, ik schep niet op of zo aldus Nawien).
En nu besteed ik mijn tijd aan het pesten van patserige jochies
We hebben het toch over het "opkomen voor iets of iemand" Zo ja, dan wordt dit een inkoppertje, zo nee, dan lul je ergens anders over dan ik doe.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:01 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dus volgens jou redenatie kun je nooit negatief zijn over je eigen voetbalclub?
Ik ben zo aardig geweest om de fout er even uit te halenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben cum laude afgestudeerd op de universiteit en daarnaast heb ik een leuter van 30 cm. (nee hoor, ik schep niet op of zo aldus Nawien).
En nu besteed ik mijn tijd aan het pesten van patserige jochieszelfspot
Wat een slechte aanname. Dat is net zoiets als een fiets met vierkante wielen berijden en klagen dat ie zo stuitert tijdens het fietsen...quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:06 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hahah leuk dat je de vraag zo afwimpeld. Laat ik dan ook maar een aanname doen. Getuige het feit jij niet inhoudelijk reageert, kan ik herleiden dat jouw opleiding lager ligt dan het HBO.
hahah, domme pauper![]()
Ik heb het over een mening geven zonder dat je voor iemand opkomt, zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
We hebben het toch over het "opkomen voor iets of iemand" Zo ja, dan wordt dit een inkoppertje, zo nee, dan lul je ergens anders over dan ik doe.
Nee daar ging het niet over. Jij kwam daar mee toen een user haar/zijn mening te kennen gaf. Wederom iets wat jij, en alleen jij, ervan gemaakt heb.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
We hebben het toch over het "opkomen voor iets of iemand" Zo ja, dan wordt dit een inkoppertje, zo nee, dan lul je ergens anders over dan ik doe.
Oh? Doe IK patserig? Waarmee dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik ben zo aardig geweest om de fout er even uit te halen![]()
Euhm, het lijkt mij dat als je op een fiets met vierkante wielen rijdt, je aan kan nemen dat hij stuitert tijdens het fietsen. Zo een slechte aanname is dat dan niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat een slechte aanname. Dat is net zoiets als een fiets met vierkante wielen berijden en klagen dat ie zo stuitert tijdens het fietsen...
![]()
Even offtopic: ik heb het proefpakketje coke van je nooit ontvangen, valt me van je tegen MrSaso.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:08 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik heb het over een mening geven zonder dat je voor iemand opkomt, zo moeilijk is dat toch niet?
Jongen, wat lul je achterlijk. Waar zeg ik dat je patserig doet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oh? Doe IK patserig? Waarmee dan?
Jij bent diegeen die de ander wel ff in mekaar kom beuken, die een 20 cm leutertje heeft, die HBO-opleiding doet en alles daaronder is paupers zeg je net, dus kijk je ook nog eens op lagergeschoolden dan HBO neer.
Hoe weinig zelfkennis heb je dat je je eigen reflecteert op andere mensen en met beschuldigende vinger naar hun wijst...![]()
Kijk, ik maak liever geen aannames, anders kom je mijn kankerkop wel ff verbouwenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:11 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euhm, het lijkt mij dat als je op een fiets met vierkante wielen rijdt, je aan kan nemen dat hij stuitert tijdens het fietsen. Zo een slechte aanname is dat dan niet.
Zorg je er veel voor dat de zinsconstructie niet te lastig wordt? Dalijk zet je je eigen nog meer voor lul![]()
Het spreekwoordelijke 'dat gaat mij verstand te boven' is jou onbekend?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
daar verschillen wij dan in! dus jouw verstand gaat die van mij te boven! hulde voor jou!
wil je nou een ballon?![]()
Leuke gevonden hoor die grap voor iemand met een chromosoom teveelquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Even offtopic: ik heb het proefpakketje coke van je nooit ontvangen, valt me van je tegen MrSaso.
Ontopic: ik zeg dus omdat jij negatief doet over de 1 en positief over de ander dat je min of meer voor de ander opkomt, zo moeilijk is dat toch niet?
Maak je liever geen aannames? Hoeveel moet ik er quoten? 5, 10, 15?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk, ik maak liever geen aannames, anders kom je mijn kankerkop wel ff verbouwen![]()
Hou je het niet meer uit, jongetje? Moet mama je luier verschonenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:14 schreef SolidasRock het volgende:
Godver, komt Nawien nou wel of niet langs? Ik hou het niet meer uit!!!!!!
Welke grap? MrSaso en ik hadden een deal in V&A, helaas besloot een mod dat het niet daar thuis hoordequote:Op maandag 28 augustus 2006 17:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
Leuke gevonden hoor die grap voor iemand met een chromosoom teveel![]()
Voorlopig bepaal ik dat zelf nogquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welke grap? MrSaso en ik hadden een deal in V&A, helaas besloot een mod dat het niet daar thuis hoorde
Lees je in voordat je mee bemoeit met een post dat geeneens aan jou gericht is![]()
![]()
Ik vraag het nu voor de 10e keer (??) en 10 keren lul je eromheen, hoezo ben jij diegeen die op postjes ingaat en ik nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hou je het niet meer uit, jongetje? Moet mama je luier verschonen![]()
Je snapt het nog steeds niet hequote:Op maandag 28 augustus 2006 17:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vraag het nu voor de 10e keer (??) en 10 keren lul je eromheen, hoezo ben jij diegeen die op postjes ingaat en ik niet
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Even offtopic: ik heb het proefpakketje coke van je nooit ontvangen, valt me van je tegen MrSaso.
Wel?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik ben vrij hygiėnisch, douche 2 keer per dag,..
Knuffelen? Dat vindt die rock echt niet goed. Hij vond mij al gay toen ik iets wat hij deed als schattig betiteldequote:Op maandag 28 augustus 2006 19:39 schreef postmortum het volgende:
zeg geef elkaar een lekkere knuffel en ga weer verder![]()
zijn jullie geen knuffelallochtonen dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:50 schreef Nawien het volgende:
[..]
Knuffelen? Dat vindt die rock echt niet goed. Hij vond mij al gay toen ik iets wat hij deed als schattig betitelde![]()
Euhm, ik ben sowieso geen allochtoon. Ik weet niet waar je dat vandaan haaltquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
zijn jullie geen knuffelallochtonen dan?
nou excuus neger danquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euhm, ik ben sowieso geen allochtoon. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt![]()
Van die rock weet ik niet. Gelet op zijn grammatica en vermogen om begrijpend te kunnen lezen zou het best een mocro kunnen zijn. rock de mocro!
ZIe je wel dat je homo bentquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:50 schreef Nawien het volgende:
[..]
Knuffelen? Dat vindt die rock echt niet goed. Hij vond mij al gay toen ik iets wat hij deed als schattig betitelde![]()
I'm loving itquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je schept er echt genoegen uit he om dit te doen?
Nee hoor, ik BEN ruigquote:Vindt je jezelf nu ruig?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef Pracissor het volgende:
Is dit het potentieele biertopic van vanavond?
Oh sorrie, ik meende een pindakop op je avatar te zien. Je bent dus een bleekscheet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euhm, ik ben sowieso geen allochtoon. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt![]()
Van die rock weet ik niet. Gelet op zijn grammatica en vermogen om begrijpend te kunnen lezen zou het best een mocro kunnen zijn. rock de mocro!
waar?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:17 schreef arneaux het volgende:
Homoooooooooooooooooo!
Nawien is gewoon een aandachtsgeile HOMO!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:45 schreef 2dope het volgende:
Nawien ben je nou gewoon een dikke relnicht of trek je het aan![]()
Ah, 1e bijval. Nou ben ik ook eens een keer verrukt. Mennnn, dat voelt goed. Mijn ego begint al te groeien enzoquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:17 schreef arneaux het volgende:
Homoooooooooooooooooo!
2e bijval, dit voelt zooooo goed!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:20 schreef Ramon73 het volgende:
[..]
Nawien is gewoon een aandachtsgeile HOMO!
Ik kan het beamen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:19 schreef postmortum het volgende:
hey pindakaas is ook lekker schijnt het![]()
Voor Nawien is dit uiteraard het grootste compliment in zijn leven, YESquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:24 schreef Ramon73 het volgende:
Als ze mijn KONT en Nawien zijn KOP samen in een etalage leggen, dan zegt iedereen die erlangs komt:
Hee, kijk, een tweeling![]()
Jezelf quoten... hiihihiii...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:25 schreef Ramon73 het volgende:
[..]
Voor Nawien is dit uiteraard het grootste compliment in zijn leven, YES![]()
Ja, ik weet het, moest ff opnieuw opstarten en dat kan ik niet meer editten op de een of andere manier. Stoor me zelf nog het minste eraan.quote:
Alleen als jullie allemaal langskomen om mijn kankerkop te verbouwenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef Ramon73 het volgende:
En hierna starten we een adoratietopic voor SolidasRock![]()
En een leuter van 20 cm hebbenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alleen als jullie allemaal langskomen om mijn kankerkop te verbouwen![]()
Ja, dat mag van mij. Ga je gangquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef Pracissor het volgende:
Is dit het potentieele biertopic van vanavond?
Ik zeg je toch: Goudgele folie op je ramen! Ben je doof of achterlijk of zo?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja, dat mag van mij. Ga je gang![]()
Dan komt er tenminste mss wel iets zinnigs uit sommige mensen ipv 2 droogkloten die een punt proberen te maken, maar het niet lukt![]()
al·loch·toon1 (de ~ (m.), -tonen)quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oh sorrie, ik meende een pindakop op je avatar te zien. Je bent dus een bleekscheet?
Alsof het uitmaakt dat je doof bent op een internetforumquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zeg je toch: Goudgele folie op je ramen! Ben je doof of achterlijk of zo?![]()
Jaaahaaaa, maar ondertussen vind je het zo spannend dat je toch elke keer ff komt langszetten om het topic levend te houdenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja, dat mag van mij. Ga je gang![]()
Dan komt er tenminste mss wel iets zinnigs uit sommige mensen ipv 2 droogkloten die een punt proberen te maken, maar het niet lukt![]()
Degene die op mijn rug wil klimmen, wordt vakkundig met een knuppel naar de vlakte gewerkt. Ik heb geen behoefte aan mannen achter mij.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:32 schreef SolidasRock het volgende:
Wie nog 1 punt wilt maken he.... die kan de rug van Nawien op![]()
Je bent zwart, derhalve ben je voor mij een allochtoon, een buitenlander, en daarnaast ben je ook nog eens HOMO!quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
al·loch·toon1 (de ~ (m.), -tonen)
1 iem. die van elders afkomstig is => allo, medelander; <=> autochtoon
al·loch·toon2 (bn.)
1 van elders afkomstig <=> autochtoon
Ik voldoe niet aan deze omschrijving, dus ben ik derhalve geen allochtoon
Of jij haalt je penis uit SolidAsRock z'n bek en laat hem zelf z'n flames regelenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:26 schreef Ramon73 het volgende:
En hierna starten we een adoratietopic voor SolidasRock![]()
Nee je snapt het niet Ramonquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:33 schreef Ramon73 het volgende:
[..]
Jaaahaaaa, maar ondertussen vind je het zo spannend dat je toch elke keer ff komt langszetten om het topic levend te houden![]()
Stiekem zit je jezelf gewoon te rukken onder je bureautjeOf zit er een of andere geile nicht op je schoot?
Oh nee, ik weet het al, jij zit gewoon op die Turk uit de OP geprikt![]()
Ja, vindtie heeeerlijk. Als je dan wel maar een grote vuist maakt. Dat kent hij nog van de film van Ome Willem: deze vuist op deze vuist enz enzquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:32 schreef SolidasRock het volgende:
Wie nog 1 punt wilt maken he.... die kan de rug van Nawien op![]()
2e bedreiging al. Mag ik deze later tegen je gebruiken of ga je dan weer lopen ontkennen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:33 schreef Nawien het volgende:
[..]
Degene die op mijn rug wil klimmen, wordt vakkundig met een knuppel naar de vlakte gewerkt. Ik heb geen behoefte aan mannen achter mij.
Open je een topic erover als het gelukt is?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:34 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik kick erop om kansloze nerdjes op hun plek te wijzen![]()
Oke oke.... je hebt toch wel op zijn minst 1 gouden tand he?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:32 schreef Nawien het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt dat je doof bent op een internetforum![]()
Triest hoor dat je je moet verlagen door verhaaltjes te verzinnen. Kan je niet met een argument komen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:34 schreef Ramon73 het volgende:
[..]
Ja, vindtie heeeerlijk. Als je dan wel maar een grote vuist maakt. Dat kent hij nog van de film van Ome Willem: deze vuist op deze vuist enz enz
Nee, alleen maar wittequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke oke.... je hebt toch wel op zijn minst 1 gouden tand he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |